Skoči na vsebino

 

Nakup E92 325i z Avtoneta

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
36 odgovorov v temi
salobirdani
salobirdani

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 188
  • Lokacija: Petrovče
  • Avtomobil: Bmw e36 328 coupe

#1

Pozdravljeni. Pozna morda kdo ta avto ali ve karkoli o njemu? Hvala


https://www.avto.net...asp?id=14252050
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 095
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Tole je E91. Tej kombinaciji motorja in menjalnika se na daleč izogni ker je 2.5 bencinski motor prešvoh za avtomatski menjalnik (za vse trojke to sicer ne velja, velja pa za to karoserijo), posledično avto nikamor ne gre, se samo dere in  :drink  :drink  :drink

 

Poišči 2.5 + ročni menjalnik ali pa 3.0 automatic, drugo je out of the question, če nočeš bit razočaran  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 681
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#3

Zmeniš se s pocesnikom, je iz kamnika, pa naj pogleda v kakšnem stanju je bemfla... Če nimaš tel. je tema v nepooblaščeni servisi


Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 057
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#4

Tole je E91. Tej kombinaciji motorja in menjalnika se na daleč izogni ker je 2.5 bencinski motor prešvoh za avtomatski menjalnik (za vse trojke to sicer ne velja, velja pa za to karoserijo), posledično avto nikamor ne gre, se samo dere in  :drink  :drink  :drink

 

Poišči 2.5 + ročni menjalnik ali pa 3.0 automatic, drugo je out of the question, če nočeš bit razočaran  :ok

Spet pretiravas. Slabih 220KM, pod 8s do 100km/h ter koncna nad 240km/h - nikamor ne gre? E39 3.0d pa "gre" ane...ah ja...


Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 019
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#5

Gre, gre, kar hoče Jerry povedat je to, da je za avtomatik absolutno premalo navora. Se strinjam z njim, ker že E46 192KM z ročnim menjalnikom moraš priganjat v obrate, če hočeš, da se kam premakne. Pišem iz prve roke, ker sem ga imel.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 993
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#6

@Propeler2000 in @bmwziga bi znala kaj povedati o tej kombinaciji, ker sta oba dlje časa vozila točno tak avto.

 

Jaz imam E93 s temi konji (sicer 3.0 motor v 25i), in ne vidim podhranjenosti... razen, če bi ga kupil in pričakoval obnašanje M3, potem pa ja, je slabše :ok2


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


hermes
hermes

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 414
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: bmw

#7

https://www.avto.net...asp?id=14262745

Tale je tudi zanimiv... Poznan komu?
Prikaži več možnosti


milane46
milane46

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Avtomobil: E90 325i ‘06

#8

Mislim, da sem ga pred cca 2 mesecema sel gledat k prejsnjemu lastniku. Je bil enake barve ter z enako opremo. Meni je deloval kar zdelan, tudi slabše je šel kot moj (e90 325iA - isti motor).

Dopuščam pa možnost, da gre za drug avto. Jaz bi bil vsekakor previden.

Edit: komentar velja za avto iz prvega posta :)

Urejal milane46, 01.06.2019, 19:21.

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 019
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#9

@Propeler2000 in @bmwziga bi znala kaj povedati o tej kombinaciji, ker sta oba dlje časa vozila točno tak avto.

 

Jaz imam E93 s temi konji (sicer 3.0 motor v 25i), in ne vidim podhranjenosti... razen, če bi ga kupil in pričakoval obnašanje M3, potem pa ja, je slabše :ok2

Ne moreš primerjat 3.0. Čisto drugi svet.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


zlatajama
zlatajama

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 311
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Honda

#10

Spet pretiravas. Slabih 220KM, pod 8s do 100km/h ter koncna nad 240km/h - nikamor ne gre? E39 3.0d pa "gre" ane...ah ja...

Za e39 so drugačni kriteriji!

Pripete slike za predogled

  • sketch-1559414772871.png
Prikaži več možnosti
    • bvogri, Sajo L in jastreb uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 066
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#11

Gre ali pa ne gre.Itak je 2.5 slab motor,ker zre olje.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 095
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Spet pretiravas. Slabih 220KM, pod 8s do 100km/h ter koncna nad 240km/h - nikamor ne gre? E39 3.0d pa "gre" ane...ah ja...

Koliko avtomobilov si imel v lajfu, 3 ali 4? Jaz sem jih imel več tisoč in imam nekaj malega izkušenj. Problem pri 2.5 je v odmičnih, ta motor je v spodnjih obratih totalna lenoba, ker enostavno nima navora. Na nizkih obratih se torej fijakaš kot star ata, ko pohodiš kickdown ga pa nabije do rdečega polja, potem si v 8 sekundah res na 100, ampak motor(ček) se pri tem dere kot prašič ki gre v zakol in vidiš da mu ne paše. Enako kot E36 320i avtomatik ali katerikoli drug avto s premajhnim motorjem in avtomatskim menjalnikom. Dizel je čisto druga pesem, tam je že pri 1000 obratih navora za izvoz, sploh pri 530d. Sorry ampak res ne vem kaj ti tukaj ni jasno, da je treba bit pameten. Če se na zadeve ne spoznaš bodi raje tiho, če ne se samo blamiraš in zavajaš ljudi, da sprejemajo napačne odločitve in jim je potem žal. Ko boš vozil E91 325i avtomatika se pa oglasi, boš takrat povedal kako se ti zdi krepelina.


https://www.avto.net...asp?id=14262745

Tale je tudi zanimiv... Poznan komu?

To je pa fantastičen avto, popolnoma drug svet kot 325i, sploh ni primerjave.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 095
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

Za e39 so drugačni kriteriji!

Ah daj no, vklopi malo možgančke za spremembo. Sicer si se potrudil da si izbrskal moj post iz leta 2004, domačo nalogo si naredil, lepo. Bi pa lahko malo razmislil in poštekal da če je bilo to 15 let nazaj, naš vozni park ni bil enak zdajšnjemu. Jaz sem 523iA o kateri sem pisal imel celo že dosti prej, če sem prav izračunal sem jo kupil leta 2002, ko je bil avto star vsega 2 leti in pol in je imel vsega 24.000 km na števcu. Nov avto torej. Če si takrat živel v SLO veš kaj se je vozilo po cestah in kaj je takrat pomenil dobri dve leti star E39. Moj 523iA je bil že tehnični FL model z dvojnim vanosom, ta je šel dosti boljše kot prejšnji model z enojnim in z avtomatom. Ne vem sicer koliko je imel do 100 ker me to ni nikoli zanimalo, jaz praktično še v življenju nisem pogledal podatka o pospeških v tabelah, vedno sem se vsedel za volan in probal. Podatek o pospeških ti namreč ne pove nič, samo zavede te lahko. Pomemben je navor, krivulja navora, potem to kako se motor razume z avtomatskim menjalnikom, take stvari. Steptronic v E39 523iA letnika 99 je bil vrhunski avtomat, steptronice so začeli vgrajevat tam nekje leta 1997 če se ne motim (96 je bil v ponudbi še klasičen avtomat), torej je bila takrat to vrhunska kombinacija. Šele leta zatem smo si v SLO navozili toliko V8 bencinarjev in močnih dizlov da se nam je 523iA zazdela lena in požrešna, danes ima pa že vsak golf več konjev kot jih je imel takrat bavarec. Takrat he bil tudi 325iA hud avto, danes žal ni več in tudi 523iA je danes lenoba, pa še pijanska povrhu. Časi se pač spreminjajo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 057
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#14

Koliko avtomobilov si imel v lajfu, 3 ali 4? Jaz sem jih imel več tisoč in imam nekaj malega izkušenj. Problem pri 2.5 je v odmičnih, ta motor je v spodnjih obratih totalna lenoba, ker enostavno nima navora. Na nizkih obratih se torej fijakaš kot star ata, ko pohodiš kickdown ga pa nabije do rdečega polja, potem si v 8 sekundah res na 100, ampak motor(ček) se pri tem dere kot prašič ki gre v zakol in vidiš da mu ne paše. Enako kot E36 320i avtomatik ali katerikoli drug avto s premajhnim motorjem in avtomatskim menjalnikom. Dizel je čisto druga pesem, tam je že pri 1000 obratih navora za izvoz, sploh pri 530d. Sorry ampak res ne vem kaj ti tukaj ni jasno, da je treba bit pameten. Če se na zadeve ne spoznaš bodi raje tiho, če ne se samo blamiraš in zavajaš ljudi, da sprejemajo napačne odločitve in jim je potem žal. Ko boš vozil E91 325i avtomatika se pa oglasi, boš takrat povedal kako se ti zdi krepelina.

 

Ja, dejansko okoli 4-5. Morda dovolj, da se ne blamiram ter v eni sapi govorim da je E39 3.0d (nad)hiter avto, E91 325i pa krepelina. Kakih 13 let nazaj smo imeli priliko stestirati E90 325iA, sicer je bila nova/testna, ampak ob vsaki priliki je sel v rdece polje pa se mu ni cisto nic upiralo. Da bi se drl se mi tudi ni zdelo, je le R6.

 

Le hondasem, E39 3.0d in tebi uspe biti hitrejsi, ceravno se drug avto odpelje mimo :-D


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 095
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#15

Ja, dejansko okoli 4-5. Morda dovolj, da se ne blamiram ter v eni sapi govorim da je E39 3.0d (nad)hiter avto, E91 325i pa krepelina. Kakih 13 let nazaj smo imeli priliko stestirati E90 325iA, sicer je bila nova/testna, ampak ob vsaki priliki je sel v rdece polje pa se mu ni cisto nic upiralo. Da bi se drl se mi tudi ni zdelo, je le R6.

 

Le hondasem, E39 3.0d in tebi uspe biti hitrejsi, ceravno se drug avto odpelje mimo :-D

OK, počasi začenjam razumevat, zakaj se ti 2.5 zdi "čisto dovolj". Kot prvo si vozil E90 in ne E91, ko je motorne moči premalo se vsak odvečen kg še kako pozna. Kot drugo si pa, tako kot jaz E39 523iA, vozil nov avto. Ti so v večkratni prednosti ker kot prvo ni še noben motor zamorjen, kot drugo vsa elektronika deluje 100% ker ni še noben šalabajzar šaril po njem, katalizatorji niso zabiti, kompresija je taka kot mora bit, itd. Po vrhu vsega je bil pa 13 let nazaj naš vozni park še vedno precej slab in si bil z 2.5 bencinarjem na cesti med hitrejšimi, danes žal nisi več. Gre torej bolj za spomine na ta avto kot za dejansko oceno, če bi ga danes vozil bi bil verjetno razočaran, enako kot tudi jaz že dolgo nisem več navdušen nad 523i z avtomatskim menjalnikom. To je realni zaključek in tega ti žal ne moreš vedeti, ker si imel premalo avtomobilov v lasti. Treba je ločit med realnostjo in subjektivnimi občutki, tu pa pomaga le in izključno kilometrina, izkušnje. Realno gledano za prostornino še vedno ni nadomestka, 3.0 je bil, je in ostaja stroj presežkov, medtem ko so 2.5 živeli svoj čas samo v izrazito lahkih karoserijah, to je bilo v časih ko so bili avtomobili narejeni še praktično iz papirja in trojka ni tehtala kaj dosti več kot tono. Odkar se je pošteno "zredila", pa to ni več dovolj.


Le hondasem, E39 3.0d in tebi uspe biti hitrejsi, ceravno se drug avto odpelje mimo :-D

Aja še to, bi pa res rad videl tistega, ki se meni odpelje mimo. Tak se še ni rodil pomojem, kvečjemu kak profi dirkač bi se mi odpeljal, drugi se najkasneje tik pred ovinkom vsi do zadnjega userjejo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


milane46
milane46

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Avtomobil: E90 325i ‘06

#16

Kaj pa vem, meni se zdi da gre cisto spodobno, ni sicer raketa vendar se ga da prav hitro peljati. Je pa res, da sem nanj presedlal iz 318i in je opazna razlika.
Se pa strinjam, da je za konkretne premike potrebno več vrtljajev.

Je pa v slo v poplavi 2.0d kar problem dobiti konkretnega 6cyl e9x...
Prikaži več možnosti


zlatajama
zlatajama

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 311
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Honda

#17

Sej je Jerry par let nazaj za točno ta motor pisal, da ima zelo dobre performanse in brez ene same napake. Zdej pa zvemo, da so to krepeline.

O 3.0d stroju presežkov so ble slišat pa same slabe stvari, samo to pa malo več kot par let nazaj.
Prikaži več možnosti


Lugs
Lugs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 567
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bicikel

#18

Vzami rajse 3.0i, stroski so isti, pa ravno prav prozen motor. Poraba olja in bencina zna biti nizja  :-D


Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 066
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: 316ti Compact

#19

Mahh, jst se tu nekako kr strinjam z Jerryjem.

Avtomatiki, do teh novih 8 stopenjskih, so samo za turbase. R6 N/A benzin si clovek kupi zaradi zvoka in pa tudi da se zadeva nekam premakne. Za moje pojme avtomatik pobere prevec veselja N/A motorjem.

Tistemu ki je dovolj 2.5 N/A motor s "starim" avtomatikom je bolje da si dizla umisli, se bo bistveno lepse in udobneje peljal.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 095
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#20

Sej je Jerry par let nazaj za točno ta motor pisal, da ima zelo dobre performanse in brez ene same napake. Zdej pa zvemo, da so to krepeline.

O 3.0d stroju presežkov so ble slišat pa same slabe stvari, samo to pa malo več kot par let nazaj.

Napačno risanko si gledal kolega, ali pa imaš zelo slab spomin.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti