Skoči na vsebino

 

Toyota Celica GT-Four WRC

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
80 odgovorov v temi
leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 766
  • Lokacija: Ljubljana

#21

Novi so stal isto 300zx, supra in 3000 gt vr4. Nissani so zdej 10-15 jurjev, micke 15-20, supre pa 60-80. Nsx pa 90-125 jurjev :-)
Prikaži več možnosti


bobo69
bobo69

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 163
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: AR 156 V6

#22

Drugace je pa meni osebno se hujsa ena generacija pred to, T180, 5gen. Kot otrok sem sanjal o tem avtomobilu.
Wittmann jo je vozil na Saturnusu v zacetku 90ih, celjust do tal takrat.

To je to, taprava Celica...
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 758
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#23

Cestitke za nakup! Spremljam :ok

Daj malo specifikacij o avtu, sem ze pozabil, je ze dalec od tega ko sem igral GT :ok2 Turbo je sigurno,in 4x4 je tako?

Priporocam eno moderno Garretovo turbopihalo iz serije GTX ;)

Ja, sem se kasneje spomnil, da nisem nič tehničnega napisal. Sem imel namen, pa sem na koncu malo bolj na hitro skupaj zmetal zadevo.

 

Popravljam napačo :)

 

Torej Celica GT-Four (oz. ST-205) ima 3S-GTE motor (3. generacija)s T-VIS sistemom (nekaj podobnega kot V-TEC pri Hondi), ki je nastal v kooperaciji z Yamaho - pri njih so dizajnirali glavo motorja, na kateri je tudi Yamahin logo. Gre za 2.0 turbo motor (turbina je toyotina CT20b), ki je imel dve izvedbi:

Japonska 188 kW (255 KM)

Export 178 kW (242 KM)

Oba imata 304 Nm navora.

 

Pogon je stalni štirikolesni s 50:50 fix porazdelitvijo moči (enako, kot pri Delti, če se ne motim). Zanimiva je rešitev na prednji premi - gre za Super strut podvozje (SS), ki je neka mešanica MacPherson in multilink podvozja. Naj bi preprečevala spremembo geometrije med obremenitvijo (camber bi naj bil ves čas enak). Več si lahko preberere tukaj. Pri Rallye dirkalnikih so kmalu to zamenjali z MachPherson, ker naj bi bila prevelika obraba gum.

 

WRC izvedba

V letu 1994 je bilo narejenih 2500 wrc modelov, od katerih jih je 2100 ostalo na japonskem, 300 jih je šlo v Evropo, 77 v Avstralijo (od teh jih je šlo 5 na Novo Zelandijo) za ostalih 23 pa zaenkrat nisem našel podatka, kam so šli. WRC modeli nimajo posebne oznake in naj celo ne bi bili narejeni v zaporednih VIN-ih. Plaketo s številko in oznako "Group A Rallye" imajo samo avstralske verzije.

Posebnost WRC modela so predvsem trije sistemi na motorju, ki so bili nujni zaradi homologacije:

- Water injection (vbrizg vodne meglice v sesalni kolektor za zniževanje temperatur v cilindrih)

- Spray bar za intercooler (dodatno hlajenje za intercooler)

- Anti-lag sistem (sistem, ki skrbi, da se turbina vrti tudi med prestavljanjem, da takoj "zagrabi")

Zanimivo pa je, da noben od teh sistemov ni dejansko delujoč. Za prva dva je škoda, za anti-lag pa ne, saj bi s tem hitro "skuril" turbino.

 

Edini dodatni posebnosti WRC modela sta bili:

-velik zadnji spojler, ki naj bi dejansko opravljal funkcijo downforce-a. Nekje sem prebral (zdajle ne najdem) za koliko zmanjša končno hitrost in poveča downforce

- mali spojlerček na pokrovu motorja pred vetrobranskim steklom (zanimivo je, da ga ima tudi moja donor celica :-D )

 

Toliko se trenutno spomnim.

 

Še zanimivost iz Rallye sveta, povezana s tem modelom Celice - Toyota je bila leta 1995 diskvalificirana z enoletno prepovedjo nastpanja (tudi vsi dirkači so izgubili točke), ker so jih dobili, da so goljufali pri restriktorju turbine. Menda to še sedaj velja za eno največjih mojstrovin pri goljufanju v moto sportu.

 

Aha, še glede originalnosti in konverzije

Ta avto ne bo nikoli dosegal vrednosti Delte Evo in podobnih ikon, čeprav bo verjetno nekaj pridobival na ceni, saj jih bo čedalje manj. Zato sem se tudi odločil, da sploh grem v nakup, saj s konverzijo ne bom "uničil" avta in njegove vrednosti. Verjetno bom vrednost kvečjemu povečal, saj se bo povečala masa kupcev za tak avto.

 

Ampak, kot je napisal Leo - avto sem kupil za vozit in ne za gledat, čeprav sem razmišljal tudi o vrednosti (predvsem, da vsaj ohranja vrednost). RHD v Evropi je res velik minus - poleg tega, da bi pri hitri vožnji definitivno imel problem s hitrim prestavljanjem in samo vožnjo, je tu še problem preglednosti v prometu in še dodaten problem, da so pri nas vsa okenca in naprave za cestnine, parkirnine in vse ostalo na levi strani. Torej, avto imam namen voziti in zato se bo naredila konverzija.



Urejal rockson, 11.07.2019, 22:03.

I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • nightmare in Borut30 uporabnikom je všeč to sporočilo


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 437
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#24

Malo pogooglal, tole deluje en sirious peace of kit. Glede na to, da je bila osnova za WRC specialko (prirejeno podvozje), 4X4 pogon & turbo motor... ko ga urediš & še malo odpreš, to mora it k sneta sekira. Naravnost & v zavojih:)
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 758
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#25

Do kje se to vrti, kje je blokada? Vidik 9k rpm na stevcu:-)

Mislim, da je pri 7.500 - isto kot pri leonu.


Norc! Hehe :)
Jaz bi jo, ko bo koncana, polepil v tovarniske rally barve tistega casa.
Castrol, rdece, bela, zelna kombinacija.
Takole:

Ne bom rekel, da me kdaj ne prime, ampak nimam takega namena. Nočem, da avto izstopa kot majmun na krokodilu. Poleg tega bi ga moral celega dat v folio, ker moj ostaja srebrne barve.

 

Mam že problem katere feltne izbrat, čeprav imam favorita.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 13
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#26

Upam , da ti uspe dokončati projekt. Tole je res rariteta in prava raketa od avta ☺
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 143
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#27

Mislim, da je pri 7.500 - isto kot pri leonu.


Ne bom rekel, da me kdaj ne prime, ampak nimam takega namena. Nočem, da avto izstopa kot majmun na krokodilu. Poleg tega bi ga moral celega dat v folio, ker moj ostaja srebrne barve.

 

Mam že problem katere feltne izbrat, čeprav imam favorita.

OZ ultraleggera, oz superturismo wrc, Enkei ts-5. enkei pf-05, speedline corse, sparco rtt itd.. to se mi zdi da paše na tak avto, poišči lahka in močna platišča.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 214
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e30, e61, r55

#28

Nice catch! Jaz tudi ne bi predeloval. Sej se hitro navadiš, le pri kakšnem prehitevanju je kdaj malo zoprno.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 696
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Clown shoe, 1275 turbo

#29

Jaz pa razumem predelavo na levi volan. Ravno desni volan me je preprečil od nakupa gt four pred leti.

Hud avtek! Ampak castrol livery je pa obvezen :-D
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 616
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#30

Nekaj še štekam...da nisi ljubitelj propelarja, da ne voziš bmw,... ok! Res zastopim, tudi meni bmw niso lepi, razen par izjem kvaliteta novih modelov je ironija.  Da pa ne maraš rwd....to je pa greh, za to pa ni besed.... sploh pa mi ni jasno, da si potem aktiven tukaj na forumu, da si sploh registriran.... fvd?????? ajde, adijo  pamet

 

 

sicer pa avto je resnično sanjski....mogoče menjaš za kakšnega golfa, seata, hondo...?



Urejal m4tj4z, 12.07.2019, 06:29.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 322
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#31

Ne bom rekel, da me kdaj ne prime, ampak nimam takega namena. Nočem, da avto izstopa kot majmun na krokodilu. Poleg tega bi ga moral celega dat v folio, ker moj ostaja srebrne barve.

Kaj pa če daš naredit vzorec po vzoru Castrol barv, samo v različnih odtenkih srebrne/sive? Zadeva bi bila diskretna, a vseeno poklon originalu.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 766
  • Lokacija: Ljubljana

#32

Sej to je awd ane?
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 758
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#33

Aja, usput sem pa še daily avto pri tem možakarju vzel - 2005 E61 525dA.  :ok2

 

 

Nekaj še štekam...da nisi ljubitelj propelarja, da ne voziš bmw,... ok! Res zastopim, tudi meni bmw niso lepi, razen par izjem kvaliteta novih modelov je ironija.  Da pa ne maraš rwd....to je pa greh, za to pa ni besed.... sploh pa mi ni jasno, da si potem aktiven tukaj na forumu, da si sploh registriran.... fvd?????? ajde, adijo  pamet

 

 

sicer pa avto je resnično sanjski....mogoče menjaš za kakšnega golfa, seata, hondo...?

Sicer predvidevam, da je tole sarkazem, ker drugače ne vem, na kaj naj bi se točno nanašalo tvoje pisanje. Drugače pa glej zgoraj.

 

Sej to je awd ane?

Tako je.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 758
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#34

OZ ultraleggera, oz superturismo wrc, Enkei ts-5. enkei pf-05, speedline corse, sparco rtt itd.. to se mi zdi da paše na tak avto, poišči lahka in močna platišča.

Zaenkrat so favoritke OZ Rallye racing  :ok. Edin ne vem, če ne bi dal grafitno varianto, glede na to, da je avto srebrn.

CelicaGT4_PHHeroes_08-L.jpg

 


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 489
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#35

Nekaj še štekam...da nisi ljubitelj propelarja, da ne voziš bmw,... ok! Res zastopim, tudi meni bmw niso lepi, razen par izjem kvaliteta novih modelov je ironija. Da pa ne maraš rwd....to je pa greh, za to pa ni besed.... sploh pa mi ni jasno, da si potem aktiven tukaj na forumu, da si sploh registriran.... fvd?????? ajde, adijo pamet


sicer pa avto je resnično sanjski....mogoče menjaš za kakšnega golfa, seata, hondo...?

Rhd ni rwd :laugh

Urejal DreamBMW, 12.07.2019, 07:43.

LP
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 484
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#36

Nekaj še štekam...da nisi ljubitelj propelarja, da ne voziš bmw,... ok! Res zastopim, tudi meni bmw niso lepi, razen par izjem kvaliteta novih modelov je ironija.  Da pa ne maraš rwd....to je pa greh, za to pa ni besed.... sploh pa mi ni jasno, da si potem aktiven tukaj na forumu, da si sploh registriran.... fvd?????? ajde, adijo  pamet

 

 

sicer pa avto je resnično sanjski....mogoče menjaš za kakšnega golfa, seata, hondo...?

Vsaj temo preberi, predenj pišeš bedarije.  :crazy  Avto je ima na vse štiri kolesa pogon fix 50/50. 

In ne bo delal RWD konverzije v FWD ampak iz desne bo volan prestavil na levo. 


Prikaži več možnosti


vwdrajver
vwdrajver

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 256
  • Lokacija: NM
  • Avtomobil: 3x merc (samo en V6)

#37

Sicer predvidevam, da je tole sarkazem, ker drugače ne vem, na kaj naj bi se točno nanašalo tvoje pisanje. Drugače pa glej zgoraj.

 

Tako je.

Tako kot sta rekla pred mano, zmeda je najverjetneje nastala zaradi napake pri razumevanju kratice RHD.

 

Anyway, velik thumbs up za projekt, navdušen!!!

 

Ko (preden) boš z njim kaj na dolenjskem (v katerikoli fazi projekta) se javi.

LP


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 850
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#38

Tako kot sta rekla pred mano, zmeda je najverjetneje nastala zaradi napake pri razumevanju kratice RHD.

 

 

 

 

 

 

To je post št. 12:

 

rhd - volan na desni (Anglija, Japonska...)

lhd - volan na levi (pri nas)

... zmeda je pa nastala kje? ah ja... v postu 35 :laugh



Urejal LEO37, 12.07.2019, 07:58.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 758
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#39

Rhd ni rwd :laugh

 

Vsaj temo preberi, predenj pišeš bedarije.  :crazy  Avto je ima na vse štiri kolesa pogon fix 50/50. 

In ne bo delal RWD konverzije v FWD ampak iz desne bo volan prestavil na levo. 

Aja, v tem je fora  :napaka  :laugh

Problemi z bralnim razumevanjem.

 

Še enkrat za vse:

RHD - right hand drive -> volan na desni strani

LHD - left hand drive -> volan na levi strani

 

Prestavil se bo volan na levo stran. Pogon je pa AWD in tak tudi ostaja.

 

Tako kot sta rekla pred mano, zmeda je najverjetneje nastala zaradi napake pri razumevanju kratice RHD.

 

Anyway, velik thumbs up za projekt, navdušen!!!

 

Ko (preden) boš z njim kaj na dolenjskem (v katerikoli fazi projekta) se javi.

LP

Hmm, boš moral mi dat kontakt, ker se mi je očitno pri menjavah telefonov enkrat izmuznil. Drugače pa z veseljem.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 850
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#40

Pokliči mene, pa bom jaz obvestil vwdrajverja... tak da bom še jaz na ogledu in testni vožnji :ok2


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti