Skoči na vsebino

 

2000 E46 323Ci orientblau - moj prvi avto

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
80 odgovorov v temi
BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 519
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#21

Če hočeš avto držat v odlični kondiciji te samo nujno vzdrževanje + preventivno vzdrževanje + registracija + gume + gorivo stane cca 0,70€/km. Če pa še kaj dodeluješ (podvozje, odbijači,...) pa si hitro na 1€+/km.

Te podatki ne povedo nič, če ne napišeš koliko let imaš avto in koliko kilometrov na leto prevoziš! :)

 

V prvih letih je itak vsak star avto lahko 1€/km, v 10 letih lastništva pri pogoju recimo 15kkm/leto ta številka limitra nekje proti 0.30€/km, tudi za E46 bencinarje.
Če servisiraš na pooblaščencu s trojnimi cenami za primerljivo kvaliteto delov in olja, potem verjetno limitira bolj k 0.50€/km, ali pa če avto napade rja tudi.

Kje bi se rad znašel med 0.30-0.90€/km je najbolj kompromis užitka v vožnji, vzdrževanja in števila prevoženih km v časovnem razponu. :ok

 

Nekateri se celo vozijo za 0.15€/km z nevzdrževanimi in nagnitimi kantami za drobiž, ki se jih znebijo takoj ko je mogoče, ampak tu je verjetnost, da te avto pusti sredi ceste velika, medtem ko mene vzdrževana E46 v 10 letih ni še nikoli (moram potrkat :-D). Celo skoraj nova Renault in VW sta me že, samo tam da ne govorim o muki v sami legi in vožnji s sprednjim pogonom in mlinčkom pod havbo. :doh


========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 126
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#22

Če bi 0,7€/km res držalo, bi jaz v 5 letih in 100k km, ki sem jih prevozil, vložil v avto 70.000€. Pa vodim stroške, jih vsako leto napišem tudi na forum, vsi veste, da mečem v avto nadpovprečne denarje, ampak niti blizu 70k€ nisem :ok2 Bolj okoli 35k€.


Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 853
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#23

Avtor teme: lušna mašinca. Naj ti dobro služi.

1eur/km??? ceneje bi bilo, če bi se s taksijem vozili. :ok2


Prikaži več možnosti
    • NčTazga je všeč


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#24

Avtor teme: lušna mašinca. Naj ti dobro služi.

 

Hvala, upam da bo  :-D

 

Te podatki ne povedo nič, če ne napišeš koliko let imaš avto in koliko kilometrov na leto prevoziš! :)

 

V prvih letih je itak vsak star avto lahko 1€/km, v 10 letih lastništva pri pogoju recimo 15kkm/leto ta številka limitra nekje proti 0.30€/km, tudi za E46 bencinarje.
Če servisiraš na pooblaščencu s trojnimi cenami za primerljivo kvaliteto delov in olja, potem verjetno limitira bolj k 0.50€/km, ali pa če avto napade rja tudi.

Kje bi se rad znašel med 0.30-0.90€/km je najbolj kompromis užitka v vožnji, vzdrževanja in števila prevoženih km v časovnem razponu. :ok

Če bi 0,7€/km res držalo, bi jaz v 5 letih in 100k km, ki sem jih prevozil, vložil v avto 70.000€. Pa vodim stroške, jih vsako leto napišem tudi na forum, vsi veste, da mečem v avto nadpovprečne denarje, ampak niti blizu 70k€ nisem :ok2 Bolj okoli 35k€.

Se strinjam čeprav nimam še veliko izkušenj. Glede na to koliko sem prebral na tujih in naših forumih bi bilo smešno kupit tak avto če bi bilo toliko stroškov. Res je da ni isto kot če bi vozil neko 1.0 mašinco ampak vseeno se mi zdi da ni tako zelo drago.

Če že gledaš sami deli tudi niso zelo dragi (odvisno kje kupuješ), pa če še sam kaj pošraufaš prideš "dokaj ugodno" skozi  :ok .

 

Mogoče če šteješ v vse stroške še bencin, zavarovanje, registracijo, vinjeto itd... Pol se res malo nabere. Do zdaj je še s študentsko plačo šlo vse skozi  :laugh


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 126
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#25

Moja številka je z gorivom, zavarovanjem, registracijo, vsem skratka.


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 853
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#26

X-driver tvoje vzdrževanje presega vse meje noramle :D
Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#27

Ja to maš res visoko ceno ampak si pa tudi prevozil veliko km. Se mi zdi da so ti šestaki kar bulletproof mašine tako da ga komot voziš tudi če ni vse tip top (čeprav to ne nameravam).

Veliko prej na teh avtih odpove kaj drugega kot pa mašina.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 126
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#28

Natančnejši seštevek da še malenkost višjo cifro, ampak še vedno je le dobra polovica tistih 70k€ :ok2 za 0,70€/km bi imel dobesedno novo e39 narejeno :laugh

 

Je pa tako, da jaz sem dosti zmetal tudi za izgled, drobnarije, popravljal malenkosti, ipd. In pa seveda vse kar je bilo potrebno, da je bil avto kolikor toliko bp. Druga stvar je pa še poraba 3.0iA, 323i ročni ne bo nikoli imel take porabe. 


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 510
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#29

Če bi 0,7€/km res držalo, bi jaz v 5 letih in 100k km, ki sem jih prevozil, vložil v avto 70.000€. Pa vodim stroške, jih vsako leto napišem tudi na forum, vsi veste, da mečem v avto nadpovprečne denarje, ampak niti blizu 70k€ nisem :ok2 Bolj okoli 35k€.

Pozabil ključne podatke. 7000-10000km/letno. Pa za prvo leto lastništva mogoče še drugo leto.  Potem pa se znormalizira al pa prodaš haha


niti blizu 70k€ nisem :ok2 Bolj okoli 35k€.

ne no haha Ti pa jaz itak nisva merilo haha. Midva mečeva kar za vsak drek not v te karjole, ker naju vse moti, kar malo zaškripa. 


Natančnejši seštevek da še malenkost višjo cifro, ampak še vedno je le dobra polovica tistih 70k€ :ok2 za 0,70€/km bi imel dobesedno novo e39 narejeno :laugh

 

Je pa tako, da jaz sem dosti zmetal tudi za izgled, drobnarije, popravljal malenkosti, ipd. In pa seveda vse kar je bilo potrebno, da je bil avto kolikor toliko bp. Druga stvar je pa še poraba 3.0iA, 323i ročni ne bo nikoli imel take porabe. 

Kako, da ne. Meni pod 10,5 ne pade. Praviš, da me mora skrbet in bi moral dat avto še enkrat na servis preverit?! :)

Ne vem ampak 323ci žre kar vredu.  325Ci cabrio, ki je kar nekaj težji mi je pil vedno okoli 9. 



Urejal BMW4everafter, 25.04.2019, 06:47.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 126
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#30

Jaz pod 12,5 ne pridem več... Pod 11 pa sploh nikoli nisem imel.
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 510
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#31

s 330ci Automatik tud js nism pršou pod 12


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#32

Ja jaz imam večinoma mestno vožnjo tako da se poraba vedno giblje okoli 11-12, če ga nagazim pa komot tud več. Osebno ne spremljam preveč porabe ampak samo tankam ko se prižge lučka. Se mi zdi če kupiš tak avto že v štartu veš kako je s porabo. Šestaka al goniš al ne je skoraj vedno podobna poraba (vsaj po mestu). Jaz vedno pravim naj se dobro napije ni druge, smo v MBju
Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 126
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#33

Porabo se splača spremljat edino, ker zna pokazat, da je kakšen senzor zanič :ok2 :ok2


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, BMW4everafter in NčTazga uporabnikom je všeč to sporočilo


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#34

Evo en kratek update, ter še par vprašanj.

 

Danes menjano olje v diffu, senzor za olje, dihtunga ohišja oljnega filtra, oljni filter ter dolito novo olje.

Kot je vidno iz slik je kar precej puščala dihtunga, kar se je tudi vohalo v avtu. Upam da s tem rešim problem puščanja olja  :ok

Ugotovil še par napak, slaba servo pumpa, slab napenjalec (spušča zvoke), ter še slaba cev za hladilno, se je malo ob namestitvi poškodovala (collateral damage)  :napaka

Evo mam še par vprašanj glede gum in platišč, verjamem da ziher, kje na forumu piše ampak me zanima katere so dobre dimenzije za e46 coupe, da sedi guma čim bolj 'flush', pa da nebi blo treba prevelkih distančnikov devat (predvsem odzadaj), al pa brez njih bi blo še boljše. Sprašujem za platišča predvsem širino ter et.

 

Prav tako me zanima kakšne imate izkušnje z aftermarket avspuhi, ter kaj se najbolj splača, sem imel namen naredit muffler delete, torej brez lonca pa samo pipo potegnit. Gledal sem tudi par športnih loncev, samo nevem če so te cenejši dobri, ker nočem met prdca  :laugh . Tak mal bolj močn zvok, niso mi prveč všeč te 'raspy' varjante.

-dodam še par slik 


Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#35

Aja pa še desna raketa se je prižgala, čeprav luč dela bp, očitno je nekaj s povezavo  :confused , ker se včasih prižge včasih vgasne


Pripete slike za predogled

  • 20190427_104408.jpg
  • 20190427_104105.jpg
  • 20190427_102929.jpg
  • 20190427_094957.jpg
  • 20190427_090747.jpg
  • 20190427_130659.jpg
  • 20190424_224918.jpg
Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 075
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#36

Et 35 ali nizji.. Jaz mam et 18:)
Sirina odvisna kake gume bos fural.. Jaz mam trenutno 8j in 205,ko jih bom siril bo spredaj 9-9.5j zadaj 10.5j
Direkt izpuh bo mel grdi zvok.. Probi brez lonca pa bos vidu.. En dober sportni dj pa bo..
E46__wagon
Prikaži več možnosti
    • NčTazga je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#37

Če se ti je vohalo v kabino zažgano olje, verjetno ni bilo krivo tesnilo ohišja oljnega filtra, ampak tesnilo pokrova ventilov.

 

Slabo cev za hladilno čimprej menjaj. Če ne prej, ti jo bo razgnalo, ko bo malo bolj vroče vreme in boš obstal na cesti.

 

Odpretga izpuha raje ne. Odprt izpuh zniža hitrost izpušnih plinov, pri atmosferskih motorjih to pomeni izgubo navora v nižjih obratih.

 

Tista "raketa" se lahko prižge tudi, če ne dela osvetlitev zadnje tablice. Radi oksidirajo kontakti v letvici.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 510
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#38

Loty
Za avspuh je tisti schmiedmanov komplet za 700€ top shit. Kar se zvoka tice.
Sem gledal malo po youtube in boljsega zvoka skoraj ni. Vse je al prevec nizkotonsko (bobnenje) al pa prevec kriči (kot kaka stara honda)...
tisto s headersi in kati ter loncem je pa zakon :)
Samo za vsak dan je zadeva se vedno cist prehlasna po mojem.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#39

Hvala vsem za odgovore  :ok

Hmm zaenkrat bom probal spraznit zadnji lonec pa ga nazaj dal nekaj takega: https://www.youtube....h?v=1wLjkRrmoXk , bom videl če mi bo všeč zvok(bom dal neki video), potem pa čez čas pa pomoje najboljše kot je BMW4everafter omenil, nek kompleten avspuh, da je malo bolj kvaliteten.

 

 

 

Če se ti je vohalo v kabino zažgano olje, verjetno ni bilo krivo tesnilo ohišja oljnega filtra, ampak tesnilo pokrova ventilov.

 

Slabo cev za hladilno čimprej menjaj. Če ne prej, ti jo bo razgnalo, ko bo malo bolj vroče vreme in boš obstal na cesti.

 

Tista "raketa" se lahko prižge tudi, če ne dela osvetlitev zadnje tablice. Radi oksidirajo kontakti v letvici.

Ja glede olja sem že isto posumil, samo je prejšni lastnik pred mano prav tesnilo pokrova ventilov menjal, prav tako ko smo cel motor spucali ni bilo videti da prihaja odzgoraj navzdol. Pomoje je smrdelo ker je res veliko olja puščalo vsak teden sem dolil malo, ker se tudi okoli tesnila vidi zapečeno olje, ko smo pucali.

Hladilno cev bom probal čim prej zamenjat, samo res ni hudo, samo ko se je dotakneš oz pod kotom nagneš začne puščat malo, ampak sej kot pravim najbolje čim prej.

 

Za raketo pa sploh nisem pogledal osvetlitev tablice tako da hvala bom pogledal, pa če bo slaba, kr zamenjam za led  :laugh


Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#40

aja prav tako se je danes zgodilo prvič, da je avto zjutraj po kratki vožnji začel res intenzivno skakati z obrtljaji (ko sem ga mel v prostem teku) ter je crknil   :jok . Avto spet normalno vžgal samo bom probal pogledat za vakum če kje pušča, pa motorček prostega teka spucam, pa še nov originalen senzor odmične gredi kupim, ker pred tem, ki ga imam  zdaj (neoriginalen) se to ni dogajalo


Prikaži več možnosti