Skoči na vsebino

 

528i cuka na bencin na plin dela normalno

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
12 odgovorov v temi
Lipnik97
Lipnik97
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Koroska
  • Avtomobil: E39 528i

#1

Ma kdo kake izkušnje z 528i predelan je na plin.. Na plin dela normalno ko vgasnes plin pa avto začne cukat nad 2000 obratov in prižge se lučka za motor..
Prikaži več možnosti


Lipnik97
Lipnik97
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Koroska
  • Avtomobil: E39 528i

#2

Ma kdo kake izkušnje z 528i predelan je na plin.. Na plin dela normalno ko vgasnes plin pa avto začne cukat nad 2000 obratov in prižge se lučka za motor..

avto je tudi brez moči
Prikaži več možnosti


Marty0707
Marty0707

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 247
  • Lokacija: Vprasaj me o mojoj lokaciji...
  • Avtomobil: E36 325Ci M50TÜB25

#3

Ja, natankaj bencin notri...Ocitno nimas bencina...ali si nekjer tankal, kjer bencin ocitno ni dober, potem pa avto nima moci :-D :-D :-D :-D

Se lahko zgodi tud najpametnejsima da natankajo na napacni pumpi, kjer imajo taksen bencin in potem se tole zgodi...
Vem za par slucajev, in to z BMW vozili, na hrvaskem se to kar precej dosti dogaja, da na nekaterimi benzinski pumpami majo taksen bencin in avto ne vlece, cuka, in nima nikakrsno moc.... potem se gre na preverjeno benzinsko pumpo in se natanka ta pravi bencin in potem vse laufa kot po maslu...



Urejal Marty0707, 24.05.2019, 08:51.

Objavljena slika
"Ich bin gar nicht so, wie man mich dargestellt hat"
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 828
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: ne mlada e tri devet

#4

Najverjetneje bencinski injektorji. Če se veliko voziš na plin, se bencinski "zamažejo", oz začenjo štekat.

Lahko, da bo pomagalo že čistilo injektorjev, lahko pa, da bo potrebna menjava.

 

Možno je pa tudi, da je zabit bencinski filter.

 

V skrajni sili kakšen regulator pritiska goriva ali bencinska pumpa. Ampak to bolj malo verjetno. Sploh slednja navadno čisto crkne, potem sploh ne bi delalo na bencin, oz ti mrzel tudi vžgal ne bi.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#5

Bencinska pumpa ko crkne, crkuje postopoma..... Vsaj v mojih primerih ko sem jih menjaval.

Injektorji, ne vidim razloga zakaj bi bili zaradi vgradnje plina zabiti..

Bencinski filter menjaš v pol ure.

 

Predenj pa karkoli delaš, pa priklopiš avto na tester. INPA bi pokazala kar mora, da se lažje ugotovi problem.

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 828
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: ne mlada e tri devet

#6

Plinske injektorje se navadno montira pred bencinske. Ker je tako pač lažje oz ni prostorja zraven bencinskih.

V plinu so določeni aditivi, tudi nekaj malega olja. Vse to se nabira na šobah bencinskih injektorjev. Nalaga se torej v šobi, počasi a vztrajno. Zaradi tega se zmanjša pretok bencina, mešanica ni več prava, računalnik poskuša korigirati, ampak mislim da več kot 25% ne more.

 

Sicer je bilo tudi meni rahlo čudno, kaj imajo veze bencinski injektorji, a tako mi je nedavno razložil Kokalj. Priporoča vsake nekaj tankov plina prevoziti tank samo na bencin, da se ti injektorji dodobra sčistijo, in cel bencinski sistem ostane v dobri "kondiciji".

 

Priklop na tester pa v vsakem primeru, da se ugotovi vrsta napake.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#7

Kokalj ga je pa tu precej mimo pihnil, razen če je bilo govora o motorjih na direkten vbrizg.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


Lipnik97
Lipnik97
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Koroska
  • Avtomobil: E39 528i

#8

Evo tester je pokazal 4 in 6 injektor, bom jih probal scistit pa bomo vidli..
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 397
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#9

Kokalj ga je pa tu precej mimo pihnil, razen če je bilo govora o motorjih na direkten vbrizg.

Ni mimo pihnil, o tem sem že jaz pisal pred časom. Če imaš vgrajen plin in ti je kaj do injektorjev, občasno preklopi na bencin.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 199
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#10

Ni mimo pihnil, o tem sem že jaz pisal pred časom. Če imaš vgrajen plin in ti je kaj do injektorjev, občasno preklopi na bencin.

Nehaj no ker ni res.
Niti za indirektne injektorje niti za direktne injektorje.
Tudi ce imas zloglasne direktne injektorje se ne zapacajo,saj se ne morejo ker tako kot bencin gre tudi plin direktno skozi njih.

Urejal blackberet, 25.05.2019, 21:47.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 397
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#11

Nehaj no ker ni res.
Niti za indirektne injektorje niti za direktne injektorje.
Tudi ce imas zloglasne direktne injektorje se ne zapacajo,saj se ne morejo ker tako kot bencin gre tudi plin direktno skozi njih.

Neham lahko komot, je pa žal čista resnica. Pred leti ko sem na veliko dajal v kose M52/TU so bili plinarji edini ki so od mene kupovali injektorje, drugi jih niso nikoli rabili. Naključje? Na-a, nebi rekel.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


DannyMPower
DannyMPower

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 735
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: BMW

#12

Ma kdo kake izkušnje z 528i predelan je na plin.. Na plin dela normalno ko vgasnes plin pa avto začne cukat nad 2000 obratov in prižge se lučka za motor..

Rdeč?  :)


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#13


 

Sicer je bilo tudi meni rahlo čudno, kaj imajo veze bencinski injektorji, a tako mi je nedavno razložil Kokalj. Priporoča vsake nekaj tankov plina prevoziti tank samo na bencin, da se ti injektorji dodobra sčistijo, in cel bencinski sistem ostane v dobri "kondiciji".

In ti verjetno prodal tisto čistilo v oranžni flaški, ki ga prodaja in ga vliješ v tank?

 

Tudi, ko avto deluje na plin, konkretno pri M52/M52TU motorju, bencinska črpalka še vedno deluje, gorivo potuje skozi filter goriva v letev z injektorji in skozi regulator tlaka po povratnem vodu nazaj v tank, tako da je sistem za dovod bencina še vedno aktiven in se nič manj ne "čisti", kot če bi vozil na bencin. Edino sami injektorji niso aktivni. Neaktiven injektor je zaprt, tako da v njega ne more prit umazanija, da bi ga zapacala. Lahko se sicer na "kapici" nabirajo tiste mastne saje, kot se normalno v celotnem sesalnem kolektorju. Te saje so dobro topne v bencinu in jih po moje brez problema sproti raztopi ob vsakem zagonu motorja, ko so bencinski inejktorji aktivni.

 

 

Evo tester je pokazal 4 in 6 injektor, bom jih probal scistit pa bomo vidli..

Pa je javilo prav napako na teh dveh injektorjih, ali "misfire" na teh dveh cilindrih?

 

No za začetek lahko probaš očistit, če bo kaj bolje. Pa poročaj.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti