Skoči na vsebino

 

640d Gran Coupe

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
163 odgovorov v temi
Zmago
Zmago

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 335
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat CC

#1

Pozdravljeni

Ne najdem nobene teme o tem avtu zato odpiram novo:

 

Torej, avtu hitro pada cena in še kako leto, dve in  in bo sprejemljiva, recimo 15-18k eur. Avto bo takrat star 8-9 let (l.2012-13).

Zanima me,.....VSE! Mahnjen sem na velike 4-vratne coupeje, Passat CC sedaj, gledam še Kia Stinger(KIA pač, lep a minljiva lepota)  in VW Arteon (zel opodoben CC-ju, ne vem zakaj bi sploh menjal?!) , Audi A7 mi je grd, BMW 4 GranCoupe mi je tud ok a malo premajhen,...ostalo me ne zanima.

 

Vem le, da je  to veliki luksuzni športni coupe s 4 vrati, da  edina dizel mašina je bil  640d, da ima že v osnovi ogromno opreme (več kot potrebujem). Na mobile.de je vsega 210 dizlov, torej je avto very "scarse", v dobrem in slabem.

 

Dobre plati mi niti ni treba naštevati; oblika, velikost, ekskluzivnost, oprema, prtljažnik itd...

 

Zdaj pa druga stran, torej DMV 14%, mašina 2993 ccm, 313 KM, veliko! ....registracija, zavarovanje, poraba?

Zdaj pa zares: servisi? Ocenjujem da bo avto imel takrat cca 250 kkm Kaj, koliko, kakke posebnosti , se mašina deli z drugimi modeli, deli-dragi? Se to lahko servisira pri domačem mehaniku kot sedaj VW, ali obvezno pooblaščeni? Kak oje z opremo, ima kake posebnosti na podvozju ali drugih delih?  So kake znane napake?

 

Torej čimveč, zanimivo bi bilo tudi vedeti koliko je avto stal nov takrat...

 

lep pozdrav



Urejal Zmago, 22.07.2019, 17:33.

Bolje biti bogat in mlad kot pa star in reven.
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#2

Sam sem se pred leti odločal za ta avtomobil.
Imel sem tudi testnega 640d M z 30.000km 1 teden.
Vozilo je bilo opremljeno z 20 colskimi pnevmatikami.

Za vozilo se nisem odločil, ker mi je bilo absolutno pretrdo.
AC Razdrto -NG : v vozilu sem poskakoval sem ter tja, vozilo je bilo še trše kot Porsche Panamera, katerega sem imel tudi na testu.
Nato sem se odločil za drugega BMWja.

40d je zelo suveren motor z nizko porabo. Sicer ne vem kako voziš ampak z običajno vožnjo boš nekje na 7,5l. Motor ima eno znano napako, katera je že napisana na forumu.

Pa vedi, da vozilo sploh ni primerljivo z passatom cc.

V kolikor so ti pomembni vzdrževalni stroški poglej še za MB CLS, katerega dobiš tudi z 4 valjnikom.
Je super avtomobil, z airmaticom pa res udoben.
Prikaži več možnosti


jastreb
jastreb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 686
  • Lokacija: pri ženi na varnem
  • Avtomobil: metro / intertours / lpp

#3

Sam sem se pred leti odločal za ta avtomobil.
Imel sem tudi testnega 640d M z 30.000km 1 teden.
Vozilo je bilo opremljeno z 20 colskimi pnevmatikami.
Za vozilo se nisem odločil, ker mi je bilo absolutno pretrdo.
AC Razdrto -NG : v vozilu sem poskakoval sem ter tja, vozilo je bilo še trše kot Porsche Panamera, katerega sem imel tudi na testu.
Nato sem se odločil za drugega BMWja.
40d je zelo suveren motor z nizko porabo. Sicer ne vem kako voziš ampak z običajno vožnjo boš nekje na 7,5l. Motor ima eno znano napako, katera je že napisana na forumu.
Pa vedi, da vozilo sploh ni primerljivo z passatom cc.
V kolikor so ti pomembni vzdrževalni stroški poglej še za MB CLS, katerega dobiš tudi z 4 valjnikom.
Je super avtomobil, z airmaticom pa res udoben.


Verjetno bo cls res boljsa izbira kr dvomim da bojo te 6gc cez let al 2 15 jurju
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 417
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4

Torej, avtu hitro pada cena in še kako leto, dve in  in bo sprejemljiva, recimo 15-18k eur. Avto bo takrat star 8-9 let (l.2012-13).

Pri tej kalkulaciji si se pošteno zmotil, te cifre še vsaj 5 let ne boš dočakal. Je pa to vrhunski avto, vreden vsakega centa, redek ptič v časih ko je večina jajc na cestah serije X ali pa vsaj Xdrive. Gran Coupe je tisti pravi Driver's Car moderne dobe, kolikor sem videl (na hitro, ga ima kolega) je zelo kvalitetno izdelan, motorizacija je OK (problemi so enaki kot recimo pri F10, ker sta tudi motor in pogonski sklop enaka - problematični so v glavnem eko sistemi), tako da bodi prepričan da bo rabljen dobro držal ceno in ga bo težko dobit lepega za dober denar. Takrat ko bodo po 15k bo že vse zgonjeno, priporočam ti da raje odšteješ kak euro več in ga kupiš v kratkem, dokler še lahko dobiš dober primerek.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


JANI E39
JANI E39
  • Uporabnik
  • Sporočil: 213
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: Bayerische Maschine

#5

Taka cena ne bo še lep čas, ker jim že nekaj let ne pada dosti. Za tok se prodajajo E63, če želiš dobro.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE   :bmw  :burnout

Freude am fahren!

Prikaži več možnosti


Apolon
Apolon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: Dolenjska

#6

Glede na to, da se zanimaš zanj, pomeni da se še nisi peljal z njim?
Se strinjam s @Simply-em. Avto je res trd ko svinja in ni za naše ceste. Po 3urni vožnji, sem se presedel v svojega, spuscenega z Eibachi za 35mm in je bilo kot da bi se vsedel v Citroena s hidravliko :-)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 417
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#7

Taka cena ne bo še lep čas, ker jim že nekaj let ne pada dosti. Za tok se prodajajo E63, če želiš dobro.

Tako je.


Glede na to, da se zanimaš zanj, pomeni da se še nisi peljal z njim?
Se strinjam s @Simply-em. Avto je res trd ko svinja in ni za naše ceste. Po 3urni vožnji, sem se presedel v svojega, spuscenega z Eibachi za 35mm in je bilo kot da bi se vsedel v Citroena s hidravliko :-)

Kdo pa pravi da moraš imet 20 colske bicikle... pardon, kotače lojtrskega voza gor?  :-D Natakneš normalne feltne in se pelješ normalno, brez da ti plombe ven padajo ;) Če je malo trši ni nič narobe, se vsaj ceste drži, udobje pa pač korigiraš s platišči  :)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 789
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#8

Zadeva lepo izgleda, pa gre ko divja svija :) Enkrat sva pospesevala v tretji od 120 dalje, pa se mi je lepo odpeljal naprej, za par dolzin avta :ok

Trd? Ja kaj pa adaptivno podvozje ni bila opcija?

Urejal MajoR, 23.07.2019, 06:47.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 524
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#9

Jah tko je s ceno, v De je 23500+ 14% + stroški , torej rečmo 23k + 14% + 500= okol 27.000 eur in navzgor.

Čez eno leto bo cena 23, čez dve pa < 20k o tem sem prepričan, prej manj,...posebno zdaj ko je serija 8 zunaj,...pa tudi ker ne bom iskal najlepšega brez praske z vso opremo, ampak povprečen ali celo podpovprečen avto vendar predvsem  z dobro mehaniko in znano servisno zgodovino. Škoda edino da ni manjše mašine, 313 KM lih ne potrebujem :(

 

Ne, peljal se še nisem, poznam pa kaj trd avto pomeni, ga imam sedaj  in sem ga imel že prej in v bistvu me to malo skrbi, ne toliko s strani vožnje, ker itaq vsako uro ali dve se pač ustaviš za 5 minut in raztegneš,..bolj vstajanje in sedanje v luknjo,....hrbet pač ni več nov in raztegljiv kot pri 20-ih,...tudi gume verjetno pašejo kake 18 ali 19, ni treba lih 20 nizkopresečne,....

 

CLS 1 gen. mi je grd in odpade, 2 . gen 2011- je kr ok in mogoče ga pogledam, vidim da imajo 4 valjnike in manj opreme in 10cm krajši kar je prednost, vseeno dajem prednost BMW-ju,....prej grem gledat 4 grancoupe kot pa CLS-a,...samo  me skrbi pri 4GC  dolžina ker prevažam še dva otroka zadaj in ne želim da me brcata v hrbet ter kufer je malo premajhen,...EDIT: CLS odpade sem si ga pogledal,...oblika mi ne potegne,...

 

Napaka, ki se nanaša na motor je verjetno veriga? in pa izpušni kolektor? Iskal bom avto s čimmamnj opreme ki je osebno ne potrebujem, torej brez aktivnega podvozja, brez X, brez šibedaha, itd.....kaj je lahko zgonjeno pri 250.000 km? Kaj lahko predstavlja velik  strošek? 



Urejal Zmago1, 23.07.2019, 07:36.

Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#10

Jah tko je s ceno, v De je 23500+ 14% + stroški , torej rečmo 23k + 14% + 500= okol 27.000 eur in navzgor.

Čez eno leto bo cena 23, čez dve pa < 20k o tem sem prepričan, prej manj,...posebno zdaj ko je serija 8 zunaj,...pa tudi ker ne bom iskal najlepšega brez praske z vso opremo, ampak povprečen ali celo podpovprečen avto vendar predvsem  z dobro mehaniko in znano servisno zgodovino. Škoda edino da ni manjše mašine, 313 KM lih ne potrebujem :(

 

Ne, peljal se še nisem, poznam pa kaj trd avto pomeni, ga imam sedaj  in sem ga imel že prej in v bistvu me to malo skrbi, ne toliko s strani vožnje, ker itaq vsako uro ali dve se pač ustaviš za 5 minut in raztegneš,..bolj vstajanje in sedanje v luknjo,....hrbet pač ni več nov in raztegljiv kot pri 20-ih,...tudi gume verjetno pašejo kake 18 ali 19, ni treba lih 20 nizkopresečne,....

 

CLS 1 gen. mi je grd in odpade, 2 . gen 2011- je kr ok in mogoče ga pogledam, vidim da imajo 4 valjnike in manj opreme in 10cm krajši kar je prednost, vseeno dajem prednost BMW-ju,....prej grem gledat 4 grancoupe kot pa CLS-a,...samo  me skrbi pri 4GC  dolžina ker prevažam še dva otroka zadaj in ne želim da me brcata v hrbet ter kufer je malo premajhen,...EDIT: CLS odpade sem si ga pogledal,...oblika mi ne potegne,...

 

Napaka, ki se nanaša na motor je verjetno veriga? in pa izpušni kolektor? Iskal bom avto s čimmamnj opreme ki je osebno ne potrebujem, torej brez aktivnega podvozja, brez X, brez šibedaha, itd.....kaj je lahko zgonjeno pri 250.000 km? Kaj lahko predstavlja velik  strošek? 

Menjalnik? Olje se ponavadi ne menjava v avtomatiku, ker pač ni "predpisano" s strani bmwja. Če boš kupil takega z 250kkm, se ti lahko zgodi, da ko boš menjal olje, bo prišlo do problema in bo treba še kaj več v menjalniku poservisirat...

Sam bi raje imel ročni menjalnik ampak vsega tudi ne moreš imet :) (imamo zf8 v F30 in ročnega v E92 pa mi je čisto vseeno, katerega vozim, pač avtomatik je malo bolj komot).

 

Sicer ne poznam podvozja na šestici, imam pa na trojki coupe 19" kolesa (225/35/19 in 255/30/19), kar je precej nizkoprofilno pa nimam nobenih problemov (delam po 30k+ km na leto) - ne samo jaz ampak tudi žena in froc... Opazim sicer razliko, ko dam gor zimske (205/55/16) ampak ne tako, da bi bilo problematično. Vsak, ki se z mano pelje, sicer jamra pri vstajanju (so pa večinoma navajeni višjih avtov), jaz teh problemov nimam, pa sem že par let preko 40... Mogoče bo pri 50+ drugače. Pustimo se presenetit. 

 

Sam tudi že en čas sledim mobile.de, sicer jaz gledam coupeja in nekje do 100kkm prevoženih (30-40k €)... Ne vidim smisla 4 vrat v "coupeju" (E92 čisto ok špila kot družinski avto... Z F30 limo naredimo manj km / leto kot s coupejem)... za mene potem to več ni coupe ampak "nešto između"... Motor pa se mi zdi čisto ok za tako "kravo", ne glede na to, kako voziš.

Aja, hčerka pravi, da je sedenje v E92 zadaj precej boljše kot v F30 (bolj "ležiš" v coupeju, v limo si bolj kot na klopi).


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 270
  • Lokacija: Ljubljana

#11

640 je isti avto kot 540 samo da je manjsi, neuporaben, manj udoben in drazji. Zato jih skoraj ne vidis na cesti, ker je malo ljudi pripravljemo na tok kompromosov samo zato ker naj bi bolje zgledal.
Prikaži več možnosti


g30540xd
g30540xd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 105
  • Avtomobil: G30540XD

#12

Glede na to, da se zanimaš zanj, pomeni da se še nisi peljal z njim?
Se strinjam s @Simply-em. Avto je res trd ko svinja in ni za naše ceste. Po 3urni vožnji, sem se presedel v svojega, spuscenega z Eibachi za 35mm in je bilo kot da bi se vsedel v Citroena s hidravliko :-)

eni pa res pretiravate...


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 585
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#13

Frend je tudi mlo nesrečen ker ga hrbet boli. Baje je trd ko prasica. Pa,je imel prej S5. Samo je zajebal ker vmes je imel pa sedmico...
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 241
  • Lokacija: Ljubljana

#14

EMSO vs jeb* :-D pa valda ne pricakujete letece preproge od sportnega coupeja
Prikaži več možnosti
    • bpavsic je všeč


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 431
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#15

Pol pa S-coupe ostane, ta je mehak


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 270
  • Lokacija: Ljubljana

#16

Sej to ni sportni kupe, to je serija 5 z drugim plehom :-)
Prikaži več možnosti


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 524
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#17

Sej to ni sportni kupe, to je serija 5 z drugim plehom :-)

...in ceno x2


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 241
  • Lokacija: Ljubljana

#18

No ne zdej klobasat. Daj ti v bmw 5 4.0d motor, pa tok opreme kokr jo ma povprecna 6ka, potem pa prides na realno cifro. Ne pa primerjat 518d z 640d xdrive z luxury line itd.
Prikaži več možnosti


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 466
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#19

Jah tko je s ceno, v De je 23500+ 14% + stroški , torej rečmo 23k + 14% + 500= okol 27.000 eur in navzgor.

Čez eno leto bo cena 23, čez dve pa < 20k o tem sem prepričan, prej manj,...posebno zdaj ko je serija 8 zunaj,...pa tudi ker ne bom iskal najlepšega brez praske z vso opremo, ampak povprečen ali celo podpovprečen avto vendar predvsem  z dobro mehaniko in znano servisno zgodovino. Škoda edino da ni manjše mašine, 313 KM lih ne potrebujem :(

 

Ne, peljal se še nisem, poznam pa kaj trd avto pomeni, ga imam sedaj  in sem ga imel že prej in v bistvu me to malo skrbi, ne toliko s strani vožnje, ker itaq vsako uro ali dve se pač ustaviš za 5 minut in raztegneš,..bolj vstajanje in sedanje v luknjo,....hrbet pač ni več nov in raztegljiv kot pri 20-ih,...tudi gume verjetno pašejo kake 18 ali 19, ni treba lih 20 nizkopresečne,....

 

CLS 1 gen. mi je grd in odpade, 2 . gen 2011- je kr ok in mogoče ga pogledam, vidim da imajo 4 valjnike in manj opreme in 10cm krajši kar je prednost, vseeno dajem prednost BMW-ju,....prej grem gledat 4 grancoupe kot pa CLS-a,...samo  me skrbi pri 4GC  dolžina ker prevažam še dva otroka zadaj in ne želim da me brcata v hrbet ter kufer je malo premajhen,...EDIT: CLS odpade sem si ga pogledal,...oblika mi ne potegne,...

 

Napaka, ki se nanaša na motor je verjetno veriga? in pa izpušni kolektor? Iskal bom avto s čimmamnj opreme ki je osebno ne potrebujem, torej brez aktivnega podvozja, brez X, brez šibedaha, itd.....kaj je lahko zgonjeno pri 250.000 km? Kaj lahko predstavlja velik  strošek? 

Tole odebeljeno si še enkrat preberi in se zamisli nad tem kar pišeš. Da ne bomo brali čez 2 leti nov razpad sistema...


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • bpavsic in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


Zmago
Zmago

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 335
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat CC

#20

Tu gre za praske in opremo,..praske mi niso mar ker jih sam potem naredim ali pa žena,  in pa oprema ki je ne rabim,....v čem je problem?


Bolje biti bogat in mlad kot pa star in reven.
Prikaži več možnosti