Skoči na vsebino

 

Svet motociklizma: bedak na cesti tako ali drugače...

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
229 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 691
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#21

No đeri.
Tudi tebi se bo lahko zgodilo kaj hudega v tisti oh in sploh-Aziji.
V bistvu boš statistično prej hin, kot tukaj. Kaj pa če si že pokuril vsi srečo, glede na napisano o tebi?
Filipinci verjamejo v to, ali kaj podobnega ali verjamejo samo v pravilo močnejšega?
To me itak spominja na kameno dobo in preživetje-ala krapinski pračlovek, edino da se tam alfa samec vozi z e39 V8, ostali pa z mlinčki..

Veš v kaj verjamejo Filipinci? V današnji dan. Vse ostalo je irelevantno. Jaz sem bil preden sem jih spoznal tudi čisto kontra in še zdaj sem, a sem se nekaterih njihovih navad nalezel in še več se jih bom, če bom le imel priložnost za to. Ne boš verjel ampak tam ni človeka ki bi se sekiral za to kaj bo jutri, no vsaj jaz ga še nisem spoznal.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 443
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#22

Antasi, kak si vedel? :ok

Si ze obiskal muzej? Se splaca.

Sam se motoristom umikam na desno, samo na cestah za uzivanje, se pravi jadranska magistrala, kaksni prelazi v avstriji in svici. In to zato, ker vem kaki gust je pritisnit ga po teh cestah, mene nic ne stane, naj gre naprej z kar se da minimalno rizika. Se je ze en enkrat zabil v mene (on kriv, pa vseeno), pa ni lep obcutek. Drugace sem pa pozoren ma vse udelezence v prometu. Problem je, ce ga motorist po cesti naziga. Potem ni ali bo ali ne bo samo vprasanje casa je, kdaj bo. Zato jaz ne vozim motor, ceprav imam zeljo in tudi v krvi to :)

Urejal MajoR, 02.07.2019, 21:15.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • gusti4u in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


bmwcs
bmwcs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 591
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: Modra sulica

#23

Ne se preveč vžigat, če ti je sonce udarilo v glavo se polij z mrzlo vodo in počakaj da se ohladiš, šele potem se spravi tipkat.

 

Taki kot si ti štejete nesreče in postavljate pravila in omejitve, zaradi katerih vožnja že zdavnaj ni več užitek. Jaz imam to srečo da sem se že kot mulc izživel, ravno takrat smo bili v dobi ko smo lahko na cestah pri nas počeli prav vse kar smo si zaželeli, bili smo gospodarji cest. Mene konec koncev prav briga kaj boste pametnjakoviči tvojega kova še naštimali, najboljše da hitrost na avtocestah omejite na 20 km/h, potem bo folk na cestah umiral od starosti in ne od hitrosti - to bi rad, ane? Jaz se bom definitivno odselil, pa ne zato ker bi tebi to pasalo, ampak ker se mi ne da več živet z zaplankanim folkom, takim kot si ti. Do takrat bom pa še malo užival v vožnji in to po svojih pravilih, ne po pravilih kot mi jih diktirate ti in tebi podobni, teh nisem nikoli upošteval. Ti kar zgnij doma, jaz sigurno ne bom, pa ne pozabi se privezat ko boš šel zvečer pod tuš, saj ti ja lahko zdrsne in si boš razčesnil tisto pametno betico... in dobro se zakleni zvečer, da te slučajno kdo ne ukrade

No, si res primeren kandidat za Filipine.  Frajerje , kot si ti imam v svojem okolju že celo življenje, zato se mi tudi noben ne smili, ko se razvleče po cesti ali ga zaprejo, ko koga povozi. 

Ti se odseli, zaradi česarkoli se že boš, se me nič ne tiče. Pravim samo, da ne vem kaj čakaš in to naredi prej, kot da z svojim pametovanjem po cesti koga spraviš v grob ( seveda se pa tudi zavedam, da misliš da se tebi to ne more zgoditi, ker si glavni na vasi).

Pijančki in dirkači so še vedno odgovorni za večino nesreč z smrtnim izidom. Tudi število nesreč in smrtnih žrtev se je z zaostritvijo prometnega nadzora , izobraževanjem , ozaveščanjem ljudi in z zvišanimi kaznimi v Sloveniji zmanjšalo ( od 55.000 nesreč z 300 mrtvimi v letu 2006  na  18.000 nesreč z 130 mrtvimi v 2016 ).

Takih, kot si ti seveda to ne briga, ker živite v nekem paralelnem vesolju, kjer smo vsi drugi bedaki, samo vas 1% , ste elita, ki veste za kaj se gre.

 

Na osebne žalitve  ti ne bom preveč odgovarjal, ker nima smisla.


No guts, No glory !
Prikaži več možnosti
    • 525iX, andrej777, nightmare in 2 ostalim je všeč


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 558
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#24

zdaj se ti je odprl nov svet opazovanja prometa. ZAkonsko bi moralo biti določeno, da mora vsak šofer vsaj 1 leto voziti motor po naših cestah. Šele z motorja vidiš, kakšne situacije vse nastajajo in kako res zelo debilni znajo bit šoferji avtomobilov. Sem 99% da bi bilo manj pizdarij na cesti, če bi vsi tudi motor vozili. Pa pustimo Rossije ob strani.


Ne da pametujem ampak se kako je to resnicno. Enkrat ko dozivis voznjo z motorjem se ti naenkrat odpre druga slika ko vozis avto. Detalji, ki jih prej nisi videl jih sedaj opazis.

Sam sem bil tudi dolgo nacestaku.
Prevozi komplet evropo itd.
zamenjal cesto z pisto in to je to.
Nasvet ko se voziš po cesti se vozi ko bi bil neviden.


Podobno razmisljam tudi sam. Jajc za vozit kot rossi nimam in niti ne znam po navadni cesti. Bi pa vzel R6 za na Grobnik, ki bi ga namenoma vozil na prikoli do Grobnika...raztovoril, odvozil progo, parkiral na prikolo in gasa prot domu.

opažam, da so največji pistenbuliji po ljubljani triciklaši, ki nimajo izpita za A, pa skuteristi (brez zamere :)  ), ker jih je pač največ. jaz karseda hitro pobegnem iz lj, po lj pa se raj s kolesom vozim. izven mesta ga pa prtisnem, ja :crazy


Jaz nisem skuterist :rofl jaz sem tmax-ist :lmao

Cikcakanja ne maram, izkoristim pa priliko pa se vrinem na celo prometa na semaforju :ok2

Vsekakor dober nasvet. Največ za lastno varnost in varnost vseh udeležencev narediš če se naučiš predvidevanja. Sem bil pred leti na enem tečaju varne vožnje, ki je obravnaval ravno to tematiko. Cel dan smo se pogovarjali o predvidevanju dogajanja. Konec dneva je sledila praktična vožnja (15 min), kjer si moral za cca 500m pred sabo predvidevati in na glas opisati potencialno nevarne situacije... Ko ti takšna vaja pride v kri in jo redno prakticiraš, se navadiš predvideti 90% nevarnih situacij še preden se zgodijo. Zelo priporočljivo predvsem za šibkejše udeležence v prometu.
 
LP Tristan01


Jaz bom letos opravil tecaj za varnega voznika. Najvec kar lahko naredimo je predvidevanje in primerna hitrost.

Se pa strinjam dolga luc zna pomagat :ok

Urejal bancnik, 02.07.2019, 22:01.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 691
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#25

No, si res primeren kandidat za Filipine.  Frajerje , kot si ti imam v svojem okolju že celo življenje, zato se mi tudi noben ne smili, ko se razvleče po cesti ali ga zaprejo, ko koga povozi. 

Ti se odseli, zaradi česarkoli se že boš, se me nič ne tiče. Pravim samo, da ne vem kaj čakaš in to naredi prej, kot da z svojim pametovanjem po cesti koga spraviš v grob ( seveda se pa tudi zavedam, da misliš da se tebi to ne more zgoditi, ker si glavni na vasi).

Pijančki in dirkači so še vedno odgovorni za večino nesreč z smrtnim izidom. Tudi število nesreč in smrtnih žrtev se je z zaostritvijo prometnega nadzora , izobraževanjem , ozaveščanjem ljudi in z zvišanimi kaznimi v Sloveniji zmanjšalo ( od 55.000 nesreč z 300 mrtvimi v letu 2006  na  18.000 nesreč z 130 mrtvimi v 2016 ).

Takih, kot si ti seveda to ne briga, ker živite v nekem paralelnem vesolju, kjer smo vsi drugi bedaki, samo vas 1% , ste elita, ki veste za kaj se gre.

 

Na osebne žalitve  ti ne bom preveč odgovarjal, ker nima smisla.

Na tvojem mestu bi resno razmislil o karieri v politiki ali na vladi, tam bi te bili zagotovo veseli. Kaj čakam te čisto nič ne briga, ti kar štej mrtve po cestah če ti to paše, jaz imam druge hobije.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 558
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#26

Mi je pa veliko pomagal youtube in pa seveda ‘nesrece’ ali pa ‘preprecitev nesrec’ kjer se marsikdo od nas lahko v teh videih prepozna. Jaz sem se in sem tudi na podlagi tega spremenil nacin voznje v avtu do okolice v kateri se vozim. Sedaj kot motorist je to toliko bolj prisotno. Sploh pa prepoznavanje namere nasprotnega vozila, res je, da to ni 100% ampak pomaga pa, da se vsaj pripravis na scenarij, ki se lahko zgodi.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 474
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#27

Kot bivši motorist sem se navadil čimveč predvidevat in opazovat voznike, ki se jim bližam tako ali drugače. Po 40ih letih vozniškega staža lahko rečem, da me je to velikokrat reševalo pred trčenji.

Drugače pa motoriste vedno spustim naprej (jim tudi na AC ali v gostem mestnem prometu odstopim dober meter na levi in to nakažem z enim utripom desnega žmigavca), da gredo čimprej naprej kjer jih najbolje vidim, ker če so zadaj, moraš stalno gledat kje je in kaj dela - bo naredil ... večina se zahvali s takšno ali drugačno kretnjo  :ok


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 276
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#28

Bi pa vzel R6 za na Grobnik, ki bi ga namenoma vozil na prikoli do Grobnika...raztovoril, odvozil progo, parkiral na prikolo in gasa prot domu.

Drugace niti ne poskusaj. Da bi se vec kot eno uro ali se dlje vozil z mopedom do Grobnika, pa potem se nazaj... ...prenaporno - trpi koncentracija, s tem pa tud rezultat, in predvsem varnost.

 

O neumnostih ne bom pisal - se vozim skoraj vsak dan z mopedom v sluzbo in nazaj, pa je prevec vsega. Ne vem, zakaj se telefoniranje ne sankcionira bolj ostro in pogosteje, ljudje so ze itak leseni za volanom, potem pa se telefon na uho, misli na travnik, pa z eno leseno roko upravlja potencialno morilski stroj...

 

Clanek, katerega veljavo ne-motoristi tezko priznajo - a vendar drzi vse, kar pise: https://www.avp-rs.s...boljsi-vozniki/

 

Glede tega, kako smo motoristi divjaki pa samo tole - po mojih izkusnjah najvecji bedaki na cestah v vecini primerov vozijo Audije in BMW-je. Pa to se ne pomeni, da so vsi vozniki teh znamk bedaki. Enako je z motoristi.


Prikaži več možnosti


Peter_nn
Peter_nn

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 329
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 316ti Compact

#29

Se mi zdi da tale vročina še posebej skisa možgane udeležencem v prometu. Itak je na cesti polno neumnosti, ampak v tej vročini je pa že prav neverjetno.

 

V nedeljo sem šel probavat zavore, iz 100 sem bremzal na polno (ABS) do ustavljanja, potem sem šel pa od motorja do točke kjer sem začel zavirat.

F*cking p*zda kako daleč je bil motor od mene tistih 30 metrov stran, in to je razdalja, da se ustaviš, brez reakcijskega časa. Probajte enkrat kako to izgleda..., samo tolk v razmislek...


Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 720
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#30

Ni kaj veliko za diskutirati. Dejstvo je, da vsak motorist namensko kupi motor, saj vsak hoče uživati in biti svoboden, to pa avtomatsko pomeni, da bo kršil cestno zakonodajo, ker je to početi veliko lažje kot z 2t 4 kolesno kravo. Pika. Motoristi se delajo boge in diskriminirane, vednar bodimo iskreni je daaaaaaaaaaaaleč od tega. Res je ta skupina bolj ranljiva zaradi velikosti. Zakaj pa pride do tega negativnega dejavnika pa je samo hitrost.+

 

In ne se opravičevati. Tudi sam sem 10let že motrist in počnem bedarije za vsakim drugim ovinkom. Po omejitvah ne vozi nihče in ne skušajte lagati, ker ne pali. Je pač davek in tveganje katerega moraš sprejeti v zameno za malo uživancije, kar je smisel motociklizma.



Urejal mihaing, 03.07.2019, 06:15.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti
    • veloce in fantastic five uporabnikom je všeč to sporočilo


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 592
  • Lokacija: mongolija

#31

Aj aj, užitek na motorju je tudi v drugem načinu gibanja in dojemanja okolice. Jaz z motorjem vozim počasneje kot z avtomobilom, pa še vedno uživam.

 

Pa še podatek, večina nesreč motoristov se zgodi ko je hitrost motorista pod 50 km/h.

 

 

Bancnik- če še nisi, si poglej Twist of the wrist...maš na partisu če se ne motim


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 558
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#32

@mihaing: ah daj...ni vse samo v hitrosti  ;)  jaz osebno prisegam na ovinke, na gibanje v/izven ovinka, saj veš...go with the flow. sem verjetno eden redkih, ki mu avtocesta ne ustreza ( ne maram hitre vožnje na motorju ker mi je prenaporna).

 

@natuzzi: sem pogledal ja :ok lepo je razložen vstop/izstop v ovinek, countersteering itd....


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


puhecfan
puhecfan
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: kolo...

#33

Banćnik pista je zakon za užitke ,sam moraš vedet da tudi tam obstaja veliko večja možnost ,da pride do nesreče sam sem mel nekaj padcev ,in en dober zlom ključnice.

 

Je užitek skozi si na limitu navoziš se ,na koncu dneva vesel ,da si cel naložiš in odpelješ domov in verjemi ko prideš domov imaš kar nekaj časa dovolj motorja ,do

 

nasljednič ko te spet zagrabi.


Prikaži več možnosti


rokxy
rokxy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 856
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: traktor

#34

Ni kaj veliko za diskutirati. Dejstvo je, da vsak motorist namensko kupi motor, saj vsak hoče uživati in biti svoboden, to pa avtomatsko pomeni, da bo kršil cestno zakonodajo, ker je to početi veliko lažje kot z 2t 4 kolesno kravo. Pika. Motoristi se delajo boge in diskriminirane, vednar bodimo iskreni je daaaaaaaaaaaaleč od tega. Res je ta skupina bolj ranljiva zaradi velikosti. Zakaj pa pride do tega negativnega dejavnika pa je samo hitrost.+

 

In ne se opravičevati. Tudi sam sem 10let že motrist in počnem bedarije za vsakim drugim ovinkom. Po omejitvah ne vozi nihče in ne skušajte lagati, ker ne pali. Je pač davek in tveganje katerega moraš sprejeti v zameno za malo uživancije, kar je smisel motociklizma.

se pardoniram, ampak ne sodit drugih po sebi.  to kar si napisal velja za tisti določen odstotek pilotov, ki bi divjali še na poganjalčku, če bi lahko.  jaz osebno sem v svoji karieri več kršil hitrostne omejitve z avtom, kot z motociklom.  sedaj v sezoni, ko je že res puno motorjev na cesti, tu in tam prileti ekstremna raketa, medtem ko jih večina kar lepo vozi. recimo turisti, avstrijci ali pa nemci, jih je v večjih skupinah in peljajo skladno s prometom.  seveda prehitijo kak zastoj med avti, ampak to je normalno. niso pa snete sekire, daleč od tega. 


Prikaži več možnosti
    • fp4492, nightmare in DJ Falco uporabnikom je všeč to sporočilo


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 712
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#35

Po mojih opažanjih, imamo par odsekov oz. lokacij, kjer si damo malo več duška, do tja in nazaj pa se nas večina pelje dokaj normalno. v mojem primeru recimo Golica (Soboth) in Pohorje, za nekatere Marija Reka, za nekatere Jadranska magistrala... you get the point. :) 

​divjaki bodo pa vedno divjaki... in me načeloma ne motijo, se jim tudi z motorjem kot tudi avtom umaknem desno, da gre čimprej mimo... se tudi meni dosti ljudi umakne, ali s smernikom nakaže da lahko prehitim - se jim seveda zahvalim. pač dejstvo, na motorju si hitrejši od večine, tudi prehitevanje je tudi dosti bolj enostavno. Kot je že nekdo omenil, tudi sam raje vidim da je motorist pred menoj kot pa za menoj, ravno zaradi tega ker se nekateri na najbolj neprimernih mestih odločijo prehitevati, ko to tudi najmanj pričakuješ... pred ovinkom, ko že prihajajo vozila nasproti ipd. ... 


​CPP pa se večinoma krši ravno zaradi tega ker brez nekega večjega napora (če maš vsaj malo močnejši motor) prehitiš vozila pred seboj, tudi na tistih delih kjer je neprekinjena črta in z avtomobilom ne bi mogel... in se ti enostavno ne da voziti za nekom, ki vozi recimo malo pod omejitvijo... saj smo skoraj sigurno vsi to že kdaj storili... 


​Je pa toliko različnih karakterjev na različnih motorjih, da enostavno ne moreš metati vse v isti koš... se pa vsekakor prej piše o teh ki so prehitri kot tistih, ki vozijo normalno.


​P.S. od 1.7. do 14.7. je poostren nadzor nad motoristi.
https://www.policija...nost-motoristov



Urejal DJ Falco, 03.07.2019, 07:32.

When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 735
  • Lokacija: Ljubljana

#36

Problem je, da smo dvajset let nazaj vozili motor samo dedci in motorni freaki. Znanje, izkusnje so bili temu primerni. Na visokem nivoju. Danes pa lahko vsaka picka z jajci med nogami naredi izpit za motor, ker je to moderno potem se pa vozi kot dojencek na poganjalcu.
Primer me v avtu dohiti motor, se mu prijazno umaknem naj me prehiti.. pa opleta z balanco in se vozi 3 avtomobili varnostne razdalje, vozi 40 v naselju na 50 omejitev, malo manj, da mu stranska kolescka manjkajo :)

Prikaži več možnosti


axaQ4
axaQ4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 311
  • Lokacija: Baje začetek Gorenjske
  • Avtomobil: Oktavičku, Tiger 1050

#37

Sam vozim ekstremno defenzivno, kot je nekdo ze napisal, vozis kot, da te noben ne vidi. Predvidem vedno najslabso mozno situacijo.  Zdaj me vlece na progo sicer zmeri bolj (nakup SM motorja, predelat za na pisto in gonit)

 

Neumnosti ljudje delajo konstantno ali vozim avto, motor ali kolo. Slovenci smo kar "butli" za volanom izvzete seveda svetle izjeme. Pac navadil sem se, da ne pricakujem dobrih voznikov na cesti nasplosno.

 

Kot zanimivost jaz z motorjem v vecini primerov sibam po Avstriji kjer imam pa neizmerno majn problemov z vozniki avtomobiliov kot v SLO. Zaradi tega vozim bistveno bolj sprosceno. Pac to kar @Jerry predlaga spada bolj k, da ne recem, primitivnejsim kulturam Majmuni skratka. Sem kar zadovoljen, da vsaj v nekaterih delih EU, ljudje celo razmisljajo na cesti in ne spilajo scene v stilu ko je jači onaj tlači.

 

Ampak tudi tisti, ki "uveljavljajo" ta zakon močnejšega naj bodo pozorni komu ga bodo. Mojega znanca je nekdo na relaciji Prestranek-Pivka mocno izsilil (vozil je seveda motor), s tem da je vozil drobiz cez omejitvijo (slabih 100), imel dodatne led luci (TO MOCNO PRIPROCAM MOTORISTOM, od kadar jih imam se mi je kolicina izsiljevanja MOCNO zmanjsala), odprta cesta itd. Skratka nobenega izzivanja ali omejevalnih okoliščin AMPAK voznik Hyundaija se je kljub temu odločil, da bo skocil ven iz ene stranske makadamske cestice in malodane kolega ubil (ziveli ABS), ko je zasilno zaviral in moral iti bolj po nasprotnem pasu, da se je izognil trku. Se dobro, da je nasproti vozeci to videl in se umaknil desno.

 

Zakaj bi moral pa biti ta voznik pozoren koga izsiljuje? Ni imel te srece,da naprej v Selcah je bilo delo na cesti kjer je bil semafor in se je moral ustaviti :). Kolega se je ustavil za njim, nonsalantno odpru vrata od avta, cloveku  prisolil en šamar pred zeno in otrokom, zapru vrata in sva sla naprej. Primitivno? Seveda. Samo ko te nekdo proba fentat, tezko vidim kako, da bi lahko civilizirano odreagiral.

 

P.S

Kolega ni dobil nobene prijave ali karkoli drugega :D



Urejal axaQ4, 03.07.2019, 07:59.

Jazst biti
Prikaži več možnosti
    • sash, DJ Falco in Rally fan uporabnikom je všeč to sporočilo


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 752
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#38

Na tvojem mestu bi resno razmislil o karieri v politiki ali na vladi, tam bi te bili zagotovo veseli. Kaj čakam te čisto nič ne briga, ti kar štej mrtve po cestah če ti to paše, jaz imam druge hobije.

Jerry, oprosti, ampak z svojim zadnjim postom si pa tok brcnil mimo, da ni besed. Zgleda da zivis v kameni dobi razmisljanja in nam na dolgo in siroko v primerjavo ponujas Filipine in besede zakon mocnejsega. Prosim te lepo, ce ti tukaj ni kej vsec, cim prej enosmerno karto in odidi. Ker toliko primitivizma pa res nisem pricakoval od tebe

Ce me pa kej pogreje, je to folk, ki misli da ve vse in hkrati so z vsem nezadovoljni. In kaj te potem se drzi tukaj? Ker ce meni nekaj ni vsec, nekaj spremenim in grem drugim ciljem naproti. Je pa res, da je okoli nas ogromen procent ljudi, ki samo lajajo o tem in onem, da se pocutijo zive in jih ljudje opazijo. In verjetno, ker gre za temo motociklizem, ze dolgo nisi sedel na motorju ali pa sploh se nikoli. Ce bos sedaj poudarjal, kako ste noreli pred 25+let na Jawah iz Mz-jih in bili se zadnji pravi motoristi, ti pa tut bog pomagaj. Zivimo v 21 st. in nismo Filipini, hvalabogu. Pocasi sw asimilirej v druzbo, imenovano Slovenci in ti bo lazje. Ker zaenkrat si nase gore list in ne Filipinc

Urejal Borut30, 03.07.2019, 08:41.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 862
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#39

Ni kaj veliko za diskutirati. Dejstvo je, da vsak motorist namensko kupi motor, saj vsak hoče uživati in biti svoboden, to pa avtomatsko pomeni, da bo kršil cestno zakonodajo, ker je to početi veliko lažje kot z 2t 4 kolesno kravo. Pika. Motoristi se delajo boge in diskriminirane, vednar bodimo iskreni je daaaaaaaaaaaaleč od tega. Res je ta skupina bolj ranljiva zaradi velikosti. Zakaj pa pride do tega negativnega dejavnika pa je samo hitrost.+

 

In ne se opravičevati. Tudi sam sem 10let že motrist in počnem bedarije za vsakim drugim ovinkom. Po omejitvah ne vozi nihče in ne skušajte lagati, ker ne pali. Je pač davek in tveganje katerega moraš sprejeti v zameno za malo uživancije, kar je smisel motociklizma.

Miha, tole pa ne bo držalo. Morda je bilo tako razmišljanje prisotno med motoristi še pred kakšnim desetletjem. Določen manjši procent je divjakov med motoristi, kot tudi med vozniki avtomobilov. Če realno pogledaš 100% se prometnih pravil ne drži nihče, kar pa je še vedno daleč od brezglavega divjanja in iskanja svobode v visokih hitrostih. Moje opažanje je, da se je kultura vožnje med motoristi močno izboljšala, hitrosti pa zmanjšale. Pred desetletjem ali dvema so bili v glavnem motoristi mladeniči ki so na cesti iskali to kar opisuješ - svobodo in hitrost, pogosto pa našli smrt. Takrat je bila kar stalna praksa, da so motoristi kar sredi zavoja s kolenom na asfaltu prehitevali avtomobile, na koncu ravnine iskali skrajno točko zaviranja, med tem ko so prehitevali....

 

Če danes pogledam vožnjo povprečnega motorista, sem na isti trasi z avtomobilom pogosto precej hitrejši (pa ne vozim več kot 10-15 km/h čez omejitve), v zavoju motoristi hitrost prilagodijo... Opažam pa še en trend: pred desetletjem ali dvema je večina vozila 600 in 1.000 kubične cestne motocikle. Danes vozi povprečen motorist potovalnik ali pa kakšen naked. Pravih cestnih motociklov skoraj ne srečaš več. Ko se ustaviš na bencinski, vidiš da se pod čelado skriva 40- 50 letnik, medtem ko so pred desetletjem ali dvema bili to v glavnem 20 letniki. Nekaj se je spremenilo in to na boljše.

 

Sam sem z motociklizmom zaključil pri 18 letih, zaradi česar sem še živ, saj mi kot neizkušenem mulcu noben motor ni bil dovolj hiter. Lastil sem si Tomosovega ATX-a, sem pa dobil priložnost preizkusiti tudi nekaj pravih motociklov. Že ATX je s predelavo bata, cilindra in vplinjača z lahkoto dosegel 100km/h. Kasneje sem lahko preskusil BMW-jevega F650, Yamaho Virago, naked Suzukija (menda Bandit), kakšen Cross motor... Že po nekaj kilometrih, včasih celo po nekaj 100m sem vsak motor pognal do konca.... Skratka recept za črno kroniko. In niti malo mi ni žal, da nisem motorist. 

 

Sem pa v svoji avtomobilistični karieri imel nekaj srečanj tretje vrste z motoristi (na srečo so se vsa končala brez posledic):

- motorist v mrtvem kotu. a je res potrebno peljati 2 metra za avtomobilom po sredinski črti? Avtomobilist ima tako motorista v mrtvem kotu in edino ropot motorja izdaja da se nekdo skriva za tabo. Tako se mi je primerilo, a sem imel za sabo skupino motoristov (8-10), ki so lepo peljali za mano. V križišču smo morali zmanjšati, ker je vozilo pred nami zavilo z glavne ceste. Pospešimo iz križišča in skupina ostane kulturno v ozadju. Kakšen trušč zganja 10 motoristov, ki pospešuje ne rabim posebej opisovati. Nekaj 100m kasneje dohitimo drug počasen avtomobil, ki se ga odločim prehiteti (bil sem konkretno hitrejši od njega), dodatno pritisnem na plin in tik preden skočim na nasprotni pas začutim, da nekaj ni prav. Eden izmed motoristov iz skupine je ves čas vozil po sredinski črti v mojem mrtvem kotu, ter se ravno takrat odločil prehiteti mene. WTF??? a ima tak motorist željo po nekajmesečnem oddihu v centru Soča ali bi se rad preselil na Žale?

 

 - prehitevanja na tesno, v škarje... Motocikel je res poskočen in rabi dokaj malo prostora za prehitevanje, vseeno pa ali je res potrebno vedno voziti na milimetre??? Se nekoč vlečem čez Planino pri Postojni po omejitvah. Sredi vasi me dohiti motorist in samo stisne do konca mimo mene. Kamiona, ki pripelje nasproti niti ne opazi, če nebi zapeljal na bankino, se nebi izšlo. A je res potrebno??? Takoj za vasjo se začnejo slovite ride in tam dokaži iz kakšnega testa si, če se že moraš dokazovati na cesti. Pri tem primerku mi je počil film (nisem ponosen na to) in sem se odločil videti ali bo dečko tako pogumen in hiter tudi na ridah. Žal se je pokazalo, da je bil voznik povsem brez znanja, saj sem ga s 105 konjskim TDI-jem lovil brez težav, ter je samo na napačnem mestu preizkušal svojo mednožno velikost.

 

- prehitevanje strnjene kolone, zadeva ki jo opažam v naseljih, pogosto pa tudi na mestnih vpadnicah in celo na AC. Se peljemo v jutranji konici proti Ljubljani, od Vrhnike dalje je na obeh pasovih strnjena kolona. Pred cestninsko postajo Log se nenadoma ustavimo in začuda formiramo reševalni pas. Vozil sem po levem pasu in v trenutku, ko sem se približal sredinski ograji slišim kovinski udarec za sabo. V ogledalu vidim motorista velikega endura opremljenega z vsemi kovčki, torbo na rezervarju in sopotnico, kako se z nogo odriva od ograje, da ne pade. A tale pacient se je odločil prehitevati strnjeno kolono v levem pasu???

 

- seveda niso vse izkušnje z motoristi slabe. Včasih sem pogosto odpeljal brzinca čez planinske ride. Ni bilo redko, da smo se tam srečali z motoristi... Velika večina je zgledno počakala na ravnino, da so varno prehitevali. Nekajkrat pa smo celo skupaj odpeljali celotne ride brez prehitevanja. Najbolj pozitivna izkušnja, pa je bila z motoristom, ki se me je držal na varni razdalji (nekaj 10m) čez celotne ride, ko sva na vrhu dohitela počasnejše vozilo pa je zapeljal vštric pokazal  thumbs up za dobro vožnjo in odpeljal dalje.

 

V mojih očeh se je motoristična kultura močno izboljšala, saj opažam več umirjenosti in previdnosti na cesti. Res pa je tudi, da mi ni težko zapeljati na desni rob voznega pasu, da omogočim varno prehitevanje hitrejšemu motoristu. Ampak to je že stvar debate o vozniški kulturi in ne zajema samo obzirnosti do motoristov ampak vseh udeležencev.

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 03.07.2019, 08:40.

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 558
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#40

jaz osebno sem se v 90% svojih voženj, če sem imel avtomobil pred seboj in je ta vozil okrog ali nad omejitvijo, kar za njem vozil in sem tako ta avtomobil uporabljal za "ščit" seveda na varnostni razdalji.

 

tam kjer je bila prilika in je bila ravnina sem pospešil in vozil svoj tempo, brez pretiravanja.

 

sem pa alergičen na tiste, ki se prilepijo na rit ali motorja ali avtomobila... na srečo sem do sedaj 2 motorja zavrnil ( ducati diavel in kawasaki z1000) iz razlogov neizkušenosti in moči motorjev. imel sem priliko jih kupit po zelo zelo dobri ceni a sem oba zavrnil. prvič ko ne bom imel strahu na motorju bo to dan ko bom motor prodal in zaključil s tem "hobijem".

 

izpit sem delal na GS-u 850 z cca 75hp, kupil sem si pa Tmax-a, ki ima cca 48hp. torej sem šel zavestno na 50% tiste moči na kateri sem delal izpit. eno je zaradi učenja, drugo pa zaradi mesta ker je tmax odličen za mestno vožnjo.

 

čez čas bi/bom presedlal ( verjetno) na ducati monsterja tam med 80-90hp serija.



Urejal bancnik, 03.07.2019, 08:50.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • MG je všeč