Skoči na vsebino

 

Ciljam na 135i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
60 odgovorov v temi
Kirn
Kirn

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 628
  • Lokacija: Sončna stran Trojan
  • Avtomobil: marprom

#21

Pojma nimam, zaradi nje sem začel prodajat svoj avto in se vpisal v študij N54 motorja :laugh

Vidim da nisem edini  :laugh 

Lani se je sukala N55 135i po avto.net za 20k+... celo z DKG. Modra za "under 15k" pa je bila prodana v 1 dnevu, zdaj jo videvam v Mb :) Bela cabrio pa se lep čas pojavlja med oglasi, ampak cabrio meni sploh ni zanimiv na 1ki - definitivno premalo toga karoserija za konkretno zabavo.

So pa res zanimive cene za 135i, dobiš brez problema lepo 335i za podoben denar.  :-D 

Da ne bo popolnoma off topic:
- N54 vs N55: Definitivno N55 zanesljivejši motor, N54 bolj prijazen nadaljnim predelavam... oba imata podobne probleme modernih bencinarjev (HPFP, nabiranje saj na sesalni strani, ...)
- coupe vs cabrio: gre za osebne preference, iz izkušenj lahko trdim, da na zadnjih sedežih ob odprti strehi ne moreš sedet dlje časa (v mislih imam seveda daljše relacije). Meni je recimo je odličen kompromis coupe s strešnim oknom. Za cabria bi se raje odličil kot 2. vozilo pri bajti - v tem primeru to ne bi bila 1kica
- menjalnik: spet osebne preference... pri meni na prvem mestu DKG, sledi ročni... avtomatik bolj ne kot ja.

Na kaj biti pozoren pri nakupu? Meni veliko pomeni dejstvo, da se trenutni lastnik zaveda, da ti avti radi pijejo olje... pomeni da je redna kontrola (na 1-2k km) nujna. Plus je tud predčasna menjava olja - v tujini so menjave olja na 7-8k km priporočene in tudi zelo pogoste. In najpomembnejše, da je avto servisiran pri serviserju, ki obvlada te motorje.


Prikaži več možnosti
    • fp4492 in Starec uporabnikom je všeč to sporočilo


Starec
Starec
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: GO

#22

Vzemi E93 335i ali 330d, ta ima kovinsko zložljivo streho, kar je idealno tudi za pozimi, če je avto zunaj. Za 16k eur dobiš brez problema zelo dober primerek, lahko tudi 325i FL s 3.0 bencinskim motorjem. 135i je za moje pojme zaenkrat predraga, pa še platnena streha je minus, kar se uporabnosti tiče. Pri E93 moraš pazit samo na to da je avto nekaramboliran in da streha ne pušča, saj zna bit v tem primeru popravilo precej drago, v najslabšem primeru se tega niti ne da popravit. To je edini minus kovinske zložljive strehe, ampak če najdeš nekaramboliran avto, to ni problem - problem je samo pri razbitih.


Če misliš hitro vozit, na cabrioleta pozabi. Kot so ti že rekli cabrio samonosna karoserija nima potrebne togosti, na ovinkih se zvija in hitra vožnja ni več v užitek. Pred nakupom avto obvezno dobro stestiraj, poženi ga čez ovinke tudi po slabi cesti (ali pa prosi prodajalca da ga malo bolj požene, če tebi tega ne bo dovolil), da ti ne bo kasneje žal, ko boš videl kako se obnaša. Coupe je za hitro vožnjo definitivno krepko v prednosti.

Dizla sem mel zadnjih 15 let, bil zadovoljen a želim si spet bencinarja. Torej 335i cabrio ali pa 135i coupe. 1ka cabrio ni užitek hitra vožnja? To me sicer malo čudi. Ne vem. Že vidim da bo odločitev težja kot sem si predstavljal.

 

Še kakšno mnenje glede motorja in menjalnika? Auto, DCT, manual?

 

Dodano: Hvala @Kirn, bom upošteval.



Urejal Starec, 17.06.2019, 19:33.

Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 286
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#23

Dizla sem mel zadnjih 15 let, bil zadovoljen a želim si spet bencinarja. Torej 335i cabrio ali pa 135i coupe. 1ka cabrio ni užitek hitra vožnja? To me sicer malo čudi. Ne vem. Že vidim da bo odločitev težja kot sem si predstavljal.
 
Še kakšno mnenje glede motorja in menjalnika? Auto, DCT, manual?
 
Dodano: Hvala @Kirn, bom upošteval.


Še najbolj pomembna stvar, ki jo moraš (morate? Sam se predstavljas kot “starec”, mene so ucili vikanja starejsih :ok2 ) odnesti od te teme je, da velja rek 100 ludi 100 cudi (100 zena 200 sisa :rofl ), kakorkoli, to, da nekoga moti zvijanje karoserije pri cabrio proti coupe, ne pomeni, da bos sam tudi takega mnenja ko stestiras oba vozila... najboljse je se vedno, da ko najdes vozilo katero se ti zdi primeren kandidat, dobro stestiras in razmislis kak dan, ce je to to, kar si imel v glavi ko si se odlocil za nakup vozila za duso... pa vso sreco pri iskanju in obilo uzitkov :ok
Prikaži več možnosti
    • Starec je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 001
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#24

1ka cabrio ni užitek hitra vožnja? To me sicer malo čudi. 

Različne verzije kabrioletov imajo različno toge / manj toge karoserije, boljše da posameznih primerov sploh ne omenjam ker se bomo potem samo še kregali o tem, izpostavil bi samo E36, ki se daleč najbolj zvija od vseh. To je odvisno od marsičesa, vlogo med drugim igra tudi dolžina vozila, tako da bi po tej plati enka znala celo pozitivno presenetit. Ne vem. Vozil je nisem, zato pravim da poskusi in presodi sam.


My granddaughter said to me the other night that "when I grow up I'm going to be a socialist" I said, "fine, but, you can't do both". !

Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 305
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#25

Vozil e46 m3 cabrio, e88 120d cabrio in e93.

E46 na 19" grozno stresa, prav vidno je ko si brez strehe in zapeljes v udarno jamo in gledas v smeri sencnika. Avto je se dokaj tog in pri pretiravanju najbolj cutis to extra tezo.

Enka cabrio je manj stresala- ker je bil tudi avto bolj civilno naravnan, se je pa precej cutilo generalno zvijanje karoserije in meni je glede na to da sem vozil e81 120d kar nekaj casa ni bilo prevec za poditi po ovinkih.

E93 me je glede na izkusnje s peugot-om presenetil, da streha (zaprta) prakticno ne poka, se pa vseeno cuti tezo in avto z manj kot 300km je samo za lagano cruzanje.

Ko pa crto potegnem cabrio in uzitek jaganja cez ovinke nekako ne gre ravno najboljse skupaj. Targa bi bila idealna stvar ce bi obstajala ;)
Prikaži več možnosti


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 463
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#26

Cabrio+ovinki+uzitek=Porsche? Ni sicer na tvojem seznamu ampak to meni recimo pride na pamet, ko pomislim na preganjanje s cabriotom.
Prikaži več možnosti


Starec
Starec
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: GO

#27

Je še čas za vse premlet in preštudirat, a glede na vaše izkušnje se počasi nagibam stran od kabrioletov. Želja sicer ostaja in pred kakršnimkoli nakupom se bo vsaj testiralo.

 

Porsche sem sicer omenil kot nekaj kar si ne morem privoščit. Že z vidika dvoseda.


Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 391
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#28

porsche boxter je v rangu vozil ki jih gledas cenovno.
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 286
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#29

porsche boxter je v rangu vozil ki jih gledas cenovno.


Otroka naj pa vozi v prikolici? Kaj pa serija 2 cabrio?
Kaj takega recimo?

https://m.mobile.de/...&utm_medium=ios

BMW 220i Cabrio HiFi Xenon Navi Bus. Tempomat Shz
First Registration: 09/2015
Mileage: 40.136 km
Fuel Type: Petrol

Price: €26,780

Vseeno je celo generacijo novejsi avto, cez dve leti bodo cene tudi se kar nekaj padle....
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 693
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#30

Jao nihce ne bere natancno. Da povzamem, tip hoce:
- cabrioleta,
- 4 seda,
- raketo,
- brez garaze + celoletno vozilo(trda streha)
- budget 16k

Kupi pol 335 cabrio, ne bos valjda platnene strehe puscal pozimi zuni cez noc in zjutri drgnil z nje zamrznjen sneg in led.
Prikaži več možnosti


Starec
Starec
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: GO

#31

335i cabrio sicer ni izključen, mi pa bolj leži 135i, magari coupe.

Nekaj informacij je podanih, se bom poskusil bolj opredelit ko bo kakšna priložnost.


Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 305
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#32

Jst navijam za e82 135i. Samo upam da nimas vec kot 187cm. Ker v kombinaciji s sibedahom, ki dodatno zniza strop zna bit enka kar utesnjena, sploh ce pravilno sedis (s tem mislim na pravo pozicijo kriza, rok in sedalnega dela). Za tako visokim zadaj je bore malo prostora za kolena.
V cabriu je zadaj se od oka 20% ozje- ajd ker imas enega otroka te to se ne zanima toliko.
Pa ce ze vzames 135i pomenjaj kar je ozko grlo vsaj- kaksen intercooler in naredi kakovostno mapo pri nekom plus investiraj v PilotSuperSport gume, ki se dobijo v 215-40 in 245-35 18" pa si zmagal. Bos veckrat vozil brez razloga, za svoj gust..
Prikaži več možnosti
    • MajoR, zigi in Starec uporabnikom je všeč to sporočilo


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 447
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#33

...

E93 me je ... presenetil, da streha (zaprta) prakticno ne poka, se pa vseeno cuti tezo in avto z manj kot 300km je samo za lagano cruzanje.

Ko pa crto potegnem cabrio in uzitek jaganja cez ovinke nekako ne gre ravno najboljse skupaj. Targa bi bila idealna stvar ce bi obstajala ;)

 

 

Jst navijam za e82 135i. Samo upam da nimas vec kot 187cm. Ker v kombinaciji s sibedahom, ki dodatno zniza strop zna bit enka kar utesnjena, sploh ce pravilno sedis (s tem mislim na pravo pozicijo kriza, rok in sedalnega dela). Za tako visokim zadaj je bore malo prostora za kolena.
V cabriu je zadaj se od oka 20% ozje- ajd ker imas enega otroka te to se ne zanima toliko.
Pa ce ze vzames 135i pomenjaj kar je ozko grlo vsaj- kaksen intercooler in naredi kakovostno mapo pri nekom plus investiraj v PilotSuperSport gume, ki se dobijo v 215-40 in 245-35 18" pa si zmagal. Bos veckrat vozil brez razloga, za svoj gust..

Tu se pa kar zelo strinjam z napisanim.

 

Na tem forumu pa mnogi mešajo dinamično vožnjo s športno vožnjo.

Prva ti nariše nasmeh na obraz, je hitra, ni športna.

Športna vožnja je velika obremenitev za avto in zahteva dobrega voznika ter dirkališče ali, pogojno, kako cesto s preglednimi ovinki (v vseh drugih primerih temu rečemo nespametno divjanje in ogrožanje drugih).

 

Cabrio in športna vožnja sta skregana pojma. Tudi če greš na stezo, ne boš športno vozil, le izredno dinamično... in pri tem boš trpinčil in uničeval avto.

 

Torej, če si priznamo, da je občasna dinamična vožnja tisto, kar iščemo, potem je cabrio lahko ena od opcij, sicer takoj odpade.

 

Cabrio in družina... sedenje zadaj ob odprti strehi je mučno za vse... zadaj in spredaj: zadaj, ker je to kazenska klopca, spredaj pa zato, ker ne moreš imet nameščene vetrne mreže (priznam, sem se kar razvadil, in je razlika, ko ni mreže).

Imam doma 3 cabrie, vsi 4 sedi, in zadaj se redko kdaj kdo vozi, in še to samo na kratkih relacijah po mestu... sicer je na obeh BMW vedno mreža gor.

 

Nisem ljubitelj enkic (mi je preveč utesnjena in preveč cenena znotraj), ampak so idealna igračka za dinamično vožnjo... tudi 120d na M podvozju povsem zadošča. Šestak bencinar je seveda top izbira. 

 

Za občasno dinamično vožnjo je zadosti tudi kakih 150 konjev... kar je več, ti omogoča le boljše pospeške, kar je seveda zelo navdušujoče in zelo pripomore uživanciji v vožnji. Jaz sem definitivno za več konjev, čeprav sem tudi s compactom E36 316i maksimalno užival v dinamični vožnji... le malo več časi si je vzel.  :laugh

Dejstvo je, da povprečen voznik, na cesti, ne bo nič dosti hitrejši s 135i, v primerjavi s 120i ali celo še švohnejšo motorizacijo.

 

@Starec: dobro je, da si začel zgodaj razmišljati, da imaš čas. si razbistriti misli. Predlagam ti, da takoj za zraven nabaviš en kabrič za drobiž, da vidiš, če se boš po enem mesecu še vozil topless, ali ne, ter kako bo na to gledala tvoja družina.

Jaz se vedno, ko je prilika, vozim brez strehe, ker to močno pomiri moj način vožnje, in mi odgovarja... s cabriči je, pri meni, 95% časa cruzanje, 5% malo dinamike. Uživam vedno :ok


M50B20+F7P 704+M54B22+K4M+M57D25+N53B30 = 32 cyl = 954 PS  :burnout 

 

Prikaži več možnosti
    • rockson, fp4492, Vocko in 5 ostalim je všeč


Starec
Starec
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: GO

#34

Lepo napisano. Bo prišlo marsikomu prav.

 

Zase sem napisal da nisem dirkač, izkušenj pa ne manjka. Smo vozili že mariskaj na različnih cestiščih pod raznolikimi pogoji. Redkeje sicer tudi na dirkališču. Avtomobilizem je bil vedno v krvi, kolegi (nekateri tudi dirkači) so to zanimanje še poglobili. Če ne bi vsega tega izkusil si ne bi niti želel take rakete kot je 135i. So pa stvari, ki jih še ne vem, zato se oglašam tukaj.

 

Seveda se, albeit ob določenih pogojih, da igrat tudi z golf 2 1.6, le podvozje je priporočljivo nadgradit. To smo že dali skozi, davno. Počasi je napočil čas, ko si končno lahko za gušt privoščim kar smatram kot dosegljivo.

 

Razumem napisano in se vsem zahvaljujem za podana mnenja. Lepo, razumevajočo skupnost imate tukaj.

Bom napisal, ko se mi zadeva premakne naprej ali pa se pojavi še kakšno vprašanje.


Prikaži več možnosti
    • damirkos1, LEO37, Jerch_ in 2 ostalim je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 340
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#35

Predlagam ti, da takoj za zraven nabaviš en kabrič za drobiž, da vidiš, če se boš po enem mesecu še vozil topless, ali ne, ter kako bo na to gledala tvoja družina.

To je dober predlog. Jaz sem si svoj čas tudi noro želel cabria, potem sem se pa zalotil, da mi največkrat ustreza zaprta streha. :skrbast

Na starem forumu je obstajal tudi test 135i, tukaj je arhivski link. Malo oskubljen sicer, ampak tekst je nedotaknjen.

http://www.ge39.com/135i/


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • fp4492 in Starec uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 573
  • Lokacija: Ljubljana

#36

Kabric je za pocas vozit, to je dejstvo. Ce ma otrok 11 let bo se kaksno leto lahko sedel v enki kabrio zadaj, pol pa sam ce bo brez nog, ker prostora je nula. In bo itak sam pizdil, tko da kaj dosti uzivancije ne bo, ce ga bos zraven vozil... jest tud glasijem za 335.
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 340
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#37

Ma kakšno dejstvo. :blah

Če imaš vsaj malo veselja do vožnje, boš x35i z veseljem pritisnil. S streho gor ali dol. Če imaš še malo smisla za tehniko, pa toliko bolj. :ok2 


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • Starec je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 573
  • Lokacija: Ljubljana

#38

Pihanja mas po 10 minutah polno glavo. Sam sumi na polno, je boljs kar zaprtega vozit...

Pa tud mulc ne bo srecen ce bos teral ker mu bo nabijal v glavo, pa nic se ne bo mogel pogovarjar
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 294
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#39

Pihanja mas po 10 minutah polno glavo. Sam sumi na polno, je boljs kar zaprtega vozit...

 

Pa žgočega sonca tudi....



Urejal blackberet, 19.06.2019, 20:13.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 573
  • Lokacija: Ljubljana

#40

Jest sem s kabricem naredil 10.000km v poletnih mesecih, od tega mogoce 300km z odprto streho, vecino tega po Lj voznje do 10km v eno smer.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.