Skoči na vsebino

 

2012 F11 530dA xDrive touring

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
227 odgovorov v temi
uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#221

Samo vodno crpaljo sem menjal, za enkrat je vse ok.
Prikaži več možnosti
    • krt je všeč


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 767
  • Lokacija: Malmö - Sweden
  • Avtomobil: VW Passat GTE

#222

Sej je vedno vse ok, preden useka :-D Pri meni je tudi pred obnovo visokotlacne bilo vse ok, pa je serviser rekel da se 100km z njo ne bi mogel naresti preden bi zaruzila :-D

Ampak to je lahko pri 200k km, 300, 400…eni se pac obremenjujejo, drugi pa vozijo.
Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 080
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Porsche Cayman, A7 biTdi

#223

Sej je vedno vse ok, preden useka :-D Pri meni je tudi pred obnovo visokotlacne bilo vse ok, pa je serviser rekel da se 100km z njo ne bi mogel naresti preden bi zaruzila :-D
Ampak to je lahko pri 200k km, 300, 400…eni se pac obremenjujejo, drugi pa vozijo.


Ko je meni N57 motor šel po gobe sem opozoril dva kolega, oba sta se norca delala in oba sta fasala in potem iskala nov motor. Vse dokumentirano črno na belem :) ni sploh vprasanje če bo ampak kdaj bo..
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38 468
  • Lokacija: Ljubljana

#224

Za n57 sem bral da menjajo oljno crpalko ker majo v prostem teku prenizek tlak in to unicuje lezaje. Za b57 pa se da sprogramirat visji tlak crpalke, a to kdo dela pri nas?
Prikaži več možnosti


Zigazaga
Zigazaga

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 133
  • Lokacija: Šmartno pri Litiji
  • Avtomobil: F11 530d xDrive

#225

Če si lahko malo sposodim temo. Ali imajo res ti N57 motorji povsem enako ketno kot 4-valjni dizel motorji? Sprašujem ker je bilo znano da jo pri 2.0 motorjih bolj šibka točka in nisem siguren ali je pri 3.0 u bistvu enaka zgodba? Hvala.

 

Lp,

Žiga


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 748
  • Avtomobil: BMW

#226

Za n57 sem bral da menjajo oljno crpalko ker majo v prostem teku prenizek tlak in to unicuje lezaje. Za b57 pa se da sprogramirat visji tlak crpalke, a to kdo dela pri nas?

Niso problem lezaji in pritisk ampak zvije se ošvohljena glavna gred katera potem uniči lezaje.

Drugače pa z racunalnikom dvigneš obrate v prostem teku in imas višje obrate/pritisk.

Urejal blackberet, 08.12.2024, 11:16.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • _T_O_M_O_ je všeč


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#227

Če ste v soboto videli kaj sem jaz prevažal na strehi jajce za sedet not. :ok2

25492338.jpg


Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 376
  • Lokacija: Sevnica

#228

Če si lahko malo sposodim temo. Ali imajo res ti N57 motorji povsem enako ketno kot 4-valjni dizel motorji? Sprašujem ker je bilo znano da jo pri 2.0 motorjih bolj šibka točka in nisem siguren ali je pri 3.0 u bistvu enaka zgodba? Hvala.
 
Lp,
Žiga


Drzi, veriga je ista kot pri N47 motorjih. Zaradi manj tresljajev je tu sicer manj obremenjena, ampak vseeno poleg par zadev je nujna menjava pred 300kkm. Res pa so ti avti zdaj tako stari, da moras pac vedet, ali bos vozil, dokler vse ne odleti, ali pa investiral v novo verigo, lezaje, pumpo itd., kar pa te pride prakticno toliko, kot je avto vreden.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Zigazaga je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.