Skoči na vsebino

 

2000 E46 323Ci orientblau - moj prvi avto

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
71 odgovorov v temi
NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#1

Pozdravljeni,

 

evo pa sem si končno po dolgem iskanju kupil avto, ki sem ga že več časa iskal. Izpit sem naredil pred dvema letoma, ter tu pa tam vozil različne avtomobile ampak to je moj prvi avto. Že od začetka sem iskal nekaj bolj športnega, ampak ''primernega'' za začetnika  :-D  Najprej sem gledal japonce predvsem zaradi stroškov vzdrževanja, potem pa sem videl da ni glih neke ponudbe razen hond v SLO, prav tako pa mi je bila vedno všeč oblika e46-ke, predvsem coupe-ja. Nato sem prebiral o različnih motorjih in variacijah ter sem se odločil da kupim šestaka. Glede na to da je za vse šestake skoraj isti strošek vzdrževanja sem gledal še da je v malo nižjem rangu zavarovanja, ker sem še mlad voznik. Pa še 3.0 mašina se mi zdi malo premočna za mene (čeprav 2.5 tud ni neki mlinček  :laugh ).

 

Odkar sem kupil avto sem naredil že kar nekaj predelav, popravil. Najprej bom priložil slike kako je izgledal na začetku (pred dvemi meseci).

 

Ko sem ga kupil je imel okoli 212k km, kar se mu je tudi videlo na podvozju, od 3 lastnika, 2000 letnik, ter brez predelav. Ima športno m podvozje, xenon luči, pdc senzorje (ne delajo), električne sedeže, 16 col alu felne style 43.

 

Imel je slab levi sprednji končnik, ter res dobro gnil blatnik, prav tako so tapete malo slabe, ter še par drobnarij. V glavnem za pričakovat za skoraj 20 let star avto. Nisem mehanik, ter jih tudi ne poznam dosti tako da je večino stvari bilo narejenih s pomočjo YouTuba ter s pomočjo kolega, ki ima delavnico. Deli kupljeni večinoma prek neta. 

 

Do zdaj so bile narejene naslednje stvari s približno ceno:

-novi končniki(notranji+zunanji) okoli 30€

-novi vsi 4 diski + brembo ploščice: 180€

-nov akumulator 100€

-nove svečke 20€

-nov zračni filter

-nov senzor odmične gredi 37€

-angel eyes oborčki- ccfl 39€

-m odijač (replika) 120€

-meglenke za m odbijač 40€

-nov blatnik 45€

-farbanje okoli 220€

-pa še kaj bi se našlo

 

Kaj je treba še popravit:

-dihtunga ohišja oljnega filtra spušča(to se šraufa vse ta vikend)

-nov senzor za olje

-oljni filter

-menjava olja v difu

 

Težave z avtom:

- mislim da ma težave z vakumom, da neki pušča, treba pogledat  (to je zaj na novo mogoče 2 tedna)

- priložim še sliko ko smo ga vklopli na komp, piše da lambde niajo signala (vendar po prebiranju na netu sumim da to pomeni da motor laufa lean- al kak se reče, ker ko ga vžgem zjutraj mi obrtljaji skočjo na jurja pa so tam 20-30 sekund pol pa normalno padejo, včasih se tudi zibajo gor in dol od 600 do jurja- nevem če je to normalno)

-včasih ga tud kurbla malo dlje samo vedno vžge  :confused

 

Kaj bom še ziher nardil:

-neke 18ke (če ma kiri kake dobre naj javi  :-D ), nastavljive vzmeti

-avspuh treba malo odpret

-nov volan 

-spolirat ga bom dal enkrat ko bo preveč denara

-normalno vzdrževanje

 

 

PS: prosil bi če kdo pozna kakšnega dobrega nepooblaščenega mehanika iz Mb-ja naj mi javi, da ga malo pogleda, glede vakuma itd. Ker glede na to da je moj prvi avto se še malo lovim okoli določenih stvari, hočem pa večinoma sam al pa s pomočjo kolega porihtat. Slike kako zgleda sedaj so tudi zraven.


Evo še slike kako sedaj zgleda. Aja ne vozim se brez tablice, to samo tak ker sem ga spucal - nisem tak frajer  :laugh


Pripete slike za predogled

  • 20190326_072748_HDR.jpg
  • 20190305_090916_HDR.jpg
  • 20190309_174218.jpg
  • 20190310_151232.jpg
  • received_831656990522383.jpeg
  • 20190321_175640.jpg
  • 20190411_173832.jpg
  • 20190405_113454.jpg
  • 20190408_183933.jpg
  • 20190408_194747.jpg
  • 20190408_204254_HDR.jpg
  • 20190409_205525.jpg
  • 20190417_143522_HDR.jpg
  • 20190410_082744.jpg
  • 20190417_143359_HDR.jpg
  • 20190417_143414_HDR.jpg
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 682
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#2

S tem odbijačem si ga mal pociganil ampak kakor koli. Dobro ga pedenaj.  :beer

 

Glede puščanja pa poogooglaj common vacum leaks M52... Tako na pamet: DISA loputa, cev (manšeta),ki gre na sesalno loputo, CCV cevke so najpogostejše... najhuje kar se lahko zgodi je počen sesalni kolektor.



Urejal bvogri, 23.04.2019, 19:58.

Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#3

S tem odbijačem si ga mal pociganil ampak kakor koli. Dobro ga pedenaj.  :beer

 

Glede puščanja pa poogooglaj common vacum leaks M52... Tako na pamet: DISA loputa, cev (manšeta),ki gre na sesalno loputo, CCV cevke so najpogostejše... najhuje kar se lahko zgodi je počen sesalni kolektor.

HAHA vem da je malo tko tko z odbijačem ampak sem ga dal ker mi je všeč, hvala za nasvet bom pogooglal



Urejal NčTazga, 23.04.2019, 20:04.

Prikaži več možnosti


perobmw
perobmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 535
  • Lokacija: SnoopyLand
  • Avtomobil: --------:)

#4

Mogoce se krom obrocke na stevce..
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!!
Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 068
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#5

Nic ni pociganjen.. Tud jaz bom dal na karavana takiga m.. Men je usec

Mogoce se krom obrocke na stevce..

Se strinjam..
IMG_20190101_134613.jpg
E46__wagon
Prikaži več možnosti
    • NčTazga je všeč


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#6

hmmm to še nisem razmišlal, pomoje nebom dal, bi raje da ga najprej spravim v top kondicijo,  če prav bi marsikdo rekel da je že zdaj ok  :-D

Mogoce se krom obrocke na stevce..


Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 682
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#7

Sej sem že v drugi temi napisal.

 

Samo M sobijač spredaj zgleda kot bi montiral plug ali pa da se butneš čelno v steno. Ajde če dobiš komplet M zunanjost je še nekako. Potem moraš obvezno dat shadowline okvirje ker drugače se tepe. Pa 16'' col na ta look je tudi skregano z vso estetiko. Pa tudi ko daš vse to imaš notri vse običajno.... Brezveze uglavnem. Temu odbijaču pa se na 100km vidi še da je neka kopija.

 

Meni je pač najlepši original tako kot je - bolj eleganten izgled. Natakneš neke hude style 32 ali pač nekaj 17, 18'' pa takoj zgleda dobr. 



Urejal bvogri, 23.04.2019, 22:12.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#8


- priložim še sliko ko smo ga vklopli na komp, piše da lambde niajo signala (vendar po prebiranju na netu sumim da to pomeni da motor laufa lean- al kak se reče, ker ko ga vžgem zjutraj mi obrtljaji skočjo na jurja pa so tam 20-30 sekund pol pa normalno padejo, včasih se tudi zibajo gor in dol od 600 do jurja- nevem če je to normalno)

-včasih ga tud kurbla malo dlje samo vedno vžge  :confused

 

Nope, ti dve napaki za lambdi pomenita verjetno točno to, kar piše. To sta lambdi za katalizatorjem, ki kontrolirata delovanje katalizatorja. Ni njuna naloga, da sporočata "če laufa lean". Tiste napake, ki jih ti bereš po tujih forumih, nimajo veze s tem, ker se nanšajo na lambdi pred katalizatorjem. Poglej, če sta ti dve lambdi sploh priklopljeni in v kakšnem stanju je napeljava do njiju.

 

Tretja napaka je senzor odmične gredi na sesalni strani. Menjaj najprej ta senzor, ker ga itak moraš, pa boš videl, če bo pomagalo tudi pri odpravi težav z nihanjem obratov in daljšim časom vžiganja, če ne išči naprej. V vsakem primeru bo pa avto bolj živahen, ker če eden izmed senzorjev ne dela, se vanos izklopi. Avto sicer vozi, ampak je precej bolj len.


Brezveze uglavnem.

 

Kar se tiče izgleda, je res brezveze. Sem pa Svetijo pa M meglenke bolje od navadnih, boljša vidljivost v megli, pa ni čisto brezveze.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#9

 

 

Tretja napaka je senzor odmične gredi na sesalni strani. Menjaj najprej ta senzor, ker ga itak moraš, pa boš videl, če bo pomagalo tudi pri odpravi težav z nihanjem obratov in daljšim časom vžiganja, če ne išči naprej. V vsakem primeru bo pa avto bolj živahen, ker če eden izmed senzorjev ne dela, se vanos izklopi. Avto sicer vozi, ampak je precej bolj len.

Če misliš tistega, ki je pri vanosu sem ga menjal, senzor za položaj odmične gredi - na voznikovi strani mašine, izklopiš vanos in prideš do njega..., menjal pred 1 tednom, pa isto, še slabše skoraj, avto je pred vanosom malo len (mogoče samo nisem vajen, ker sm vozil prej večino avte s turbino), potem pa od 3000 dalje vleče ok, mogoče misliš ta drugega na sovoznikovi strani? 



Urejal NčTazga, 23.04.2019, 23:28.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#10

Sesalna stran je na voznikovi strani, ja. Potem najbrž niste pobrisali napake po menjavi? Iz slike se ne razvidi ali so napake še vedno pristone, ali ne. Senzor si kupil original, ali kakšno poceni ebay varianto?


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#11

Sesalna stran je na voznikovi strani, ja. Potem najbrž niste pobrisali napake po menjavi? Iz slike se ne razvidi ali so napake še vedno pristone, ali ne. Senzor si kupil original, ali kakšno poceni ebay varianto?

Ja to je bilo slikano pred menjavo, senzor sem kupil v eurotonu, je bil 40 eur se mi zdi, nisem pa še nobene napake brisal


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#12

Senzorji odmične so ena od stvari na E46, ki se jih toplo priporoča originalne. S kopijami je menda pogosto problem, da ne delujejo, kot je treba.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#13

Senzorji odmične so ena od stvari na E46, ki se jih toplo priporoča originalne. S kopijami je menda pogosto problem, da ne delujejo, kot je treba.

Ja se strinjam, da bi bilo fajn kupit original, bom zbrisal kode pa še enkrat testiram, da vidim če je kaj pomagalo, prilagam pa še link do videa kako zgleda ko ga vžgem zjutraj za lažjo predstavo: https://mega.nz/#!g9...JFien4Nhc1cIMJs



Urejal NčTazga, 23.04.2019, 23:58.

Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#14

Avto drugač po tem vozi bp  :-D


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#15

To da pri hladem zagonu deluje na ca. 1000 obratov in jih potem spusti, je normalno. Ima sicer na trenutke malo težav z držanjem teh 1000 obratov, glede na tvoj opis se msi predstavljal, da ves čas močno nihajo, pa ni tako hudo. Lahko kakšen manjši vakum res kje pušča, lahko se malo zatika motorček prostega tega. Vsaj na to dvoje bi najprej pomislil.

 

Pa senzor nivoja olja ti izgleda tudi ne dela.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 362
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#16

Nekaj nasvetov:

Motor M52 je zelo podoben M54 a še vedno zelo drugačen...

 

Največje hibe tako M52 kot M54 so:

1) Puščanje tesnila pokrova ventilov.

2) Puščanje tesnila ohišja oljnega filtra.

3) Puščanje cevi iz Vanosa na Ohišje oljnega filtra.

4) CCV sistem pušča ali pa separator odpove.

5) Težava z vanosom (ponavadi tesnila ali pa ventili)

6) Puščanje tesnila na karterju.

7) Razne preperele vakum cevke in tavelike gumi cevo iz zračnega filtra na TB. Samo pač avto je star 20 let in tud guma ni večna...

8) zapacan motorček prostega teka. Ponavadi se očisti in je rešeno.

9) Težave z LMM...

 

Kaj še....

DISA lahko pušča na tesnilu ali pa je vodilo lopute počeno. Nova je draga, se pa dobi na ebayu set za menjavo loputke in pač menjaš samo loputko in vodilo ter tesnilo.

Zdaj lambde, senzorji odmičnih in podobno, če crkne je najceneje kupit original. Ker ponaredek bo delal ali pa ne bo. Čisto odvisno. Zato je bolje dat par € več v štartu in zamenjat za original kos.

 

Najpomembnejše pa je tole:

Priporočam ti tudi, da v kratkem zamenjaš iz preventive ekspanzijsko posodo + gumi cevi ter pogledaš hladilnik, termostat in vodno pumpo in nek plastičen Y kos na zadnjem delu motorja v kakšnem stanju so. Če je hladilnik na spodnjem delu malo napihnjen ga moraš zamenjat, drugače je le vprašanje časa kdaj bo spustil. 

Vse skupaj je 200-300€ materiala, če se malo obrneš in ti lahko reši precej glavobolov, ker hladilni sistem je praktično najšibkejša točka e46 modelov.

 

Na vseh e46 se slej ko prej obrabi guibo in CSB, to čutiš po tem, da avto trese pri pospeševanju in višjih obratih. Diferencial ma praktično vsak luft redko kakšen e46 je brez.

 

Praktično nonstop je nakaj za porihtat na teh starih jajcih hehe :)

Če hočeš avto držat v odlični kondiciji te samo nujno vzdrževanje + preventivno vzdrževanje + registracija + gume + gorivo stane cca 0,70€/km. Če pa še kaj dodeluješ (podvozje, odbijači,...) pa si hitro na 1€+/km.

 

 

Srečno.



Urejal BMW4everafter, 24.04.2019, 08:04.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#17


nek plastičen Y kos na zadnjem delu motorja v kakšnem stanju so.

prvič slišim za kakšen plastičen Y kos? Kaj imaš s tem v mislih?


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 362
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#18

Pardon. To naj se črta. To je samo na 4 cilindrcih. :) My bad.


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 747
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#19

za mehanika kontaktiraj uporabnika Asgard  :ok 


drugače pa lep e46, se vidimo kaj v mb :)


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#20

 

Najpomembnejše pa je tole:

Priporočam ti tudi, da v kratkem zamenjaš iz preventive ekspanzijsko posodo + gumi cevi ter pogledaš hladilnik, termostat in vodno pumpo in nek plastičen Y kos na zadnjem delu motorja v kakšnem stanju so. Če je hladilnik na spodnjem delu malo napihnjen ga moraš zamenjat, drugače je le vprašanje časa kdaj bo spustil. 

Vse skupaj je 200-300€ materiala, če se malo obrneš in ti lahko reši precej glavobolov, ker hladilni sistem je praktično najšibkejša točka e46 modelov.

 

Na vseh e46 se slej ko prej obrabi guibo in CSB, to čutiš po tem, da avto trese pri pospeševanju in višjih obratih. Diferencial ma praktično vsak luft redko kakšen e46 je brez.

 

Praktično nonstop je nakaj za porihtat na teh starih jajcih hehe :)

Če hočeš avto držat v odlični kondiciji te samo nujno vzdrževanje + preventivno vzdrževanje + registracija + gume + gorivo stane cca 0,70€/km. Če pa še kaj dodeluješ (podvozje, odbijači,...) pa si hitro na 1€+/km.

 

 

Srečno.

Hvala, ja upam da nebo preveč stroškov zato tudi probam čim več stvari preventivno menjat, celotni hladilni sistem pa je bil 2-3 let pred mojim nakupom menjan ter še vse zgleda ti top, edino si predstavljam da ga pozimi zna mraz počit. Luft v diff se tudi čuti, ampak bom zamenjal olje ter upam, da bo to malo izboljšalo situacijo (nosilci na mostu so sicer že utrjeni-švajsani)

 

To da pri hladem zagonu deluje na ca. 1000 obratov in jih potem spusti, je normalno. Ima sicer na trenutke malo težav z držanjem teh 1000 obratov, glede na tvoj opis se msi predstavljal, da ves čas močno nihajo, pa ni tako hudo. Lahko kakšen manjši vakum res kje pušča, lahko se malo zatika motorček prostega tega. Vsaj na to dvoje bi najprej pomislil.

 

Pa senzor nivoja olja ti izgleda tudi ne dela.

Ja, avto je res včasih bolj intenzivno skače do zdaj mi je samo enkrat tak intenzivno pa sem vzel ven maf senzor ter ga spucal z maf cleanerom, pa zaenkrat ni več tak hudo nihalo, to pa skoraj vsak dan tako na 1000 obratov malo drži, pač ko sem ga kupil ni to delal, se mi pa tudi ne zdi nevem kaj, ampak bom probal rešit. Ja kot sem napisal zgoraj senzor zanivo olja menjam zdaj ta vikend. Upam da bo delal bp, ker tudi nisem kupil original  :laugh




drugače pa lep e46, se vidimo kaj v mb :)

Veš da se vidimo, samo blendaj  :laugh


Prikaži več možnosti