Skoči na vsebino

 

2000 E46 323Ci orientblau - moj prvi avto

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
71 odgovorov v temi
Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 638
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#61

Feltne so res bomba. BBS RS GT, če se ne motim?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 350
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#62

Feltne so res bomba. BBS RS GT, če se ne motim?

Model bo pravi ja .. ampak replike.


Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#63

Hvala in se opravičujem, ker pozno odgovarjam. 

Model bo pravi ja .. ampak replike.

Ja kot _BuLLet_ pravi felne so replike BBS RS GT, ampak morem povdarit da so zelo kvalitetne, prav tako pa me to ne moti.  Itak nebi bil pripravljen dat okoli 3k€ al kolko pač so za nove BBS RS GT za nek 323ci  :laugh . Čeprav replike tud niso nevem kak poceni. Avto sem od zadnjič zadaj še dvignil za kakšnih 0,5 cm saj je praskalo zadaj in jedlo gumo, sedaj je ok. Te felne sem izbral ker se mi zdi da zelo lepo paše ta dizajn na e46, sploh nekaj z robom, prav tako se mi zdi, da malo kdo fura felne z robom vsi bolj neke konveksne al pa original bmw al pa z max 5 cm roba...

 

Evo priložim še eno slikco, ker lahko  :laugh .


Pripete slike za predogled

  • 20190904_181143.jpg

Urejal NčTazga, 05.09.2019, 05:16.

Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#64

Evo sm kupil neke poceni pokrovčke za šraufe ko so kao proti kraji, nevem kr ok je izpadlo ker sem vzel črne. Zraven pride nek "kluč" za vzimanje čepkov dol... Za 7 eur se nimam kaj pritoževat in priporočam. Kupljeni so prek amazona

Pripete slike za predogled

  • 20190906_163636.jpg
  • 20190906_163700_HDR.jpg
  • 20190906_164203.jpg
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 528
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#65

Evo sm kupil neke poceni pokrovčke za šraufe ko so kao proti kraji, nevem kr ok je izpadlo ker sem vzel črne. Zraven pride nek "kluč" za vzimanje čepkov dol... Za 7 eur se nimam kaj pritoževat in priporočam. Kupljeni so prek amazona


Ali so pokrovčki kovinski?
Prikaži več možnosti


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#66

Ali so pokrovčki kovinski?


Moji so plastični maš pa tudi opcijo za kovinske. Maš tud različne barve, oblike itd.
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 841
  • Lokacija: Slo

#67

evo en update, strut bar namontiran prav tako menjano tesnilo pokrova ventilov preventivno in brisalci  :-D

Mašina zgleda dobro brez sledi belega, edino vidno je da je bilo malo olje zažgano na vanosih itd (predpostavljam slabe oz. neredne menjave olja ali slabo olje).

S strut barom ni neke zelo opazne razlike edino zdi se mi da se malo bolje drži ovinkov oz. da je bolj "natančen" nos avtomobila.

Priložim še par slik.

S tem strutbarom ni nobene razlike, ker je za v smeti. Kar se ti zdi, je le placebo efekt.

Če hočeš kaj od strut bara, potem ne sme biti gibljiv, kar pa tvoj je, v dveh točkah, zato je njegova učinkovitost enaka 0.

post-22644-0-00831000-15.jpg

 

Takle pa mora biti in potem je razlika v vožnji očitna.

dsc00613.jpg


Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#68

S tem strutbarom ni nobene razlike, ker je za v smeti. Kar se ti zdi, je le placebo efekt.
Če hočeš kaj od strut bara, potem ne sme biti gibljiv, kar pa tvoj je, v dveh točkah, zato je njegova učinkovitost enaka 0.post-22644-0-00831000-15.jpg

Takle pa mora biti in potem je razlika v vožnji očitna.dsc00613.jpg

Možno ja sej sem itak bolj ko ne kupil za izgled, pa da malo utrdim karoserijo tam ko se vrh amortizerja zašraufa (camber plate), ker sm bral da na e46 rado poči z gewindami. Ko je strut bar prišel je bil bolj slabo narejen in ohlapen ko pa sm z mašino vse šraufe zategnil pa se je malce zvil in potegnil skupaj in je zelo trd... Zaj če ga primem lahko z njim cel avto premikam. Prav tako se ne čuti nobenega lufta v njem.

Nevem pač men je ok, tud če nima nevem kakega efekta. Vrjamem pa da itak ta moj ni za nek 'track' bolj tko za foro

Urejal NčTazga, 07.09.2019, 15:17.

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 841
  • Lokacija: Slo

#69

Strutbar mora avto tiščat narazen, ne pa potegnit skupaj :napaka Sile, ko probaš na roko premaknit to štango pa ne moreš primerjat s silami, ki delujejo na avto v ovinku pri hitrosti :ok2 Takrat se krivi vse, karoserija in skupaj z njo tudi ta strutbar. Če ne drugega, ga vsaj pravilno zmontiraj, sredinski vijak za nastavljanje privij do konca v kontra smer, da bo krake tiščal narazen.


Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#70

Strutbar mora avto tiščat narazen, ne pa potegnit skupaj :napaka Sile, ko probaš na roko premaknit to štango pa ne moreš primerjat s silami, ki delujejo na avto v ovinku pri hitrosti :ok2 Takrat se krivi vse, karoserija in skupaj z njo tudi ta strutbar. Če ne drugega, ga vsaj pravilno zmontiraj, sredinski vijak za nastavljanje privij do konca v kontra smer, da bo krake tiščal narazen.

Aja hvala nisem vedel, jaz sem mislil da je to više manje vseeno, bom še malo na to temo prebral in popravil.  :ok


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 841
  • Lokacija: Slo

#71

V ovinku zunanji krak sila krivi proti središču avtomobila. Tej sili nasprotuješ, če strutbar tišči v nasprotno smer, torej narazen. Če vleče skupaj je spet enako, kot če ga ni :ok2


Prikaži več možnosti
    • NčTazga je všeč


NčTazga
NčTazga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e46 323ci

#72

V ovinku zunanji krak sila krivi proti središču avtomobila. Tej sili nasprotuješ, če strutbar tišči v nasprotno smer, torej narazen. Če vleče skupaj je spet enako, kot če ga ni :ok2

Ja razumem kaj misliš... Jaz sem mislil da je vseeno ker sem bral da je fora strutbara da razdeli to silo iz enega struta na več karoserije (s tem ko pač povežeš) in s tem posledično narediš avto bolj trd/vodljiv. 

 

Možno da je tako kot si ti napisal, nisem se preveč poglabljal v to in nimam dovolj izkušenj da bi vedel kaj je prav in kaj ne, jaz pač lahko povem to kar sem po tujih forumih/netu prebral.


Prikaži več možnosti