Skoči na vsebino

 

P: 2001 E39 530i - ročni menjalnik, limuzina

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
41 odgovorov v temi
gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 892
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#21

Vem približno kako gre 530 d. Vozil sem 528i, ki je bil proti mojemu 530d res len. Razen do konca v obrate, pa še takrat ni bilo to to. Baje je 530i precej hitrejši. No saj je že v konjih nekaj razlike.

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 35 985
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#22

Imel sem hkrati oba, 530d in 530i in lahko povem iz prve roke, da je 530i v nizkih obratih precej bolj živ kot 530d. Moj 530i je vlekel že od 1000 obratov dalje zelo lepo. Kot bi imel turbino.

 

Imel sem tudi 328iA in je proti obema zgoraj totalna megla.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 473
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#23

Sam 530dA ne mores vozit pri 1000 rpm, ker obrati prec narastejo na 1800 in vec, ce mal pohodis gas :ok
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 029
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#24

3.0 je edini šestak ki potegne že iz res nizkih obratov, občutek je skoraj tak kot da bi bil prisilno polnjen, le da bolj zvezno vleče. Na papirju se tega ne da realno primerjat, čeprav se tudi tam vidi razlika. V živo je še bolj brutalen. Kak mesec nazaj sem imel 4.4 V8 (brez vanosa) in 3.0 R6 in je po občutku 3.0 bistveno boljše potegnil od 1000 rpm dalje. Skrivnost je v odmičnih gredeh, te so bolj našpičene kot pri ostalih strojih iz iste družine, dvojni vanos pa razporedi navor enakomerno čez celo območje vrtljajev. Revolucionaren motor, legenda svojega časa in brez problema konkurenčen prometu na cesti še danes. Po mojem mnenju se 530i splača kupit ker so na trgu zdaj še zadnji primerki po smešnih cenah, ko jih bo zmanjkalo se bo zgodilo enako kot s 4.4 V8, cene bodo praktično čez noč skokovito zrasle.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Boris-84 je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 473
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#25

Tist 540iA tudi mene ni impresioniral.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#26

Sem vozil čipano 530d z ročnim menjalnikom (in straight pipom), pa ni šla na nizkih obratih res nikamor, dokler ni turbina za prav prijela. Potem je letel. 

In sem vozil PFL 540iA, katera se mi je zdela na nižjih obratih tudi manj odzivna in poskočna od mojega.

 

Tovarniški podatki za pospeške pravijo takole:

530i(A): 7,1 (7,6)s 

530dT(A): 8,0 (8,2)s

 

Avtomat torej bolj ubije bencinarja, kot dizla. Seveda ne gre ravno pričakovat, da bosta eden in drugi danes šla enako, kot 18 let nazaj (ja, moj bo letos že toliko star), tu se potem lahko hitro izenačijo zmogljivosti.

Je pa treba še povedat, da sva ga v tistem momentu z Davidom terala po dolenjski avtocesti od Biča proti LJ v klanec navzgor, tam se bencinar tudi prej upeha, kot dizel :ok2


Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 892
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#27

Tist 540iA tudi mene ni impresioniral.


Zate je itak sam D :)

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 473
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#28

No, to sploh ni res :ok E39 530i M Technik ali pa E39 530dT(A), to je zame :ok


Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 018
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#29

Imel sem hkrati oba, 530d in 530i in lahko povem iz prve roke, da je 530i v nizkih obratih precej bolj živ kot 530d. Moj 530i je vlekel že od 1000 obratov dalje zelo lepo. Kot bi imel turbino.
 
Imel sem tudi 328iA in je proti obema zgoraj totalna megla.


Ce bi primerjal z 328i bi drugace mislil.

Drugace je pa jeba primerjat enak motor v e39 in e46, ker vsi vemo, weight is the enemy.
Ko sem sam primerjal bivso 328i z 528iA , je bila razlika kot noč in dan. Avtomat in teza naredita svoje.
Iz tega razloga tudi nisem kupil e39 530i/d ker se mi je ta motor vedno zdel podhranjen za e39, in je osmak minimum za ta model. Docim v e46 je pa 328i in 330i top motor.

Z nakupom 3.0 dizla e46 sem samo naredil kompromis, ker v tistem casu ni bilo nobene 540i ali pa 330i na netu , no 330i so bile shebane.

Moram pa potrkat na les, da je imel @schumi prav. 3.0d motor je res bulletproof. Vse zivo sem ze menjal, z samim motorjem in turbino pa v treh letih niti enega problema. Poraba smešna, s cipom se tudi lepo premakne.
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 892
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#30

Jaz isto z 530d na motorju nobenih problemov. So me pa ostale prčkarije zmotile. Šibedah, zapiranje ogledal,stekla na ogledalih, odpiranje prtljažnika, piksli na števcu, radio enota,... najhujše pa seveda rjavina katero težko trajno rešiš. V glavnem skos neke malenkosti, ki ti vzamejo več časa kot denarja če sam popravljas. Si pa še vseeno želim eno limuzino e39 530i ali pa e46 330i, čeprav verjetno se ne bo zgodilo.

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#31

Saj v bistvu na teh avtih skoraj ni stvari, s katero ne bi bilo težav :ok2 čisto vse možno povzroča probleme... podvozje, letev, tresenje (zavore), xenon parabole, LCM, radio BM54, navi enote, hladilni sistem bog ne daj, da ga ne menjaš preventivno pravočasno, CCV, senzorji odmičnih, piksli, ježki, ventilatorji, PDC, vanos, itd.


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 473
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#32

Ti avti so TOP. Pri novejsih dizlih zacne puscati senzor za temperaturo nafte na dovodu in ti lahko povzroci za 5000 EUR in vec skode :ok2 Kje je se vse ostalo.
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#33

5000 zmečem jaz v e39 v 2-3 letih za tehnična popravila, ta nujna :ok2 malo po malo, ampak vedno mi uspe.


Prikaži več možnosti


osenar
osenar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 621
  • Lokacija: škofja loka
  • Avtomobil: E39 530i FL

#34

Fantje, cenim zanimanje za dotični model, najsi bo dizel, avtomatik, karavan ali pa tuning izvedba ampak bi lepo prosil, da to ostane oglas za avto :ok
Lp. Osenar
če na avtu nič ne crkuje je treba na servis ;) :burnout
Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 018
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#35

5000 zmečem jaz v e39 v 2-3 letih za tehnična popravila, ta nujna :ok2 malo po malo, ampak vedno mi uspe.


Jaz sem na treh jurjih popravil v treh letih. Sedaj (zaenkrat) dela vse bp.
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 35 985
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#36

Za tri jurje pa ja mora delat. :ok2


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • branevrankar je všeč


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 018
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#37

Za tri jurje pa ja mora delat. :ok2


Tako ja.
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


osenar
osenar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 621
  • Lokacija: škofja loka
  • Avtomobil: E39 530i FL

#38

Up
če na avtu nič ne crkuje je treba na servis ;) :burnout
Prikaži več možnosti


osenar
osenar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 621
  • Lokacija: škofja loka
  • Avtomobil: E39 530i FL

#39

Še vedno na voljo
če na avtu nič ne crkuje je treba na servis ;) :burnout
Prikaži več možnosti


osenar
osenar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 621
  • Lokacija: škofja loka
  • Avtomobil: E39 530i FL

#40

Avto je prodan. Prosim za zaklep teme
če na avtu nič ne crkuje je treba na servis ;) :burnout
Prikaži več možnosti