Vse o Alfa Romeo, Fiat, Chrysler in Lancia - FCA skupina
#1
Fantje, vidim da nas je kar precej petrol head-ov. Itak pravijo da bi vsak taprav ph moral imeti v življenju vsaj eno Alfo.. Ker pa ne bi rad več smetil prodajne teme od Roberta in njegove GTA, sem se odločil odpreti novo temo. Če imamo "močno" VAG in Mercedes temo, pa imejmo še eno za It makine.
Ajde da vržem "kos mesa". Mnenja glede Brere 2.2 jts? Tehnika je od 159 z izjemo krajše medosne razdalje, motor ima Oplov (GM) blok in Alfino glavo. Z samim motorjem naj ne bi bilo nekih težav, rad se vrti in ima lep glas. Še kakšna info. iz prve roke?
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Ta JTS je žejen, ima lepo štimo, solidno gre in ...... razteguje se veriga. Ta zdrži od 100.000 km do 130.000 km.
Ima pa eno prednost. Ob raztezku verige je “obveščen” in sicer tako, da sveti lučka za motor. Avto ugotovi, da se pozicije glavne gredi in odmičnih ne “ujemajo”. Brera s tem motorjem je bila nekaj časa nazaj manj zaželena. Sedaj, ko so pri 2.4 začele na veliko pokati glave, pa je Brera s katero se dela dobrih 5 kkm, postala precej zanimiva. Če pa je še celo Brera 2.2 S (izvedenka za UK), pa celo zelo iskana! https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|
#3
Jaz bi gledal samo 3.2 že tisto ni neke drame ker je sama osnova kar težka. V 2.2 ti komot blenda vsak Golf 2.0 TDI.
V 2.2 me ni nikoli zanimala so pa imele res težave z raztegovanjem verige in pa vse kar prinese direktni vbrizg. Pa prav Šparovec tudi ni... |
Prikaži več možnosti
|
#4
Jts ma se kup tezav z kati lambdami senzorji tuljavami.
2.4 210 dizel ali 1.75 tbi je odgovor
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#5
2.2 JTS sem imel 2 leti, cca 50 kkm, sicer v 159, ne v Breri. Avto pelje lepo, poraba od 8.9 do 11.5. Menjal verigo ter variator.
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Ma qrc, jaz če bom kupil bom kupil najcenejšo. Sem parkrat dal malo več za kao bjši primerek pa sem se vedno opekel, ker se je ob prodaji vsem jebalo.. Samo da najcenejši. Drugače se oženiš s plehom.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#7
2.2 je boljši motor od stareših JTS izvendenk, ni pa nek biser. Tudi 3.2 ni več Busso, tak da izbira res ni pestra. Brere imajo enake težave s menjalnikom kot 159? Urejal Big D, 25.06.2019, 16:10. |
Prikaži več možnosti
|
#8
Meni se zdi 2.2 jts masina zadosti mocna. Brez skrbi, gre precej boljse od golfa dizel. Recimo pospesek do 180 je enak forumaskemu svetemu gralu e39 523i.
Porabi kar precej, avtobahn cca 9, mestna 12 (start stop po ljubljani). Sicer pa fino prozna, rada se vrti in vlece skoraj do blokade. Pri mirni voznji prakticno neslisna. Sam avto ima za svoja leta moderen izgled, notranjost je zelo lepa cetudi kdaj kaj zaskripa. Usnjeni elektricni sedezi so majka.. lepi udobni. Aja, dva rora uzadi, zgleda posteno.
Ergonomija v avtu je zelo vredu, volan dokaj hiter, odziven. Menjalnik je meni super, nima prav zelo dolgih hodov, obcutek ob saltanju je pozitiven, ves da se je nekaj premaknilo, recimo za razliko od VW kjer imas obcutek da rocka ni povezana prav z nicimer.
Pri nakupu cakaj da se pojavi kak lepo opremljen. Razlike v ceni med slabo in dobro opremljenim niso ogromne, imas pa v top opremi veliko bonbonckov (el zici, samozatemnitveno ogedalo, navi (boze sacuvaj, ampak mas gor vse informacije o avtu itd), dezni senzor, tempomat, xenon, triconska klima, frizder v sredini itd.
Skratka, za par jurjev dobis moderen avto, ki je prav fajn za vozit. |
Prikaži več možnosti
|
#9
https://www.avto.net...V6 24V Q4 Sky W... Tole najbrz ne bo nikol ceneje
|
Prikaži več možnosti
|
#10
Golf 2.0 tdi te pomalca ko krokodil bambija.
2.2 brero kupis ker zgleda. Da gre, kupis 2.4 210, odstranis ekologijo, cipnes na 250 konjev in cao. Tist je pa kar zabavno pa zvok je za dizla hud.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Ja recimo 150hp stock Golf 2.0 TDI ima do 100kmh praktično enak čas kot tale Brera s tem da more biti pri Alfi vse poštimano v nulo in jo vrtiš do konca. To je zame bolj žalostno.
Drugače pa je ena stara tema: https://www.bmwslo.c...-22-jts-bencin/ Urejal bvogri, 25.06.2019, 17:17. |
Prikaži več možnosti
|
#12
In to ti prakticno nikjer ne nuca. Zalostno? 35 konj ma manj pa isti rezultat.
Gtd ki ima isto konj pa vemo khe si. Med voznjo pa nimas za burek ker teza in navor naredita svoje Pa sej ne povelicujem golfa, bognedaj, sam pac 2.2 je res bol zalost.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#13
Narobe si razumel - se strinjava. Žalostno za Alfo in izgled Brere. Da da kaj od sebe skos goniš tist mlinček poraba pa bo potem tudi 12+ kot je bila na AM testu 159 s tem motorjem :D
|
Prikaži več možnosti
|
#15
Se strinjam da ne bo raketa z 2.2, ampak gremo spet v smer debate ali vec pomenijo stevilke ali sam obcutek.
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Jah sej a je kakšen poseben občutek v Breri? To je bolj nek GT za gledat... Dobro je da se vsaj premakne nekam pomoje
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#17
|
Prikaži več možnosti
|
#19
A ni to tista Alfa ko je znana po tem da je vsem izginila? Pač sol in dež sta ti jo popala.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#20
Poleg GTA imam še Brero Tbi in komentiranje avta s strani tistih, ki avta niso vozili, najbrž tudi ne bili peljani, je vprašljivo.
Ja, avto ni dirkalnik! Ja, na področju motorjev bi lahko šli kakšen korak dlje (sploh, ker se najde kakšen v štali)... Je pa avto za uživanje, tako v lepem kruzanju, kot dinamični vožnji. Brera (kot tudi 159 in Spider) je zgrajena na bazi izredno čvrste platforme in je kot taka zelo kompaktna, na žalost pa na drugi strani kakšnih 150 kg pretežka. Prodrive se je pomankljivosti Brere resno polotil in je tako nastal model S (le za Anglijo!) ki pa je že zelo resen avto. Moja Brera ima vse elemente podvozja od modela S. Nazaj k motorjem. 2.2 jts je bil malo zapostavljen, se pa sedaj kaže kot povsem soliden (vstopni) motor. Primerjava z Golfovim pospeškom je tudi bz. Glede na cukrčke 20V glave, sem tudi prepričan, da 2.2 boljši izbor. 3.2 nisem vozil, bi naj pa ne imel karakterja 3.2 busso motorja. Tbi je spodoben, veliko bolj všeč bi mi bil, če bi ga lažje čipal. Aja, če kdo ne bo naredil tehničnega na plinih, naj naroči, da se mora preostal del izpuha zamašiti. Raje ne bi o tem, kaj sem vse počel, da smo to ugotovili.. Če je brez rje, malo km, čim manj preteklih kleparskih del, gre cena lahko tudi v petmestno število. Za primerjavo.. https://suchen.mobil...19-0505252495af Urejal RobertH, 25.06.2019, 21:20. https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|