Skoči na vsebino

 

Mini PSA 1.6 hdi 110ps - Travme z motorjem

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
53 odgovorov v temi
krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 310
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#1



Upam, da mi bo znal kdo pomagati.

Skratka, ze ob prevzemu avtomobila me je bolela glava. Svetila je lucka za DPF, avto je bil zamorjen In tudi cukal je.

Zato sem se takoj po nakupu odlocil za konkreten servis in odstranitev dpf in blindiranje egr. Avto je na trenutke tudi slabo vzigal, za kar smo krivca nasli v preribani cevki za gorivo.

Ker je bilo potrebno preprogramirati racunalnik, da je ignoriral egr in dpf smo mimogrede avto se optimizirali. In ze takrat me je avtoelektronik, ki je to izvajal, opozoril, da nekaj ni ok, bodisi s turbino, variabilcem?

Kar se voznje tice je avto konkretno letel, tezava je bila v tem, da je posebej opazno v 4. in 5. prestavi avto za trenutek ob polnem plinu izgubil moc v obmocju nekje med 2 in 3krpm.

Live data monitoring je kazal napako senzorja tlaka (air pressure sensor) in previsok boost, ki je bil na trenutke na silo prerezan-takrat, ko je avtu zmanjkalo moci. Senzor se je tako zamenjalo z novim neoriginal in nekaj casa je bila situacija boljsa.

Potem se mi je pa zdelo, da scasoma moc slabi iz dneva v dan in to brez vecjih simptomov. Se vedno je kdaj sicer prislo do trenutnega upada moci pri polnem plinu v istem obmocju vrtljajev.

Prejsnji petek pa se mi je med pospesevanjem s polnim gasom zgodilo, da se je za menoj naredil konkreten oblak belega dima. Od takrat naprej bi po obcutku rekel, da ima avto se manj konj. Morda niti 90KM ne na pamet receno.

Ubistvu sem bil preprican, da je s turbino nekaj narobe, ampak vetrnica izgleda ok, nima nekega gibanja gor dol naprej nazaj. In tudi ubistvu gre le mala sled olja skozi, kar naj bi bilo povsem v meji normale.

Ponovno pa kaze napako na tem senzorju tlaka in previsok boost.

Mesa se mi. Sprva sem pomislil na to turbino, ampak mi kot receno na uc deluje ok. Je lahko vseeno okvarjena?

Kaj bi se lahko bil vzrok?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 310
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#2

Aja, laufa res povsem mirno in razen tistega incidenta avto ne kadi.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 202
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#3

Lahko je dosti tega ampak glede na to da si imel napako pred tuningom, je tuning samo pospesil zadevo. Oblak belega doma je definitivno zgoreto olje, kar se pri zdravi turbini ne bi smelo zgodit. In tudi regulator pritiska ne bi smel imet prste tu vmes. Ste merili kaj kompresijo na hladnem/vrocem motorju? Oz ce imas moznost naredit leak down test?

Test dizen pod obremenitvijo?

Urejal MajoR, 24.04.2019, 16:34.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 310
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#4

Kompresije se nismo merili ne, tudi vrednosti sob nisem preveril. Bi pa pricakoval, da bi v takem primeru mogoce tezje vzigal in crno kadil?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 095
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#5

Avto je letnik
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 864
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#6

Zakaj si sploh prevzel tak avto? Ajde kar je je...

 

Drugače pa peak overboost kaže na slabo delovanje variabilnega dela turbine... Jaz bi se oglasil k kakšnemu ki pozna te PSA motorčke, pa mogoče daš pregledat turbino?


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#7

Lahko je bila turbina slabo obovljena in so zato tezave.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 864
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#8

Kako pa ima narejeno krmiljenje variabilnega dela? Podtlak ali elektronsko?  No sej kakorkoli je treba preverit ali to deluje kot je treba. Elektronske se tudi da po ''novem'' obnovit.


Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 310
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#9

Avto je december 2017 izdelan.

Prevzel ja, sem bil slabe volje, ampak jurja sem imel na strani za popravila in sem mislil, da bo dovolj, da bom ze zrihtal. Avto mi je forumas pripeljal iz Nemcije, placal sem ga predno sem ga videl. Prodajalec v Nemciji ima gor sicer za vse avte enoletno garancijo sicer, ampak za tega je bil verjetno kar vesel, da se ga je losal v tujino.
Sem pa tisti znesek ze krepko presegel, ker sem tudi vztrajnik menjal in se klima ne dela, upam da je le sistem prazen. Draga sola, da nikoli vec ne kupim avta na pamet.

Mislim, da deluje na podtlak. Sem pomislil tudi na kako vakum pumpo pa pravi prijatelj mehanik, da bi potem tudi zavore cudno prijele.

Turbina pa se ni bila obnovljena, ampak jo bo ocitno treba v vsakem primeru zamenjat...
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 212
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: kwatro

#10

Menda hitro vidiš če je olje v turbo ceveh oz če pušča turbo, previsok ali prenizek pritisk pa tudi s testerjem ugotoviš v 20s. Regulator se preveri s testerjem, ta ga premika v obe skrajnosti.

Zakaj se ljudje z svojim mehanikom najprej malo bolj ne poglobite vsaj 10-15 min, predno začnete po forumih ugibat.

 

ps

lahko nekje pušča cev za turbo, skoraj ne vidna luknjica se pri večji temperaturi razširi in pihne pritisk mimo



Urejal voodoo child, 24.04.2019, 19:49.

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 864
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#11

Čist tko če boš kaj sam ugotavljal se lahko tole na hitro prečekira. Jaz sem mel pri Toledo Sport enako težavo overboosta pa mi je takrat vw forumski strokovnjak nekaj pomutil in je šlo brez odpiranja turbine. Če je pa so lopatice preveč ''trde'' pa nimaš kaj kot dat narazen;

 

https://www.youtube....h?v=NxmjRaiqeAk

https://www.youtube....h?v=MIyVfL98qr8

 

Drugače pa ja tester pa nekdo ki šraufa tole francosko čudo :D


Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


T&K
T&K

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 455
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: ženin BMW :)

#12

Avto je december 2017 izdelan.

...... tudi vztrajnik menjal in se klima ne dela, upam da je le sistem prazen.

Mislim, da deluje na podtlak. Sem pomislil tudi na kako vakum pumpo pa pravi prijatelj mehanik, da bi potem tudi zavore cudno prijele.

Turbina pa se ni bila obnovljena, ampak jo bo ocitno treba v vsakem primeru zamenjat...

2017?????

Koliko km?



Urejal T&K, 24.04.2019, 20:13.

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 113
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#13

ali je mini rdeč? :-D :-D :-D  bel dim pomeni vodo v izgorevalni komori. Povsej verjetnosti ti je prebilo tesnilo glave. zakaj, ker kot praviš over bust......

 

zakaj overbusta, ravno pretekli teden sem se ubadal z ''projektom'' ki je dizel over bustal..... napaka---->napačno povezane vakuum cevi in so zabijale el. mag. ventil ki krmili waste gate na turbu. Nima za brez veze el. mag ventil napisan '' in'' in ''out'' :-D :-D :-D :-D :-D


Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 806
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#14

2017 in 110 PSA motor mi ne gre skup, ali je 112 ali 115 konjev


Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 310
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#15

2017 in 110 PSA motor mi ne gre skup, ali je 112 ali 115 konjev


2007, napaka. Tesnilo glave upam da ni, potem bi verjetno se naprej kadil ali?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 864
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#16

Meni je Alfa 166 2.4 20V dobro leto rahlo belo pokdaila pri vžigu. Vode sploh ni zmanjkovalo. Potem sčasoma je pokadila belo že pri polnem pospeševanju ko je bila hladna. Topla ne. No preden sem jo prodal je bilo opazno že pri toplem motorju in hladilne je tudi opazno zmanjkovalo. Je pa do konca vžgala v prvo in nikoli ni bilo problema z močjo. Ker se mi ni dalo reševat tega sem jo prodal v tem stanju za kar sem seveda povedal...

Razlog je bil seveda počena glava med ventiloma kar je bil problem teh 2.4JTDm.

 

Vglavnem če je puščanje samo na notri in to majhno boš najverjetnje opazil pri mrzlem motorju zjutraj... 


Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 310
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#17

Meni je Alfa 166 2.4 20V dobro leto rahlo belo pokdaila pri vžigu. Vode sploh ni zmanjkovalo. Potem sčasoma je pokadila belo že pri polnem pospeševanju ko je bila hladna. Topla ne. No preden sem jo prodal je bilo opazno že pri toplem motorju in hladilne je tudi opazno zmanjkovalo. Je pa do konca vžgala v prvo in nikoli ni bilo problema z močjo. Ker se mi ni dalo reševat tega sem jo prodal v tem stanju za kar sem seveda povedal...

Razlog je bil seveda počena glava med ventiloma kar je bil problem teh 2.4JTDm.

 

Vglavnem če je puščanje samo na notri in to majhno boš najverjetnje opazil pri mrzlem motorju zjutraj... 

Pa verjetno bi se moralo v olju ali hladilni tudi kaj opaziti?


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 864
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#18

Meni se ni nikjer poznalo. Spuščala je samo na notri.

Spremljaj malo hladilno pa boš vedel če imaš razlog za skrb
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 310
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#19

Meni se ni nikjer poznalo. Spuščala je samo na notri.

Spremljaj malo hladilno pa boš vedel če imaš razlog za skrb

:ok

Sicer pa v odgovor nekaterim. Imam zelo dobrega mehanika, ki šraufa in reši res marsikaj, kar komu drugemu povzroča probleme.

Pač prosim za nasvet, ne poznam kakšnega res strokovnjaka za te motorje. Zadnja opcija bo Mihold, ki je res strokovnjak, me je pa odkrito rečeno strah končnega računa.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 095
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#20

In se je rešilo problem?
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč