Skoči na vsebino

 

Chip tuning “stare” X3

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
11 odgovorov v temi
Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F20

#1

Imam eno vprasanje za stroko tule gor. Dva dni nazaj sem cisto slucajno kupil X3 e83, letnik 2006, 150PS. Avto je od prvega lastnika, kupljen v Nemciji in takoj pripeljan k nam. Do 130k km servisi delani pri pooblascencu, za tem pa pri privatniku, v intervalu na 20k km. Sicer vsi vpisani v servisno knjigo in pa prilozeni listki s podatki. Gospod je lani avgusta menjal komplet zavore, vodno pumpo, olje in filtre. Sklopka z vztrajnikom je se prva. Avto ima zdaj 245k km, pa je sklopka se vedno odlicna. Kljub vsemu napisanemu, sem narocen h kolegu da mi opravi mali servis, cisto tolko iz preventive. Ker sem navajen na mocnejse avte, trenutno vozim 530d mi je ta mlincek presvoh, zato bi ga cipiral. Koliko je to smiselno in pametno, glede na starost avta? Prejsnji lastnik pravi, da se nikoli z njim ni peljal vec kot 120kmh, dezja skoraj ni videl in bil vse skozi garaziran. Na avtu je res samo ena praska, vse ostalo je kot novo. Se notranjost je disala, kot bi avto bil pripeljan iz salona :) usnje po vseh teh letih brez ene razpoke, kar samo potrjuje besede gospoda, ki pravi, da je avto res pazil. Tud mi ga bomo uporabljali kot tretji avto v druzini, zato me zanima, ce je smisleno ga cipirat ali pustit kot je in uzivat v easy voznji?
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 938
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Zvezda

#2

Pusti kot je in uzivaj v voznji, ce ga bos ciperal bos samo skrajsal zivljensko dobo sklopke pa vztrajnika.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F20

#3

Sklopko in vztrajnik racunam, da bo itak treba prej ali slej menjat. Vceraj in danes smo sli na dva kar dolga izleta z zeno in otrokoma. Avto se pelje OK, manjka mu nekaj malega moci, mogoce kakih 30PS, pa bi bil idealen. Od prej imamo doma 3 leta starega 530d in je razlika ocitna :) temu x3 najbolj pasejo stranske ceste se mi zdi. Je pa mi zanimivo, da v kabini je dosti tisji napram petki. Vsaj obcutek sem imel taksen.
Prikaži več možnosti


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 073
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: kwatro

#4

Vztrajnik boš bolj zjebal z varčno vožnjo kot pa z mal več navora in remapom.


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F20

#5

Verjamem ampak, ko gledam malo te nase tuning firme, jih ima ene par napisano, da avtov z vec kot 200k km ne cipirajo oziroma izjemoma.
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 363
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#6

Toplo ti priporočam,ne čipaj x3 nikakor vsaj 2.0 d je jajc.

 

 M smo ga čipali strokovno , zaradi tega menjali enkrat vztrajnik in sklopko in nato še enkrat sklopko :frown

 

Pa je gospod bil prvi lasntnik avtomobila nov kupljen na Selmarju , umirjene vožnje, crkovalo je pa vse kot po tekočem traku nazadnje še 4x4 pogon.


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F20

#7

Si siguren, da ti vse to nebi crknilo, ce ga nebi cipirali? Ti je kdo to potrdil? Ker ni malo primerov, ko je sel pogon brez da bi avto bil cipiran. Tud sklopka in vztrajnik lahko crkne pa avto ne rabi bit cipiran. Samo razmisljam na glas ;)
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 556
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#8

mah...če si pripravljen menjati sklopko ter vstrajnik, ga dvigni za dobrih 20ps. Kolega je imel fl ter isti motor z 150ps, jaz sem pa imel 177ps. On je vozil mojega, pa je rekel da je razlika zelo očitna. Nevem pa, če imajo ti 150konski 6 brzin. Moj je kar dobro letel v 6 prestavi, 210kamot, pa tudi do 220 sem ga spravil. Se pa z avtom ni nikoli cijazilo, ter gledalo ali bo imel 5,5 litra porabe ali bog ne daj kakšen deci več.

Pelji ga k tunercu, samo boš moral podpisati papir, če se kaj zgodi med optimizacijo (npr. raznese turbino na valjih), boš stroške kril sam.


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F20

#9

Ta moj ima 6 brzin. Se isti dan, ko sem ga kupil sem ga peljal po AC 200kmh, ceprav me je bilo malo strah, ker avta nisem poznal, pa se prodajalec je rekel, da ga vec kot 120-130kmh nikoli ni vozil. In ravno turbina je tista zaradi katere me skrbi cipiranje. Ketne verjetno ne more kar tako vtrgati ali pac? Kolko sem prebral, modeli s tem motorjem naj nebi imeli tezav s ketnami.

Se mogoce eno vprasanje, na testni voznji pred nakupom je v avtu vse delalo, vse sem sprobal. Tisti dan, ko sem ga pa kupil, pa na voznikovem sedezu ni vec delovala elektronika za nastavitev ledvenega dela. Varovalka ni, kaj bi lahko bilo. Sem pa danes ugotovil, da ima prilagodljive zaromete, pa to letnik 2006 :)
Aja poraba cez vikend in po narejenih cca 500km je po BC 8.1 litra. Vec kot zadovoljivo, glede na poln avto.
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 556
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#10

Nisem strokovnjak za turbine, se pa držim osnovnih pravil; ne tišči mrzlega, ne vgasni takoj vročega, pa tudi kratkih relacij ne delam ravno. Če že moram le 500m do trgovine, avto zaklenem ter pustim prižganega.

Ko ga boš dal na valje, ga prej ogrej. Ne vem kako poteka postopek, ampak verjetno tjunerji imajo toliko v glavi, da ne postavi hladen "avto" na valje, ter ga pribija do kraja.

 

Ketna pa če se ne motim, te pri tem motorju nima kaj skrbeti. Pa če ne boš pretiraval z dvigom ps, te tudi sklopka nima kaj skrbeti, kakor tudi ne dim iz auspuha.


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F20

#11

Zivimo cca 15km iz centra MB, tako krajsih razdalj od tega ne delamo. Avto se ima cas ogret na delavno temperaturo, vse to pazim tud pri seriji 5. Po moje bi bilo 20PS cisto dovoj, ravno tolko, da avto malo bolj stopi. Koncna me ne zanima, ker bo uporabljen kot druzinski avto in ne mislim divjat.

Mogoce kdo ve, kako se krmili webasto v tej X3? Se sploh da ali je to samo za motor? Se pravi ko je zunaj hladno mu ob startu avta webasto pomaga ogret masino na delovno temperaturo. Za gretje kabine predvidema da ni. Ali?
Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F20

#12

Sem klical danes na dve strani za cipiranje. Eden je bil skpeticen, da je vseeno riziko glede na starost avta in prevozene kilometre. Drugi pa je reko, da ni panike, da so delali ze avte z vec kilometri in dosti bolj zjahane, pa ni bilo nic narobe. Pri drugem sem dobil obcutek, da mu je cilj prodat storitev, ne glede na vse.
Prikaži več možnosti