Skoči na vsebino

 

pomoč pri nakupu e60 61

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
16 odgovorov v temi
Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 133
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#1

Do sedaj sem imel e39 tds 7 let in sem bil zelo zadovoljen zato sem se odločil da kupim e60 e61 ali x5 pa me zanima kako je z 2,5 motorji e60 je več različic in katera je bolj ziher se pravi trpežnost ketna ipd.. in kako je z 3,0 motorji na kaj naj bom pozoren

hvala zaenkrat


Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#2

M57TU2 motor ima že težavno ketno. Sicer pa poglej to povezavo, kar se ketne tiče http://prestige-germ...-chain-failure/


Prikaži več možnosti


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 017

#3

Moj nasvet pri nakupu je, da ne kupit.

 

Zamenjaj E39 2.5tds za naloadano FL 2.5d ali 3.0d in furaj naprej.


Prikaži več možnosti


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 832
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#4

Do FL ni problemov z ketno..nad FL pa daš tistih 750-1000€ za menjavo pa voziš...Drugače pa en dober pregled pri mehaniku ter tester pa je to to..niso tako slabi avti kot se jih opeva..fora je samo,da ko kaj crkne skoraj ni pod 100€..pač voziš mejo med kaj je boljše dati novo kaj rabljeno..evo primer..nov park senzor je 120 original...rabljeni so po 20-30€ kos..z druge strani pa imaš sprednje diske/ploščice original po 500€+..razen ,če daš nachbau za kakih 100-200€ manj potem bo pa čez par jurjev km sranje,da trosi volan pa kaki šrot so e6*ke itd..nevem meni je samoumevno kaj crkne se popravi..kaj bom zdaj jokal...lahko pa kupim renoja pa mi gre električna ročna pa 700€..vsakemu svoje..

P.S. ne zagovarjam modela ker ga sam vozim :-D kaki 2-3 tedne nazaj je ravnokar šlo par vijolic na njega..pa kaj čem zaj jokat..te stvari ki so spomenjane so za do 75-100k km..in z mojimi povprečnimi 10-12 na leto..do the math..lahko se pa to vse zanemarja potem so pa e6* kante ker je škoda dati 70€ za original jermen če je kopija 50€..nima veze če cvili ob vžigu..skratka..en dober pregled in go for it...PS 2 ..aja..glede elektronike..pa če ti vse crkne se boš še vedno lahko peljal  :ok2 kolega (saj sem nekje že napisal to) je imel ''mrk'' na avtocesti...armatura v temi vsi števci na nulo kot da je avto ugašnjen..par km se je tak peljal pa se je avto ''resetiral'' med vožnjo ali kako se naj izrazim..ampak crkno pa ni :ok 


Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 896
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d

#5

Lahko dobiš nasvete od tri različne skupine ljudi:

1) Skupina katera ti iz izkušenj odsvetuje nakup - - > taki so že v startu verjetno kupili podrtijo brez servisne zgodovine

2) Skupina katera ni imela v lasti tega modela - - > ignoriraj jih

3) Skupina katera ima ta model - - > naj ti ne bo žal dat kakšnega tisočaka pri več pri nakupu za vzdrževano vozilo in uživaj...
Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 133
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#6

evo sem nabavil 525 2006l motor: 256D2 zdej bomo pa vidli


Prikaži več možnosti
    • slavo in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 832
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#7

Motor je najmanjši problem..Le lopute daj ven pobrat iz kolektorja,če slučajno še niso..srečno vožnjo!


Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 133
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#8

to je oznaka motorja m57d25 če se ne motim kako je pa z menjalniki aut


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 470
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#9

Lahko dobiš nasvete od tri različne skupine ljudi:

1) Skupina katera ti iz izkušenj odsvetuje nakup - - > taki so že v startu verjetno kupili podrtijo brez servisne zgodovine

2) Skupina katera ni imela v lasti tega modela - - > ignoriraj jih

3) Skupina katera ima ta model - - > naj ti ne bo žal dat kakšnega tisočaka pri več pri nakupu za vzdrževano vozilo in uživaj...

Tako je to, dobro povedano!

 

In se nekaj - pri M57 veriga ni kriticna, pa naj gre za facelift ali ne. Verizni pogon je popolnoma enak kot pri E46 318d, 320d in 330d. Za te pa nihce ni nikoli rekel, da ima kriticno verigo. Razen 525d facelift - tisto je N57.

 

M57TU2 motor ima že težavno ketno. Sicer pa poglej to povezavo, kar se ketne tiče http://prestige-germ...-chain-failure/

Tale stran ima malo napacne podatke. Kolikor vem, so M57306D2 v E60 nehali vgrajevati v drugi polovici leta 2005, pa je tukaj ze naveden kot kriticen - prav tako njegov predhodnik M57306D1.

 

 

Kakorkoli - predvsem varno voznjo zelim, pa ne sekiraj se za to, kar drugi recejo da ti bo crknilo - pri meni se se ena taka "groznja" (pa tega je bilo ogromno) ni izkazala za resnicno, v treh letih sta mi razen odpravljanja grehov prejsnjega lastnika crknila dva ABS senzorja in dva park senzorja - skupni strosek 100 eur. Tudi za TDS pravijo, da je najslabsi BMWjev dizel ever (ali je ta prestol zdaj prevzel N47?), pa si bil z avtom tako zadovoljen, da si nabavil njegovega naslednika. :ok  Ti avti so super, ce so le v dobrem stanju. Redno ga vzdrzuj, pa ti bo nudil ogromno veselja v voznji! :ok



Urejal zok, 27.07.2019, 09:35.

Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 470
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#10

to je oznaka motorja m57d25 če se ne motim kako je pa z menjalniki aut

Samo servisiraj vsakih 80k km, pa ce je do zdaj bil redno servisiran na 160k ali manj, in ni bil pregrevan (vleka prikolice, zlorabljanje avta ipd.), bo se dolgo zivel. :ok


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 470
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#11

Razen 525d facelift - tisto je N57.

Pardon, tukaj sem mimo pihnil.Gre za M57N2 a.k.a. M57D30TÜ2.


Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 143
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#12

Kaj zdaj a je ketna pri 530D z M57D30TÜ2 kritična ali ne? Motor dela tako lepo, da se čudim, ko slišim druge v prostem teku.


Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 154
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#13

Tako je to, dobro povedano!

 

In se nekaj - pri M57 veriga ni kriticna, pa naj gre za facelift ali ne. Verizni pogon je popolnoma enak kot pri E46 318d, 320d in 330d. Za te pa nihce ni nikoli rekel, da ima kriticno verigo. Razen 525d facelift - tisto je N57.

 

 

V kolikor me spomin ne vara, je @MIHOLD porocal o vsaj treh primerih, kjer je na M57 neslo verigo, pri najrazlicnejsih kilometrih. Pa naj vsak presodi sam, komu verjeti.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 099
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#14

Kaj zdaj a je ketna pri 530D z M57D30TÜ2 kritična ali ne? Motor dela tako lepo, da se čudim, ko slišim druge v prostem teku.

Če je avto FL, je problematična. Je pa od tega kako je bil motor vožen in servisiran odvisno kdaj se bo strgala, lahko se pri 200.000 ali pri 350.000 km, manj in več kot toliko pa redkokatera zdrži, čeprav so bili primeri, ampak jih je malo. Če je imel avto veliko kratkih relacij, če se je olje menjavalo na 20.000 km ali več ali če servisna zgodovina ni znana, je dobro verigo zamenjat hitreje kot sicer.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 099
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#15

V kolikor me spomin ne vara, je @MIHOLD porocal o vsaj treh primerih, kjer je na M57 neslo verigo, pri najrazlicnejsih kilometrih. Pa naj vsak presodi sam, komu verjeti.

Saj imajo vsi 6 valjni dizli v E6x oznako M57, problematični so nekje od konca leta 2006 dalje.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 319
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#16

V kolikor me spomin ne vara, je @MIHOLD porocal o vsaj treh primerih, kjer je na M57 neslo verigo, pri najrazlicnejsih kilometrih. Pa naj vsak presodi sam, komu verjeti.

To je res zelo težko posploševati. Če gledam na moje izkušnje sem imel res cca. 15 strganih verig na M57 alu blok med letniki 2006 in 2009. Najbolj zanimvo je pa to

da jih je bilo 13 od 15 xdrive pogon pa tudi xdrive so večinsko bili E70 X5, dva kosa pa E61 xdrive...kilometri pa med 160kkm in 320kkm tako da ne rečem nič. Najbolje je da se človek čim manj sekira, če su mu zdi da bo mirneje spal pa naj zamenja verigo.

 

Ta teden sem imel F10 535d N57 210kkm kjer se je zamenjala veriga ker je motor tako ružil, da me je bilo dejansko strah ga zapeljati 10m iz dvorišča v delavnico. Spet druga F10 N57 xdrive z 350kkm veriga neslišna... težko je biti tukaj pameten. Najbolje je da se vsak odloča tako kot se mu zdi. Jaz glede tega težko dajem konkretne nasvete,

ker je toliko različnih situacij. Sam se na N47 in N57 poslužujem meritve raztezka po tovarničkih navodilih in nas te meritve do sedaj še niso izdale (tok tok na les :)


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 470
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#17

Najbolje je da se človek čim manj sekira, če su mu zdi da bo mirneje spal pa naj zamenja verigo.

:ok

 

Vsekakor ne gre za serijske odpovedi, kot pri N47, kjer si lahko skoraj siguren, da bos pred 200k km moral verige menjati. Kar po svoje niti ni tako tragicno, glede na to, da ves kaj te caka - lahko se pravi cas najdes dobro ponudbo, se najavis in docakas termin za menjavo se preden postane res kriticno... :-D


Prikaži več možnosti