Skoči na vsebino

 

1996 528i, pokanje v sprednjem podvozja, vzrok spodnje roke

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
65 odgovorov v temi
akec89
akec89

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 42
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW 318d F30

#41

Hvala za info, zack69. Imaš možnost, da pridem do tebe, in pogledava zadevo skupaj? dam za pir :)


Prikaži več možnosti


zack69
zack69

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: e39 525d

#42

Hvala za info, zack69. Imaš možnost, da pridem do tebe, in pogledava zadevo skupaj? dam za pir :)

Težka bo, ker nimam več možnosti dati avto na kanal. Saj če lahko vsaj približno lociraš, kje poka, potem si na dobri poti. Potem lahko na tisti strani probaš preventivno zategnit vse vijake ... Tu je slika od e60  ... meni je pokalo tukaj naprej, ko je roka vpeta z vijakom na aluminjast nosilec ..... ravno toliko je vijak popustil, da se je roka premikala po nosilcu... ker je luknja na roki malce večja od debeline vijaka...

 

To lahko sam probaš...  malo večji izvijač ali pa " pajsar " .. pa pregibaš vse gumi zglobe ... ni pa nujno , da imaš enako napako , kot jaz ... pravim, meni je začelo pokat, ko sem se pripeljal do Maribora... po mesti mi je že pokalo kot hudič ... vsak ovinek, vsaka grbina...... pozneje pa že tudi, ko je bil avto hladen, ker ta aluminjast nosilec je v bližini motorja in se posledično segreva od motorja in tako se tudi aluminij rasteza in krči ... sicer jaz sem imel to na desni strani-gledano v smeri vožnje .... slika pa je samo za primerjavo, kaj mislim ( leva stran )...

 

 

https://www.bmwblog....1/BMW-E60-4.jpg   )

 

ne uspe mi pripeti slike, pa sem dal link ... če je link sporen, ga lahko admin zbriše ....



Urejal zack69, 02.10.2019, 23:56.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#43

BMW-E60-4.jpg


A je na sliki viden tvoj problem? Kolikor vidim na tej sliki, je vijak na ta največji roki, tam pri gumi puši odmaknjen. Je bilo to?


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 095
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#44

x2.


Z E39 ti delaš 50.000 km na leto? :eek2

 

Ja Jerry, lansko leto sem nardil čez 40kkm. Letos bo nekje 30kkm ker sem selil svojo pisarno v bližnjo lokacijo in se ne rabim več toliko naganjat. Končno.!

Se pa ogromno vozim po konkretno zjebanih cestah, čeprav pazim da ne povozim vsake luknje, vedno se pač ne da izognit.

Zato pa so šle vse roke spredaj po 50kkm. Prav tako tudi ležaji amortizerjev, stabilizator štangice.

No, po menjavi vsega zgoraj napisanega imam sedaj z pokanjem mir. Pa upam da bo zdaj držalo to ene 2 leti. Več niti ne pričakujem.


Prikaži več možnosti


akec89
akec89

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 42
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW 318d F30

#45

Težka bo, ker nimam več možnosti dati avto na kanal. Saj če lahko vsaj približno lociraš, kje poka, potem si na dobri poti. Potem lahko na tisti strani probaš preventivno zategnit vse vijake ... Tu je slika od e60  ... meni je pokalo tukaj naprej, ko je roka vpeta z vijakom na aluminjast nosilec ..... ravno toliko je vijak popustil, da se je roka premikala po nosilcu... ker je luknja na roki malce večja od debeline vijaka...

 

To lahko sam probaš...  malo večji izvijač ali pa " pajsar " .. pa pregibaš vse gumi zglobe ... ni pa nujno , da imaš enako napako , kot jaz ... pravim, meni je začelo pokat, ko sem se pripeljal do Maribora... po mesti mi je že pokalo kot hudič ... vsak ovinek, vsaka grbina...... pozneje pa že tudi, ko je bil avto hladen, ker ta aluminjast nosilec je v bližini motorja in se posledično segreva od motorja in tako se tudi aluminij rasteza in krči ... sicer jaz sem imel to na desni strani-gledano v smeri vožnje .... slika pa je samo za primerjavo, kaj mislim ( leva stran )...

 

 

https://www.bmwblog....1/BMW-E60-4.jpg   )

 

ne uspe mi pripeti slike, pa sem dal link ... če je link sporen, ga lahko admin zbriše ....

Hvala za info. Zadevo težko lociram, ker se pokanje enkrat sliši izpod menjalnika, naslednjič izpod sklopke, tretjič nekje izpod motorja, četrtič izpod koles, pač različno. Vedno pa poka, ko se vozim čez grbine (luknje, ležeče policaje itd itd), pri ovinkanju je pokanja zelo malo, praktično nič. Je pa bilo tudi pri meni  enako, ko je avto bil dobro segret, po recimo cca 60 kilometrih. 

 

Zanimivo pa je, da sem pred 14 dnevi bil v Ljubljani in ko sem se vrnil v Maribor, ko je avto bil dobro ogret, pokanja več ni bilo slišat. 

 

Bom zadevo preizkusil še po tvoji metodi, šel nekam na kanal, pa da vidim, kaj bom uspel rešit, 

 

Hvala!


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#46

Ja Jerry, lansko leto sem nardil čez 40kkm. Letos bo nekje 30kkm ker sem selil svojo pisarno v bližnjo lokacijo in se ne rabim več toliko naganjat. Končno.!
Se pa ogromno vozim po konkretno zjebanih cestah, čeprav pazim da ne povozim vsake luknje, vedno se pač ne da izognit.
Zato pa so šle vse roke spredaj po 50kkm. Prav tako tudi ležaji amortizerjev, stabilizator štangice.
No, po menjavi vsega zgoraj napisanega imam sedaj z pokanjem mir. Pa upam da bo zdaj držalo to ene 2 leti. Več niti ne pričakujem.

Kaj zaen material pa dajes na avto?

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


zack69
zack69

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: e39 525d

#47

BMW-E60-4.jpg


A je na sliki viden tvoj problem? Kolikor vidim na tej sliki, je vijak na ta največji roki, tam pri gumi puši odmaknjen. Je bilo to?

 Sliko sem dal samo za primerjavo, ker jaz imam e39 to pa milslim da je od e60 slika... je pa res, da je bila napaka pri tem vijaku - sicer na drugi strani .. sicer moj vijak ni bil tako odvit.. ravno toliko, da se je pod obremenitvijo malce premikal.. in to se je slišalo kot da bi pol avta bilo polomljeno ...


Prikaži več možnosti


zack69
zack69

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: e39 525d

#48

Hvala za info. Zadevo težko lociram, ker se pokanje enkrat sliši izpod menjalnika, naslednjič izpod sklopke, tretjič nekje izpod motorja, četrtič izpod koles, pač različno. Vedno pa poka, ko se vozim čez grbine (luknje, ležeče policaje itd itd), pri ovinkanju je pokanja zelo malo, praktično nič. Je pa bilo tudi pri meni  enako, ko je avto bil dobro segret, po recimo cca 60 kilometrih. 

 

Zanimivo pa je, da sem pred 14 dnevi bil v Ljubljani in ko sem se vrnil v Maribor, ko je avto bil dobro ogret, pokanja več ni bilo slišat. 

 

Bom zadevo preizkusil še po tvoji metodi, šel nekam na kanal, pa da vidim, kaj bom uspel rešit, 

 

Hvala!

Ja upam da bo enaka napaka   :) .. ker ta je najcenejša...  pri meni je bilo enako...  po občutku je pokalo na večih mestih ... zato pa me je to zjezilo in sem pač šel raziskovat.. je pa res, da je bila ravno ta roka prva, ki sem jo premikal in ravno ta je delala težave.. sicer sem še pozneje vse preveril.. za vsak slučaj ...  aha.. veš kdaj še je meni najbolj pokalo : ko sem se pri bloku pripeljal, pa je rahel naklon naprej - se pravi teren visi malce navzdol.. , pol pa pribremzaš, se ustaviš .. jasno pokne... potem pa daš vzvratno in spet ko se avto premakne, nazaj, potem tudi pokne... kot sem že rekel.. težko pa je bilo locirati od kod prihaja pokanje ....  kot sem rekel.. upam da bo pri tebi tudi samo to ...

 

lp


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 095
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#49

Kaj zaen material pa dajes na avto?

 

trw / lemförder. 2 leti nazaj sem komplet podvozje obnovil, torej tudi zadnji most v celoti z to robo. S tem, da zadaj drži in še ni nobene zračnosti. Prednji del pa je leva stran bila totalno zluftana, desna stran sicer precej manj. Ampak tako moreš menjat komplet.


Prikaži več možnosti


akec89
akec89

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 42
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW 318d F30

#50

Ja upam da bo enaka napaka   :) .. ker ta je najcenejša...  pri meni je bilo enako...  po občutku je pokalo na večih mestih ... zato pa me je to zjezilo in sem pač šel raziskovat.. je pa res, da je bila ravno ta roka prva, ki sem jo premikal in ravno ta je delala težave.. sicer sem še pozneje vse preveril.. za vsak slučaj ...  aha.. veš kdaj še je meni najbolj pokalo : ko sem se pri bloku pripeljal, pa je rahel naklon naprej - se pravi teren visi malce navzdol.. , pol pa pribremzaš, se ustaviš .. jasno pokne... potem pa daš vzvratno in spet ko se avto premakne, nazaj, potem tudi pokne... kot sem že rekel.. težko pa je bilo locirati od kod prihaja pokanje ....  kot sem rekel.. upam da bo pri tebi tudi samo to ...

 

lp

čisto podobna zadeva, kot jo opisuješ, je pri meni, imam pa model F30. Moram, kot si dejal, avto spravit na kanal in preverit vse dele, vse kaj se bo dalo, in videt. 

Med sliko in mojim problemom ni nobene povezave (vsaj za zdaj še ne), bom pa več vedel, ko bo avto na kanalu. Slika mi pomaga samo toliko, da vidim, kaj med drugim še moram preverit :) 

Mislim da bom uspel avto že jutri spravit na kanal, če ne, pa v najkrajšem možnem času. 

 

Ko bom imel odgovor,definitivno sporočim. 


Prikaži več možnosti


zack69
zack69

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: e39 525d

#51

čisto podobna zadeva, kot jo opisuješ, je pri meni, imam pa model F30. Moram, kot si dejal, avto spravit na kanal in preverit vse dele, vse kaj se bo dalo, in videt. 

Med sliko in mojim problemom ni nobene povezave (vsaj za zdaj še ne), bom pa več vedel, ko bo avto na kanalu. Slika mi pomaga samo toliko, da vidim, kaj med drugim še moram preverit :)

Mislim da bom uspel avto že jutri spravit na kanal, če ne, pa v najkrajšem možnem času. 

 

Ko bom imel odgovor,definitivno sporočim. 

Jaz sem vijake čisto odvil... očistil in vstavil nazaj ....  ker sem vse odvil, sem porušil tudi optiko, tak da sem moral iti na nastavitev optike, na novo ... ok, ti samo sporoči kako si rešil, bo dobrodošlo tudi za druge  ... Pa Dragan Klep je imel tudi podobne težave, malo še njegov post preberi....

 

lp


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 095
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#52

Problem teh rok je, da ko imaš avto na dvigalu je vse prenapeto in se luftov skoraj ne da ugotovit. Na kanalu je lažje. Jaz sem recimo šel na dva različna tehnična brezplačno, so spodaj vse pogledali pa noben ni ugotovil luftov na pušah rok. Pokalo je pa ko sem sukal volan, da kr hudo. Vsak je rekel, ja letev imaš defektno, čutim na končniku kako poči. Bla bla, pojma niso imeli, pa jaz tudi ne. Te roke je treba odtegnit na mostu, ker tam ima puša luft in pokajo na pušah, ker jo premika sem in tja. Plus tega je treba te roke zategovat ko je avto na kolesih, ne ko je na liftu, ker s tem uničiš pušo, če jo zategneš ko kolo visi. To celo piše v samih navodilih ki jih marsikdo spregleda in roko zategne na liftu. Saj tudi sam nisem vedel da je tak problem s temi pušami, vsi smo gledali samo kuglo….. Zdaj sem lahko pameten, ko sem pogruntal v čem je fora. Mi smo ja menjali spredaj celo podvozje…. Treba bi bilo pa menjat samo dve kompletirani roki pa bi bilo čisto ok. Dobro, da nisem šel kupovat letve, ker to bi bila ena res velika finančna neumnost. Za drugič vem, kje iskat težavo pokanja pri zavijanju. Po več prebranih postov na forumu, kako so menjavali letve, pa je še vedno pokalo, lahko zdaj rečem, da vem zakaj. Zaradi defektnih puš na rokah.

Pa to konkretno velja ne samo za E39, tudi za E60, E65, E38 itd, ker imajo vsi enak system postavitve rok in enak system vgradnje in zategovanja teh puš na most. Verjetno tudi drugi modeli. Enako velja tudi pravilo, če menjaš levo roko spodaj, menjaj še desno spodaj itd.



Urejal dragan klep, 08.10.2019, 08:05.

Prikaži več možnosti
    • zack69 je všeč


akec89
akec89

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 42
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW 318d F30

#53

Jaz sem v petek bil z avtom na AMZS, kjer je šel avto čez tiste podlage, ko se preverja volan, je bil na kanalu, pregledano podvozje. nič niso našli niti na volanu, niti na menjalniku, 

so pa ugotovili da so amortizerji malce slabši, da bi pokanje znalo bit posledica slabših amortizerjev. 

 

nadaljujemo s preiskavo :) 


Prikaži več možnosti


zack69
zack69

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: e39 525d

#54

Jaz sem v petek bil z avtom na AMZS, kjer je šel avto čez tiste podlage, ko se preverja volan, je bil na kanalu, pregledano podvozje. nič niso našli niti na volanu, niti na menjalniku, 

so pa ugotovili da so amortizerji malce slabši, da bi pokanje znalo bit posledica slabših amortizerjev. 

 

nadaljujemo s preiskavo :)

Nič niso našli zaradi tega, ker niso vedeli kaj gledat ..... tudi jaz sem prvič gledal na napačnih mestih ... preberi zgornji Draganov post .. škoda da nisi probal zategnit malce vijakov, če si že imel avto na kanalu...zdaj ne vem kako je pri tebi, na e39 sta na tej puši montirana taka dva zaščitna pokrova, ki ju moraš odvit, da prideš do vijaka in z tem tudi do puše, da probaš zračnost...... ker če so ti res vse ostalo pregledali, potem je neka taka banalna napaka, kot se menimo tukaj ... 

Pa še nekaj: Zelo dobrodošel je Draganov nasvet glede zategovanja puš.... to sicer jaz že dolgo uporabljam, na žalost sem pa mogo ugotoviti sam, ko so mi pri prejšnjem avtu na servisu menjali vse roke spodaj in je po treh mesecih bila leva puša čisto, desna pa na pol hin ... pa sem rekel da tu nekaj nebo štimalo ... in sem bil naslednjič prisoten pri menjavi in ko mi je zategoval puše na dvigalu, se pravi da so bili amortizerji raztegnjeni... pa potem moje bolano vprašanje: mojster, ča avto spustite na tla in so puše zategnjene, to pomeni da so v stanju mirovanja avtomobila, ko so kolesa na tleh, non -stop obrenmenjene oz. zategnjene ... se pravi ko pa zapeljem v luknjo, pa jih še bolj pretegne.. pa me je majster čudno gledal, pa sem mu jaz svetoval da naj mi avto spusti dol z dvigala in naj mi na tak način zategne puše... madona.. in se je zadeva res pokazala za točno .. naslednje puše sem menjal mislim da čez kaki dve leti ... ( oboje so bile nekako srednje kvalitete... ).. in od tedaj , ko menjavam sam, vedno zategujem puše, ko je avto na tleh oz. na kanalu ... 

 

p.s. probaj malce pregledati ta posnetek ...  

 

evo... to pa je za e39 .. nekje pri 45 sekundah se na posnetku vidi to, o čemer sem govoril ...

 

admin, če link ni dovoljen, ga zbriši ...



Urejal zack69, 08.10.2019, 15:31.

Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 128
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#55

Zanimivo, kako jim grejo v vseh teh videih konusi lepo narazen. Jaz sem se pa z vsemi matral za pop.. roke so šle edino s pušo vred ven iz pesta, pa v primežu narazen dobit. Ene puše sploh nisem narazen dobil iz jabolčka, sem moral drugo pušo iskat.. :crazy


Prikaži več možnosti


zack69
zack69

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: e39 525d

#56

Zanimivo, kako jim grejo v vseh teh videih konusi lepo narazen. Jaz sem se pa z vsemi matral za pop.. roke so šle edino s pušo vred ven iz pesta, pa v primežu narazen dobit. Ene puše sploh nisem narazen dobil iz jabolčka, sem moral drugo pušo iskat.. :crazy

He , he he, to maš pa prav, ja... sicer če imaš dobre snemalce, potem gre lepo ... oz. ga moraš dobro nastaviti, da gre ven .. je pa res, da se je meni , kljub dobremu snemalcu, že " posrečilo " potegniti pušo iz pesta ...


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#57

 

 

Danes sem šel pod avto preverit te roke. Vijaki so trdno zatisnjeni, se mi pa zdi, da so puše precej mehke. Sem poskusil posneti, vidi se sicer bolj slabo, ker je težko držat telefon na miru, medtem ko z drugo roko forsiraš pušo, ampak nekaj se vidi, kako miga sem in tja. Sploh nisem rabil neke sile za to z 18-19 ključem, edino zahakljat sem ga imel problem.

 

So te puše dobre, ali...?


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 095
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#58

Te puše so fuč. To je ravno to kaj poka, ker ko jo napne, jo zabije v most. Tak mlahave so bile moje, leva konkretno, desna pa cca pol manj.



Urejal dragan klep, 10.10.2019, 20:22.

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 510
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#59

Kdaj pa se pusa med voznjo premika v to smer v katero si ti s kljucem premikal...
Prikaži več možnosti


akec89
akec89

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 42
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW 318d F30

#60

Nič niso našli zaradi tega, ker niso vedeli kaj gledat ..... tudi jaz sem prvič gledal na napačnih mestih ... preberi zgornji Draganov post .. škoda da nisi probal zategnit malce vijakov, če si že imel avto na kanalu...zdaj ne vem kako je pri tebi, na e39 sta na tej puši montirana taka dva zaščitna pokrova, ki ju moraš odvit, da prideš do vijaka in z tem tudi do puše, da probaš zračnost...... ker če so ti res vse ostalo pregledali, potem je neka taka banalna napaka, kot se menimo tukaj ... 

Pa še nekaj: Zelo dobrodošel je Draganov nasvet glede zategovanja puš.... to sicer jaz že dolgo uporabljam, na žalost sem pa mogo ugotoviti sam, ko so mi pri prejšnjem avtu na servisu menjali vse roke spodaj in je po treh mesecih bila leva puša čisto, desna pa na pol hin ... pa sem rekel da tu nekaj nebo štimalo ... in sem bil naslednjič prisoten pri menjavi in ko mi je zategoval puše na dvigalu, se pravi da so bili amortizerji raztegnjeni... pa potem moje bolano vprašanje: mojster, ča avto spustite na tla in so puše zategnjene, to pomeni da so v stanju mirovanja avtomobila, ko so kolesa na tleh, non -stop obrenmenjene oz. zategnjene ... se pravi ko pa zapeljem v luknjo, pa jih še bolj pretegne.. pa me je majster čudno gledal, pa sem mu jaz svetoval da naj mi avto spusti dol z dvigala in naj mi na tak način zategne puše... madona.. in se je zadeva res pokazala za točno .. naslednje puše sem menjal mislim da čez kaki dve leti ... ( oboje so bile nekako srednje kvalitete... ).. in od tedaj , ko menjavam sam, vedno zategujem puše, ko je avto na tleh oz. na kanalu ... 

 

p.s. probaj malce pregledati ta posnetek ...  

 

evo... to pa je za e39 .. nekje pri 45 sekundah se na posnetku vidi to, o čemer sem govoril ...

 

admin, če link ni dovoljen, ga zbriši ...

 

hvala za linke in nasvete, vse sem prečital, našel kanal, zdaj je potrebno najt samo še čas, it pogledat zadevo, pa da vidim, s čem imam opravka :) sporočim, ko bom vedel več



Urejal akec89, 10.10.2019, 20:49.

Prikaži več možnosti