Skoči na vsebino

 

Chip tuning “stare” X3

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
35 odgovorov v temi
zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 361
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#21

Pusti menjalnik, DPF, lopute... Skoda denarja in truda. Menjalnik bo zdrzal povsem brez tezav, sklopko in vztrajnik menjaj ko bo potrebno.


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#22

Strosek tukaj ni problem, ker me vse te modifikacije nebodo stale skoraj nic. Bolj me zanima zakaj dpf ne odstranit? V cem je finta? Ko berem druge teme ga ljudje kar odstranjujejo, celo pri novejsih avtih. Sklopka in vztrajnik se nista bila menjana, sklopka se sicer ne drsi oz se prime nekje na polovici. Ketne baje pri teh motorjih naj nebi bile problematicne. Drzi?
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 251
  • Lokacija: Ljubljana

#23

Ketne so ok, ker je M47 serija motorja. Dpf pusti dokler dela edin poteraj avto zdej par 100km glede na to da se ga je vsa ta leta sparalo.
Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#24

Sej sem ga zadnje tri tedne odkar je pri meni, ene parkrat kar fajn nateral. Je pa razlika zdaj, ko je cipiran napram prej obcutna. Kako pa ves, kdaj dpf ne dela kot treba? Prejsnji lastnik ga je vozil vecinoma relacijsko, Celje - Munchen, pri nas bo vozen tud na krajse relacije, kar je baje slabo za dpf.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 361
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#25

Strosek tukaj ni problem, ker me vse te modifikacije nebodo stale skoraj nic. Bolj me zanima zakaj dpf ne odstranit? V cem je finta? Ko berem druge teme ga ljudje kar odstranjujejo, celo pri novejsih avtih.

Ker lahko z ogromno dela proizvedes tezave, ki jih sedaj ni (leti na menjalnik) - ampak ok, ze ves...

 

DPF odstranjujejo tisti, ki odpravljajo posledice, ne vzroka tezav - torej ali ne vejo kje se tezava skriva, ali imajo mehanike, ki ne vedo kje je tezava, ali so si pa enostavno izbrali napacen avto za dolocen nacin uporabe. In jim dol visi za zrak, ki ga dihamo. Primer - svak ima e90 318d '06, ze kaksnih 6 let chipsana na 160 konjev, ima 270k km, sluzbo 8 km od doma, pa mu DPF se vedno vzorno deluje - izpusna cev je znotraj cista, v garazo parkira vzvratno do stene - stena je cista. Res ni vzroka, da bi DPF odstranil, sploh pa ne iz cistega miru. Je pa res avto v dobri kondiciji in vzorno vzdrzevan.



Urejal zok, 30.06.2019, 19:14.

Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#26

Ma kaj jaz vem, ker je avto star in se ga v vseh teh letih pri prejsnjem lastniku sploh ni zvozilo tako kot treba, sem pac mislil, da ker je egr blindiran, da bi se odstranil dpf. Prebral sem tukaj na forumu, da je zaradi morebitnih tezav to dobro naredit iz preventive. Ok recimo da ga pustim in se cez cas zgodi, da pride zaradi dpfa do tezav, ga lahko takrat odstranim brez posledic ali njegova okvara vpliva se na kak drug del avta? Kaj se ticne izpusne cevi, je tud na tej x3 kot nova, nikjer kakrsnihkoli sledi.
Prikaži več možnosti


Matejd7
Matejd7

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 801
  • Lokacija: Maribor

#27

Kje si bil to? Mi je ravno zadnjič kolega razlagal da je baje v Lipnici en mojster za "chiptuning", ni mi pa znal povedati več detajlov. 


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 077
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#28

Ma kaj jaz vem, ker je avto star in se ga v vseh teh letih pri prejsnjem lastniku sploh ni zvozilo tako kot treba, sem pac mislil, da ker je egr blindiran, da bi se odstranil dpf. Prebral sem tukaj na forumu, da je zaradi morebitnih tezav to dobro naredit iz preventive. Ok recimo da ga pustim in se cez cas zgodi, da pride zaradi dpfa do tezav, ga lahko takrat odstranim brez posledic ali njegova okvara vpliva se na kak drug del avta? Kaj se ticne izpusne cevi, je tud na tej x3 kot nova, nikjer kakrsnihkoli sledi.

 

Ko se dpf zamaši in z regeneracijo ni več sposoben odmašitve, takrat je zabasan. Rešitve so 3. Nov dpf, čiščenje obstoječega in odstranitev. Ko ga odstraniš je treba to naredit tudi programsko. Podobno kot čipiranje. 

 

Poročaj kako bo pasal menjalnik. Me res zanima, če je zvon menjalnika 4cyl in 6cyl enak. Če paše menjalnik menjaj še vsaj sklopko. Včasih so namreč notranja ozobja sklopk med različnimi motorji in menjalniki različa in ni nujno da vse paše. Pa tudi potisne plošče bi naj bile različno močne. Zraven tega je tu še dolžina menjalnika, ki je lahko različna. Nov je lahko namreč daljši ali pa ima izhodna gred iz menjalnika lahko večji premer, drugačen razpored lukenj. V tem primeru potrebuješ še hardi in kardan od 3.0sd. Potem je pa ponovno vprašanje, če je prirobnica na vstopni gredi/zobniku diferenicala enaka ali moraš tudi diferencial od 3.0sd montirat. Potem je zopet vprašanje, če pašejo polosovine od 2.0d na 3.0sd diferencial itd.

Upam, da si se predhodno dodobra pozanimal glede kompatibilnosti. Jaz navijam, da ti bo vse pasalo vijak na vijak.



Urejal E39-530d, 08.07.2019, 14:35.

Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#29

Definitivno bom porocal, kako se bo stvar razpletla in kako oz kateri deli iz 3.0sd motorja bodo pasali na mojo X3. Sem pa, ker sem ga dobil po res ugodni ceni, kupil kar cel bmw X3 s tem 3.0sd motorjem. Zadnji del avta je sicer unicen do konca, ker ga je nabasal kamion, sprednji del oz mehanski deli avta so pa neposkodovani. Ker o teh stvareh nimam pojma, bom vse prepustil kolegu, ki je mehanik. Smo pa s X3 sli na dopust in avta res nisem sparal. Po cca 100km voznje, se mi zdi, da je komaj zadihal tako kot treba. Vecino casa sem ga vozil nad 150kmh, nato se nekaj mestne voznje na morju, preden se je prizgala lucka za tank. Povprecna poraba je nekje 8.5 - 9L. Predvidevam, da bi bila poraba vsaj za L manjsa, ce bi se drzal omejitev in v avtu nebi bili stirje plus poln prtljaznik robe plus polna 450L truga na strehi. Lahko samo recem, da sem z avtom res zadovoljen, voznja je cisto drugacna kot z bmw serije 5..
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 637
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#30

Upam da na donatorju nesreča ni prenesla sil na menjalnik da bi ti notri kaj uničilo.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#31

Cist mozno, ker od zadaj je zaleten skoraj do zadnjih sedezev. Masina je cela, vsaj na oko, ce in kaj pa je spodaj, pa bomo videli sele, ko bo mehanik vse skupaj radrl narazen. Zanimivo pa, da se ni sprozil niti en airbag :)
Prikaži več možnosti


JANI E39
JANI E39
  • Uporabnik
  • Sporočil: 213
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: Bayerische Maschine

#32

Pa ti ni x3 malo pretrda? Jo ima kolega in je proti moji trojki na novem sportnem podvozju veliko trsa.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE   :bmw  :burnout

Freude am fahren!

Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#33

Za vsakodnevno uporabo mam serijo 5 F10 in ja razlika je obcutna. Ampak smo se kar ok peljali na morje. Naloudana je z opremo, manjka samo panorama, ostalo ni da ni. Usnjeni sportni sedezi kar dosti priporomerjo k udobnosti. Bo pa ta avto bolj kot ne za kaksne vikend izlete.
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 727
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#34

ohh...ne omenjaj....x3 so pa res (pre)trde. Rabiš kar nekaj časa da se navadiš. Je pa vseeno super avto. 


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#35

Nekaj me zanima, opazil sem, da ko menjam iz prve prestave v drugo ali iz druge v tretje, se zaslisi tak kovinski zvok, ko spustim sklopko. Kot, da bi nekaj nekam udarilo. Pri visji hitrosti in pri menjavanju v visje prestave tega zvoka ni slisat. Menjalnik drugace deluje gladko, tud sklopka je ok in prime takoj.

Kaj bi lahko to bilo?
Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#36

No, ker ni noben odgovoril, bom pa sam napisal, kaj je ugotovil en mehanik tukaj v Zadru. Baje ni povezano ne s sklopko ne z vztrajnikom. Vceraj so se celo prizgale lucke za ABS, 4x4 in zavore, zato sklepa da je napaka na VTGju oz na razdelilniku pogona. Ker je avto zaenkrat se normalno vozen in ni zaznat nekih anomalij med voznjo, bom to popravljal, ko se vrnemo domov. So se pa opozorilne lucke po nekaj kilometrih voznje in ponovnem zagonu avta ugasnile. Malo sem googlal in nasel cisto isti primer na spletu, simptomi so popolnoma enaki kot se dogaja meni. No upam, da je res samo to..

https://axleaddict.c...Problem-And-Fix
Prikaži več možnosti