Skoči na vsebino

 

F11 facelift 2014 - tresenje zadaj blazine tlak

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
5 odgovorov v temi
jek
jek
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Avtomobil: BMW f11

#1

Upam, da ni že kdo pisal o tem, saj jaz ne najdem te teme

 

Letos sem montiral 19'' platišča.

 

Star kompresor zraka blazin je bil proti koncu. Montirali smo novega. Imam občutek, kot, da novi kompresor res dobro napihne blazine, saj je vožnja trša in avto, kot da poskakuje ob pritisku na pedal plina. 

 

Ima kdo izkušnjo, ali se, da regulirati tlak v zadnjih blazinah, da bi bil mehkejši avto?

 

hvala za odgovor


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 070
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#2

Zanič imaš amortizerje če zadeva poskakuje. Tlak se lahko z testerjem regulira oz se regulira višina blazine. Večji tlak višji je avto zadaj in obratno


Prikaži več možnosti


jek
jek
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Avtomobil: BMW f11

#3

Zdravo

 

amortizerji so novi, optika, vsi šilenbloki...

drugače pa ne morem regulirat višine blazine, saj jih ima samo zadaj in nima vseh 4 blazin. Avto sam regulira. Če bi imel vse štiri bi bilo to smiselno in res.

 

vseeno hvala za odgovor

 

Zanič imaš amortizerje če zadeva poskakuje. Tlak se lahko z testerjem regulira oz se regulira višina blazine. Večji tlak višji je avto zadaj in obratno


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 070
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#4

seveda se da regulirati, spredaj daš recimo športne vzmeti in da avto potem ne visi naprej se zadaj ustrezno prilagodi višino blazin. Je pa res da to ne moreš v samem avtu oz i-drivu narest. Gre z testerjem ali pa z mehansko prilagoditvijo senzorja nivomata.


Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


jek
jek
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Avtomobil: BMW f11

#5

res imam namen dati spredaj eibach 2-3cm nižje fedre. ampak so mi rekli, da ni potrebno nič spreminjati, saj se bo avto sam nastavil na ustrezno višino, ker mu tako elektronika, prek tega senzorja "nivomata", kot pišeš samodejno spremeni. 

sedaj razmišljam, da bi bili lahko problem ležaji, so še prvi in imajo 250.000km

 

lp

seveda se da regulirati, spredaj daš recimo športne vzmeti in da avto potem ne visi naprej se zadaj ustrezno prilagodi višino blazin. Je pa res da to ne moreš v samem avtu oz i-drivu narest. Gre z testerjem ali pa z mehansko prilagoditvijo senzorja nivomata.


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 506
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#6

Glej, odgovarja ti dober mehanik. Ga ne poznam ampak bi murne duše rekel da je strokovnjak. To ni njegovo mnenje ampak dejstvo.

Dobro zrihtaj
Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, zaxxon in PocesnkII uporabnikom je všeč to sporočilo