Skoči na vsebino

 

E63 645ci težava z menjalnikom

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
24 odgovorov v temi
bratusa
bratusa

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: vidanovci
  • Avtomobil: BMW M6 F10

#1

Fantje pozdravljeni. Prosim za pomoč. A se je že komu zgodilo, da je imel za sopotnikovim sedežem polno vode  v dežju. Jas sem namreč danes imel 5 cm vode. Pa sem že prejšnjič očistil odtoke naprej pri kabinskem filtru, vse lepo požira, danes ponovno preveril. Probal pri šibedahu...nikjer nič... voda  pa v avtu.....za znoret. Prosim če ima kdo kakšno idejo.....ko ga perem nikjer nič,,ko pa bolj dežuje pa voda.....


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 112
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#2

Preveri še odtoke na vratih, da niso zamašeni... pa zadnja stekla morajo tudi nekje imeti kak odtok. 

 

EDIT: a pogooglal si kaj? se kar nekaj najde na to temo.

https://www.bimmerfo...764/index2.html

 

 



Urejal LEO37, 05.05.2019, 16:47.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 680
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#3

Si slučajno snemal tapeto na vratih na tisti strani?
Prikaži več možnosti


bratusa
bratusa

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: vidanovci
  • Avtomobil: BMW M6 F10

#4

snel strop, zadnje sedeže.. pri stebričkih, komplet prtljažnik... vse suho.. edino kot kaže ta posnetek,  tisto drugo luknjico, oziroma odtok, tistega nisem našel... kot bi tekla reka v avtu....


Prikaži več možnosti


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 057
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#5

Kot ti je že bvogri rekel, snemi tapeto. Če si izključil vse ostalo je verjetno res odstopilo lepilo s katero je membrana prilepljena in ti voda prihaja v notranjost izpod tapete. Zalivaj vrata in šipo od zunaj in spremljaj kje se naredi žleb vode.


Prikaži več možnosti


bratusa
bratusa

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: vidanovci
  • Avtomobil: BMW M6 F10

#6

Bom poskusil še to,  hvala obema,, danes zjutraj spet poplava......za popizdit


Prikaži več možnosti


bratusa
bratusa

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: vidanovci
  • Avtomobil: BMW M6 F10

#7

Fantje a je komu znano, majo ti šibedahi na šesticah tudi kakšne odtočne kanale???,, bi bilo možno da je tole zamašeno kje kaj..


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 112
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#8

Ja itak da imajo... saj morajo biti :-D

 

Ponavadi gredo dol po A stebričkih, tako da bi jih moral zlahka najti tudi na tvojem avtu.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


bratusa
bratusa

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: vidanovci
  • Avtomobil: BMW M6 F10

#9

Bomo moral še to preveriti.


Prikaži več možnosti


bratusa
bratusa

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: vidanovci
  • Avtomobil: BMW M6 F10

#10

Fantje a poznate koga , ki bi lahko saniral zadevo z vodo.. kaki dober mojster, ali kdo od vas, ker ne morem najt vzroka...seveda proti plačilu, da ne bo pomote...


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 005
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#11

Tole ni noben problem rešit. En dober WAP pa šibat po oknih, šibedahu, da fajn zaliva, med tem časom pa je nekdo v avtu in gleda kje priteka voda.

Odstranit je potrebno na sovoznikovi strani vratno panelo, komplet panele stebričkov in bočno panelo. Ena fajn baterija, pa svetit po predelih za katere se ve da lahko priteka voda v avto.


Prikaži več možnosti


bratusa
bratusa

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: vidanovci
  • Avtomobil: BMW M6 F10

#12

ja saj maš prav, ampak sem že malce obupal......tako kot pravijo... če voziš bmw ti nikoli ni dolg čas..vedno je nekaj novega za poštimat...Dragan vseeno hvala za nasvet


Prikaži več možnosti


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 057
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#13

Preden daš avto v roke nekomu, ki ti bo pri "raziskovanju" polomil pol plastičnih uhic od raznih letvic in panelov (ker nima pojma kako se prav odstranijo oz. je prelen, da bi pogledal v TIS), raje res sam lociraj izvor vdora vode. In če že, daj potem popravit nekomu, ko mu točno poveš kje je težava. Naredi kot pravi Dragan. Lahko si tudi pomagaš s kuhinjskimi papirnami brisačami. Obloži vse stike med vrati in dihtungami, enako šibedah. Mogoče ti celo pri nogah priteče izpod armaturke. To ponavadi težje vidiš, ker teče direktno pod preprogo. Tako da preveri če je čisto zgoraj pri prehodu armaturke v preprogo mokro.


Prikaži več možnosti


bratusa
bratusa

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: vidanovci
  • Avtomobil: BMW M6 F10

#14

Fantje nova težava  z menjalnikom. :-D  :-D  Pred 30.000 je bilo menjano olje v menjalniku, do sedaj vse ok, sedaj pa problem. Ko je avto topel ga začne menjalnik ustavljat, kot da bi stiskal zavoro, ko je pa mrzel pa vse ok. Nisem še ga sicer vozil nikamor na tester, me pa zanima če je že kdo imel enako težavo. Avto ima sedaj 160.000 realnih kilometrov, je pa res , da ga ne šparam in ga stiskam več ali manj na polno.. :laugh  :laugh


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 682
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#15

Mogoče je premalo olja v menjalniku, preveri najprej to.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 005
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#16

Kdo ti je menjal olje v menjalniku? Kako ga je menjal, predvidevam da imaš menjalnik ZF6HP26..... Pa če je že bilo menjano, upam, da po postopku ZF menjave in resetu adaptacij in učenju…. Vse ostalo je lari fari…. 


Prikaži več možnosti


bratusa
bratusa

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: vidanovci
  • Avtomobil: BMW M6 F10

#17

Pozdravljeni, malo na dopustu..  Mi lahko kdo pove, kje se preveri olje v menjalniku... lepo prosim. Olje bi naj bilo menjano tako kot mora z sitom vred, ampak nisem bil zraven, da bi videl.


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 108
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#18

Kolikor vem se ne da kar preverit. Kolikor ga zliješ ven pri menjavi, toliko ga naliješ nazaj.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 005
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#19

Kaj se same menjave olja tiče in kontrole nivoja,  lahko ga je  preveč v menjalniku, lahko ga je  premalo v menjalniku. Oboje je lahko razlog za cukanje itd....

Olje se menja po ZF postopku.... Sem naredil že par menjav pa vsi delajo.

 

Nivo se da preverit takole, da se avto postavi na dvigalo v vodoraven položaj, to je zelo pomembno!.

Pri zagnanem motorju se menjalnik pusti v P mode, se odvije na menjalniku čep za dolivanje, če olje teče ven, ga je preveč, če ne izteka ga je premalo in ga je potrebno dolit.

 

Postopek menjave pa je sledeč:

Olje zliješ ven, odviješ vijake karterja, menjaš filter, tesnila, namestiš karter, uporabiš križno privijanje vijakov. Naliješ olje pri čepu za dolivanje, dokler ne začne tečt ven, zapreš čep, greš v avto, zaženeš motor, greš skozi brzine, vmes paziš na temperaturo menjalnika, ki pa ni problematična če si pri delu zbran in dovolj hiter. Motor pustiš prižgan, menjalnik v p, ena navodila pravijo tudi, da pustiš v D in zategneš ročno, doliješ olje, da zopet priteče ven in zapreš čep. Po končanem postopku pobrišeš adaptacije in na novo naučiš menjalnik po danem ZF postoku za določen tip. Vse te stvari najdeš na internetu. Original ZF navodila so dostopna vsakomur. Za tako delo sta najbolj primerna dva, da se lažje in hitreje zamenja in dolije olje.

 

V kolikor se sledi postopkom, v kolikor je tudi sam menjalnik dober, mora po vsem tem delovat brezhibno. jaz delam menjalnike po postopku da pustim v d z ročno in dolijem olje kolikor je potrebno. Seveda so tu deljena mnenja, da ta postopek ni pravilen, da je pravilen samo v P mode brez ročne. Meni po postopku v D z ročno vsi menjalniki katerim sem menjal olje in pobrisal adaptacije ter jih na novo naučil delujejo brezhibno. Menjalniki na katerih sem te postopke uporabil so ZF5HP18/19 ZF6HP26.....


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 180
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#20

Kaj se same menjave olja tiče in kontrole nivoja,  lahko ga je  preveč v menjalniku, lahko ga je  premalo v menjalniku. Oboje je lahko razlog za cukanje itd....

Olje se menja po ZF postopku.... Sem naredil že par menjav pa vsi delajo.

 

Nivo se da preverit takole, da se avto postavi na dvigalo v vodoraven položaj, to je zelo pomembno!.

Pri zagnanem motorju se menjalnik pusti v P mode, se odvije na menjalniku čep za dolivanje, če olje teče ven, ga je preveč, če ne izteka ga je premalo in ga je potrebno dolit.

 

Postopek menjave pa je sledeč:

Olje zliješ ven, odviješ vijake karterja, menjaš filter, tesnila, namestiš karter, uporabiš križno privijanje vijakov. Naliješ olje pri čepu za dolivanje, dokler ne začne tečt ven, zapreš čep, greš v avto, zaženeš motor, greš skozi brzine, vmes paziš na temperaturo menjalnika, ki pa ni problematična če si pri delu zbran in dovolj hiter. Motor pustiš prižgan, menjalnik v p, ena navodila pravijo tudi, da pustiš v D in zategneš ročno, doliješ olje, da zopet priteče ven in zapreš čep. Po končanem postopku pobrišeš adaptacije in na novo naučiš menjalnik po danem ZF postoku za določen tip. Vse te stvari najdeš na internetu. Original ZF navodila so dostopna vsakomur. Za tako delo sta najbolj primerna dva, da se lažje in hitreje zamenja in dolije olje.

 

V kolikor se sledi postopkom, v kolikor je tudi sam menjalnik dober, mora po vsem tem delovat brezhibno. jaz delam menjalnike po postopku da pustim v d z ročno in dolijem olje kolikor je potrebno. Seveda so tu deljena mnenja, da ta postopek ni pravilen, da je pravilen samo v P mode brez ročne. Meni po postopku v D z ročno vsi menjalniki katerim sem menjal olje in pobrisal adaptacije ter jih na novo naučil delujejo brezhibno. Menjalniki na katerih sem te postopke uporabil so ZF5HP18/19 ZF6HP26.....

Najbolj pomembno si pa pozabil.

Temperatura olja v menjalniku med preverjanjem nivoja olja.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti