Skoči na vsebino

 

640d Gran Coupe

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
163 odgovorov v temi
tejkoc
tejkoc

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: radlje ob dravi
  • Avtomobil: F11 Msport

#41

Nima veze, če je denar naj kupi in vozi, če se bo pokvaril bo popravil in vozil dalje ali prodal. Go for it.


Ce mu je to res velika zelja se popolnoma strinjam s tabo, zivi se le enkrat. Ce pa potrebuje zanesljivo prevozno sredstvo zaradi katerega se ne bo rabil odrekati drugim ugodnostim, mu pa svetujem, da naj dobro premisli, ker taksen avto kupiti in cez pol leta prodati si bo naredil vsaj 4k minusa.
Prikaži več možnosti


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 524
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#42

Čist ste me ubil,...jah če so stroški res tolk veliki 3-4k eur /leto za servise pol ga itaq ne bom kupil,..na Passatih in prej Golfih sem navajen na 2x mali servis /leto,... cca 150 eur/kom in še kaka malenkost, kot je bilo že rečeno nekistabilizatorji in prej roke, akumulator in alternator,......skupaj cca 500 eur/leto,...


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 790
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#43

Ne sekiraj se. Ce znas nemsko, preberi se malo tuje forume. Mislim pa, da kot je ze nekdo omenil, je drobovje isto kot pri seriji 5, samo zapakirano v drugo karoserijo.

Pa ni to nic cudnega. Kupujes avto ki je prisel nov najmanj kolko; 70-80k€, ni to Passat :) Jaz ce bi mel tako zeljo kot ti, pa da ravno ne bi rabil bit v safe modu glede denarja, bi zadevo nabavil. Zivljenje je prekratko za bit preracunljiv ves cas ;)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • bpavsic in Kobal trans uporabnikom je všeč to sporočilo


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 434
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#44

Ne poslušaj teh nebuloz, če bi tako razmišljali bi vsi vozili nove cliote na garancijo. Kupi - vozi kot bombnik - uživaj - prodaj dalje, če se bo kvaril.


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


tejkoc
tejkoc

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: radlje ob dravi
  • Avtomobil: F11 Msport

#45

Naglej si par primerkov, dogovori se z enim od mehanikov, kot je @Tin tukaj na forumu, da gre s tabo in si jih pojdi ogledat. Pozabi pa na razne bmw servise v Slo in njihove opcijske preglede pred nakupom, dejansko kaj drugega kot da te olajsajo za 70e ne dobis.
Prikaži več možnosti
    • andy in bpavsic uporabnikom je všeč to sporočilo


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 466
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#46

Ti kar nabavi in poročaj. Tema bo sigurno bolj brana kot razpad sistema. 25k€ za avto z 250kkm...what could possibly go wrong. 

Ti privoščim nakup takega avtomobila, ampak po tem kar si pisal, želiš topiti v prevelike čevlje. Rajši si kupi 4-ko GC, kjer imaš v rangu do 25k€ kar nekaj izbire tudi z manj kot 311 konji.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 524
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#47

4 GC mi je tud ok, a me moti ker je kratek in ima mali klufer ko Clio,...mislim da bom šel enega pogledat vseeno,,...

 

Kaj je sploh razlika med serijo 3 limuzino  in 4 GC razen oblike malo drugačne? kot gledam ima podvozje, opremo, motorje vse enako,....


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 023
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#48

Je pa preskok iz Passata na 6ko verjetno kar precejšen. Tko prek palca bi rekel da te bo stalo 2-4x več kot Passat letno. Če ti to ni problem go for it.

Če maš srečo samo tankaš in voziš par let, če nimaš sreče boš vsak mesec pri mehaniku. Dober mehanik, ki pozna BMWje je pa nuja za tak avto.

V povprečju pa nekak pričakuj:

- 1000-2000 EUR letno za menjavo kake iztrošenega dela (alternator, kaj na podvozju, kaka šoba, EGR ipd.)

- 1000 EUR zavarovanje

- 200 EUR mali servis pri nepooblaščencu, uradni servis 2-3x toliko.

- 1.5-2x višja poraba goriva kot Passat / Golf.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 790
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#49

Zmagoc, 4GC sploh nima malega prtljaznika. Mislim da je preko 400 litrov, ni pa to Passat :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#50

4 GC mi je tud ok, a me moti ker je kratek in ima mali klufer ko Clio,...mislim da bom šel enega pogledat vseeno,,...
 
Kaj je sploh razlika med serijo 3 limuzino  in 4 GC razen oblike malo drugačne? kot gledam ima podvozje, opremo, motorje vse enako,....


Če primerjaš strošek vzdrževanja in ostalega s Passatom, si s serijo 6 močno zgrešil. Tu gresta vštric serija 3/4 z n47 oz b47 motorjem. Res pa je da BMW bo nekoliko manjši od ljudskega voza. VW v svoji ponudbi nima vozila, ki bi se primerjalno s serijo 6, direkten konkurent je edino Audi A7. Če rabiš prostoren voz, zrtvuj videz in poglej za trojko GT.

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 662
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#51

4 GC mi je tud ok, a me moti ker je kratek in ima mali klufer ko Clio,...mislim da bom šel enega pogledat vseeno,,...

Rabiš še voziček za otroka?

Ker coupe ni imel malega prtljažnika. Dva odrasla ga nisva nafilala za dopust.

 

Drugače je pa vse odvisno kako si razvajen. 2 odrasla + otrok, bp za 3 dni z vso šaro (posteljnina, hrana,...) v 350 litrškem prtljažniku.


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


Sanremo
Sanremo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 111
  • Lokacija: Portorož
  • Avtomobil: BMW 850i

#52

Glede na to, da je bil omenjen kot opcija tudi Stinger. Kako pa mislite, da je pri njemu s servisnimi stroški po 250K prevoženih? Po mojem obstaja v primerjavi z drugimi večja možnost, da je bil dobro servisiran vsaj do 150k km, saj ima Kia tovarniško garancijo do 150k km oziroma 7 let. 


Prikaži več možnosti


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 524
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#53

Glede na to, da je bil omenjen kot opcija tudi Stinger. Kako pa mislite, da je pri njemu s servisnimi stroški po 250K prevoženih? Po mojem obstaja v primerjavi z drugimi večja možnost, da je bil dobro servisiran vsaj do 150k km, saj ima Kia tovarniško garancijo do 150k km oziroma 7 let. 

Stinger, Mazda 6 limo-pogojno, VW Arteon so vse še opcije,...ti avti bi bili za podobno ceno (15-18k)precej mlajši in recimo s 150kkm,....Audi A5 je tudi lep, sem ga že gledal a mi je premajhen......

 

Sicer pa kot sem že napisal, avto se bo kupoval čez kake 1,5-2 leti ko bo CC pred drugim velikim servisom (cca 400kkm) ,..pač debatiramo ker je zanimiva tema,..se pa ne mudi sploh....in  hvala vsem za komentarje.....



Urejal Zmago1, 24.07.2019, 10:01.

Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 662
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#54

Seveda bi bili mlajši in cenejši, saj so tudi že v osnovi 3x cenejši kot šestica :napaka


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 296
  • Lokacija: Ljubljana

#55

Stinger je 60 jurjev, sestica pa 90. Ni glih 3x tok....
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 524
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#56

Stinger je 60 jurjev, sestica pa 90. Ni glih 3x tok....Dizel

Podatki ki sem jih izbrskal , vir avto.net, mobuile.de za najcenejši dizel:

-Stinger nov je od 50 kkeur,

-Arteon od 37k eur ,...

-BMW 4 GC nekje od 40 keur ,...

-Mazda6 32keur,.....

-BMW  6 GC nekje od 65 keur ( nisem našel točnega podatka ker jih ne delajo več, mogoče celo 70 gor?!)

 

Razpon je torej nekje x2   od najcenejšega do najdražjega.



Urejal Zmago1, 24.07.2019, 10:41.

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 878
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#57

4 GC mi je tud ok, a me moti ker je kratek in ima mali klufer ko Clio,...mislim da bom šel enega pogledat vseeno,,...

 

Kaj je sploh razlika med serijo 3 limuzino  in 4 GC razen oblike malo drugačne? kot gledam ima podvozje, opremo, motorje vse enako,....

4GC je 5-vraten, 3 limuzina je 4-vraten. Torej, pri 4GC se odpre zadnja šipa skupaj s prtljažnikom in prtljažnika nima tako "fizično" ločenega od same kabine. Ne vem točno ali ima roleto ali trdno polico. 3 limo ima polico fiksno in odpre se samo "pleh", šipa ostane vedno zaprta... 

 

4GC ima "coupejevska" vrata oz. vrata brez okvirjev stekel. Ko spustiš stekla, ostanejo samo vrata, brez roba stekel. To mi je osebno ful uporabno na mojem coupeju, ker te lahko nekdo zaparkira na 15-20cm in prideš iz/v avto pri skoraj zaprtih vratih - odpreš šipo in se lahko neomejeno nagneš preko in zlezeš mimo. Na limuzini to ni možno.

 

4GC ima malce bolj agresiveno/coupejevsko linijo kot limuzina.

 

Druga mi trenutno ne pade na pamet...

 

Aja, 4GC in 4 coupe sta isto dolga. Pri seriji 6 pa je razlika (6GC je daljši kot 6 coupe), zato ima tudi lepšo bočno linijo (ni samo coupe s "kabino podaljšano nazaj". 


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#58

Podatki ki sem jih izbrskal , vir avto.net, mobuile.de za najcenejši dizel:

-Stinger nov je od 50 kkeur,

-Arteon od 37k eur ,...

-BMW 4 GC nekje od 40 keur ,...

-Mazda6 32keur,.....

-BMW  6 GC nekje od 65 keur ( nisem našel točnega podatka ker jih ne delajo več, mogoče celo 70 gor?!)

 

Razpon je torej nekje x2   od najcenejšega do najdražjega.

German BMW enthusiast site BimmerToday is reporting pricing for the recently revealed BMW 6-Series Gran Coupe ahead of its planned launch in March.

The new BMW 6 Series Gran Coupe has a price of €79,500 euros in Germany starting with the base model 640i Gran Coupe which has a 320 PS (235 kW / 315 hp) 3.0-liter inline six-cylinder. For the six-cylinder equipped models, the price is approximately €4,800 more than comparable 6-Series Coupe. That places the 3.0-liter diesel engine with 313 PS (230 kW / 309 hp) in the 640d at €83,000.

However, the same formula does not apply to the top of the line V8-powered 650i Gran Coupe which starts at €92,600. This is due to the newly developed twin-turbo V8 engine which adds Valvetronic variable valve timing which gives an additional 50 PS for a total of 450 PS (330 kW / 443 hp). The 650i Gran Coupe xDrive adds €3,400.

 

In comparisson, the Audi A7 Sportback and Mercedes CLS are priced significantly lower.

Prices for the Audi A7 start as low as €48,900 for the 2.8 FSI with front-wheel drive, and the A7 3.0 TFSI with 300 PS (221 kW / 296 hp) starts at €58,600 - a whopping €20,900 less than a similarly equipped 6-Series Gran Coupe.

 

Same situation for the Mercedes-Benz CLS 250 CDI which starts at €59,857 while the 306 PS (225 kW / 302 hp) CLS 350 costs €64,617 - almost €15,000 less than the 640i Gran Coupe. The Mercedes CLS 500 with 408 PS (400 kW / 402 hp) costs €80,563 - just slightly more than the base 640i with 320 PS.


Prikaži več možnosti


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 524
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#59

German BMW enthusiast site BimmerToday is reporting pricing for the recently revealed BMW 6-Series Gran Coupe ahead of its planned launch in March.

The new BMW 6 Series Gran Coupe has a price of €79,500 euros in Germany starting with the base model 640i Gran Coupe which has a 320 PS (235 kW / 315 hp) 3.0-liter inline six-cylinder. For the six-cylinder equipped models, the price is approximately €4,800 more than comparable 6-Series Coupe. That places the 3.0-liter diesel engine with 313 PS (230 kW / 309 hp) in the 640d at €83,000.

However, the same formula does not apply to the top of the line V8-powered 650i Gran Coupe which starts at €92,600. This is due to the newly developed twin-turbo V8 engine which adds Valvetronic variable valve timing which gives an additional 50 PS for a total of 450 PS (330 kW / 443 hp). The 650i Gran Coupe xDrive adds €3,400.

 

In comparisson, the Audi A7 Sportback and Mercedes CLS are priced significantly lower.

Prices for the Audi A7 start as low as €48,900 for the 2.8 FSI with front-wheel drive, and the A7 3.0 TFSI with 300 PS (221 kW / 296 hp) starts at €58,600 - a whopping €20,900 less than a similarly equipped 6-Series Gran Coupe.

 

Same situation for the Mercedes-Benz CLS 250 CDI which starts at €59,857 while the 306 PS (225 kW / 302 hp) CLS 350 costs €64,617 - almost €15,000 less than the 640i Gran Coupe. The Mercedes CLS 500 with 408 PS (400 kW / 402 hp) costs €80,563 - just slightly more than the base 640i with 320 PS.

ja 83, potem pa popust na popust pa si na 65-70  evo kr točno sem zadel:)


Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 715
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#60

Dejmo tudi povedat, da bmwja bolj žgeš kot navadnega pasata, ker s pasatom ni užitka, medtem ko z bmwjem (sploh če ima kaj več pod pokrovom) ti da nekaj veselja.

In zato tudi odnese kak kos prej kot na drugih avtih.

Vem kaj misliš, se pa žal ne morem strinjati. V času e30, so bile od novega pri hiši 2. Ena se je prodala nekje z 100tkm, druga še vsaj 1x toliko. To "drugo", sem kmalu dobil v roke tudi sam. Brez nakladanja, tega avta se ni dalo uničiti, vozil se je skoz od novega na hard (takrat so ceste to dopuščale). Res da takrat ni bilo elektronskih jajc v avtu, ampak je vse drugo zdržalo...Danes? mhm

 

...da pa pri današnjem prometu, današnji bmwji ter ostala jajca ne zdržijo sem pa tja malce "gasa"...je pa prav hecno



Urejal m4tj4z, 24.07.2019, 13:42.

Prikaži več možnosti