Skoči na vsebino

 

Svet motociklizma: bedak na cesti tako ali drugače...

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
285 odgovorov v temi
Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 554
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#181

Ja, suzuki je bil res pionir svoj čas pri ostrenju cestnih motorjev. Leta 1986 prvi GSX-R 750 (prvi full fairing cestak), pol je bil 1100, pol 1996 GSX-R 750, pol takoj prva Hayabusa in tudi npr. TLR. 2001 pa npr GSX-R 1000 z 160 PS. Tudi prva Hayabusa, čeprav sport touring, je bila za razred bolj vozna od ostalih Sport touringov tistega časa...

Saj vmes so bili tudi ostali mejniki. ZXR 750 R, prva R1, pol Kawasaki ZX 10 R. V Italiji pa zadnje reinkarnacije Ducati 916 (998), nato 999... motor je ostal vse do 1198 (zadnja Testatretta motor z živalskim srednjim območjem in navorom), RSV 1000, Bimotine specialke, itd.

Motorji iz tega časa imajo res karizmo...
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 998
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#182

No,

 

novejši motorji so tudi taprave sulice, največji njihov minus je, da je vsa ta elektronika drastično podražila mopije. Sam se npr. ne bi prav nič branil nove(ga) R1, RR,Panigale V4, rsv4 ...

 

V primerjavi z 2016 RR-om je moja R1 pravi kolovrat na pisti, v primerjavi z 2004 R1 so superbike-i iz konca 90ih počasni tankerji in tako naprej. Kot povsod je tudi tu tehnološki napredek ogromen, novi stroji so nepredstavljivo (pre)hitri (nam navadnim smrtnikom). Že novi hyper naked-i ali pa celo potovalne endure (multistrada,s1000xr,superduke) se lahko delajo norca iz teh starih karizmatičnih superbike-ov.

 

Zgornje je seveda samo moje mnenje, seveda pa tudi jaz z veseljem pogledam za temi "starimi kolcami", ki so roko na srce še vedno pravi uživaški stroji in dovolj hitri na trackday-ih, če ne loviš vsake sekunde :) 


Prikaži več možnosti
    • Eagle46 in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 547
  • Lokacija: Ponikve

#183

@fp4492 ja, popolnoma se strinjam z tabo.
Pred kratkim sem imel priliko probat ta novo yamaho r1 in moram rečt da je motor perfekten, kam je to šlo vse skupaj..noro..
Prikaži več možnosti


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 998
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#184

2016 RR me je impresioniral v Brnu, letos sem nameraval preizkusiti novega 2019 RR-a, pa se potem nisem odločil, ker je bil dež. Vedno bolj se mi dozdeva, da je bila to sreča v nesreči in sem prihranil 22 jurjev ali kolikor pač stane ta zadeva ...  :-D  :cool

 

Pa da ne bo samo govorjenje :)


Pripete slike za predogled

  • 61-DS4_5567m.jpg

Urejal fp4492, 11.07.2019, 15:18.

Prikaži več možnosti
    • Gambit je všeč


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 547
  • Lokacija: Ponikve

#185

Bmw?
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 814
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#186

od vseh ta starih motorjev bom enkrat  ( če bo denar in volja) kupil BMW K100 in ga posadil v dnevno sobo namesto dnevnega regala in hi-fi navlake :ok2

 

takole bom rekel...ti motorji iz obdobja 1990-2005 ( recimo) imajo še tisto zabuškano, zaobljeno obliko, ki spominja na žensko z merami 90-60-90.


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 998
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#187

Bmw?

Ja


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 814
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#188

ti ta novi so pa kot bi gledal ženske, ki so na dieti, shirane...


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 554
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#189

No,
 
novejši motorji so tudi taprave sulice, največji njihov minus je, da je vsa ta elektronika drastično podražila mopije. Sam se npr. ne bi prav nič branil nove(ga) R1, RR,Panigale V4, rsv4 ...
 
V primerjavi z 2016 RR-om je moja R1 pravi kolovrat na pisti, v primerjavi z 2004 R1 so superbike-i iz konca 90ih počasni tankerji in tako naprej. Kot povsod je tudi tu tehnološki napredek ogromen, novi stroji so nepredstavljivo (pre)hitri (nam navadnim smrtnikom). Že novi hyper naked-i ali pa celo potovalne endure (multistrada,s1000xr,superduke) se lahko delajo norca iz teh starih karizmatičnih superbike-ov.
 
Zgornje je seveda samo moje mnenje, seveda pa tudi jaz z veseljem pogledam za temi "starimi kolcami", ki so roko na srce še vedno pravi uživaški stroji in dovolj hitri na trackday-ih, če ne loviš vsake sekunde :)


Točno tako je:) To sem tudi hotel povedati. Dober izraz, "tankerji":D.

Tko je tko k e39, maš un nek dobr feeling ko se pelješ in uživaš... novejši te pač pustijo in the dust.

Jaz sem imel priliko vozit novega Panigalea in RR-a (ne aktualni model), v neki točki sem bil že odločen za nakup novega Ducatija (oz., nato RR-a) :). Ko se mi življenjski ritem malo ustali, sigurno;)
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 202
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#190

Pa ne samo e39. E21, E23, E28, E30, E32, E34, E36, E46....

Vidim da vas je kar nekaj navdusencev nad motori in da vidite razlike med oldschool steoji in novodobnimi igracami.

Sem ravnokar hotel napisiat, da je zdaj mogoce bolj jasno, zakaj eni sklepamo kompromise in da se veselimo starim gajbam bolj kot novim. Makes you feel that the car is alive, not some sinthetic shit under you, that costs a fortune and brings you no joy.

Seveda ce bi bilo €€€€€, bi se slo po M-e. Vec njih :)

Pardon za off, kar nadaljujte :)

Je Suzuki res najboljsi za ovinke? GSXR recimo? Govorim o devetdesetih do 03 letnika mogoce?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 202
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#191

.

Urejal MajoR, 11.07.2019, 16:00.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 554
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#192

@MajoR: razumem poanto:) Ampak tko, iz funkcionalnega vidika, avto in motor niso isto.

Avto (sploh daily) je potreba, dočim je motor bolj za užitek, prosti čas.

Npr., da bi kot daily-a imel e39, si ne predstavljam, ker od daily želim 100% zanesljivost & da se vozim v čistem, dišečem, svetlečem in nasploh svežem avtu.

Pa tud ne moremo reč, da so novodobna vozila jajca - pomisli, ali bi se branil nove 530, ali celo 520d za dilya;). Pa še novodobna vozila so veliko bolj učinkovita, kakorkoli obrneš:)
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 814
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#193

So ucinkovita za uporabnika a po drugi strani so denarnici neprijazni.

Vsekakor razvoj, posodobitve terjajo svoj davek na dolgi rok in spet ta razvoj prinasa nove prednosti za uporabnika.

Nova tehnologija pa po drugi strani omejuje cloveka ( omejuje cloveski cut za prepoznavanje nevarnosti / resitve iz nevarnosti) pri polni rabi te tehnologije. Skratka zacaran krog.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • Borut30 je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 910
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#194

Hmmm... Nc bom jst, off topic :ok2
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 814
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#195

Hmmm... Nc bom jst, off topic :ok2


Just type it :ok

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#196

@MajoR: razumem poanto:) Ampak tko, iz funkcionalnega vidika, avto in motor niso isto.

Avto (sploh daily) je potreba, dočim je motor bolj za užitek, prosti čas.

Npr., da bi kot daily-a imel e39, si ne predstavljam, ker od daily želim 100% zanesljivost & da se vozim v čistem, dišečem, svetlečem in nasploh svežem avtu.

Pa tud ne moremo reč, da so novodobna vozila jajca - pomisli, ali bi se branil nove 530, ali celo 520d za dilya;). Pa še novodobna vozila so veliko bolj učinkovita, kakorkoli obrneš :)

Pa star motor je tudi bolj nezanesljiv kot nov in ne smeš iti z njim na daljše fure?



Urejal blackberet, 11.07.2019, 21:35.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 554
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#197

Kar se tiče same tehnike, so motorna kolesa tam do leta 2009, bolj ali manj enostavna, brez neke tehnične navlake, ki bi zmanjšala zanesljivost.

Po drugi strani, če hočeš z motornim kolesom uživat, ni dovolj samo tehnična brezhibnost, važno je predvsem zdravo podvozje (vilice, amortizerji), zavore & sveže gume.

In konec koncev, dolga tura tudi ni ista na modernem nakedu ali pač touring motorju z ABS, traction control, elektronsko nastavljivim vzmetenjem. Saj je na starejših prvisnki feeling in stik z cesto bolj intenziven, sam faktor udobja je manjši.


Ali ba če bi šou zdej z enim 20 let suoerbikeom vozit na pisto, saj bi šlo, ampak bi prej ali slej spustilo kakšno tesnilo & mnogo ostalih, takšnih in drugačnih malenkosti.

Tko, za uživancijo & na izi, pa so starejši več kot primerni:)
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 704
  • Lokacija: mongolija

#198

Moj trenutni motor je letnik 96'  niti enega problema

prejšnji je bil tudi 96', brez problemov, dal tunizijo skozi


Prikaži več možnosti


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 998
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#199

@Eagle46, motor je po mojem mnenju lažje obdržati v top kondiciji kot pa avtomobil. Prvič že zaradi tega, ker gre v tem primeru za sezonsko vozilo, ki ni toliko izpostavljeno ekstremnim vremenskim razmeram, drugič pa so tudi manj v uporabi (vsaj v SLO, v tujini je več primerov, ko je motor primarno prevozno sredstvo).

 

Jaz z mojo R1 (ki je mimogrede stara že 15! let  :eek2 ) brez težkega srca grem na trackday. Vedno seveda obstaja možnost, da kaj crkne (kot pri vsaki stari zadevi) ampak redno srevisiranje, redna kontrola in menjava tesnil ter seveda gaaaassssssss (ko je motor primerno ogret) in "cooldown lap" pa je. Vzmetenje se da za sprejemljivi denar uredit/nadgradit, rje ni, motorji so vzdržljivi, padcev se je pa pametno izogniti  :grin

 

Vsekakor bolj sprejemljivo denarnici, kot urejanje avtomobilov, čeprav gre za ultrašportno zadevo. Vsaj takšne so moje izkušnje ...


Prikaži več možnosti
    • damirkos1 in DJ Falco uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 519
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#200

takole bom rekel...ti motorji iz obdobja 1990-2005 ( recimo) imajo še tisto zabuškano, zaobljeno obliko, ki spominja na žensko z merami 90-60-90.

Eni so top ja, takih ne delajo več :ok:

https://www.youtube....h?v=93LQ2A9AS8o

:-D

 

Pa ne samo e39. E21, E23, E28, E30, E32, E34, E36, E46....

Vidim da vas je kar nekaj navdusencev nad motori in da vidite razlike med oldschool steoji in novodobnimi igracami.

Sem ravnokar hotel napisiat, da je zdaj mogoce bolj jasno, zakaj eni sklepamo kompromise in da se veselimo starim gajbam bolj kot novim. Makes you feel that the car is alive, not some sinthetic shit under you, that costs a fortune and brings you no joy.

Seveda ce bi bilo €€€€€, bi se slo po M-e. Vec njih :)

Pardon za off, kar nadaljujte :)

Je Suzuki res najboljsi za ovinke? GSXR recimo? Govorim o devetdesetih do 03 letnika mogoce?

Kot celota je bil takrat sigurno 2003 GSX-R1000 top izbira, pa kasneje 2004-2007 CBR1000RR, 2007 R6/R1, od 2009 naprej imaš pa že S1000RR. Tudi Ninje so bile zanimive, tako da izbire dovolj. :ok2 Ima pa vsak kakšno hibo pa tudi specifiko in na koncu ni vsak motor za vsakega. Sej pri avtu je podobno, samo da se avta vseeno lažje navadiš. :ok


========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti