Skoči na vsebino

 

Toyota Celica GT-Four WRC

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
119 odgovorov v temi
Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 659
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#61

Fleko ti si tudi tečen s temi tvojimi fintami, pusti ga tak kot je v bedni sivi barvi, ker boš rižotar, lol, in a si ti plačal avto, a je težko sprejet kak nasvet ali idejo, ki je malo drugačna in nevsakdanja, a pol so avti na wrc-ju rižote? Saj nismo predlagali, da se da gor fake spojlerje iz F&F in remusa. In če bi ga že hotel kvalitetno predelat obstajajo tudi kvalitetne znamke japonskih delov Greedy, Bride, Skunk,...


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 414
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#62

A avto, ki je eden izmed 2.500 avtov, ki so jih naredili za potrebe homologacije WRC dirkalnika boš šel iz originalnega RHD predelovat na LHD :crazy :crazy :crazy :crazy :crazy

 

Sej ga ne boš imel za daylija ...

Ne bo vsakodnevno vozilo, ampak avtor teme je redno na trackday-ih in po prelazih, za kar bi tudi sam šel v LHD predelavo, saj sicer ne bi užival v avtu tako, kakor bi si želel... smo pač odraščali v LHD svetu in samo v LHD avtu bomo sproščeno uživali.

 

In ja, sem vozil RHD in vem, da se hitro navadiš... a le za vsakodnevno vožnjo, pa še tam se hitro spozabiš, ko vskoči podzavestna reakcija v stresni situaciji.

 

@Rockson, hitro predelaj, da gremo na testno vožnjo :-D


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • rockson, DreamBMW in sash uporabnikom je všeč to sporočilo


Jure24
Jure24

    Big Poppa

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 721
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: roadsTTer

#63

Sicer si se glede predelave očitno že odločil ampak v mojih očeh bi bil ta avto največ vreden tak kot je prišel iz tovarne. Je poseben in bo originalen imel vrednost, zagotovo. Razumem potrebo po prestavitvi volana ampak številka izdelanih je tako majhna, da bi ga jaz vsekakor pustil takega kot je.

 

Tole tovarniško repliko pa sem pred kratkim našel v muzeju v Tokyu (s to poslikavo bi bil res preveč flashy za vsak dan :) ).

IMG_5177.JPG IMG_5178.JPG

 


Prikaži več možnosti
    • Gambit je všeč


Martin ///M
Martin ///M

    RWD addicted

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 447
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E30 325i MT2 & type R

#64

Rockson veliko srece pri projektu,

najraje od vsega rad spremljam take teme intvoje so vedno ažurne, detaljne in bogate z vsebino in slikami!

z veseljem bom spremljal projekt, v živo pa sem avto tudi že pofirbcal
in je res zelo lep in kakšen velik turbo je gor wow :-)

hudo skratka, bo zanimivo

vsekakor se strinjam da ostane original barva glede volana pa ja, sigurno ne bo vec cist original ampak, ce bi kupu avto samo zato, da bo dobival na vrednosti in ne s srcem bi verjetno izbral kaj drugega, tukaj je pa main point da imas nekaj kar si si kot si napisal zelel ze kot mulc tko da za moje pojme vse jasno :-)

upm da gremo na kakšno turo realtivno kmalu :)

Urejal Martin ///M, 13.07.2019, 21:24.

Vsak je svoje Tinkare Kovač!
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 662
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#65

Ce dviguje toliko prahu, ves da imas vroco robo!
Srecno pri projektu!
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 043
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#66

Avto je kupil zase in ne za naslednjega lastnika. Naj dela kot ga je volja. Vsa čast za projekt. :ok
Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 069
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#67

Razumem vse, ki zagovarjate, da avto ostane rhd. Vendar pa jaz želim potencial avtomobila v čim večji meri izkoristiti, to pa lahko storim le, če je lhd. V kolikor bi ga pustil takega kot je in ga le spravil v top stanje, potem ga lahko, bolj kot ne, samo naprej prodam. To pa ni moj namen - avto je bil že v štartu kupljen za uživanje za volanom.

 

Kar se tiče izgleda - avto se bo najprej uredil v original stanje. Potem bom pa že videl, če me bo prijelo, da ga kdaj vseeno dam v folijo.

 

Moj predlog je, da izvedeš konverzijo, ki bo funkcionalna in se ne ubadaš preveč z detajli, za katere boš vedel samo ti in morda 5 stručkotov, dokler ostajaš v okviru OE opreme modela.

 

Raje bi skrbno shranil vse izvirne komponente, ki jih boš zamenjal, da bi lahko enkrat vozilo šlo nazaj v prvotno stanje, če se bi čez nekaj let odločil, da ne bo več fun-car, temveč redek oldie.

Saj me poznaš, da sem perfekcionist in nočem imeti stvari narejenih na pol. Žal je to pri takih zadevah dar in prekletstvo istočasno.  :crazy  :-D  

Originalne komponente pa se bodo shranile  :ok

 

Rockson veliko srece pri projektu,

najraje od vsega rad spremljam take teme intvoje so vedno ažurne, detaljne in bogate z vsebino in slikami!

z veseljem bom spremljal projekt, v živo pa sem avto tudi že pofirbcal
in je res zelo lep in kakšen velik turbo je gor wow :-)

hudo skratka, bo zanimivo

vsekakor se strinjam da ostane original barva glede volana pa ja, sigurno ne bo vec cist original ampak, ce bi kupu avto samo zato, da bo dobival na vrednosti in ne s srcem bi verjetno izbral kaj drugega, tukaj je pa main point da imas nekaj kar si si kot si napisal zelel ze kot mulc tko da za moje pojme vse jasno :-)

upm da gremo na kakšno turo realtivno kmalu :)

Hvala kolega  :ok

Za slike pa ni bojazni, saj veš da Grega zelo dobro dokumentira vse zadeve.

 

Ja, kar nisem zapisal v prvem oz. drugem postu je to, da bo celoten projekt izvedel Grega Jereb. Glede na dosedanje delo na leonu in videnih projektih, ki je jih je on izvedel, je pravi naslov, da tole zverino uštima po mojih standardih.  :ok



Urejal rockson, 15.07.2019, 07:20.

I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 287
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#68

Iz vidika varnost, je LHD na nasih cestah must have! Bodimo realni, avto je kupil z namenom. Ko bo sel na cesto ga tudi ne bo vedno bozal, ampak bo dal zverini da zadiha. Magistrala, 2 avta pred teboj, ti pa volan na desni. Kako varno pogledas al ti prihaja nekdo nasproti? Kako pogledas ali se ti misli kdo vkljucit na nasprotni pas iz stranske ceste? Mene bi predvsem to motilo, ker ce bi bilo vseeno, potem bi prodajali avte pri nas tudi z opcijo RHD. Verjamem pa da se navadis na samo pozicijo.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 946
  • Lokacija: Slo

#69


Aha, še glede originalnosti in konverzije

Ta avto ne bo nikoli dosegal vrednosti Delte Evo in podobnih ikon, čeprav bo verjetno nekaj pridobival na ceni, saj jih bo čedalje manj. Zato sem se tudi odločil, da sploh grem v nakup, saj s konverzijo ne bom "uničil" avta in njegove vrednosti. Verjetno bom vrednost kvečjemu povečal, saj se bo povečala masa kupcev za tak avto.

 

Ampak, kot je napisal Leo - avto sem kupil za vozit in ne za gledat, čeprav sem razmišljal tudi o vrednosti (predvsem, da vsaj ohranja vrednost). RHD v Evropi je res velik minus - poleg tega, da bi pri hitri vožnji definitivno imel problem s hitrim prestavljanjem in samo vožnjo, je tu še problem preglednosti v prometu in še dodaten problem, da so pri nas vsa okenca in naprave za cestnine, parkirnine in vse ostalo na levi strani. Torej, avto imam namen voziti in zato se bo naredila konverzija.

 

 

Verjemi, da se RHD zelo hitro navadiš. Jaz sem v preteklem letu, ko je Skyline počival in se spomladi začel rihtat, več ali manj vozil samo 55hp Micro, pa sem se po dobrih 1000km (prej nikoli nisem vozil RHD avta) že popolnoma navadil prestavljat z levo roko, gledat na levo stran v sredinsko ogledalo in tudi počez odpeljat ovinek ni noben problem. Kar se tiče prehitevanja, samo pustim malo več razdalje od prehitevanega, da se mi poveča kot vidiljivosti na nasprotni pas, kar pri moči, ki jo ima moj ali tvoj avto ni noben problem, si praktično takoj mimo. Res je pa malo tečno, da moraš stopit ven za parkirni listek ampak ok, to mu oprostim in itak ga ne uporabljam za dailya, da bi kaj dosti hodil po parkiriščih.

 

Kar se tiče vrednosti, pa zna presenetit čez par let in takrat originalnost sigurno igra veliko vlogo. No, jaz sem vseeno svojega dal kompletno v drugo barvo in uničil originalnost, ampak je itak že precej avta predelanega, tako da ... :ok2

 

Mislim, da je pri 7.500 - isto kot pri leonu.


Ne bom rekel, da me kdaj ne prime, ampak nimam takega namena. Nočem, da avto izstopa kot majmun na krokodilu. Poleg tega bi ga moral celega dat v folio, ker moj ostaja srebrne barve.

 

Mam že problem katere feltne izbrat, čeprav imam favorita.

Pametna odločitev, nočeš izstopat, mene še z navadno sivo redno ustavljajo.

 

Sigurno bi bili tudi Skyline-i LHD, če bi bilo to izvedljivo. Moja pa ima dejansko povsod prvo barvo. Tudi vse zaščitne in tovarniške nalepke so na svojih mestih.  :ok

 

Kar sem včeraj pozabil napisat glede GT-Four - posebnost je tudi aluminijast pokrov motorja in pa tista okrogla odprtina za zajem zraka, ki je namenjena hlajenju zobatega jermena.

 

Kljub alu pokrovu motorja, pa ima avto 1.400kg in 60/40 razporeditev teže.

Nekaj Skylinov je LHD, eni so predelani s kosi od 200SX modelov in še nisem videl predelave, ki bi bila všečna, obstaja pa neko madžarsko podjetje, ki dela precej lepe armaturne plošče iz steklenih vlaken, ampak tisto moraš potem obleči v usnje in alcantaro, kar je pa spet kar nekaj, glede na to, da bi potem moral obleči v isti material vso notranjost (tapete, konzole), da paše skupaj. Preveč denarja za premalo efekta, kot sem rekel, RHD mi zaenkrat ne predstavlja ovire, bi pa najbrž razmišljal o predelavi, če bi obstajali tovarniški kosi za konverzijo, podpiram predelavo :ok

 

Najbolj zabaven del je tak avto rihtat. Za daily pa ne bo, ker se to pelje bolj tko no. Finta je da ga urejas, ce bi kupil ze v nulo spedenanega bi blo hitro dolgcas.

To si pa ti rekel, da se pelje bolj tako.Ti avti so bili že takrat precej pred časom (električno in avtomatsko vse - klima, ogledala, stekla, ...) in z ogromnim tuning potencialom. Lahka japonska turbo gajba brez elektronskih pomagal s 300konji pod ritjo, to se pelje popolnoma drugače kot AMG. Tam je vožnja predvidljiva in avto popravlja ter do neke mere rešuje napake voznika, tukaj tega ni, leti pa enako hitro oz. v primeru tuninga bolje, s tem da tukaj je nula od izolacije v primerjavi z 2018 letnik Mercedesom.


Prikaži več možnosti
    • bobo69 in Strejt6 uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 347
  • Lokacija: Ljubljana

#70

Sej to sem mislil s tem da se pelje bolj tako. Ce moras it iz Li v Celje si ze mal siten s takim avtom. Ce moras it dvakrat pa ze isces drug avto. Moras met posebno veselje za s tem se vozit.
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 043
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#71

Ja jeba. Jst aploh ne vem kako zivi folk ki nima s63. Kaj pa jejo? :laugh

Urejal damirkos1, 15.07.2019, 19:42.

Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 950
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#72

Baje, da pri nas ne moreš preživet s tistimi 4,5 jurji na mesec.
Če je to rekel naš predsednik, pol bo že držalo.
No, za nas na forumu, ki vozimo bmwje, to ne velja, ker živimo pri in od staršev. Ampak predsednik in taki, ki živijo sami, se mi pa smilijo.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 347
  • Lokacija: Ljubljana

#73

Ja jeba. Jst aploh ne vem kako zivi folk ki nima s63. Kaj pa jejo? :laugh


Ni tko misljeno. Po moje se je bolj komot peljat v celje s skodo octavio kot s toyoto celico. Pa stane skoda pol manj. Ni fora v denarju, te stare kante je zanimivo sraufat sam za peljat je pa bolj zalost. Zato pravim da je najbolj zabaven del ko ga obnavljas.
Prikaži več možnosti


Martin ///M
Martin ///M

    RWD addicted

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 447
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E30 325i MT2 & type R

#74

ma to ne smes tako gledat, sploh ce gre za drugi avto,

moja e30 je tud drvarnica ki mislim da nikamor ne gre, ko se vsedem iz novega avta s skor 200 konji in avtomatikom


to je za veselje da gres vsak mesec enkrat na kofe na jezersko, dolomiti za vikendal pa km okol in to je to :-)

Urejal Martin ///M, 15.07.2019, 20:16.

Vsak je svoje Tinkare Kovač!
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, rockson in dogg1410 uporabnikom je všeč to sporočilo


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#75

Zanimivo, meni je od vseh mojih bivših avtomobilov bil najboljši za vozit tt 1 generacije. Kakšen mk7 gti, e61, f11, a6 c7... Star zgonjen tt.. S tem sekretom sem se res rad vozil.
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 946
  • Lokacija: Slo

#76

Ni tko misljeno. Po moje se je bolj komot peljat v celje s skodo octavio kot s toyoto celico. Pa stane skoda pol manj. Ni fora v denarju, te stare kante je zanimivo sraufat sam za peljat je pa bolj zalost. Zato pravim da je najbolj zabaven del ko ga obnavljas.

Saj on ni kupil celice in jaz ne skylina, da se bodo delale relacije po AC. To si vzameš par uric v soboto popoldne in kakšno urico v nedeljo pred kosilom, da se greš znoret, popoldne avto opereš in parkiraš nazaj v garažo. Svoj namen za tedensko dozo adrenalina opravlja fenomenalno in za peljat je top, karkoli drugega pa od njega niti ne pričakujem in ne rabim.


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 347
  • Lokacija: Ljubljana

#77

To se pa strinjam, temu so namenjeni taksni avti.
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 740
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#78

Ja pa tud tok zanič se pa celica ne pelje da bi bila vožnja naporna z njo, tudi avtocestna...

 

Čudovit avto rokson, svaka čast za projekt, če želiš ohranit vrednost karoserije, prestavita z Gregom vse v donatorja- pogon, inštacijo. lažjo havbo itd... pa spravi nekam original karoserijo, in imaš avto ki ni varjen po požarni steni  :ok2


Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 843
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#79

Najbolj zabaven del je tak avto rihtat. Za daily pa ne bo, ker se to pelje bolj tko no. Finta je da ga urejas, ce bi kupil ze v nulo spedenanega bi blo hitro dolgcas.

Sej ga ni kupil z namenom voznje v sluzbo 100 km po AC vsak dan...niti ni za to namenjen, to je avto s katerim iz tocke A v tocko B gres preko tocke C, ki je "slucajno" na kakem prelazu...

 

Veliko sreče z avtom, za uzitke se ni treba bati...


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 069
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#80

e60va je zadel bistvo teh avtomobilov. Za vsakodnevne vožnje so drugi avtomobili, tile pa so namenjeni dvigu pulza in sprostitvi možganov od službenih zadev.

 

Meni ni boljšega, kot prevozit kakšno lepo ovinkasto cesto, se ustavit na kakšnem dobrem kosilcu in potem laganica nazaj proti domu. Celodnevne ture so mi pa zakon, kadar mam res polno glavo šihta in se potem ves dan samo na vožnjo koncetriram, s kolegi sproščene debate o avtih usekamo na pit-stopih in pridem domov ko cunja. Samo še tuš in kavč/postelja - spim ko dojenček.

 

Ja pa tud tok zanič se pa celica ne pelje da bi bila vožnja naporna z njo, tudi avtocestna...

 

Čudovit avto rokson, svaka čast za projekt, če želiš ohranit vrednost karoserije, prestavita z Gregom vse v donatorja- pogon, inštacijo. lažjo havbo itd... pa spravi nekam original karoserijo, in imaš avto ki ni varjen po požarni steni  :ok2

Vsekakor bi bila tole opcija, vendar je donatorka "navadna" celica s prednjim pogonom - ne bi šlo ravno tako preprosto vse skupaj. To bi pol komot v folijo ruknil  :ok2 Glede na cene navadnih gt-4 pa se ni za bati, da ne bi moja, tudi po predelavi, najmanj povrnila ves vložek. Ni pa nikjer nobene wrc v Evropi za najd, zato je nemogoče ocenit, koliko več, če sploh, so le-te vredne.

 

Sej ga ni kupil z namenom voznje v sluzbo 100 km po AC vsak dan...niti ni za to namenjen, to je avto s katerim iz tocke A v tocko B gres preko tocke C, ki je "slucajno" na kakem prelazu...

 

Veliko sreče z avtom, za uzitke se ni treba bati...

To je to  :ok  Thx



Urejal rockson, 16.07.2019, 08:04.

I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • krt je všeč