Skoči na vsebino

 

1983 E24 635CSI

* * * * - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
141 odgovorov v temi
RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 944
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#121

Evo zadnje zice sem danes prevzel, skoraj kot novi :)

img6216.jpg

 

Felge sem dal tudi keramično zaščitit in povoskat. So v piko

 

Pa še par partsov je prišlo, uspel sem scorat oem glavni braking cilynder. Ne bom reskiral da kasneje kaj zariba in pedal res not ostane.

Dobil sem ga zelo ugodno ker je star 2 leti ampak nikoli zmontiran v auto (Drugače so po 600Eur +).. Ter še nekaj cevk, šraufov, elektronike in motorčka za posodo z vodo za brisalce in luči. Pa neko pumpo ki pride k injektorjem tudi novo :)

Last minute sem naročil še brake acummulator, filtre, cevke,... Bremze bodo v piko :D

 

img6219.jpg



Urejal RS6, 03.09.2019, 20:27.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 638
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#122

To je nek še bolj športni zic? Ker par strani nazaj so videt drugačni. :-D
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 944
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#123

Par strani nazaj sta sprednja, tole je pa zadnji sedež :))
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 638
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#124

Aaa, točno, sem že pozabil kako izgleda 6ka na zadnjih sedežih. :ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • RS6 je všeč


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 154
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#125

RC090 je samo oznaka style 5 (Kreuzspeichen Verbundrad verzija) v ET20 izvedbi. Ker pa jih je nekako največ v obtoku se je zadnje čase na internetu med mlajšimi prijelo ime "RC090"- čeprav je isti styling lahko 035 recimo, ipd. Skrata  po ključu "RC 0xx" = style 5.

Raznorazne kombinacije in kako kaj zgleda na e24 so super prikazane na sledečem linku, uporaben je:

http://www.bmw-e24.com/wheels.html

Drugače super platišča, odlična izbira, klasika. Mogoče za češnjo na vrhu torte, če so vse 090, pasale bi zadnje širše. Recimo 038. :-D  Napreduje lepo. :ok
 

(EDIT: Da ne pozabim na gornjem linku so še kombinacije zavor, vzmetenja, ipd.)

Če imam prave informacije, imajo ta platišča luknjo 74,1mm, pesto na avtu pa 72,5mm. Torej je potreben centrirni obroček?


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 077
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#126

Če imam prave informacije, imajo ta platišča luknjo 74,1mm, pesto na avtu pa 72,5mm. Torej je potreben centrirni obroček?


Ni potreben, je pa zazeljen za lazjo montazo.
Prikaži več možnosti


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 944
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#127

Evo, počasi se sestavlja motor

 

Nova ketna, šponer, vodilo in še par malenkosti spodaj.. Novi šraufi za sesalni kolektor,...

img6246.jpg

 

img6245.jpg


Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 078
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: 316ti Compact

#128

A ne bos tudi vizuelno motorja obnovil?

Malo je grdo videt ta rjav blok.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 236
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#129

A ne bos tudi vizuelno motorja obnovil?
Malo je grdo videt ta rjav blok.

Zgreseno je tudi to da je motor razdrt na "prafaktorje" pa se ne zrihta se glave ko je vse tako lepo na pladnju.
Imam obcutek da hoces vse zrihtati na hitro. Na koncu bos spet razdiral stvari in kupoval/zamenjeval dele katere si ze zamenjal(tesnila,itd...).
Res skoda.

Konec koncev pa je avto njegov in naj dela kar hoce.

Urejal blackberet, 08.09.2019, 14:23.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 944
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#130

A ne bos tudi vizuelno motorja obnovil?

Malo je grdo videt ta rjav blok.

Kot sem že nekajkrat napisal v temi, trenutno ga delam 100% mehansko ispravnega. Avto bo itak šel preden se lotim karoserije v prafaktorje in takrat se bo zrihtalo še ostalo.

 

Zgreseno je tudi to da je motor razdrt na "prafaktorje" pa se ne zrihta se glave ko je vse tako lepo na pladnju.
Imam obcutek da hoces vse zrihtati na hitro. Na koncu bos spet razdiral stvari in kupoval/zamenjeval dele katere si ze zamenjal(tesnila,itd...).
Res skoda.

Konec koncev pa je avto njegov in naj dela kar hoce.

Kaj za vraga naj rihtam na glavi če je vse vredu? Nobenih odstopanj, nobenega leaka, nič kajenja ko smo ga vžgali, nič ne trese, kompresija ok. Še lufte smo zmerli in je povsod vse ok. Če bi hotu zrihtat vse na hitro bi ga imel že 5 mescev nazaj sestavljenega.

Vse smo preverili in tisto, kar je imelo najmanjše odstopanje sem kupil novo in zamenjal.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 491
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#131

Zgreseno je tudi to da je motor razdrt na "prafaktorje" pa se ne zrihta se glave ko je vse tako lepo na pladnju.
Imam obcutek da hoces vse zrihtati na hitro. Na koncu bos spet razdiral stvari in kupoval/zamenjeval dele katere si ze zamenjal(tesnila,itd...).
Res skoda.

Konec koncev pa je avto njegov in naj dela kar hoce.

Blackberet, jaz se na tvojem mestu za to nebi preveč sekiral. Vedeti moraš da tu ne gre za običajen avto, pač pa za oldtimerja in te se pri obnovi tretira drugače, zanje obstajajo druga pravila. Ne vem koliko so ti te stvari kaj poznane, ampak pri starodobnikih imamo eno stvar ki daleč največ šteje, reče se ji ORIGINALNOST. Pod tem pojmom lahko razumemo marsikaj, vsemu pa je skupno le eno, za vsako stvar ki je na avtu je boljše da je v čim bolj originalnem stanju oziroma kar se da blizu temu. Govorim seveda za primerke katere lastniki obnavljajo v originalnem duhu, imaš tudi take ki svojega oldtimerja popolnoma predelajo, to je pač stvar okusa. Ampak ne glede na osebni okus, če rihtaš starodobnika za to da ga imaš tudi za pokazat, je boljše da se čim bolj držiš originalnega stanja. 

 

Kar se tega tiče ne bom uspel vsega strnit v par vrstic, obnova starodobnikov je namreč cela mala znanost, tisti ki se s tem ukvarjajo poznajo cel kup vzvodov in trikov, kako pričarat občutek prvinskosti oziroma avtentičnosti na obnovljenem vozilu. Če mene vprašaš restavriranje ni to da poškodovane originalne dele vržeš proč, je bolj to da jih zbereš, sortiraš, podrobno pregledaš in oceniš, potem pa obnoviš vse tisto kar se da obnovit, preostanek pa zamenjaš z novimi kosi. Tipičen primer take stvari so sedeži, te lahko na novo preoblečeš ali pa material (recimo usnje) impregniraš, zašiješ, na novo napneš (podložiš) in na koncu prebarvaš. Čeprav laiki mislijo da je tak postopek cenejši od preoblačenja je ponavadi ravno obratno, preoblačenje je ponavadi cenejše in enostavnejše od regeneracije usnja. Velika večina zaresnih (beri: dragih oziroma dragocenih) oldtimerjev se rihta na tak način, če je to le izvedljivo, se pravi če originalno usnje ni preveč uničeno. Razen če si lastnik ne zaželi drugače seveda, jasno je da odloča tisti ki plača, ne glede na okus in na osebne preference. Ampak če se avto rihta za trg oziroma kot naložbo, je bolj modro obnovit obstoječe materiale kot jih zamenjat z novimi.

 

Zakaj? Nekomu ki mu profesionalno restavriranje ni blizu je to mogoče malo težko razložit, no pa bom vseeno poskusil. Štos je v tem, da obstjajo določeni krogi ljudi, ki se že celo življenje ukvarjajo z zbiranjem oldtimerjev in njih obnovo. Tu gre lahko bodisi za zbiralce, bodisi za poklicne zaslužkarje, bodisi za strokovne komisarje katerih poklic je ocenjevanje oldtimerjev, ni važno. No, ti ljudje so videli že vse. Ko ti v svoji karieri enkrat vidiš 500, 1.000 ali 10.000 oldtimerjev, se takorekoč naveličaš gledat vsak dan eno in isto in začneš iskat tisto, česar ne vidiš vsak dan. Tisto, kar je redko. In redka je pri oldtimerjih originalna ohranjenost. Takšnemu človeku se torej ne zasveti oko če dobi pred sebe avto ki je popolnoma in v vseh pogledih restavriran, pritegne ga če zagleda takega, ki je bodisi vrhunsko ohranjen (kot da bi šel skozi časovni stroj in ga elementi na poti nebi prav nič poškodovali), bodisi restavriran na način da so posamični deli z obnovo povrnjeni v prvotno stanje. Na najdražjih vozilih boš zato videl obilico prask, vdrtin, zmečkanin in ostalih "bojnih ran", seveda pa na takšnih mestih, da bo avto (v primeru če je obnovljen) na prvi pogled še vedno izgledal kot nov. V primeru da so sedeži brez gubice, da so plastični deli armaturke izdelani na novo, da so na avtu zamenjana čisto vsa tesnila in da se nikjer več ne vidi prve barve, bo avto pri ocenjevanju dobil manj točk in bo veljal za manj vrednega. Za to obstaja celo strokoven izraz, takemu avtu se reče da je "prerestavriran".

 

No in kaj ima vse to veze z motorjem, bo mogoče kdo vprašal. O, ima! Pri motorju je prav tako pomembno da ni prerestavriran, saj motor v originalnem stanju izkazuje svojo trpežnost in tudi to, da se je z njim pravilno ravnalo. Motorje se pri starodobnikih razvršča med tiste ki so bili "odprti" in na tiste, ki še niso bili. Odprt motor pa ne pomeni da si ti na njem zamenjal vodno pumpo, tesnilo pokrova ventilov ali tesnilo karterja. Ne, za odprt motor se šteje zgolj tisti, ki je imel nekoč v svoji življenjski dobi že sneto glavo. Pri resnem ocenjevanju oldtimerjev se gre celo tako daleč da to preverjajo. Zdaj me boste vprašali, kako je to mogoče. Z lahkoto! Profesionalni poznavalci modela le-tega poznajo tako v potankosti, da ločijo celo originalno tesnilo glave od neoriginalnega! Oni pogledajo barvo, obliko in debelino in v trenutku odločijo, ali je bil motor že kdaj odprt ali ne. To je recimo še posebej potrebno pri vozilih ki so nekaj posebnega zaradi visokega števila kilometrov, recimo pri tistih katerih lastniki trdijo da je avto brez odpiranja motorja prevozil milijon km ali dva. V tovarni takšnim primerkom izdajo poseben certifikat, pred tem gre pa avto skozi preverjanje, katerega en del sem opisal. Marsikateri lastnik je že trdil eno, ugotovili so pa nekaj povsem drugega. Tisto vozilo ki teste opravi pa za nagrado prejme certifikat in ta potem velja kot dokaz, kaj se je z avtom dogajalo. Še enkrat, govorimo o seveda zelo redkih in posebnih vozilih, nikjer pa ne piše da če imaš oldtimerja ki ta moment še ni zelo redek in drag, to mogoče nekega dne v prihodnosti ne bo postal ;)

 

Evo toliko na kratko o tem, da dobite malo vpogleda v svet restavratorstva. Jaz sem te zadeve pred desetletji študiral in lahko zato kakšno stvar pojasnim, takrat sicer pri nas žal ni bilo šole za to, tako da sem bil samouk. So pa principi enaki še zdaj kot so bili 20 - 25 let nazaj, le s to razliko da se dandanes s tem zaradi zaslužka ukvarja ogromno število ljudi, v bistvu je to mednarodno že cela industrija, takrat se nas je pa lahko preštelo na prste ene roke, tiste ki smo se na našem koncu ukvarjali s tem. K sreči znanje ne zarjavi kot pločevina, samo pozabi človek včasih kakšno stvar, zato je boljše da se jo napiše in s tem prenese na naslednje rodove oziroma generacije - zato si rad vzamem čas tudi kadar ga nimam in o tem kaj napišem  :-D  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 944
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#132

Evo fresh.

Peskarstvo Grašič v Kranju so naredili odlično delo. Priporočam!

 

img6302.jpg


Prikaži več možnosti
    • crtacrta je všeč


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 944
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#133

Dva razmaščevalca kasneje.. Getting there :)

Zgleda dobr

 

img6321.jpg

 

img6322.jpg


Prikaži več možnosti


Ubereem
Ubereem
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6
  • Lokacija: Amsterdam
  • Avtomobil: RS2, RS4, RS6

#134

Zanimiv projekt  :ok


Prikaži več možnosti
    • Fort je všeč


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 211
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E91 LCI

#135

Pohvale!

So ti pri Grašič tudi prašno barvali? Tukaj bi jaz imel par komentarjev. 


Prikaži več možnosti


Ubereem
Ubereem
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6
  • Lokacija: Amsterdam
  • Avtomobil: RS2, RS4, RS6

#136

Pohvale!

So ti pri Grašič tudi prašno barvali? Tukaj bi jaz imel par komentarjev. 

pohvale ali graje ?


Prikaži več možnosti


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 944
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#137

Pohvale!

So ti pri Grašič tudi prašno barvali? Tukaj bi jaz imel par komentarjev. 

Tudi prašno barvali in naredili so v piko. Pri nekaterih delih bi lahko dal še BMW nalepko gor in bi zgledal k nov del iz tovarne


Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 155
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#138

Ko gledam te slike verige.... :) na M30 je menjava verige na ravni bicikla proti S38 :-D kljub temu da sta sorodna motorja...
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in RS6 uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 236
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#139

Si mogoče kaj primerjal staro verigo z novo je vidna razlika v "iztrošenost"? Koliko ima avto km?


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 944
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#140

Si mogoče kaj primerjal staro verigo z novo je vidna razlika v "iztrošenost"? Koliko ima avto km?

Nismo. Sodeč po različnih šraufih na motorju in okoli njega predvidevam, da je le ta bil že odprt in možno celo, da je ketna že bila menjana.

Za to se tudi vse menja vključno s šraufi, podloškami in maticami... Kar nekaj cvetk se je našlo in odpravilo. Sem preveč vesel, da avto, ko je prišel k meni ni vžgal :) Za to pa tudi traja in še kar ni narjen

Sicer ni zgledala obrabljena ali iztrošena ampak nikoli ne veš. Po števcu jih ima 230k. Nisem pa še preverjal na uradnih servisih kaj je kje zabeleženo



Urejal RS6, 21.09.2019, 12:07.

Prikaži več možnosti