Skoči na vsebino

 

1996 528i, pokanje v sprednjem podvozja, vzrok spodnje roke

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
65 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#1

Hello, 

 

Rabil bi malo pomoči, ker sam ne vem več točno kaj še naj pogledam, da rešim ta problem.

 

Namreč, na prednjem delu podvozja mi nekaj poka ko recimo grem v levi, ali desni ovinek in se avto nagiba, poka. Ko recimo iz mesta kjer stojim in dam v vzvratno, spustim zavoro, na levi strani nekaj 2x poči, ta pok tudi čutim spodaj na nogi. Tudi če volan zavrtim in grem vzvratno iz parkirišča 2x poči.

 

Če volan vrtim na mestu levo in desno ne poka popolnoma nič. Poka samo ko se pomikam ali ko se avto recimo nagiba. Po ravninah pokanja ni. 

 

Menjali smo tavelike zavite roke TRW.... Male roke so dobre, brez luftov. Volanski končniki so brez luftov. Stabi štangice so brez luftov. Kolesni ležaji so tihi. Če avto dvignem na dvigalu in obračam kolo, pokanja ne slišim. Ta velike zavite roke sem menjal zaradi škripanja, bile so suhe na kugli, čeprav so manšete bile popolnoma cele. Škripanja sedaj ni več slišat. Tudi pokanje se je za eno malenkost zmanjšalo. Pa še vedno, je prisotno in se mi ne sanja več kaj bi bilo. Menjali smo tudi ležaje amortizerjev. Motor ima nove nosilce, prav tako jih ima tudi menjalnik.

 

Enostavno, ne vem več kaj bi še pogledal… Nič takega ni videt, vzmeti so dobre, amortizerji so dobri.

 

Prisotno je tudi tresenje na AC od 120km/h naprej... To bo verjetno problem centriranja ali gum. Te bom tako menjal pa dal scentrirat platišča.

 

Prosim za kak konstruktiven nasvet, kaj naj še pogledam, mogoče kdo ki bi tudi vedel pogledat in ugotovil problem...

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 296
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#2

Kaj pa letev?


Prikaži več možnosti


BMWBewk
BMWBewk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 320
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E39

#3

Gumice stabilizatorja si preveril? Te znajo tudi pokat če so suhe.

E30 316f/2, E36 318is coupe, E46 323ci, E39 528iA, E36 320Ci...E39 525dT

Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 176
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#4

Probaj se preverit na kaksnem dvigalu za optiko stelat, kjer majo tiste kroznike in tak probaj ce se bo kaj slisal.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 734
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#5

Hello, 

 

Rabil bi malo pomoči, ker sam ne vem več točno kaj še naj pogledam, da rešim ta problem.

 

Namreč, na prednjem delu podvozja mi nekaj poka ko recimo grem v levi, ali desni ovinek in se avto nagiba, poka. Ko recimo iz mesta kjer stojim in dam v vzvratno, spustim zavoro, na levi strani nekaj 2x poči, ta pok tudi čutim spodaj na nogi. Tudi če volan zavrtim in grem vzvratno iz parkirišča 2x poči.

 

Če volan vrtim na mestu levo in desno ne poka popolnoma nič. Poka samo ko se pomikam ali ko se avto recimo nagiba. Po ravninah pokanja ni. 

 

Menjali smo tavelike zavite roke TRW.... Male roke so dobre, brez luftov. Volanski končniki so brez luftov. Stabi štangice so brez luftov. Kolesni ležaji so tihi. Če avto dvignem na dvigalu in obračam kolo, pokanja ne slišim. Ta velike zavite roke sem menjal zaradi škripanja, bile so suhe na kugli, čeprav so manšete bile popolnoma cele. Škripanja sedaj ni več slišat. Tudi pokanje se je za eno malenkost zmanjšalo. Pa še vedno, je prisotno in se mi ne sanja več kaj bi bilo. Menjali smo tudi ležaje amortizerjev. Motor ima nove nosilce, prav tako jih ima tudi menjalnik.

 

Enostavno, ne vem več kaj bi še pogledal… Nič takega ni videt, vzmeti so dobre, amortizerji so dobri.

 

Prisotno je tudi tresenje na AC od 120km/h naprej... To bo verjetno problem centriranja ali gum. Te bom tako menjal pa dal scentrirat platišča.

 

Prosim za kak konstruktiven nasvet, kaj naj še pogledam, mogoče kdo ki bi tudi vedel pogledat in ugotovil problem...

 

lp

 

D.

Drugič raje mene pokliči preden po nepotrebnem menjavaš stvari, boš prihranil čas, denar in živce. Volansko letev imaš zanič, to kar si napisal je tipično za letev. Zračnost imaš radialno med letvijo in pušami na koncih ohišja, ozobje je mogoče še OK, ampak s tako letvijo ni kaj, jo je treba menjat.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#6

Gumice stabilizatorja si preveril? Te znajo tudi pokat če so suhe.

 

To misliš tiste gume skozi katere gre drog stabilizatorja?


Prikaži več možnosti


BMWBewk
BMWBewk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 320
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E39

#7

To misliš tiste gume skozi katere gre drog stabilizatorja?


Ja tako je.

E30 316f/2, E36 318is coupe, E46 323ci, E39 528iA, E36 320Ci...E39 525dT

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#8

Da bi te pokale? Samo pok je tak, bolj kovinski... Poci tudi, ce narahlo iz sredine obrnem volan v levo in desno, ko stojim na mestu....
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 126
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#9

Te gumice znajo zelo škripat in tudi pokat, pa nove tudi ne zdržijo prav dolgo, morda bi originalne kaj dlje..

Pokanje pri vrtenju volana je pa bolj povezano z ležaji nad vzmetno nogo.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#10

Lezaji amortizerjev so bili menjani slabo leto nazaj.
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 126
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#11

Ni druge kot ulečt se pod avto, nekdo ga pa maje in premika, pa se bo hitro ugotovilo od kje pokanje.


Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#12

Ja, to bo točno to.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#13

V primeru, da me čaka menjava volanske letve, tega še namreč nisem delal, je tu kaj na kaj je treba extra pazit.?

Volansko letev imam navadno, torej klasična servo pumpa....

 

Hkrati se priporočam za ponudbe volanske letve. Iščem letev, ki je v nulo, rabljeno. V kolikor take tu ne najdem, bom kupil novo. Letev je ZF-ova.

Avto je BMW 528iA letnik 1996.

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 734
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#14

V primeru, da me čaka menjava volanske letve, tega še namreč nisem delal, je tu kaj na kaj je treba extra pazit.?

Letev ki jo kupuješ je najboljše stestirat na avtu preden se jo odmontira, ali pa če zaupaš prodajalcu in mu verjameš, da je OK. Letev je lahko v okvari na tri različne načine, lahko pušča olje, lahko ima zračnost na ozobju, lahko pa je zračnost radialno, med samo letvijo in pušami. Prva stvar ni problematična ker se lahko zamenja tesnila in ne bo več puščala, če je zračnost med letvijo in pušami se da baje tudi to popravit z menjavo puš, nisem pa 100% ker tega še nisem delal. Vsekakor je dobro dobit tako, ki ima te zračnosti najmanj. Če je obrabljeno samo ozobje, pa je taka letev zanič in jo lahko vržeš samo še stran.

 

Mogoče še to, kako vidiš razliko med radialno zračnostjo in obrabljenim ozobjem. V prvem primeru letev poka, tako kot se to dogaja pri tebi, v drugem primeru pa ni nujno da poka, ponavadi niti ne, se pa čuti prosti hod v volanu in sicer ga je največ pri vožnji naravnost. Občutek je tak kot pri polžu, če je kdo že kdaj vozil kak ameriški avto (ali pa recimo E28 ali E34, te so tudi imele polža) bo vedel o čem govorim.

 

Kako preverit rabljeno letev? Preveriš lahko samo radialno zračnost in sicer tako da najprej odstraniš protiprašne gumice, nato pa letev (seveda odmontirano, ker če je na avtu je to malo nerodno) zavrtiš najprej do ene in nato še do druge končne lege, z roko primeš letev in jo porukaš gor in dol. Koliko mm zračnosti približno mora imet da je še sprejemljivo ne vem, to mora vedeti mehanik. Ta zračnost kot že rečeno niti ni toliko odvisna od prevoženih kilometrov kot od tega, kako je bila letev vzdrževana. Kilometri seveda tudi igrajo vlogo ampak če se gumica strga in pride notri prah, se letev v 10.000 km lahko uniči bolj, kot se izrabi v 500.000 km normalne vožnje. Življenjska doba teh letev je po mojih izkušnjah nekje 600 do 700.000 km, tiste ki so uničene prej so takšne zaradi neprimernega vzdrževanja.


Ni druge kot ulečt se pod avto, nekdo ga pa maje in premika, pa se bo hitro ugotovilo od kje pokanje.

Težka bo, saj letev na mestu ne bo pokala. Lahko ga maješ, porivaš, skačeš po njem in med mirovanjem ne bo počilo, počilo bo takrat ko boš sedel v avtu in se vozil z vsaj 4 ali 5 km/h, torej ravno toliko da te "zajebe", da ne moreš preverit ko si pod avtom. Smo te zadeve sprobali že neštetokrat, tako da mi lahko verjamete na besedo, lahko pa tudi sami probavate, nimam nič proti, samo povem vam da izgubljate čas. Pri mehaniki čarovnij ni, takrat ko je zamenjano vse okoli letve je izvor pokanja lahko le in samo še letev sama. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#15

Aftermarket letev se splača vzet? Govorim o novi seveda, ker rabljene verjetno ne bom jemal. Ne da se mi it loterije, ali je vredu ali ni, ali bo začela pokat po par kkm...



Urejal dragan klep, 17.06.2019, 08:54.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#16

Aftermarket letev se splača vzet? Govorim o novi seveda, ker rabljene verjetno ne bom jemal. Ne da se mi it loterije, ali je vredu ali ni, ali bo začela pokat po par kkm...

Sem mislil da bo že kdo napisal. Smo v eni temi pisali točno o e39 letvah.

Aftermarket/obnovljena/"nova" ali kakorkoli že hočeš to imenovati , je samo predihtana letev tako da je loterija kot z rabljeno ali boš dobil vredu ali ne. Tam kjer je luft zobniška letev itd. ostane stara.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#17

Ja, kaj pa pol? 700eur za novo? Ali ima kdo kako rabljeno za katero mi lahko garantira da je 100 izpravna.....



Urejal dragan klep, 17.06.2019, 09:14.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#18

Tresenje volana od 110km/h naprej sem skoraj odpravil z montažo aluminijastih centrirnih obročkov 74.1 na 72.6. 72.6 imam premer na pesti.

Seveda sem dal še profi scentrirat platišča z prilagajanjem gume na oznake in pa nove uteži + novi ventilčki.

Še vedno se čuti malenkost vibracij, skoraj nič. So pa tudi diski zviti, tako da verjetno zaradi tega.

 

Sedaj imam naročene BREMBO diske https://www.brembopa...disc/09-6924-1X

 

Enkrat za spremembo naluknjane, pa da vidim kako dolgo bodo zdržali.

 

Z navadnimi ATE diski sem naredil 100kkm..

           
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 544
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#19

Ja, kaj pa pol? 700eur za novo? Ali ima kdo kako rabljeno za katero mi lahko garantira da je 100 izpravna.....


Če je nova samo 700 eu, stare sploh ne bi iskal. To so 20 let stari avti in imajo pri teh letih vsi povrsti zluftane volane. Sploh tisti, ki grejo v dele. Zato pa grejo v dele, ker je vse zanič. Kupi novo, pa je. Tistih par stotakov več boš čez pol leta že pozabil. Star volan te bo pa skozi zajebaval. Če ne zdaj, pa kasneje.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 004
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#20

Pri tisti za 700€ moraš staro najbrž nazaj poslat, kar pa pomeni, da ne dobiš nove, ampak obnovljeno. Kako, je pa vedno vprašanje.


Prikaži več možnosti