Skoči na vsebino

 

E39 530d nima moci

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
11 odgovorov v temi
RRE39
RRE39
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: Celje

#1

Zdravo furmaši
Imam bmw e39 530d 2002l “344km”
Tezava je v tem da avto nima prave moci
LMM je uredu cevi so menjane, ve dar avto se vedno nima prave moci. Kaj bi lahko se bilo narobe?
Prikaži več možnosti


Johan22
Johan22

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 355
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: Bmw e39 525d

#2

Preglej vakuum cevke do turbine da ni katera pocena ali preperela.. Preglej aktuatorje in elektromagnetne ventile ce delujejo bp.. Senzor pritiska turbine na koncu sesalnega kolektorja pri pozarni steni daj ven in poglej ce se je zapacau.. Potem gremo dalje
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 244
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#3

Verjetno je počena kaka cev do sesalnega kolektorja ali pa turbina fuč.


Prikaži več možnosti


SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 931
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#4

...preglej aktuatorje in elektromagnetne ventile ce delujejo bp...
Kako se lahko to pregleda ce deluje pravilno?
Je nujno tester?

Urejal SLine, 20.05.2019, 18:54.

"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 134
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 530D

#5

Zdravo,

 

Prosil bi za pomoč pri razumevanju nekaterih izrazov v INPA, ker raziskujem slabo odzivnost na E39 530D. Malo predzgodbe, turbina je bila pregledana in ima minimalno zračnosti, vakum cevi so bile vse zamenjane, LMM sem izklopil in ni razlike, napake na motorju ni nobene (pregledano tudi z diagnostiko na servisu). Težave je, da je v nizkih obratih izjemno len, kot da ga nekaj duši je občutek. V visokih obratih je malo bolje ampak še vedno slabo. Z INPA diagnostiko sem posnel nekaj parametrov med vožnjo vendar jih ne razumem oz. nevem kakšne bi morale biti pravilne vrednosti.

 

rate-Main-injection - pri polnem pospeševanju od recimo cca 2000 RPM ta vrednost poskoči na 30 in nato pride do 46 pri 4000 RPM. INPA sicer kaže, da naj bi bila max. vrenost 20 ??

 

Charge-air pressure - Vrednost pri normalni vožnji cca 1000 mbar, pri polnem pospeševanju od recimo cca 2000 RPM po 3 sekundah naraste na 1300 mbar in nato na 1700 mbar pri 4000 RPM

 

rail pressure - Vrednost pri normalni vožnji cca 480 mbar, pri polnem pospeševanju od recimo cca 2000 RPM po 3 sekundah naraste na 1000 mbar in nato na 1300 mbar pri 4000 RPM

 

Driver req. torque pride do max. 330Nm

 

Slaba odzivnost dejansko pomeni, da pri 2000 RPM in polnem pospeševanju avto potrebuje 3 sekunde, da se sploh premakne obratomer in tudi ko se premakne ni čutiti nobenega pravega pospeška. Na cesti me je recimo strah prehitevati kolesarje oziroma moram voziti avto kot bencinarja, da se kam premakne.

 

Nasvetov naj ga peljem na servis ne potrebujem, ker je na servisu bil pregledan in niso našli težav. Sedaj sem tudi že zmeden in nevem a je dejansko E39 530d tako počasen avto ? Je normalen takšen turbo lag ?

 

Hvala za odgovore.


Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 303
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#6

Si preveril če se palčka na regulatorju turbine premika,meni se zdi 1,3bar premalo za turbino.


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Gazda
Gazda

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 319
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E39 525dA, F10 530dA

#7

Ste jemali dol kaj sesalni kolektor?
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 244
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#8

Ne vem kako je pri 3.0, pri meni se 2.5 začne premikat nad 2000 rpm. Do 2000rpm je pa megla.

Sicer pa številke iz testerja:

-rate main injection -skala v INPI je narejena primerno za mišljeno meritev. Če je mišljeno da se gleda parameter brez dodanega plina, je dovolj skala do 20, itak pa da gre čez, če daš gas. Če pa ima skala rdeče polje in gre meritev v rdeče, potem pa je nekaj narobe. Ne vem pa povedat kje bi morala biti vrednost v prostem teku ali pri določeni poziciji stopalke plina.

-air pressure je 1700 mb Ok

-rail pressure je verjetno bar in ne mbar , tudi Ok

-torque za 3.0 je max cca 400Nm, tako da 330 je res mal švoh

 

Kako je pa z Laufunruhe parametri? In kalibracijo šob? Lahko da kak cilinder ne dela 100% pa ni prave moči.



Urejal Coti, 10.05.2020, 20:49.

Prikaži več možnosti


Kljajic47
Kljajic47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 345
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: E46 320dT M

#9

Sicer za vrednosti INPA nimam nasveta, ampak sam sem imel podobne simptome, pa mi par mehanikov ni znalo pomagat, no zadnji mi je diagnosticiral pokjen sesalni, kar tudi je bil krivec...pospricaj brake cleaner povsod po sesalnem, pa če spremeni zvok veš v čem je problem :D...


Prikaži več možnosti


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 134
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 530D

#10

Hvala vsem za nasvete. Naročil sem obnovljeno Garrett turbino, ker sem pod obstoječo opazil kapljanje olja. Nekaj olja je bilo tudi v cevi, ki gre na intercooler. Obstoječa turbina je bila sicer nova 200.000km nazaj in obnovljena 60.000km nazaj ampak sumim, da še nikoli ni bil menjan filter odduha in je ponovno uničil turbino ? No ko bo nova zmontirana javim, če je kaj razlike. Sesalni kolektor je bil 150.000km kupljen nov, ker je bil stari kolektor počen. Novega sem par tisoč km snel dol, ker sem naredil deflap in ga tudi pregledal, če je kje počen in nisem nič opazil.


Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 083
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#11

Filter ne menjaš ampak ga preprosto vržeš u smeti pa so težave rešene :)


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 278
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Hvala vsem za nasvete. Naročil sem obnovljeno Garrett turbino, ker sem pod obstoječo opazil kapljanje olja. Nekaj olja je bilo tudi v cevi, ki gre na intercooler. Obstoječa turbina je bila sicer nova 200.000km nazaj in obnovljena 60.000km nazaj ampak sumim, da še nikoli ni bil menjan filter odduha in je ponovno uničil turbino ? No ko bo nova zmontirana javim, če je kaj razlike. Sesalni kolektor je bil 150.000km kupljen nov, ker je bil stari kolektor počen. Novega sem par tisoč km snel dol, ker sem naredil deflap in ga tudi pregledal, če je kje počen in nisem nič opazil.

Obnovljene turbine vse malo puščajo olje. Ampak to ni nek blazen problem, pri bavarcih to olje teče v intercooler in od tam v motor, ki ga pokuri in tisto kar ostane skuri še katalizator, tako da v bistvu sploh ne veš, da kje kaj pušča. Problem je pri mercedesu in še kje, tam olje iz turbine kaplja na elektroniko in jo uniči. Tako da jaz se zaradi tistih par kapljic olja nebi sekiral, je pa mogoče boljše da zrihtaš zaradi sebe, da se ne boš sekiral, če si po naravi natančen. Kam si pa dal turbino obnovit, oziroma kje si naročil obnovljeno? Bo tovarniško obnovljena (austausch)?


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.