Skoči na vsebino

 

Svet motociklizma: ture, avanture

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
106 odgovorov v temi
Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 437
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#81

Glede ture LJ-morje, predlagam da greste do Vrhnike čez Dobrovo in Horjul, ker stara cesta LJ- Vrhnika se vleče za pop*zdit, stalno neke čudne glupe omejitve in potem folk vozi 50 na celi trasi. Sicer z motorjem lahko mimo švigneš, samo tut vsa ta ravnina ni ravno nekaj uživaškega. Cesta čez Dobrovo in Horjul pa je izven naselij lepo zavita, povečini kar kvaliteten asfalt, meni zelo všeč.
Če boste šli moj predlog do Vrhnike, potencialni radarji so malo pred Avtomojstrom (stacionarna škatla), nato pa medobčinska bela Fiat Panda bodisi na Dobrovi, predvsem čisto na koncu Dobrove pri tistem industrijskem objektu, bodisi v Horjulu kmalu na začetku le-tega (pred tavelikim parkingom Metrela na levi, bodisi nato na Vrhniki: pri bivšem gostišču Polž (tu sicer malo verjetno, ker ravno dajejo novo fasado na objekt in zaradi delovnih odrov ni placa, da bi radar parkiral, je pa tam omejitev 40) na vstopu v mesto, ter nato na klancu proti Logatcu na ene dveh točkah).

Urejal Nixxon, 14.08.2019, 05:24.

Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • fp4492, nightmare in bancnik uporabnikom je všeč to sporočilo


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 646
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#82

ravno zato ker se tisti del vleče razmišljam, da bi jo do vrhnike ubral kar po AC, najlažje in najbolj enostavno. :ok2


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 762
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#83

Predno karkoli kulim bom najprej sprobal, da dobim obcutek. Z1000 se mi je zdel OK, ta nova Z900 naj bi bil tudi OK.

MT09 vsaj nova naj bi bila lepo uglajena napram prejsnji seriji, ki je imela navora prevec in naj bi bil motor kar nervozen.

Cilj je do nekje 110hp max. Brutale 800R mi je pa motor 1A, ga je kdo ze vozil?

MT09 je nekako najbolj univerzalen motor. Nezahteven za malo bolj moške voznike, za začetnike pa tudi zelo uredu. MV Aguste so kar zahtevne za vozit, ker imajo posebno ciklistiko in pač samo konstrukcijo agregata. Ko se jo navadiš, je izjemno agilna in igriva. Vendar jo moraš voziti z veliko mero odgovornosti. Ni to japonec, ki se zlije s teboj že od prvega kilometra. Jaz ti priporočam še kakšnega Triumpha, da si ga pogledaš. Odlični motorji, pri nas malo podcenjeni. Recimo Tiger 1050 Sport je zakon motor. 3 cilindri, ki izjemno vezno vozijo. Kar se tiče Aguste Brutale 800, so naredili korak naprej pri udobju in načinu vožnje, napram starim modelom, ki so bili res prave zverine. Jaz imam še staro 910 B4 verzijo, ki je izjemno brutalen motocikel, brez vsakršne elektronike in 150+KM. Ampak sama ciklistika je za prste polizat. Če bi kupoval spet MV Agusto, bi šel na Veloce 800 (vendar so Aguste izjemno drage zadeve in je potrebno prej dobro premisliti). Ducati Monster zame ni ne tič ne miš. Ima lepe linije, vožnja je nekje vmes. Mislim, da je veliko boljših motociklov na trgu. Recimo Z1000 SX je odličen motor, pa Suzukijev GSX 1000S, Honda ima tudi CB1000, ki je izjemno prijazen do uporabnika. KTM je spet nekaj drugačnega. Superduke je izjemen, vendar brutalen motocikel, Duke na drugi strani je umirjen, vendar proti japoncem podoben, kot MV Agusta. To so specifični motorji, dokler jih ne voziš..si ne moreš predstavljati, kako drugačni so. Že zaradi samega cevastega okvirja, ki je izjemno tog. 

Moj izbor za malo bolj začetnika je Yamaha 09 (mogoče Tracer GT verzija zaradi boljšega vzmetenja) ali pa Triumph Tiger 1050 Sport, po letniku 2016. Od Ducatija mogoče Multistrada 950.....Tudi Aprilia ima Shiver modele, ki so pri nas prej izjema, kot pravilo. Ampak izjemno dobri motorji, ki so na testih ponavadi med prvimi. Tudi vozijo se zelo dobro. Verjetno imajo najbolje 2 cilindraše na svetu....



Urejal Borut30, 14.08.2019, 07:29.

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 646
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#84

Bom se zapeljal malo do prodajalcev v tem in pa v prihodnjem mesecu, da vidim kako se kaj ti motorji obnesejo, sedalni del pa če bo opcija še za testno vožnjo toliko bolje, da se lažje odločim.


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 438
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#85

Kot je Borut napisal Avguste so lepe ampak spet spcifika. Kot drugi ali tretji motor taprava. Od nakedov ti je tudi Triumph top izbira. Se pa nebi strinjal da je 790 Duke umirjen, ravno obratno s svojo težo in motorno mapo te kar sili v "pizadrije" pri velikemu vsaj malo občutiš težo in velikost, malega pa prekladaš kot list papirja. Drugače od velikih nakedov je pa meni top Aprilia Tuono, sem jo že skoraj kupil letos samo nisem še tam v glavi.

 

Motor moraš peljat. S sedalnim delom se ne preveč obremenjevat, večina znamk ima sedaj 2-3 opcije sedežev, oziroma daš 100eur in ti ga en majstr preuredi v gel. Za 790 adventurja ti ga tudi jaz posodim, greva na eno turo in zamenjava. BMW je pa žal šel od hiše, da bi lahko primerjal s tistim. Pride nekaj drugega samo po pravici povedano še sam ne vem kaj.


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 646
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#86

Kot je Borut napisal Avguste so lepe ampak spet spcifika. Kot drugi ali tretji motor taprava. Od nakedov ti je tudi Triumph top izbira. Se pa nebi strinjal da je 790 Duke umirjen, ravno obratno s svojo težo in motorno mapo te kar sili v "pizadrije" pri velikemu vsaj malo občutiš težo in velikost, malega pa prekladaš kot list papirja. Drugače od velikih nakedov je pa meni top Aprilia Tuono, sem jo že skoraj kupil letos samo nisem še tam v glavi.
 
Motor moraš peljat. S sedalnim delom se ne preveč obremenjevat, večina znamk ima sedaj 2-3 opcije sedežev, oziroma daš 100eur in ti ga en majstr preuredi v gel. Za 790 adventurja ti ga tudi jaz posodim, greva na eno turo in zamenjava. BMW je pa žal šel od hiše, da bi lahko primerjal s tistim. Pride nekaj drugega samo po pravici povedano še sam ne vem kaj.


Z GS-om kolikor sem ga vozil ( na njemu sem se ucil) mi je bil top, ce se ne motim je bila 800-850ccm.

Tega 750A bi si pa rade volje ogledal :ok

Triumph si je pa kar lepo reklamo naredil z motogp2, ta triple r ni slab, edino teh luci ne morem prebavit :lmao

Aprilia tuono pa ima elektronike vec kot jo ima kaksen super duper japanac :ok2 vsaj sodec po testu, ki sem ga gledal.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


JaaN
JaaN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 331
  • Avtomobil: E39-525i & F11-525xd

#87

Super :ok
Se kdo?
Recemo potem kar 1.9.


Ce ne bo drugih zadev, potem grem tudi jaz.
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 646
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#88

Ce ne bo drugih zadev, potem grem tudi jaz.


Odlicno, vec nas bo, bolje bo :ok

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 646
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#89

Danes prvic odvozil turo do morja...jbg vse je enkrat prvic :ok2

Najprej sem planiral del poti odvozit po AC, nakar se mi se to ni dalo... odvozil sem celotno traso po stari cesti. Ko sem se nazaj vracal prot LJ sem sel logicno prot ridam, jih odvozim in razmisljam kako bedna je ta fura mimo planine ( omejitev)...nic, se ustavim in obrnem in nazaj na ride in odvozim naprej v smeri proti postojni, na kriziscu zavijem levo ( cez most nad avtocesto) in gasa prot cerknici in nato mimo rakitne in via domov. Kot, da ovinkov nisem imel dovolj od cele poti, sem sel se to odvozit.

In spet je tista trasa bila bombasticna: cerknica - rakitna.

Voznja mimo crnega kala pa ima tudi svoj car :ok

Vse skupaj: 280km.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • Rally fan je všeč


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 669
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#90

Tole je pa najina tura za ta vikend.
7 ur in 350km do Vira.


Lp, Samo

Pripete slike za predogled

  • IMG_20190816_113327.jpg

Urejal nightmare, 16.08.2019, 11:54.

Prikaži več možnosti
    • bancnik je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 306
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#91

Drugače od velikih nakedov je pa meni top Aprilia Tuono, sem jo že skoraj kupil letos samo nisem še tam v glavi.

Tuono je za zacetnika (ko je ze o tem tekla beseda) zelo pripravno samomorilsko orodje. Stari tip (gen.1, gen.2) ni imel niti ABS-a, poln navor na zahtevo kdajkoli, kadarkoli, kjerkoli (pa navora je ogromno) - we die like real men, pa to. Tuono V4 ima pa v najsvohnejsi obliki 160 konjev.

 

Po drugi strani je pa to motor, ki si ga lahko izkusen motorist samo zeli. Tako glede agregata, kot glede opreme - ciklistike, vzmetenja, zavor, ipd.



Urejal zok, 16.08.2019, 21:45.

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 646
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#92

Danes sem imel moznost si ogledat BMW XR 1000...ne recem motor je lep, zvok vemo, da prihaja iz RR-a ( malenkost omejena moc). Ko sem slisal ceno pa ‘hvala lepa’ :ok2 med drugim sem sel pogledat se MT09 SP a je niso imeli na zalogi.

Jutri skocim Monsterja pogledat pa se CB-jko.

Sem pa danes od kolega sprobal Tracer-ko 900 in mi je bil sedalni polozaj kar OK.
S taksnim motorjem oz taksnega tipa motor, ni nikakrsna tezava odvozit par 100-200km v kosu.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 438
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#93

Z GS-om kolikor sem ga vozil ( na njemu sem se ucil) mi je bil top, ce se ne motim je bila 800-850ccm.
Tega 750A bi si pa rade volje ogledal :ok
Triumph si je pa kar lepo reklamo naredil z motogp2, ta triple r ni slab, edino teh luci ne morem prebavit :lmao
Aprilia tuono pa ima elektronike vec kot jo ima kaksen super duper japanac :ok2 vsaj sodec po testu, ki sem ga gledal.

 


No potem eno osnovo imaš, ducati in ktm sta malo bolj divja in manj popeglana kot 800ka od bmw-ja.

Vsi evropski motorji imajo po večini Bosch elektroniko, ki je že v osnovi boljša od azijskih je pa tudi dražja kar se pozna na ceni. Vsi motorji tam 130KM plus pa jo praktično morajo imet, ker če ne postane motor za 90% motoristov neuporaben. Za tak navor in konjažo moraš imeti konkretno podstrešje pospravljeno in izkušnje, da ga obvladaš brez elektronike. En ovinek se malo afnaš z gasom in letiš ven. Meni je to ratalo na 800ccm, ko sem bil preveč korajžen. 1200-1300ccm to kar je sedaj na trgu bi me verjetno dalo na intenzivno, če bi imel srečo


 

Tuono je za zacetnika (ko je ze o tem tekla beseda) zelo pripravno samomorilsko orodje. Stari tip (gen.1, gen.2) ni imel niti ABS-a, poln navor na zahtevo kdajkoli, kadarkoli, kjerkoli (pa navora je ogromno) - we die like real men, pa to. Tuono V4 ima pa v najsvohnejsi obliki 160 konjev.
 
Po drugi strani je pa to motor, ki si ga lahko izkusen motorist samo zeli. Tako glede agregata, kot glede opreme - ciklistike, vzmetenja, zavor, ipd.


Se strinjam ni to motor za začetnike. Omenjen je bil kot moja osebna preferenca in kot sem že rekel z glavo nisem še tam. Zapestje je včasih še malo preveč "objestno" za tak motor.
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 646
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#94

Fantje koliko od vas jih ima izpuh brez db kilerja? Ce imate brez, koliko od vas je imelo morda problem s policijo zarad tega?

Danes sem slisal Tmax-a brez db kilerja in je napram mojem kot dan in noc razlika.

Ena opcija je, da bi malenkost porezal notranji del kilerja, baje naj bi se malo poznalo, ce je temu za verjet.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#95

Preveri na motoristi skupini na fb... boš videl da jih je kar precej dobilo kazen v tem mesecu... jaz se ne bi igral s tem... saj tako napačen zvok pa tudi ni zdaj.


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 646
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#96

Preveri na motoristi skupini na fb... boš videl da jih je kar precej dobilo kazen v tem mesecu... jaz se ne bi igral s tem... saj tako napačen zvok pa tudi ni zdaj.


Berem v skupini vsak dan kako je nekdo dobil kazen. Je nerodno ko jo dobis ( kazen) a po drugi strani sem v petek gledal instruktorja varne voznje kako je njegov motor brez dusilca...

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


JaaN
JaaN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 331
  • Avtomobil: E39-525i & F11-525xd

#97

Fantje koliko od vas jih ima izpuh brez db kilerja? Ce imate brez, koliko od vas je imelo morda problem s policijo zarad tega?
Danes sem slisal Tmax-a brez db kilerja in je napram mojem kot dan in noc razlika.
Ena opcija je, da bi malenkost porezal notranji del kilerja, baje naj bi se malo poznalo, ce je temu za verjet.


Vedno na vseh motorjih. Če se normalno pelješ nimaš težav.
Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#98

Ja dokler tudi brez dušilca ne presegaš db, potem ga ne rabiš... Problem najbolj nastane ko merijo glasnost, med redno kontrolo kot je omenjeno zgoraj če voziš normalno nisi niti vpadljiv.
Je pa to odločitev posameznika, jaz ga imam vedno not.

When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 981
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#99

Vceri sem se pelu cez Planino pa nikjer nisem videl nobene skatle...
Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 514
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#100

Vceri sem se pelu cez Planino pa nikjer nisem videl nobene skatle...

A gres kdaj mimo Celja, da vidim tvojo zverino enkrat :).



Urejal PIC, Včeraj, 12:08.

Prikaži več možnosti