Skoči na vsebino

 

E39 528iA tuning

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
32 odgovorov v temi
Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 630
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#21

Tud, ce prides na teh 220 konjev ne bo to spet zlo, zlo konkretna razlika in bo vrjetno spet kmalu premalo.
Zgolj v razmislek, ce se splaca delat stroske.
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 565
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#22

Splača se karta za avtobus pa še to samo mesečna :laugh

 

Podpiram da se lotiš, obvezno s sesalcem če ne bo res bolj bogi prirastek....


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 162
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#23

Kate sem samo spraznil. Zavaril in zmontiral nazaj. Motor je bolj predihan in se lazje zvrti. O tem ni dvoma. Pa je vse ostalo okoli izpuha zdaj se stock. Edino filter je k&n nadomestek originala. Efekta od tega filtra ni nobenega in ga tudi ne bo.

Narocil bom ta odklenjen remapan ECU, pa da vidim kaj bo. To ni nek hud strosek. Pa, ce se bo kaj poznalo, pa potem se M50 sesalec gor in zdravo.

Kaj vec pa nebi delal.
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 142
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#24

Pomojem zgubis malo navora v nizkih in srednjih vrtljajih. M50 ma sirse kanale in je hitrost zraka nizja kar pa je pomembno za nizke vrtljaje

 

Tako, točno na to sem mislil.

 

 

Ja samo 2.8 ma ravno v nizkih obratih malo moči, pokaže se šele v višjih. No vsaj po mojih izkušnjah je tako. Kaj bi bilo treba naredediti da ima vozilo tudi moč v nižjih in sredjih obratih?

 

To govoriš zato ker še nisi vozil m50b25. Tisto je šele mrtvo spodaj, sploh če še je brez vanos-a. Recimo med m50b25 in m52tub25 je razlika v prožnosti kar očitna (če sta oba v ok kondiciji).

 

 

Vgradiš M54B30.

 

Marketing  :-D

Brez zamere samo ni tako enostavno. Elektrika je drugačna, če se ne motim ima m54 že t.i. E-gas, M52 pa ima loputo ša na zajlo. Ni neizvedljivo ni pa "bolt on" in potegne en kup malenkosti za seboj. Ena je npr. lahko različna abs enota. M54 avti so imeli dsc, m52 pa asc, in zato tudi različne senzorje. DME (motorni računalnik pa ta podatek potrebuje). Takih malenkosti je še mali milijon.


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 194
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#25

Zakaj pa bi z odstranitvijo katov izgubil?


Napisi na google ali youtube:

Do na engines need back pressure

:ok
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 162
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#26

V menjavo na M54 sigurno nebi šel :) bom kr ostal na M52, za moje pojme je to super motor, sploh 2.8. Sem z tem motorjem v 10ih letih naredil 300kkm+.

Tisto malo osnovnega tuninga mu nebo škodilo, ker motorja ne bom odpiral in menjaval, ne vem, odmične in še kaj. Ni potrebe.

 

Bolj mi je važno, da bo še vedno delal, dolgo delal.... Pa mislim, da z ECUjem in sesalcem tu naredim dovolj.

 

Zdaj pa bolj konstruktivne zadeve..

 

1. Je to kdo na forumu že delal?

2. Je treba kaj predelat, dodelat itd..? To mi je zelo važno...

3. Kdo ima sesalec za prodat morda? In pa ostalo kaj rabim zraven? Iskal bom komponente ki so v odličnem stanju….

 

To bi bilo za začetek.

 

lp

 

D.



Urejal dragan klep, 11.07.2019, 07:05.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 194
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#27

Tu imas en dober clanek:

https://motoiq.com/t...the-bmw-e36-m3/

Jaz semn poznal samo enega cloveka, ki je to delal pri nas. Ampak imas poln web tega.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#28

Sicer se ne spoznam na te motorje in se lahko popolnoma motim,ampak jaz osebno ne bi menjal sesalnih če nebi zamenjal še odmičnih. Ni razbrati da bo avto za na pisto , torej realno če ga boš 3x na 100kilometrov pognav v zadnjo 1/4 obratov kjer boš občutil razliko. Prej ti bo pa verjetno samo žal ker bo šlo slabše.
Glede na to , da si že delal na izpuhu , ti priporočam menjavo izpušnih kolektorjev. Vendar to za sabo povleče še vecji fi izpuha...
Računalnik bi osebno zamenjal na koncu ,po vseh "bolt ons" predelavah. Vendar je cena na linku kar korektna , nimaš kej izgubit.
Zadnji lonec je pa izključno samo za zvok to pa verjetno že veš.
Kot so že drugi dejali je predelovanje N/A zelo nehvaležno ter drago.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 066
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#29

Marketing  :-D

Brez zamere samo ni tako enostavno. Elektrika je drugačna, če se ne motim ima m54 že t.i. E-gas, M52 pa ima loputo ša na zajlo. Ni neizvedljivo ni pa "bolt on" in potegne en kup malenkosti za seboj. Ena je npr. lahko različna abs enota. M54 avti so imeli dsc, m52 pa asc, in zato tudi različne senzorje. DME (motorni računalnik pa ta podatek potrebuje). Takih malenkosti je še mali milijon.

Omenil sem za hec, nisem mislil resno, čeprav je pa res da so proti M54B30 vsi ostali "civilni" R6 motorji spodaj mrtvi. Predelava iz M52 na M54 je v E39 res precej zahtevna (v E46 je recimo dosti lažja) ravno zaradi elektronike, ti pa kot zanimivost lahko povem da sem pred leti prodal M52TU motor (ki je precej soroden M54) nekomu ki je rekel da ga bo vgradil v E39 z M52 motorjem, ampak še sam nisem verjel, da mu bo uspelo. No po kakem tednu me je poklical in sem si ga lahko na lastne oči ogledal, vgrajenega in brez napake na testerju oziroma brez prižgane lučke na armaturki! Vem kdo je delal tisti swap, tako da če bo kdaj kdo rabil info, mu lahko svetujem. Tudi na splošno smo naredili že morje teh predelav, jaz sem recimo enkrat vtaknil M10 iz E30 318i v navadno E30 316 frgazer, čisto ves štrom do zadnje žičke smo morali zamenjat, ampak zadeva je špilala in forumaš ki sem mu prodal avto, se je potem še dolga leta vozil z njim. M54B30 v PFL E39 bi bil veliko lažji projekt od tega. Rabiš samo tapravega mehanika in tapravega štromarja, pa je zadeva urejena. Jaz jih imam.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 162
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#30

Bere se fajn, ni kaj.. M54 v pfl E39.
Ampak nebi. Hvala. ;)

M52B28 bo se dolgo predel, le malo mu bom dvignil performance. Bo fajn za motor, bo tudi fajn za mene.

Odlocil sem se, da grem v nabavo ECUja in sesalca z vsem potrebnim za predelavo.

Ce kdo ima sesalec za prodat in vse kar se rabim za konverzijo, se priporocam.
Prikaži več možnosti


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 464
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30, AR Spyder `74

#31

Napisi na google ali youtube:

Do na engines need back pressure

:ok

Na motorji potrebujejo preračunan izpuh s primernim premerom za hitro odvajanje plinov. Izraz back pressure so si izmislili tisti,ki so nataknili prevelik fi izpuha in je šel avto slabše kot prej, saj so s tem zmanjšali hitrost plinov, pojavijo se vrtinčenja itd.  Tako, da, če misliš, da katalizator pripomore k zmogljivostim, s tem, da ustvarja nek "kontra tlak" v smeri motorja, se motiš.



Član KOS
Prikaži več možnosti


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 464
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30, AR Spyder `74

#32

Z M50 sesalcem boš spodaj izgubil zgoraj pa nekaj pridobil, razumel bi, če bi to delal v e36, pri e39iA mi pa ne gre ravno v glavo, ker se mi zdi že tako anemičen spodaj, star avtomat tiščat proti rdečemu polju je pa bolj khm...  



Član KOS
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 194
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#33

Mislim da je manjsi premer izpuha, dober za navor v nizjih - zacetek srednjih vrtljajev.

 

Predstavljaj si da imas vetrnico. Kako bos jo najboljse zavrtel? Bos usta dal skupaj, kot da hoces zazvizgat in pihnil proti njej ali odpres na siroko usta in pihnes iz vseh pljuc, ter v sekundi izgubis ves zrak? Kaj je bolj efektivno za vrtenje vetrnice? To je "back pressure", ko imas usta malo odprta in pihas dlje v vetrnico. Upam, da razumes kaj sem hotel povedat, sem uporabil abstrakten prikaz, kako naj si predstavljamo back pressure in zakaj je dober. Ce mislis da se motim, pa ti povej :)

 

Isto so ozji sesalci boljsi v nizjih vrtljajih. Preberi si clanek, ki sem ga prilepil zgoraj, z dyno meritvami podkrepljen. Nic ne bo izgubil, ce bo pravilno narejena optimizacija.



Urejal MajoR, 11.07.2019, 22:45.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti