Skoči na vsebino

 

Nosilec diferenciala BMW E87 116d letnik 2011

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
7 odgovorov v temi
Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 565
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#1

Pravkar mi je žena sporočila, da je mehanik po bežnem ogledu nosilca diferenciala ugotovil, da je eden izmed nosilcev

tako zelo zarjavel in dotrajan, da bi se lahko zgodilo, da bi se utrgal in bi se diferencial povesil ali pa celo...

 

Srčno upam, da je to nestrokovna ocena, sam namreč še cca teden dni ne bom mogel osebno pogledati, in še moja "strokovnost"

bi lahko bila pomanjkljiva.

 

Vas lahko povprašam po izkušnjah, če se je to že komu zgodilo in če je to možno zamenjati brez varjenja. Namreč brat prav, da je

nosilec privarjen na karoserijo, kar bi znal biti resen problem ?

 

Tam okoli je pri vsakem diferencialu vse zarjaveno, vendar, ali bi bilo mogoče, da bi to v 8 letih garažiranega avtomobila

rja lahko preglodala ta del do neuporabnosti ?

 

Kakšne so možnosti menjave ?

 

Ali so obremenitve vsled čipanja iz 116 na 185 KM lahko škodljivo vplivale na ta del (trajna dinamična trdnost) ?

 

Bom vesel vsakega odgovora, nasveta.

 

l.p.

 


Frgazar
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 978
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#2

Diff je samo na zadnjem mostu pritrjen, tako da je edino most lahko prerjavel
Screenshot_20190701_215448_com.android.chrome.jpg
Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 565
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#3

O, hvala za inf. Je lepo vidno. Sedaj, ko ste mi pomagali iskati s pravim nazivom, sem našel še dodatne slike, ki lepo prikazujejo celoten detajl.

To pa ne bi smel biti hud problem, če bi bilo res potrebno variti. Pa, zdi se mi, da tudi natančnost (pozicionianje koordinat pritrditve) ni hudo pomembna.

Nisem se poglobil, kak moment se ustvarja na oba nosilce pri polni obremenitvi avtomobila


Frgazar
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 978
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#4

Diff je vpet na treh točkah, ponavadi odtrga sprednji gumi selen, zadnja sta po večini dobra
Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 565
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#5

Hvala za inf.

In je škoda pri eventuelnem utrganju lahko nepopravljiva ?

Kaj se v bistvu v najslabšem realno možnem primeru lahko zgodi ?

In

Je to mogoče popraviti z varjenjem dodanih opor ali novih nosilcev ?

Se ti nosilci sploh lahko posebej kupijo ?


Frgazar
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 978
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#6

Ne more nobene škode naredit, se pa ne ve kaj je na vašem avtu odtrgano. Mehanik pravi da nosilni del na mostu?
Kako se avto obnaša pri speljevanju? Dodatnih nosilcev ni potrebe da se dela, sanira se kar je odtrgano, strgano
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 223
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#7

Da mapiranje vpliva na zarjavelost dvomim. Saj pa ni to e46, ki je imel tezave z vpetjem. Jst se nisem slisal da bi komu vtrgalo diff, pa jih dosti poznam in velika vecina je mapiranih in se jih ne spara ravno ;)
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 978
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#8

Tud odtrga vpetje kot e46, jih je manj so pa taki avti. In kot lastnik kot mehanik ne vidš dokler ne pošravfaš dol vijaka in uteži
Prikaži več možnosti