Skoči na vsebino

 

Audi A8 - bel dim

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
117 odgovorov v temi
Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 255
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#101

Sem laik tu glede plina, vendar pa zakaj vsi razglašajo vsaj plinarji, da kao na plin motor veliko več km naredi je manj obrabe, OK verjamem , da je težava mazanje ventilov vendar ?


Plin je ful cist. Olje na plinasu je zlate barve se po 10kkm.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 279
  • Lokacija: Koroška

#102

Kot pravi Miholl, čisto olje je simptomatika čistega izgorevanja plina, da ne govorimo o "eko izpustih", kdor je trendy, vozi eko oz na plin:))) Vprašanje, kdo je bolj eko, ali Tesla ali V8lpg je dejansko debata.Problem je predvsem katastrofalna vgradnja in nastavitev LPG sistema. Plinex je zjebal vse po spisku... Poleg 528 razmisljam se za w220 S500 na LPG (bOYSKY)....


Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 106
  • Lokacija: Maribor

#103

Poglejte malo sceno na mobile. de koliko strojev je uplinjenih z prins sistemom pa veselo štepajo kilometre. To kaj v slo  razni plinexi vgrajujejo lpg sisteme je čisto druga liga :) 
Če ti en mehanik sfuka avto na servisu boš zaradi tega gonil pecikl do smrti?


Prikaži več možnosti
    • timej98 in hammanM5 uporabnikom je všeč to sporočilo


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 858
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#104

Sem laik tu glede plina, vendar pa zakaj vsi razglašajo vsaj plinarji, da kao na plin motor veliko več km naredi je manj obrabe, OK verjamem , da je težava mazanje ventilov vendar ?

Oftopik smo, mod lahko prestavi v temo o plinu.

 

Plin gori čisteje, brez saj, NOx-ov in ne vsebuje žvepla. To je jasno, saj brez problema kuhamo na plinu in posoda ostane čista. Pa tudi dosti viličarjev deluje na plin (če niso na elektriko) in ne smrdijo pretirano po skladiščih.

Poleg tega gorenje plina proizvede tudi manj CO2-ja (glede na proizvedeno energijo).

 

Plin ima višje oktansko število (tam okol 105 RON), zato je manj možnosti za samovžig, a zato lahko kakšno stopinjo ali dve prej vžgemo (advenced timing) mešanico. Kar je dobro za optimalnejše oz varnejše delovanje motorja. Slaba stran je, da se plinska mešanica rahlo težje vžge (zaradi višjega RONa), zato imajo svečke in vigalne tuljave več dela in se malo prej iztrošijo. Nekateri predlagajo zato posebne lpg svečke, drugi ne opazimo razlike.

 

Plin nima hladilnih in mazalnih sposobnosti kot jih ima bencin (ker je "plin" in ne "razpršene drobne kaplice"), zato ne mažejo in hladijo ventila oz sedišča ventilov. Če motor ni primeren za plin, ker ima ventile "preslabe", je potrebno dodati mazanje. Vendar tudi to ni garancija, da bo vse delalo ok. Navadno tudi tak motor slej ko prej gre (so pa izjeme, ki delajo dolgo).

V štartu je bolje izbrati določenega nemca ali italijana, ki preverjeno delajo na plin.

Preveč novi motorji lahko tudi delajo probleme, ker imajo zelo natančne sisteme vžiga (ala BMW N52, N53) in jih plinski sistem s svojimi zakasnitvami zjebejo.

Seveda tudi direktni vbrizg ne dela kar tako, predelave so še vedno možne, a dražje.

 

Kot že neštetokrat ugotovoljeno, manjka dobrih mojstrov, ki res vgradijo in nastavijo vse kot je treba, in ne nekaj nahitro in napol.

 

Še ena študija primerjave vžiga in moči plin vs bencin, če koga zanimajo podrobnosti.

 

Kako je pa potem z vozili, ki ponujajo tovarniški LPG? 

Vem da Dacia in Opel. Lahko še kdo :)

Poznam še Volvo in Subaru. A to je bilo tam nekje med leti 2000 in 2005


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti
    • Jerry in sash uporabnikom je všeč to sporočilo


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 956
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#105

A ni tudi Fiat nekaj delal?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 279
  • Lokacija: Koroška

#106

Propan, butan imata manjšo specifično energijsko vrednost kakor bencin.

 

Glede svečk- t.i. LPG svečke imajo elektrodo iz srebra, ki je kot tako zelo elektroprevodno, posledično močnejša iskra. Kar se btw. pozna tudi pri motorju, ki je zgolj "navaden" na bencin in ki nima več optimalnega vžigalnega sistema - preizkušeno v praksi. Takšne svečke imajo na koncu kode oz. imena črko "S"=silver.



Urejal naroz, 08.11.2019, 14:58.

Prikaži več možnosti


mihouca
mihouca

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 703
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e39 528i / a8 4,2

#107

Pa je moral motor za menjavo tesnila glave ven iz avta? Pomojem ne, verjetno se bo rihtalo še kaj drugega...

Js motor je moral ven zaradi menjave tesnil.


Pa plin v kanto in bo avto se dolgo delal. Danes sem gledal toyoto landcruiser 4.7v8 benz, ki ima neunicljiv motor. S plinom so zjebali motor, da je bilo treba obnoviti obe glavi, zazgane ventile in tesnila. Super biznis na koncu, popravilo pa drazje kot prihranek na gorivu :-(

Ne plin ne bo šel v kanto, bo pa šel k Boyskemu ki se ga hvali povsod na pregled in nastavitev. Če mi pa čez dve leti spet odpizdi kaj na motorju pa naj.


Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 657
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#108

Propan, butan imata manjšo specifično energijsko vrednost kakor bencin.


Ja, samo ne dovedes enake kolicine plina, zato je podoben vlozek energije, kot pri bencinu.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 079
  • Lokacija: Ljubljana

#109

Js motor je moral ven zaradi menjave tesnil.
Ne plin ne bo šel v kanto, bo pa šel k Boyskemu ki se ga hvali povsod na pregled in nastavitev. Če mi pa čez dve leti spet odpizdi kaj na motorju pa naj.


Problem je ker ti to zmanjsuje prihranek. Plin mora bit cenejsi, drugac nima smisla. Ce vsake dve leti odpiras motor pol nisi nic prihranil. Plus sitnosti in zivci. Pa ko bos postimal motor ti bo pa kaj drugega odletelo, pri teh kracah ni konca. En forumas tud sedmico vec sraufa kot vozi pa je avto menda v piko.
Prikaži več možnosti


mihouca
mihouca

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 703
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e39 528i / a8 4,2

#110

Problem je ker ti to zmanjsuje prihranek. Plin mora bit cenejsi, drugac nima smisla. Ce vsake dve leti odpiras motor pol nisi nic prihranil. Plus sitnosti in zivci. Pa ko bos postimal motor ti bo pa kaj drugega odletelo, pri teh kracah ni konca. En forumas tud sedmico vec sraufa kot vozi pa je avto menda v piko.


Razumem kaj hočeš povedati. Do zdaj so mi vsi avti na plin delovali problema. Bom ga peljal se drugam na nastavitve in pac probal. Sej lahko da je šla dihtnga zaradi česa drugega ne pa plina. Uglavnem odločil sem se da probam če pa se slučajno zgodi isto se pa pač bo.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 079
  • Lokacija: Ljubljana

#111

Bos porihtal se ostale stvari ko mas motor se zunaj? Gumi cevi, druga tesnila, starter?
Prikaži več možnosti


mihouca
mihouca

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 703
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e39 528i / a8 4,2

#112

Ne samo glave. Večina stvari je bila porihtana ob prejšnji demontaži motorja lani
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


mihouca
mihouca

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 703
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e39 528i / a8 4,2

#113

Evo avto prišel iz servisa. Deluje. Se pravi demontirana sta bile obe glavi, pregledani, pobrišeni, novi tefloni...

 

Zakaj je do tega prišlo, ne bomo nikoli zvedeli, gre pa avto po vsej verjetnosti na kalibracijo plina na Hrvaško k Boyskemu. Bomo videli. -


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 079
  • Lokacija: Ljubljana

#114

Jest ne bi vozil na plin dokler ni postiman. Nisem se slisal da je mel kdo tezave z glavami na v8 benz motorju
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 413
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#115

Audi jih ima tudi.
https://www.audi.com...ems/g-tron.html
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 685
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#116

Nisem se slisal da je mel kdo tezave z glavami na v8 benz motorju

Pred pol leta je kolegu stopilo rob glave na A6 2.8 V6 bencinarju - imam nekje še sliko kako je na najtanjšem delu stekla kot vosek ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


mihouca
mihouca

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 703
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e39 528i / a8 4,2

#117

Trenutno vozim na bencin.

Žal ne bom nikoli vedel kaj je povročilo okvaro, lahko da je bil plin ali pa enostavno kaj drugega.

 

Bom šel pa še na drugo mnenje oz nastavitve, tako kot sem napisal najbrž na Hrvaško.


Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 326
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#118

Koga se trenutno najbolj priporoča pri nas za vgradnjo plina?
ARHITEKT
Prikaži več možnosti