Vse o Alfa Romeo, Fiat, Chrysler in Lancia - FCA skupina
#21
Jaz nimam problemov s tem kdo ima na cesti daljšega. Jebe se mi če ga golf 2.0 tdi popapca, sem imel preko 300hp na Gti-ju pa so me prehitevali razni kombiji, clioti itd. Itak nisem prfuknjen da se bom čez naselja vozil kot budala. Pa paše mi če lahko avto zahodim do konca in uživam v zvočni kulisi, brez neprestanega merkanja števca za hitrost. Po eni strani kar malo pogrešam bivšo e46 323ci, sem jo vedno klel da samo žere in ne gre nikamor.. Ma qrc potem pa ugotoviš da močnega avta sploh ne moreš izkoristiti na cesti.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Osebno se mi je Alfa 75 zdela zapostavljena med ljubitelji.
Konec konec, gre za "zadnjo" pravo alfo z zadnjim pogonom (oz., še samostojno razvito s strani Alfe Romeo) in (vsaj meni se tako zdi) dostojno konkurentko BMW e30. Recimo, ravno v Alfi 75 je bil z 2.0 litrski motor kot prvi serijsko opremljen z prilagodljivimi dolžinami sesalnih kanalov (oz., med prvimi - mislim, da je bilo leta 1988). Ne vem sicer, kako se model na splošno obnese v primerjavi z e30, vendar močnejše in opremljene variante so prav hudi avtomobili za katere verjamem, da so zmožni podobno kot e30, vozniku/lastniku ponuditi tiste prave prvinske občutke v vožnji. Nebi se je branil:) Vidim, da so cene že v porastu: https://m.mobile.de/...76.html?ref=srp Kako je to moglo letet in kakšna pila je to morala bit za tisti čas: https://m.mobile.de/...99.html?ref=srp Urejal Eagle46, 25.06.2019, 21:36. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#23
Roberth 2.2 pa 1.75tbi pa res ne mors primerjat. Sej ni noben reku da se slabo pelje. Cipajo ga pa kvalitetno anglezi baje
Je pa jts tezaven na vec podrocjih. Sej se porihta, sam pocen ni glede na nabavno ceno avta. Cist zadnja prava alfa je "rolka" spiderca in pa sz/rz.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#25
Je, tehnicna osnova 75 z dodelanim podvozjem.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#26
Prvo ne drži Ultimately unvelied at the 1987 Frankfurt Motor Show, the 164 was the last model to be developed while the Alfa Romeo was still a fully independent company, and was formally launched a few months after the takeover by Fiat. AR 164 https://en.m.wikiped.../Alfa_Romeo_164 Drugo pa je malo drugače. Ta motor je bil prvi, ki je imel variabilno krmiljenje ventilov. Sicer se variabilna dolžina sesalnih cevi pojavi, vendar šele sredi 90-ih. Aja, 75 vs E30. V marsičem sta bila blizu, le pri 75 je bilo fino, da si naglušen, ker toliko čričkov res ne vem, če je imel še kak avto ... (mogoče Fiat Tipo?) Urejal RobertH, 25.06.2019, 22:01. https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|
#27
Ubistvu ni cist tko. 164 se je razvijala u spanoviji z saabom
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#28
Preveberi vsebino iz linka. https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|
#29
@RobertH, hvala:)
Vem, da je bila zadnja po samostojno Alfo razvita 164,vendar je bila 75 zadnja Alfa z zadnjim pogonom, to sem hotel povedat ![]() Hvala glede motorja, šlo je torej za variabilno krmiljenje ventilov. Pa tud Alfa 90 je hud avto:) Zanimivo je tudi, da je imela Alfa že konec 80ih let močne diesel motorje v npr. Alfi 75 in 90. Mislim, da je bil celo 2.4 litrski motor z 110 ali 115 konji. A to je bila že 5-valjna zasnova, ki se vleče še do danes? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
Pa 164 je imela FWD (pustimo ob strani vrhunsko QV), 75-tka pa zadaj-to je tak drift mobil, da se ti samo smeji. Transaxle zasnova, lahka rit, top avto! Jaz se še spomnim, ko je bil sredi 80' let ta avto lansiran....to smo se mulčki slinili naokoli teh alf....
:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl)
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#31
164 je bila zadnji razvit avto pred prevzemom fiata, ni pa to alfin solo izdelek, ampak mix .
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#32
Ja no evo dobil boš prlibližno takšno ali pa še malo večjo crkotino od atmosferca kot si opisal 323i. Žal tudi zvok ne bo kaj posebnega to upam da veš. Zdj če ti to paše za športni kupe super, meni pa je všeč da ima avto vsaj malo over-powered motor, sploh pa takšen.
Na temo 75-ke pa tole. Avto je bil res dobro zasnovan, izdelan pa ne tako zelo. Škoda posvoje. Cene kakšnih 3.0 so verjetno kar lepe Urejal bvogri, 26.06.2019, 00:44. |
Prikaži več možnosti
|
#33
AR 164, Fiat Croma, Saab 9000 in Lancia Thema so bili t.i."joint venture" kakor se je takrat moderno imenovalo sodelovanje ...
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Dajmo pustit Jerry-ju temo kot je in si ga merimo rajs tukaj
![]() Kot ljubitelj best car ever made, vseeno priznam, da Alfa 159 Ti oprema sploh ni napacen ![]() Urejal Davidf1, 01.04.2020, 17:12. |
Prikaži več možnosti
|
#35
In to je avto, ki bi ga moral poizkusiti vsak ljubitelj dinamične vožnje! https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|
#36
Lahko poves v cemu je boljsi od 2.4 JTd 200 KM variante? Lazji overall, bolj ziv v nizkih....
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Najprej v čem je slabši. To je zvok. 2.4 ima za diesla res lep zvok.
Tistle 200KM lahko bega. 200 KM ima 2.4 letnika 2005-2007. 2007 pa je nadgrajen 210 KM. Ti je lahko le z nadgrajenim motorjem. Je pa lahko tudi 200 KM od 2007 in sicer z avtomatskim menjalnikom.
2.0 je neproblematičen, kar pa za 2.4 ne morem reči. Lahko ga preganjaš brez strahu, da bo kaj odpovedalo, porabi vsaj 1 l manj, gre skoraj isto, nad 3.000 obrati 2.4 gre bolje...
Glede na to kar berem na temo 2.2 jtd-ja v Giulii, zna biti 2.0 najboljši motor zadnjih 15 let pri Alfi. V smislu neproblamtičnosti ga premagata le 1.9 120 KM in 2.4 150 KM, ki sta pa popolnoma brez težav. Urejal RobertH, 01.04.2020, 17:42. https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|
#38
Pri 159 je treba mirkat lezaje menjalnika pri nekaterih motorjih, in pa fl verzija je lazja in odpravljenih he bekaj felerjev.
159 in giulietta sta dva avtomobila z izredno malo bapakami. Je pa treba vedet, 159 dizelca, od vseh, ki so na avto.net jih ma mogoce 5 manj kot 350.000km za sabo
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Vozil Fiat Stilo z 1.9 MJet 150KM motorjem čipanim na 180KM 5 let razen rednega servisa avto kot urca, brez problema vse lastnistvo. To je bla raketa. Zelo dober motor. Lp. |
Prikaži več možnosti
|
#40
Ko omenim mehanikom Alfo vsi pravijo, sam beži stran s tem skretom. Pol bo že nekaj res na tem. Sodelavec je imel 166ko 3.0bencin. Materiali v kabini porazni, ročni menjalnik nenatančen in kr neki. Pila 15litrov, šla tak tak. Sosed je kupil 166ko 10let nazaj. Sprve je delal generalno in potem še enkrat čez 60kkm 2.5bencinar, sraufal nonstop nekaj, skoraj vsak vikend, klel poleg in metal ključe po garaži loool, potem jo je razbil. Skret. Urejal Kobal trans, 01.04.2020, 18:24. |
Prikaži več možnosti
|