Ja k zguljenim tipkam in predalu (ki si ga rešil z kakim mini O-ringom) bi dodal še to da je izrabila prestavna ročica, senčniki so se pri skoraj vseh polomili in niso več ostali v zaprtem položaju, gumbe za premik el sedežev sem prav tako zamenjal.
Ne sej nikjer ne pravim, da je bila notanjost slaba. Meni je bila nasprotno zelo všeč. Ampak moram rečt da sem vedno bolj dobival ta Italjanski občutek notri .
Glede zajl ne poznam nobenega, ki so mu delale 10-let. Jaz sem svoje pri menjavi naoljil pa so bile vseeno po 3eh letih raztegnjene in pa napokane zadaj saj so preveč zvite Ko pride voda not je konec.
Potem so tu ventilatorji kabine, kjer rabiš prvič razdret pol avta da ga dobiš normalno ven zaradi enega vijaka in lahko hitro odpovejo.
Pa švoh alternatorji. Jaz sem ga 1x obnovil in 1x menjal
Pa sprednje vzmeti sigurno počijo do 300kkm in jih je spet cel hudič menjat.
Zgornje roke spredaj
.
.
.
V glavnem jaz nekih hudih stroškov razen vztrajnika in sklopke (ki sta pri 20V prešvoh), pa mogoče izpušnega kolektorja nisem imel. Sem imel pa non-stop nek problem(ček), ki sem ga nato lahko rešil sam oz. 2x pri Zegi( ko mi je skurilo kabel iz ICS-ja recimo). Drugi so mi žal naredili samo dodatno škodo pa kao neki strokovnjaki (Strajnar, Stepančič)
Ko mi je po mojih 200.000 narejenih km (avto je imel malo čez 300.000km) počila še slovita 20V glava sem ga napol podaril ker ga nisem mogel več gledat Je pa res da je bil avto veliko na cesti in vozil sem jo z užitkom. Manjkal mi je RWD in kot rečeno začela mi je žret živce Go-kard med ovinki pa tudi težko rečem da je :D
Jaz sem na prvi tudi imel počen izpušni kolektor, sem se spomnil, ko sem tole pri tebi prebral, Pri drugi sem imel ravno tako menjal sklopko in oba cilindra (pedal ostal notri).
Glede ročne - imel tudi 145 QV in je imela isti problem, kot 166. Zaradi tega sem bil na cesti bolj pozoren in največkrat, ko sem zaslišal kako cviljenje, je bila to alfa (seveda problem z zajlami za ročno).
QV je bila super, čeprav je občutljiv motor, volanski mehanizem (quick rack) je bil super, edino ABS je bil obupen. Čim se na kakšni neravninah zaviral, ni bilo nobenega zaviralnega učinka, pa so bili amortizerji BP. Še na Mobikrogu sem moral ABS izklopiti, ker sem se drugače samo naravnost v ovinku odpeljal, če sem šel čez robnik.
Mene tudi občasno prime, da bi si še kakšno 166 ubodel (collezione po možnosti ali TI), ampak mislim, da bo ostalo pri tem. Bom raje na Giulio ciljal.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj