Skoči na vsebino

 

E39 528iA tuning

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
32 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 009
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#1

Hello, 

 

Zopet en pacient "jaz", ki hoče malo stunat M52B28 stock motor.

 

kaj bi rad naredil in kje naj začnem, ne mislim pa pretiravat in čarat nekaj kaj bo potem kr nekaj...

 

Koliko je kaj varno, oz. pametno priključit tole spodaj na linku? Menjalnik je Avtomat ZF5HP18 v zelo dobrem delujočem stanju z redno menjavo olja. Sam motor je tudi v zelo dobrem delujočem stanju, redno servisiran. Olje na 10kkm, sveče na 50kkm, oljni separator z cevmi menjan, hladilni system v celoti zamenjan in izboljšan. Ne pije vode, poraba olja, cca 2l na 10kkm pri dinamični vožnji. Ne kurim gum, ne gonim blokad… Niti ne mislim.

 

https://www.ebay.de/...LMAAOSwKOJYIfHI

 

Kaj se še priporoča nardit, da paše v nulo, da dela kot treba. Želja mi ga je spravit realno na tam do 220km. Pa da bo varno in komponente ne bojo trpele. Avto želim obdržat in še zelooo dolgo vozit.

 

Konstruktivni napotki zelo zaželjeni. Če kdo kaj prodaja od tuning opreme, prosim p.s...

 

Hvala 

 

lp

 

D..


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 066
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#2

M50 sesalni kolektor. S50 ali m54b30 odmične gredi (poglej na netu je polno info. Važno je trajanje odprtja ventilov in hod). Vanos obnovit (če ga že nisi). Aftermarket izpušni kolektor. Če ti kdo naredi izpuh z ravnimi lonci, brez resonatorjev oz. česarkoli kar omejuje pretočnost. Mogoče prehod iz visko na el. ventilator... Kak vgradni k&n zračni filter. CAI odsvetujem.


Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 778
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#3

Pozdravljen,

sam sem se s to idejo igral dolgo casa, enim je pac predelovanje v krvi :ok

1. Tunanje NA motorja je zelo nehvalezno in drago opravilo, tega se upam da, zavedas.

2. Ce bi jaz to delal, bi se zadeve lotil takole.

Sesalni kolektor od M50 motorja. Predelan usis, oz kaksenn dober aftermarket CAI, z penastim vlozkom. Bolj pretocen izpuh na koncu. Meritve na valjih pred posegom in nato nazaj do tunerja po posegu in na valjih zadevo optimizirat. Z sesalnim od M50 si lahko komot preko 220konjev ali pa vsaj toliko. To je vse kar bi jaz naredil, ce se noces zakopavat v stroske €€€€ :ok

Katalizatorje ce das vstran...ves da tehnicni gre skozi samo z vezami.

NA motorji rabijo nekaj back pressura, tak da ga ni dobro "odpret" do konca, to kar si pridobil na vrhu, si izgubil v low-midrange podrocju (govorim o odstranitvi katov, resonatorja in zadnjega lonca v skrajnosti).

Urejal MajoR, 10.07.2019, 12:55.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 009
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#4

CAI itak odpade... K&N vgradni je že not. M50 sesalni bi šlo ja. A loputa ostane enaka? Ne vem, nikoli nisem gledal kak je potek menjave, paše vse šrauf na šrauf, lai je potrebno kaj menjat, prilagajat itd... Kati so prazni že zdaj, izpuh ostaja enak z kolektorji vred. Zadnji lonec morda športen, že zaradi M odbijačev ki grejo končno počasi nazaj gor.

Kaj druga pa nebi. Odmične in ostalo bom pustil pri miru.

 

Bolj me zanima sesalni kolektor, in pa ECU.... Pa kaj to potegne za seboj.... Extreme tuning me ne zanima. Avto še vedno želim imet za vozit, ne za dirkat in vsak dan nekaj šraufat.



Urejal dragan klep, 10.07.2019, 12:59.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 009
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#5

ang forumi sicer pišejo, da naj ne dajem gor M50 sesalca, pač pa naj nardim samo ECU remap, kate spraznim, kak boljši zadnji lonec pa kvaliteten CAI ali pa vgradni filter in pridem z lahkoto preko 200km.



Urejal dragan klep, 10.07.2019, 13:07.

Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 828
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: ne mlada e tri devet

#6

Ja. Verjetno bi zadoščalo že to, da prideš malo čez 200KM.

Večji prirastek bi prinesel M50 intake, M54B30 sesalne odmične in športni izpušni kolektorji + custom straight izpuh, a tudi precej več stane...

 

Kot je bilo že omenjeno, zamenjaj visko za električen ventilator. Kar naj se sicer ne bi poznalo pri visokih obratih, bolj pri nižjih.

 

Kaj pa diff, imaš še originalen? Z razmerjem 2.93 in direktno četrto (peta pa je overdrive z razmerjem cca 0.75) je tole precej umirjeno nastavljen prenos.

Če daš recimo razmerje 3,23 imaš takoj 10% več navora na kolesih (in toliko več obratov - a še vedno okrog 2000 pri 100kmh). Lahko tudi 3.38, ali več, gre do 3.64 (24% več navora, opazno poskočnejši sistem).

Menjava diffa je sigurno najcenejša modifikacija glede na učinek.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 009
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#7

Eh, če petki odstranim mehansko gnan ventilator itak crkne :) VISCO more bit, to je glavni zelo pomemben del E39 :) Če dam to ven, potem poleti ni več aviona pod haubo :)

 

Extreme tuninga nebom delal.

 

Probal bom za začetek z ECUjem, športni filter je že, kati so itak že prazni, zadnji lonec dam drug, pa recimo da pridem na 200+ že samo s tem, pa bom čisto zadovoljen.

 

Bolj me je zanimalo mnenje, če je kdo že probal priklopit tak ECU kot tisti na linku ki sem ga prilepil v prvi post.

zanimanje zato, ker je zraven še Avtomat in če ima kaj veze to. Verjetno ECU ni enako programiran, če je ročni ali Avtomat....?



Urejal dragan klep, 10.07.2019, 13:37.

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 425
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#8

Sej tem anglezem javiš kaj bi rad pa ti custom naredijo.

Drugace pa karkoli NA bo drago in bolj slab prirastek tam ko najbolj rabimo, v nizkih in srednjih vrtljajih. Na koncu je najboljša opcija kompresor.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 009
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#9

Sem jim pisal, pa da vidim kaj bodo napisali nazaj.


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 778
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#10

Dragan, ce lahko M50 motor ima 192 konjev in 2.5, potem ves, da ima 2.8 nekej ozko grlo, da ima samo 193 konjev. In ravno ce das sesalni kolektor od M50 noter, bos dobil tisto kar je manjkalo. Ce je motor zdrav, ni vrag da ne bi prisel preko 220 konjev na gredi. Loputa lahko ostane ista. To, da bos zdaj neko optimizacijo delal, na serijske komponente, ne vem ce je smiselno. Jaz sem vedno zato, da se to kar naredis, tudi nekje pozna.

Tunerc je drugace za bencinarje kar strucko ;)

Zakaj ne gres na valje? Mene bi zanimalo, pred posegom kaksna je situacija in kaj sem dobil z tuningom. Vse ostalo so subjektivni obcutki.

Sej tem anglezem javiš kaj bi rad pa ti custom naredijo.
Drugace pa karkoli NA bo drago in bolj slab prirastek tam ko najbolj rabimo, v nizkih in srednjih vrtljajih. Na koncu je najboljša opcija kompresor.


Nijce ti ne bo maredil tako dobre mape za tocno ta motor ki je v avtu, kot meritev na valjih in optimizacija. To na razdaljo je half job ce mene vprasas.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 425
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#11

Se strinjam in se ne. Če loviš zadnje konje in Nm in imas veliko predelav je vsekakor custom tune na valjih nuja. Za stock motor ali kak izpuh in filter pa je to čisto ok. Teh motorjev je miljon in večina tunerjev že ima nekaj prakse sploh ta ki dela samo BMWje če prav vidim.

Te generične mape ki so po forumih tak osovražene so dejansko ok ker so narejene da delujejo na 95% avtovz nekim varnostnim faktorjem. Itak pa vsak custom tune izhaja iz neke osnovne mape.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 009
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#12

Nekje je pač treba začet, zdaj glede na to, da sem že vgrdil nadomestni K&N v original airbox, da sem kate spraznil, porihtal hlajenje itd, nekaj je že.

Mislim, da bi tu naprej tisti ECU bil prava stvar za naprej, pol pa dalje glede sesalca itd... Cilj je tistih recimo da 220km, kar bi z tem moral dobit. Več pa ne rabim. Več niti ne nameravam. Za moje potrebe bo to čisto dovolj.


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 778
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#13

Nekje je pač treba začet, zdaj glede na to, da sem že vgrdil nadomestni K&N v original airbox, da sem kate spraznil, porihtal hlajenje itd, nekaj je že.
Mislim, da bi tu naprej tisti ECU bil prava stvar za naprej, pol pa dalje glede sesalca itd... Cilj je tistih recimo da 220km, kar bi z tem moral dobit. Več pa ne rabim. Več niti ne nameravam. Za moje potrebe bo to čisto dovolj.


Ja seveda, tvoja odlocitev. Sam si odprl debato ampak se mi zdi da ze ves kaj hoces ;) Sesalec ni nek strosek, pa 20 konjev zraven, tudi ni malo.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 066
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#14

Vprašanje kaj se naredi s krivuljama, ko daš tisti sesalec gor. Zanimiva bi bila meritev pred in po menjavo sesalca... S potekom krivulj s tem mislim predvsem na navor.


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 425
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#15

Pomojem zgubis malo navora v nizkih in srednjih vrtljajih. M50 ma sirse kanale in je hitrost zraka nizja kar pa je pomembno za nizke vrtljaje

Pripete slike za predogled

  • Screenshot_20190710_202919_com.android.chrome.jpg
  • dynocharts.jpg
Prikaži več možnosti
    • E39-530d je všeč


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 741
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#16

Ja samo 2.8 ma ravno v nizkih obratih malo moči, pokaže se šele v višjih. No vsaj po mojih izkušnjah je tako. Kaj bi bilo treba naredediti da ima vozilo tudi moč v nižjih in sredjih obratih?

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 391
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#17

Kaj bi bilo treba naredediti da ima vozilo tudi moč v nižjih in sredjih obratih?

Vgradiš M54B30.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • kristijan123 je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 425
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#18

Kompresor in to twin scroll. +100nm pri 2000rpm :)
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 778
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#19

Kot vemo ima vsak motor nekaj rezerve. Se pravi ni na maksimumu zaradi, vecjih faktorjev. Kvaliteta goriva, gostota zraka, temperatura zraka, itd...

 

Ce bi dal sesalec od M50, na isti serijski mapi, bi avto zgubil navor in proznost v nizjih do srednjih vrtljajih. Ce pa naredis zadevo kot se spodobi, ne bo izgubil nic. V najslabsem primeru, je lahko isto do 2000-2500k/rpm, potem pa zacne krivulja hitro narascat.

 

In ze to, da je 2.8 kvadraten motor, mu gre v prid, da je nagnjenk proznosti. Ce je bil moj M50B25tu lepo prozen v E34, ni vrag da 2.8 nebi bil se bolj.

 

Kvecjemu je lahko dragan izgubil na proznosti z odstranitvijo katalizatorjev in brez optimizacije. Ali se ne pozna nic v negativni smeri?



Urejal MajoR, 10.07.2019, 20:59.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 463
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30, AR Spyder `74

#20


 

Kvecjemu je lahko dragan izgubil na proznosti z odstranitvijo katalizatorjev in brez optimizacije. Ali se ne pozna nic v negativni smeri?

Zakaj pa bi z odstranitvijo katov izgubil?



Član KOS
Prikaži več možnosti