Skoči na vsebino

 

640d Gran Coupe

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
163 odgovorov v temi
andy
andy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 664
  • Lokacija: Presrečen bodoči prebivalec Kalifata, ja kul sem!
  • Avtomobil: 4X4 (dvogrba - delux )

#21

Pri 250.000 je možno vse, avomobili so pri teh kilometrih "zvoženi" in prične se veselica z menjavami delov takih in drugačnih. 


Luka, Luka, Luka!!!!!

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 245
  • Lokacija: Ljubljana

#22

Tak avto ce hocs uzivat v njemu tako kot je 1.lastnik, je najbolse da kupis za 20k€ in obnovid dobesedno vse od podvozja do komplet masine in menjalnika. In bos meu za za 1/4cene ubistvu avto ki je kot nov.
Prikaži več možnosti


g30540xd
g30540xd
  • Uporabnik
  • Sporočil: 105
  • Avtomobil: G30540XD

#23

Vsak rabljen avto je vrečka presenečenja. V eni je več v drugi manj, govoriti na splošno kaj lahko gre pri 250.000 no ja recimo motor, menjalnik, podvozje, za začetek, diferencial spredaj zadaj skratka noben ti ne jamči. Če že kupiš tak avto je fino dati morda kako Motive garancijo gor vsaj eno leto na vitalne dele menjalnik, motor, turbo seveda je tukaj izključen ves potrošni material.



Urejal g30540xd, 23.07.2019, 14:25.

Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#24

Tu gre za praske in opremo,..praske mi niso mar ker jih sam potem naredim ali pa žena,  in pa oprema ki je ne rabim,....v čem je problem?

Da boš kupil 10 let star avto z 250k prevoženimi, katerega servisiranje je še vedno na cenovnem nivoju novega ranga 80k+€...

 

Ne me narobe razumet, tudi sam kupujem rabljene, ženina F30 sicer 3 leta stara ampak s 170k prevoženimi (zdaj se bliža 200ki), moj pa 9 let star z 80k... Prejšnji je tudi bil 5 let star, 140k prevoženih, pa do 330k ni bilo nekih velikih stroškov... Razumet pa moraš, da kljub temu, da nabavna vrednost rabljenega avtomobila ne bo "visoka", je pa vzdrževanje vseeno v klasi novega.

Bog ne daj, da je kaj narobe z menjalnikom, lahko prideš tudi do 5 mestne cifre, motor če ti zruži, te bo rabljen (torej star) prišel vsaj nekaj tisoč €... To je pač realnost in riziko, ki ga moraš upoštevat.

 

Oprema je še najmanjši problem... Če ti npr. radar, HUD, kamere ali comfortni dostop izpade, ga pač ne uporabljaš (oz. ga popraviš, "ko ti je"), če ti pa crkne pogon, pa si tam, kjer nočeš bit...


Prikaži več možnosti


Zmago
Zmago

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 336
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat CC

#25

Ne vem no, do sedaj sem kupoval 5,6,7 let stare VW od prvega lastnika, s prasko tu in tam večinoma z osnovno opremo, a brezhibno mehaniko ter zgodovino servisov in kot novo notranjostjo....vozil sem jih 6,7 let  praktično do konca brez kakih večjih stroškov ,..tega recepta se mislim držat še naprej


Bolje biti bogat in mlad kot pa star in reven.
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#26

Zadeva lepo izgleda, pa gre ko divja svija :) Enkrat sva pospesevala v tretji od 120 dalje, pa se mi je lepo odpeljal naprej, za par dolzin avta :ok

Trd? Ja kaj pa adaptivno podvozje ni bila opcija?

Vozilo je imelo adaptivno podvozje - opremsko je bil dokaj poln ( M paket ... ) - platišča so bila 20 colska - pač takšen je bil.

Imel sem ga slab teden - naredil cca. 600km z njim.

Primerjal sem z CLS 350CDI istega letnika z airmaticom ( tudi 20 col AMG) ter Porsche Panamero ( ravno tako zračno vzmetenje ) z 20 col.

640xd ter Panamera 4SD sta bila pretrda - CLS je bil ustrezen. Porsche je pri FCL Panameri to reč zrihtal ( comfort je sedaj res comfort ), BMW pa očitno čaka na zračno vzmetenje.

Zato sem vzel serijo 7 namesto šestice.

 

Predlagam, da se greš peljat, če ti avto sploh ustreza.

 

Kar se pa km tiče - sam bi ga kupil z max 120k km - ampak to je samo moje mnenje. Modro izberi.

 

P.s. : ne pozabi na morebitne težave z x-drive sistemom - še posebej če ima vozilo veliko prevoženih km ter 20 colska platišča deljenih dimenzij.


Ne vem no, do sedaj sem kupoval 5,6,7 let stare VW od prvega lastnika, s prasko tu in tam večinoma z osnovno opremo, a brezhibno mehaniko ter zgodovino servisov in kot novo notranjostjo....vozil sem jih 6,7 let  praktično do konca brez kakih večjih stroškov ,..tega recepta se mislim držat še naprej

Za ta recept ni primeren 640xd z 250k km, žal.


Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#27

Ne vem no, do sedaj sem kupoval 5,6,7 let stare VW od prvega lastnika, s prasko tu in tam večinoma z osnovno opremo, a brezhibno mehaniko ter zgodovino servisov in kot novo notranjostjo....vozil sem jih 6,7 let  praktično do konca brez kakih večjih stroškov ,..tega recepta se mislim držat še naprej

Nov Arteon pride 35k, če ga še malo opremiš, še malo zraven. Nova šestica, opremljena pride tudi do 6mestne cifre... Vzami tako, da če si servisiral VW za x% novega avta, boš tudi BMWja...Ampak ta % od novega, ne od nakupne cene.


Prikaži več možnosti


tejkoc
tejkoc

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: radlje ob dravi
  • Avtomobil: F11 Msport

#28

Ne vem no, do sedaj sem kupoval 5,6,7 let stare VW od prvega lastnika, s prasko tu in tam večinoma z osnovno opremo, a brezhibno mehaniko ter zgodovino servisov in kot novo notranjostjo....vozil sem jih 6,7 let  praktično do konca brez kakih večjih stroškov ,..tega recepta se mislim držat še naprej


Ti iz lastnih izkusenj povem, da ne mores primerjati vw-ja in bmw-ja po stevilu okvar, niti ce imata oba jasno zgodovino ter podobno stevilo kilometrov. Bmw, ki si ga lastim zdaj je moj peti bmw. Vsakega sem kupil premisljeno z kar se da preverjeno zgodovino in do max 200k km, se niti enega nisem vozil eno leto, brez, da ne bi rabil menjavati stvari, ki niso potrosni material (polosovine, nosilci motorja, abs enote ipd. Da ne omenjam koliko casa in zivcev sem porabil za diagnosticiranje dolocenih napak na avtih. Prijatelj, ki pa je ze od nekdaj na vw-jih (passat, passat cc), pa razen kaksnega stabilizatorja, koncnika le redne servise.
Prikaži več možnosti
    • andy in bmw330cd uporabnikom je všeč to sporočilo


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 185
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#29

Dejmo tudi povedat, da bmwja bolj žgeš kot navadnega pasata, ker s pasatom ni užitka, medtem ko z bmwjem (sploh če ima kaj več pod pokrovom) ti da nekaj veselja.

In zato tudi odnese kak kos prej kot na drugih avtih.


Prikaži več možnosti
    • MiranK in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 109
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#30

LoL. Passati so ponavad delavne krave in sluzbeni avti
6ic pa lih ne kupujejo polnojajcni osemnajstletniki ki driftajo cez vsak ovinek.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti
    • andy je všeč


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 185
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#31

Kot da službene avte vozijo samo moški in še ti so več ali manj norci? Skrbim v službi tudi za službene avte, jih vozim na servise itd

npr imamo passata 1.4ttsi 2008 letnik kateri ima 330.000km in smo mu prejšnji mesec menjali prvo sklopko, ker se ke slišalo že mal drsanje med vožnjo (verjetno je bil potisni ležaj) ,,,znotraj in zunaj pa zgleda avto da bi imel 100.000km

Večino se službeni pri nas vozijo po omejitvi oz zelo umirjeno.


Prikaži več možnosti


Zmago
Zmago

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 336
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat CC

#32

Ti iz lastnih izkusenj povem, da ne mores primerjati vw-ja in bmw-ja po stevilu okvar, niti ce imata oba jasno zgodovino ter podobno stevilo kilometrov. Bmw, ki si ga lastim zdaj je moj peti bmw. Vsakega sem kupil premisljeno z kar se da preverjeno zgodovino in do max 200k km, se niti enega nisem vozil eno leto, brez, da ne bi rabil menjavati stvari, ki niso potrosni material (polosovine, nosilci motorja, abs enote ipd. Da ne omenjam koliko casa in zivcev sem porabil za diagnosticiranje dolocenih napak na avtih. Prijatelj, ki pa je ze od nekdaj na vw-jih (passat, passat cc), pa razen kaksnega stabilizatorja, koncnika le redne servise.

To mi je skrajno čudno,..res sem že skozi na VW ,.. pričakujem od BMW vsaj podobno ali še boljšo uporabiško izkušnjo...tudi s strani stroškov ,..ali pričakujem preveč?


Bolje biti bogat in mlad kot pa star in reven.
Prikaži več možnosti


tejkoc
tejkoc

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: radlje ob dravi
  • Avtomobil: F11 Msport

#33

To mi je skrajno čudno,..res sem že skozi na VW ,.. pričakujem od BMW vsaj podobno ali še boljšo uporabiško izkušnjo...tudi s strani stroškov ,..ali pričakujem preveč?


Pricakuj bistveno boljso voznisko izkusnjo, tu se pa tudi koncajo plusi. Serije 6 si se nisem lastil, vozim pa F11 Xdrive zelo dobro opremljeno. Povprecni letni stroski z zavarovanjem, cestnino, pnevmatikami, rednimi in izrednimi servisi brez goriva so cca 2400-3000e letno. To je cifra brez vecjih okvar.
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#34

To mi je skrajno čudno,..res sem že skozi na VW ,.. pričakujem od BMW vsaj podobno ali še boljšo uporabiško izkušnjo...tudi s strani stroškov ,..ali pričakujem preveč?

Z zeno sma pred dvema letoma menjala oba avta (2008 e92 320i z 80k in 2014 f30 320d z 170k). V dveh letih sma naredila 50k s coupejem in 30k z limotom. Pri tem sma imela cca 1000€ stroskov na coupeju in 250€ na limuzini (to je samo material... delal sem sam)... Olje, filtri na 15k, ostali filtri na 30k, izredno nox senzor in podajalec pasu, svecke na 30k, vzigalne tuljave po potrebi, zavorno olje na 2 leti..
Na strani imam se 2000€ za menjalnik in verigo na f30, za e92 pa pridejo na vrsto diski/ploscice na e92 cez par 1000 km ter olje v diff/menjalniku in malo precekirat podvozje...

Gume se bodo na obeh za par sezon, tako da zaenkrat so povprecni stroski na leto za oba avta skupaj okrog 2000 brez goriva...

Bmwja nima nihce zaradi stroskov...

Urejal bpavsic, 23.07.2019, 18:56.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 790
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#35

@tejkoc, realno napisano. Premosorazmerno visji stroski, glede na recimo @bpavsic, kar je razumljivo, nisi pa napisal kolko kilometrov delas letno.

Zmago ne kupuj BMW-ja v pricakovanju, da bos imel iste ali po nekem cudezu nizje steoske kot z VW-ji. To bi porusilo razpored v vesolju ;)

Ce mislis delat med 20-30kkm letno, si racunaj, cca 3k met na strani vsako leto za vzdrzevanje avta, brez nekih velikih izrednih stroskov (motor, menjalnik). Pa glej cimbolj ohranjen primerek, tehnicno seveda, par prask tudi mene ne bi motilo. Moras vedet, da ni nujno povezava med, premoznim lastnikom in premimum vzdrzevanjem. Vecina jih razmislja kot Leon, ko nekaj gre bo menjal, do takrat pa prosto po presernu ;) Ker itak vedo, da avto gre dalje, 2., 3. srecnemu lastniku :)

Urejal MajoR, 23.07.2019, 19:21.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


tejkoc
tejkoc

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: radlje ob dravi
  • Avtomobil: F11 Msport

#36

@tejkoc, realno napisano. Premosorazmerno visji stroski, glede na recimo @bpavsic, kar je razumljivo, nisi pa napisal kolko kilometrov delas letno.
Zmago ne kupuj BMW-ja v pricakovanju, da bos imel iste ali po nekem cudezu nizje steoske kot z VW-ji. To bi porusilo razpored v vesolju ;)
Ce mislis delat med 20-30kkm letno, si racunaj, cca 3k met na strani vsako leto za vzdrzevanje avta, brez nekih velikih izrednih stroskov (motor, menjalnik). Pa glej cimbolj ohranjen primerek, tehnicno seveda, par prask tudi mene ne bi motilo. Moras vedet, da ni nujno povezava med, premoznim lastnikom in premimum vzdrzevanjem. Vecina jih razmislja kot Leon, ko nekaj gre bo menjal, do takrat pa prosto po presernu ;) Ker itak vedo, da avto gre dalje, 2., 3. srecnemu lastniku :)


Res je, pozabil napisati kilometrino. Delam 30.000 letno. Se pa popolnoma strinjam glede lastnika. Ni nujno, da bo premozen lastnik bmw-ja prevec bozal avto. Imam znanca, ki vsaka 3 leta sebi in zeni kupi novega bmw-ja visjega cenovnega razreda. Temperatura olja v motorju zanj nima nobenega pomena, oba avta sta vedno delezena pedalke v poden. Ko imata avta cca 80k km oz 3 leta, se avta zamenjata za novejsi oz drug model. Bi si upal dati roko v ogenj, da so prvi lastniki avtov nizjih cenovnih razredov bolj pedantni in skrbni do svojih vozil.
Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 434
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#37

Jaz pa sem zato, da si kupi šestico, živi se enkrat in, če ti je želja go for it. Še vedno lahko prodaš dalje. 


Prikaži več možnosti
    • jocker in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#38

@tejkoc, realno napisano. Premosorazmerno visji stroski, glede na recimo @bpavsic, kar je razumljivo, nisi pa napisal kolko kilometrov delas letno.

Zmago ne kupuj BMW-ja v pricakovanju, da bos imel iste ali po nekem cudezu nizje steoske kot z VW-ji. To bi porusilo razpored v vesolju ;)

Ce mislis delat med 20-30kkm letno, si racunaj, cca 3k met na strani vsako leto za vzdrzevanje avta, brez nekih velikih izrednih stroskov (motor, menjalnik). Pa glej cimbolj ohranjen primerek, tehnicno seveda, par prask tudi mene ne bi motilo. Moras vedet, da ni nujno povezava med, premoznim lastnikom in premimum vzdrzevanjem. Vecina jih razmislja kot Leon, ko nekaj gre bo menjal, do takrat pa prosto po presernu ;) Ker itak vedo, da avto gre dalje, 2., 3. srecnemu lastniku :)

Upoštevat je treba, da vse servise delam sam... Drugače bi bilo vsaj 1-2 vijolici zraven pod kozolcem, pri pooblaščencu pa še toliko več, tako da @tejkoc-ev znesek je čisto realen.

Druga stvar je to, da midva nimava kaska, ker je enostavno predrag... F30 ima toliko dodatne opreme, da so nama kasko računali 1500€, pa sma se, glede na to, da noben od naju v 20 letih ni imel nobenega škodnega primera, pač zavestno odločila, da ta znesek raje položima v varčevanje.


Jaz pa sem zato, da si kupi šestico, živi se enkrat in, če ti je želja go for it. Še vedno lahko prodaš dalje. 

Saj nihče ne pravi, da si ne sme kupit. Pravimo samo, da to ni VW... Vozil se bo boljše, plačeval pa tudi več.


Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 434
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#39

Nima veze, če je denar naj kupi in vozi, če se bo pokvaril bo popravil in vozil dalje ali prodal. Go for it. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 423
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#40

Pri 250.000 je možno vse, avomobili so pri teh kilometrih "zvoženi" in prične se veselica z menjavami delov takih in drugačnih. 

Ne meči vseh v isti koš. E39 je čisto drugačen od E60, ta je spet čisto drugačen od F10, itd. V splošnem se je kvaliteta novejših modelov v zadnjem času kar občutno izboljšala. Dosti pove podatek da trgovci z rabljenimi rezervnimi deli jamrajo da serije F premalo crkujejo, praktično nič se ne proda. Motor ima znane napake, za problem z vžiganjem obstaja vpoklic, verigo pač menjaš, ležaj na glavni gredi ki se včasih obrne se pa tudi da še pravočasno diagnosticirat, da se zadeva preventivno porihta z minimalnimi stroški. Menjalniki so baje zelo dobri. Podvozje je vrhunsko. Upam si trdit da do 250.000 km samo tankaš in voziš, potem par stvari preventivno porihtaš in piči miško dalje. Za zabavo bodo poskrbeli primerki s prevrtenimi kilometri, potopljenci, porihtane totalke, sestavljenke in podobno. In vozila ki so jih servisirali šalabajzarji, na te ne smemo pozabit. Tam bo pestro. Če kupiš avto iz rok prvega lastnika, ga pelješ recimo k Miholdu na servis pa ne bo nobenih problemov in se boš zadovoljno vozil še kar nekaj let. Do 500.000 km mora tak avto delat kot švicarska ura, tam nekje se potem začnemo pogovarjat o bolj resnih stroških, ne pri pol toliko km.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • MiranK in miho1 uporabnikom je všeč to sporočilo