Skoči na vsebino

 

Vse o Alfa Romeo, Fiat, Chrysler in Lancia - FCA skupina

* * * * - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
2036 odgovorov v temi
RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 460
  • Lokacija: ...

#61

Če smo pri Alfi.

 

Najbolj zanesljiv.

 

105 KM AR 156

115 KM AR 156/147

120 KM AR 147 brez DPF

120 KM AR 159 z DPF

105/120 KM AR Giulietta / Mito DPF

150 KM 2.4 AR 156 in 166

170 KM 2.0 AR 159/Giulietta DPF

136 KM 2.0 AR 159 DPF

140/150 KM 1.9 147/156/GT

150 KM 1.9 159 DPF

90 KM 1.3 Mito DPF

210 2.4 159 DPF

200 2.4 159 DPF

 

ocena vključuje celotni pogonski sklop

 

to so moje izkušnje, dopuščam, da ima lahko kdo drugačne. V tej temi pogrešam Tribesa, ki vse tole pozna malo slabše, kot tisti, ki so jih naredili!



Urejal RobertH, 01.04.2020, 21:21.

https://youtu.be/WPMMNvYTEyI    shorturl.at/biQW0

Prikaži več možnosti
    • peropapero in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


Kobal trans
Kobal trans
  • Izključen
  • Sporočil: 3 153
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#62

Sosed je baje drugemu sosedu tiča v uho potisnil...

Da nisi bil ti prvi sosed.


Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 780
  • Lokacija: Koroška

#63

Če smo pri Alfi.
 
Najbolj zanesljiv.
 
105 KM AR 156
115 KM AR 156/147
120 KM AR 147 brez DPF
120 KM AR 159 z DPF
105/120 KM AR Giulietta / Mito DPF
150 KM 2.4 AR 156 in 166
170 KM 2.0 AR 159/Giulietta DPF
136 KM 2.0 AR 159 DPF
140/150 KM 1.9 147/156/GT
150 KM 1.9 159 DPF
90 KM 1.3 Mito DPF
210 2.4 159 DPF
200 2.4 159 DPF
 
ocena vključuje celotni pogonski sklop
 
to so moje izkušnje, dopuščam, da ima lahko kdo drugačne. V tej temi pogrešam Tribesa, ki vse tole pozna malo slabše, kot tisti, ki so jih naredili!


Hvala za odgovor...generalno se vidi, da so torej prve generacije motorjev oz tiste manj navite bolj vzdrzljive,kar je logika kljub vsemu napredku...glede VM motori, mislim da je alfa 33 imela celo trovaljnega 1,8 ali 1,9...
Prikaži več možnosti


Cuore Sportivo
Cuore Sportivo

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 168
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: AR 159

#64

Samo realno, če damo moj vzdevek na stran, meni se resno zdi, da so "napake" in okvate na italjianskih avtih vedno napihnjene in pretirane izven vseh okvirjev. Sem imel n lancij, fiatov in alf in sem mel z njimi ravno toliko težav kot z n avti drugih znamk... Res pa, da sem imel (in še vedno imam) v glavnem avte iz 90ih.


Alfa Romeo - Cuore Sportivo per sempre
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 941
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e86 3.0 si

#65

Samo realno, če damo moj vzdevek na stran, meni se resno zdi, da so "napake" in okvate na italjianskih avtih vedno napihnjene in pretirane izven vseh okvirjev. Sem imel n lancij, fiatov in alf in sem mel z njimi ravno toliko težav kot z n avti drugih znamk... Res pa, da sem imel (in še vedno imam) v glavnem avte iz 90ih.

Jaz sem imel dva Fiata (1.8 130HP in 1.4t 150hp) s tamočnimi bencinskimi izvedenkami, v familiji smo imeli tudi dva 8v jtd-ja, nobenih problemov z nobenim avtom... So Nemci dosti bolj problematični, največja fora je ko imaš It avto pa rečeš da si ga kupil zaradi tega ker se ne kvari... Mater te vsi gledajo postrani, jbga če je pa res.  :ok


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 597
  • Lokacija: Where the sky is blue

#66

Samo realno, če damo moj vzdevek na stran, meni se resno zdi, da so "napake" in okvate na italjianskih avtih vedno napihnjene in pretirane izven vseh okvirjev. Sem imel n lancij, fiatov in alf in sem mel z njimi ravno toliko težav kot z n avti drugih znamk... Res pa, da sem imel (in še vedno imam) v glavnem avte iz 90ih.

Seveda so pretirane, pa še kako. To se zlahka ne bo spremenilo, tako da ne se preveč sekirat :) Alfa je tehnično dober stroj, so pač določeni detajli, ki so tipično Italjanske fore, ampak če to ne bi bilo tako, bi potem spet bilo brez veze :)



Urejal MIHOLD, 02.04.2020, 08:22.

Prikaži več možnosti
    • imprezoo, mori, Cdriver in 3 ostalim je všeč


M 6
M 6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 630
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E87 120D

#67

Po 10 letih si poleg E91 spet lastim Alfo, tokrat ne V6 tako kot ponavadi ampak 2.0 JTDM Giulietto. Kaj lahko rečem je to, da večjih sprememb ni, razen da je sedenje sedaj lepo nizko, tako kot v BMW-ju. Vse ostalo je podobno narejeno kot pri 1992 164 V6. Čriček tu, čriček tam, ko kaj crkne je pa drago kot žafran. KPL sklopka+vztrajnik 800 € z menjavo, vrtanje grelnih svečk in menjava 450 €, start&stop senzor 90 €, potem kar čez noč več ne dela avtomatika za spuščanje in dviganje stekel, po 3 dneh se stvar povrne v prvotno stanje sama od sebe, prtljažnik se odpira samo na daljincu, tudi kar čez noč, kljub temu, da stikalo na prtljažnih vratih ni v okvari, ekran za spuščanje in dviganje navigacije je podprt s plastičnimi zobniki, ki so po 9 letih uporabe že izrabljeni in se zato obnaša malo po svoje, ampak brez vsega tega Alfa nebi bila Alfa. Zame kljub napakam odličen avto. 


A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Prikaži več možnosti
    • MG in bvogri uporabnikom je všeč to sporočilo


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 009
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#68

bi pasal menjalnik 2.0 jtd na 1.9jtd? Govorim za 159ko


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 884
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#69

Ja k zguljenim tipkam in predalu (ki si ga rešil z kakim mini O-ringom) bi dodal še to da je izrabila prestavna ročica, senčniki so se pri skoraj vseh polomili in niso več ostali v zaprtem položaju, gumbe za premik el sedežev sem prav tako zamenjal.

Ne sej nikjer ne pravim, da je bila notanjost slaba. Meni je bila nasprotno zelo všeč. Ampak moram rečt da sem vedno bolj dobival ta Italjanski občutek notri :-D . 

 

Glede zajl ne poznam nobenega, ki so mu delale 10-let. Jaz sem svoje pri menjavi naoljil pa so bile vseeno po 3eh letih raztegnjene in pa napokane zadaj saj so preveč zvite :) Ko pride voda not je konec.

Potem so tu ventilatorji kabine, kjer rabiš prvič razdret pol avta da ga dobiš normalno ven zaradi enega vijaka in lahko hitro odpovejo.

Pa švoh alternatorji. Jaz sem ga 1x obnovil in 1x menjal

Pa sprednje vzmeti sigurno počijo do 300kkm in jih je spet cel hudič menjat.

Zgornje roke spredaj

.

.

.

 

V glavnem jaz nekih hudih stroškov razen vztrajnika in sklopke (ki sta pri 20V prešvoh), pa mogoče izpušnega kolektorja nisem imel. Sem imel pa non-stop nek problem(ček), ki sem ga nato lahko rešil sam oz. 2x pri Zegi( ko mi je skurilo kabel iz ICS-ja  recimo). Drugi so mi žal naredili samo dodatno škodo pa kao neki strokovnjaki (Strajnar, Stepančič)

Ko mi je po mojih 200.000 narejenih km (avto je imel malo čez 300.000km) počila še slovita 20V glava sem ga napol podaril ker ga nisem mogel več gledat :) Je pa res da je bil avto veliko na cesti in vozil sem jo z užitkom. Manjkal mi je RWD in kot rečeno začela mi je žret živce :) Go-kard med ovinki pa tudi težko rečem da je :D

Jaz sem na prvi tudi imel počen izpušni kolektor, sem se spomnil, ko sem tole pri tebi prebral, Pri drugi sem imel ravno tako menjal sklopko in oba cilindra (pedal ostal notri).

 

Glede ročne - imel tudi 145 QV in je imela isti problem, kot 166. Zaradi tega sem bil na cesti bolj pozoren in največkrat, ko sem zaslišal kako cviljenje, je bila to alfa (seveda problem z zajlami za ročno).

 

QV je bila super, čeprav je občutljiv motor, volanski mehanizem (quick rack) je bil super, edino ABS je bil obupen. Čim se na kakšni neravninah zaviral, ni bilo nobenega zaviralnega učinka, pa so bili amortizerji BP. Še na Mobikrogu sem moral ABS izklopiti, ker sem se drugače samo naravnost v ovinku odpeljal, če sem šel čez robnik.

 

Mene tudi občasno prime, da bi si še kakšno 166 ubodel (collezione po možnosti ali TI), ampak mislim, da bo ostalo pri tem. Bom raje na Giulio ciljal. 


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 51 247
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Kombi

#70

Za 159 bi lahko rekel, da so materiali dobri, občutek v kabini je "nemški". Vse je robustno in kompaktno. Podvozja so šibka točka, ampak motor je pa res dober. Dela lepo, brez kakršnih koli problemov. Tudi Bravo Sport je narejen solidno in vse dela kot mora. Nobenih težav.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 788
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#71

Prijatelj je imel cca eno leto 156 karavana , 1.9 dizelico čipano. Ta avto je biv vedno tišan neogret od prvega dne ko ga je dobil. Iz dvorišča do križišča je že bil v blokadi. Pa ne odobravam tega , ampak ponavad je bla do kafane lihk ogreta. Človek bi mislu da bo zdržu mesec dva , pa ni v enem letu niti enega evra gor vrgu. Še Za dizla je mev neki od zvoka. Sprednje roke so ble hin , rje minimalno , senzorji so lihk tko utripal kukr v e90 katero ima sedaj. Čeb ble vse Alfe take bi si še jst eno kupu.
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 458
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A5

#72

Po 10 letih si poleg E91 spet lastim Alfo, tokrat ne V6 tako kot ponavadi ampak 2.0 JTDM Giulietto. Kaj lahko rečem je to, da večjih sprememb ni, razen da je sedenje sedaj lepo nizko, tako kot v BMW-ju. Vse ostalo je podobno narejeno kot pri 1992 164 V6. Čriček tu, čriček tam, ko kaj crkne je pa drago kot žafran. KPL sklopka+vztrajnik 800 € z menjavo, vrtanje grelnih svečk in menjava 450 €, start&stop senzor 90 €, potem kar čez noč več ne dela avtomatika za spuščanje in dviganje stekel, po 3 dneh se stvar povrne v prvotno stanje sama od sebe, prtljažnik se odpira samo na daljincu, tudi kar čez noč, kljub temu, da stikalo na prtljažnih vratih ni v okvari, ekran za spuščanje in dviganje navigacije je podprt s plastičnimi zobniki, ki so po 9 letih uporabe že izrabljeni in se zato obnaša malo po svoje, ampak brez vsega tega Alfa nebi bila Alfa. Zame kljub napakam odličen avto.


Upam tudi da ves kok je kostala giulietta nova. Ni to a klasa pa bmw1 za 50 jurjev.
Zdle so nove giuliette, 1.6 dizli po 18 jurjev, tok k mal bl naloadan klijo.
Sklopka in vztrajnik pa nista poceni pri nobeni znamki. Da ti crkne stikalo za sipe in se zarad tega nerviras mors bit en vecjih srecbezev tu na forumu
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 637
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#73

Za našo bivšo AR156 SW 1.9 JTD (115) imam same pohvale za vseh nekaj let (skoraj štiri), ki je bila pri naši hiši... malo priokusa je pustila le okvara sklopke/potisne plošče (obraba a brez predznakov) na predvečer pred predajo novemu lastniku :skrbast


F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 884
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#74

Za našo bivšo AR156 SW 1.9 JTD (115) imam same pohvale za vseh nekaj let (skoraj štiri), ki je bila pri naši hiši... malo priokusa je pustila le okvara sklopke/potisne plošče (obraba a brez predznakov) na predvečer pred predajo novemu lastniku :skrbast

Fairwell present od nje, da si jo boš zapomnil  :puslc  :laugh


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


alanq4
alanq4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 755
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 156 V6 in 166 2.4jtd

#75

166ko masiram ze vec kot 7 let, kmalu bo na 400.000, gre se zmer cez 240 pa z vecjim turbom in mapo ma skor 100hp vec. V vseh letih sm zamenjal 4 roke pa dva unibala, crknla je zarad cr pumpe pa senzorja gredi, oboje reseno za manj kot 100eu.
Slava ji!
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 30 618
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#76

Evo momci navalite :ok2

https://www.avto.net...asp?id=15190510
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 597
  • Lokacija: Where the sky is blue

#77

Diler?


Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 566
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#78

Piše prvi lastnik..
Je pa že prodajal Alfo GTV, pa Alfo Spyder..
Ugibam, da ga je res kupil od prvega lastnika in da je avto lahko vseeno odličen. Za pogledat je.
Prikaži več možnosti


Cigi
Cigi

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 583
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: F20 118i

#79

https://www.autocar....ta-be-axed-year

 

Giuliette bodo konec leta nehali delati. Zamenjal ga bo suv Tonale.


Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 458
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A5

#80

Diler?


Ja poznan NM diler. Nabijac tezki, velik ljubitelj alf sicer. Naceloma kar je mel italjanov je mel ful lepe. Ampak lepi italjani so mel cene x3 vedno. Naprimer prodaja 147 za 6000, spiderco letnik okol 2003 za 11.000 pa take fore
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.