Skoči na vsebino

 

Lajsanje vztrajnika vs. enomasni vztrajnik na dieselu

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
21 odgovorov v temi
TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 325
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#21

Tezji vztrajnik vsekakor vzame moc motorju in posledicno tudi navor...
Ampak v direktnem razmerju recimo v 5 ali 4 brzini je to 5hp in 10nm,v prvi prestavi pa je lahko tudi 25hp in 50nm...
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 837
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: ne mlada e tri devet

#22

Fizikalno gledano težji vztrajnik ne vzame moči.

Poveča maso, in masa ima to nerodno težnjo, da ne spreminja prav rada svoje hitrosti. Ali smeri.

Enak efekt kot težji vztrajnik bi bil, če bi v prtljažnik zbasali 150 kg (zgolj primer, mogoče več; bi se dalo izračunati) tovora. Sepravi, v prvi bi pospeševal 3,8 s namesto 3 s (zgolj primer).

 

No, pa da ne teoretiziram neki za brezveze. Pogledal sem še za bencinarje.

Stock vztrajnik od E39 ali E46 (-25i ali -30i) ima 11,6kg.

Vztrajnik od 318i M43 ima 12,8kg.

 

Lažji pa je vztrajnik od E90 330i - N52, ima le 10,3kg. Pojma pa nimam, kako paše na M54, verjetno ne zlahka.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in Fleko uporabnikom je všeč to sporočilo