Že dolgo ptički čivkajo na vejah, da je 1.9 jtd motor daleč najboljši dizel. Marsikatera znamka ga je prekopirala.
Vse o Alfa Romeo, Fiat, Chrysler in Lancia - FCA skupina
#42
Sosed je baje drugemu sosedu tiča v uho potisnil...
|
Prikaži več možnosti
|
#43
Ja, na to sem pozabil. 2.0 136KM in 1.9 120KM imata menjalnik ki prenese manj navora. Če je 2.0 136 KM čipan in vožen dinamično grejo ležaji v menjalniku. Ostali te težave ne poznajo. Kar se tiče km, pa se še vseeno najdejo pod 300.000 km. Eno imam jaz, prvi lastnik v Slo, potem jo je 9 let imel svak, sedaj pa spet jaz. Avto se pelje tako kot takrat ko sem jo kupil! https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|
#44
Sem kupil e39 za 1200€. Sekret od skreta. No shit sherlock. Busso ni ravno znan po ribanju in generalkah, mislim Alan ga ma pa dela in menjalnik in motor. Policija je mela Gtajko pred leti in 2.5 v6 obe providi obe zdrzali okoli 300kkm kokr nam v spominu. Pa ravno menjalnik je pri v6 zlo fajn. Sploh napravm bmwjevim hodom Slabi materiali v 166? A to misls usnje na serijskih sedezih mogoce? A si ti ziher vidu 166 od blizu? Spet se en k je mel soseda od soseda sosed Urejal Miholl, 01.04.2020, 18:34.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#45
Zici pa od momota top zadeva!
|
Prikaži več možnosti
|
#46
Jaz jo imam. Ti 2.0 karavan bele barve, 211000 realnih kilometrov. Avto izredno lepo ohranjen, brez bušk in prask. Dodatno sem dal zaščititi most ker od soli radi rjavijo, tako, da je sedaj poštimana v nulo. Motor ni glih projektil, je pa zelo smooth in uglajen. Ni pa šparovec. Ne more se primerjat s 320d. Porabi vsaj liter več. Pač teža naredi svoje.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#47
No jaz sem imel 166. Kupil sem 3 leta staro...
Glede materialov. Ni prav za prehvalit kako kalitetno je narejena. Plastike so se začele sploh pri črnih kar hitro luščit, gumbe za šajbe menjaš vsako leto enega, gumbi za gretje zicov so za 3x pritisnit in adijo (vsaj v FL). Pokrov za airbag se je marsikomu ''napihnil'' in pa recimo kaka zvočna izolacija pod armaturo je rada pogledala stran... V glavnem ko je novo zgleda vse super, potem pa se začne kar hitro čutit italijansko poreklo. Zici od momota meni nikoli niso prav zelo pasali. Na dolge poti sploh ne. VEliko bolje se počutim v BMW športnih recimo ali v VW konfortnih. Spet izgleda WOW dejansko pa ni. No dajem možnost da komu je. Potem je pri 166-kah še polno druega šelebajzerstva, ki pa mi je žrlo živce. Recimo zajle za ročno ena bolj butastih stvari. ŠE bolj idiotsko narejeno kot pri BMWjih in dejansko se nikoli nisem upal parkirat na močnem klancu.
Podvozje pa je tudi sposobno kar nekaj če je vse poštimano v 0 kar pa skoraj nikoli ni. Ko pa je pa jo najbolj tepe kar velik previs čez kolesa in v osnovi bedna kombinacija vzmetenja tako da je res drug avto če zamenjaš s kakšno kvalitetno tršo kombinacijo.
No pa da ne bom samo kurcal. Karoserija je proti kakšni E39 veliko bolj odporna na rjo, 2 ventilski JTDji so bulletproff (20VJTD pa gre odlično recimo že STOCK), in avto je tskrat stal toliko kot 10 let star BMW. Volan je res ena boljših stvari.
Drugače pa ja V6 bencinarji so znali zaribat,. Mislim da so vsi šli na ojničnih. Pač to zrihtaš. Nekaterim so tudi znali popit lepe količine olja. Pa razne lambde, kati so potem odhajali... Na splošno mislim, da zna V6 bencinar z malo preventive narediti veliko km |
Prikaži več možnosti
|
#48
Hehe ja pa veš zakaj,zato ker je Alfa kar zagamana za šraušat in jo nobeden mehanik ne mara. Ampak če znaš oz.če jih šraufaš ti drugo sploh ni problem
Alfa & BMW
|
Prikaži več možnosti
|
#49
Jaz sem imel tako PFL 166, kot tudi FL.
PFL je bila prežvečena (luči čist skurjene, ročka menjalnika v eni prestavi precej tresla, lak tudi bolj bogi). Motor je bil 2.4 JTD 136KM (čipan bog ve kje, na bog ve koliko). Tukaj ni kaj govorit, ker je avto bil že v osnovi bogi. Notranjost tekstil in les (tudi volan in ročka menjalnika). Lesen volan men nikakor ne sede, ker se mi roke precej znojijo in je to katastrofa. Bi ga lahko skoz brisal.
FL je bila isto 2.4 JTD, ampak 150KM (tudi nekje čipana na ne vem koliko konjev), kupljena od pedantnega človeka in nič zmahana. To je bil super avto - osebno so mi bili sedeži boljši od vseh, kar sem jih imel do sedaj (e39 in e60 športni se v mojih očeh skrijejo). Po 11 urnem letu sem se usedel v alfico in se odpeljal iz Munchna domov - to je bil pravi balzam. Prevozil Italijo in Korziko - nikoli nobenih bolečin. Materiali so bili meni ok - zatika se ponavadi pokrov sredinskega predala, pa šobe za odrosevanje sip na vratnih panelih se hitro polomijo. Jaz drugih težav v notranjosti nisem imel. Aha, tipke na volanu so se malo zgulile, to je tudi minus. Kolikor vem, je bila fronta sredinske konzole iz pravega aluminija, ampak naj to kdo potrdi.
To je bil eden najboljših avtocestnih avtomobilov, vsaj zame. E60 se je še tako dobro vozila, samo zici niso niti blizu. Kot je bvogri napisal pa so absolutni fail zajle za ročne (menjaš vsako leto) in tudi roke so hudič. Ponavadi kar redno in dokaj hitro crkujejo. Pa brisalci so mi šli pozimi na živce. Sovoznikov se (ko je deloval dežni senzor) ni vračal povsem dol in se je posledično čedalje več snega tam nabiralo. Na daljši poti je bilo nujno vmes sneg odstranit.
Meni je delala super, dokler mi je ni toča stolkla in se je avto razdrl - potem je skoz elektrika zajebavala, zaradi česar sem jo na koncu tudi prodal.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#50
Zanimiv nabor. Tipke, ja primerljive z nosilcem za pixne v E39. Ročna je ravno kontra problematična kot pri E39. Tam po dveh letih z vožnjo pozimi ne prime več. Pri 166 pa po dve letih prime, samo spusti ne več. Zarjavijo zajle, ker se voda nabira. Temu se ogneš s pomakanjem v olje pred menjavo in si dober za 10 let. Pokrov airbaga ima enak sindrom, kot E39. Skrivi ga. Podvozje je relativno trpežno in vsekakor ne cufa živcev ob nežnem zaviranju ob ~120 km/h. V6 je imel lahko težave na glavnih ležajih in ne ojničnih. Pa še te so bile povezane z uporabo neustreznih “sodobnih” olj. Ne ni brez napak!
Dobra se pelje odlično. Oblika zunanjost in notranjosti je .... kot da avto ni modelno star 22 let... Je pa podobno kot pri E39, dobrih je le še nekaj. https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|
#51
Ja k zguljenim tipkam in predalu (ki si ga rešil z kakim mini O-ringom) bi dodal še to da je izrabila prestavna ročica, senčniki so se pri skoraj vseh polomili in niso več ostali v zaprtem položaju, gumbe za premik el sedežev sem prav tako zamenjal. Ne sej nikjer ne pravim, da je bila notanjost slaba. Meni je bila nasprotno zelo všeč. Ampak moram rečt da sem vedno bolj dobival ta Italjanski občutek notri
Glede zajl ne poznam nobenega, ki so mu delale 10-let. Jaz sem svoje pri menjavi naoljil pa so bile vseeno po 3eh letih raztegnjene in pa napokane zadaj saj so preveč zvite Potem so tu ventilatorji kabine, kjer rabiš prvič razdret pol avta da ga dobiš normalno ven zaradi enega vijaka in lahko hitro odpovejo. Pa švoh alternatorji. Jaz sem ga 1x obnovil in 1x menjal Pa sprednje vzmeti sigurno počijo do 300kkm in jih je spet cel hudič menjat. Zgornje roke spredaj . . .
V glavnem jaz nekih hudih stroškov razen vztrajnika in sklopke (ki sta pri 20V prešvoh), pa mogoče izpušnega kolektorja nisem imel. Sem imel pa non-stop nek problem(ček), ki sem ga nato lahko rešil sam oz. 2x pri Zegi( ko mi je skurilo kabel iz ICS-ja recimo). Drugi so mi žal naredili samo dodatno škodo pa kao neki strokovnjaki (Strajnar, Stepančič) Ko mi je po mojih 200.000 narejenih km (avto je imel malo čez 300.000km) počila še slovita 20V glava sem ga napol podaril ker ga nisem mogel več gledat Urejal bvogri, 01.04.2020, 20:48. |
Prikaži več možnosti
|
#52
Pri moji je bilo isto... Mel sem 100kw.. In potem 110kw. Slednja je sla, ko sneta sekira.. Cipana nevem kje in na koliko.
Crickov nic. Je pa napaka da se barva na sovoznikovem predalu zacne cez cas lepit. Ampak ok, kr hiter diy fix. Glede podvozja... Zabrises noter puse od mercedeza (zadaj, za spredi nevem) in mas mir.. Cena nizja kot original. Ce je podvozje na 166ki porihtano.. Jebemomilo, da nevem ce ni konkretno bolj stabilna kot e39. Morem rect, da mi je avto ostal v lepem spominu. Crkne rad se hidravlicno cilinder sklopke.. Nad menjalnikom.. Cela jeba za zamenjat, ceprav kos stane 40 eur. Studiram, da si bi si jo 1x se nabavil... Vendar Ti |
Prikaži več možnosti
|
#53
|
Prikaži več možnosti
|
#54
Nisem ravno strokovnjak za 166 ammpak tole se mi ne zdi 2005 letnik?
|
Prikaži več možnosti
|
#55
Ni 2003 je FL |
Prikaži več možnosti
|
#56
Se mi je zdelo. Sicer pa lepo izgleda.
|
Prikaži več možnosti
|
#57
He, leta 91 kupili 33 1,3 bila bomba, nato 93 1,716V bomba od bombe...nato imeli Kapo 2,0 bencinar,..nato sem imel,se eno zadnjih boxerk 146...to so bili avti za zaljubit .n
|
Prikaži več možnosti
|
#58
Ja PFL model je, se pravi max. 2002 če se ne motim, mogoče 2003.
Zame je Alfa naredila konkreten preskok v notranjosti in materialih z modelom 159.
Stare Alfe ala 145,147,156,166 saj zame niso bile na primerljivem nivoju z ostalimi podobnimi znamkami.
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#59
Kateri Jtd motorji (in v katerih modelih) po zanesljivosti od zgoraj navzdol?
|
Prikaži več možnosti
|
#60
Zame so takole: 1.9 8V JTD 156, 159 (najbolj) 2.4 8V JTD 156,166 1.9 16V JTD 156, 159 2.4 20V JTD 156, 166, 159 (najmanj)
2.0JTD ne poznam ampak naj bi bil zanesljiv izdelek.
Sicer pa sami motorji so vsi OK. Pri 20V se recimo pojavlja pokanje glav, pokanje vijakov na izpušnem kolektorju, loputice na sesalnem kolektorju, sklopka vztrajnik sta bolj obremenjeni pa pri 156 tudi pol-osovine. 1.9 16V podobno ampak v manjšem obsegu. |
Prikaži več možnosti
|