P: E39 M5 - 540i - M544i?
#101
Sajj ne moreš verjeti koliko se sirotinje skupino okrog Enega avta k ga ne more tankat kaj sele vzdrževati al pa bog ne daj kupit...kva serjete...jzt k sam reko da bo mogoče moj avto na prodajo in z ceno slabih 9t€ so pa bili pametni in rekli kao Max 7t€ ,kao dva se bolj spoznata v avte in cene in kao oni Bodo rekli koilo je avto vredennn,Wtf...a tok dalec smo prišli??
Eden od cenilcev je ne dolgo nazaj kupio stareejsi avto 2 leti za dva Jurja mnj in vidim vsak dan otpira novo temo da kupi razne delee....vzdrzrvan avto in gume Made in Nje mačka sine veliko povejo o lasniku in realni vrednosti avta...mislim komentar je skoraj off topic but who cares... |
Prikaži več možnosti
|
#103
Kake srne, kake livade.. pa kje živite vi?? Kot sem rekel, govorite nekaj kar nimate pojma Urejal Matejkec, 22.08.2019, 20:31. |
Prikaži več možnosti
|
#104
Pred ca pol leta so bili eni 540 za 450e. Sedaj se lahko dobi 530i za 350e. Zgolj vv. Sory za ot. |
Prikaži več možnosti
|
#105
Teli avti so itak precenjeni, kaksno leto nazaj so zacel pretiravati s cenami in jih prekomerno hvaliti kot se tiste prave stare zanesljive avte tisti ki so jih imeli in so hotli iztrzit cimvec, potem ko vsi dvignejo cene nekako rata avto kao toliko vreden, kupijo jih za take velke denarje cist vedno do sedaj kaksni mladci ki jih zanima samo nastopastvo oz o bmwjih vedno vse in se vec in jih cez leto ze prodajajo tolk o intuziazmu bmw znamke, vedno se pa zadaj skrivajo same lepe napake. Avto ponavadi ljubiteljsko vzrzevan ker je zamenjan lezaj, medtem ko se avto za menjavo pnevmatik dviguje kar na podvozju saj je luknja v pragu normalna za intuziasta in 13keur.
Isto grem lahko pisat za e30, zdej je ze vsaka gnila 316 frgazer 2keur in hkrati super avto, tiste za 10keur kao zrihtane se pa prodajajo z notrnajosto v ledru ki je tolk razrezana in razpokana da niti neves kaj bi napisal, skratka vse po 10keur in vse z lepo fasado
Oziroma da na krajse povem, ko bo cas da je tak avto vreden 10keur, je zarad mene lahko v fake m5 motorni kombinaciji ampak za 200kkm in res kot nov, ne pa skoz samo lepotno krpanje in površna popravila.
Ampak dokler se najdejo norci... Urejal RALLIART, 23.08.2019, 09:48. |
Prikaži več možnosti
|
#106
Sej ne da branim koga. Ampak treba je vedet nekaj. To so V8 motorji, kjer je najmanjse odpiranje motorja 1000+€.
Podvozje spravit v red je 1000+€ brez amortizerjev in vzmeti. Ce nimas vsega zavarovanega, ti odleti ogledalo je cca 1300€ komplet. Poraba goriva je 12+ litrov na 100km, ce ga priganjas 15 brez problema. Diski na servisu sprednji z ploscicami ziher 700€. Niso to avti za vse, to je drago za vzdrzevanje. Vem. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#107
Ravno zaradi takih karoserij ali pa zaradi tega ker so ti avtomobili v popolnem tehničnem razsulu se cene dvigujejo.
Zdj dobit M5 ali recimo lepo 540i ki ni rjava, zaletena, cela poštrihana in je tehnično odlična je že cela umetnost. Od original M5 je tukaj ostala gnila karoserija, papirji ki imajo vpisan 3.0 motor in pa ostala periferija ki izgleda v dobrem stanju in je vredna nekaj €. Notranjost kot vem je tudi menjana. Vglavnem dober nakup za nekoga ki bo pripeljal drugo karoserijo in si naredil odlično sestavljanko. Ali pa nekoga ki bo to začasno saniral ter užival. Koliko pa je to vredno pa ve vsak sam. |
Prikaži več možnosti
|
#108
Za moje pojme je pac avto precenjen. Za ta denar o rihtanju in vdiranju praga v podvozje sploh ne bi smel pomisliti kaj sele da moras iti to.se sanirati.
Drug problem zame je ker avto ni niti tic niti mis ampak "sestavljanka". Ni M5 ni 540 in ni 530 ter tudi utediti papirje spet nazaj na M5 je tudi rahel.glavobol. Kako je bila narejena menjava motorja in ostalih komponent katere to potegne za sabo je spet vprasanje, na eni od slik motorja mi je prvo v oci padel tisti kup zmestranih zic katere tam ne bi smele biti oz. vsaj ne tako zlozene(zice bi morali biti v crni skatli,konektorji za sobe ....) ,ce je to tako narejeno se vprasam kako je potem z ostalim. Po neki moji realni oceni bi bil ta avto vreden tam do 6000€. Urejal blackberet, 23.08.2019, 11:56. |
Prikaži več možnosti
|
#109
Kar se se tice karoserije/pragov to ni niti malo nedolzno. Kadar manjkajo zadaj male zavesice na dva vijaka to pomeni da je karoserija na tistem delu ze piskot in vijakov nimas kam vec zasrsufati in lahko zavesice samo dol potrgas ter se kaksen kos karoserije za spomin.
Nisem se videl e39ke v prvi barvi da je tam rjava drugje pa ne bi bila. Torej je rja se kje drugje kot samo tam ali pa je bila. Urejal blackberet, 23.08.2019, 11:53. |
Prikaži več možnosti
|
#110
Poznavalci M5 avtov; me zanima za koliko cekinov se da dobiti delujoč oz. obnovljen M5 motor iz E39, ali so že redki in cenjeni kot diamanti? |
Prikaži več možnosti
|
#111
Tam nekje med 3 in 5k eur računaj, odvisno od stanja in tudi od sreče, ker ga ni ravno lahko dobit. Boljše uvozit cel avto iz UK ali iz USA, če mene vprašaš. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#113
Itak da ni, dokler je ne boš prodal za ta denar, pač ni vredna |
Prikaži več možnosti
|
#114
Itak, da je... se par klicev sem mel pa sem napisal ceno 8500
![]() Da bi mi pa en dal 7500 EUR pa ne vem kaj bi, verjetn ga ne bi dal, oziroma tezko, oziroma zakaj ze. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#115
Svet je šel v q.. Gnila E39 10k€ (V8 Al V16 k.. ga gleda) , un tam bi rad 20k€ za E91. Dokler se ovce pustijo samo šišaj miško. Svaka jim čast ( tistim kateri prodajo) ![]() Urejal hammanM5, 23.08.2019, 15:12. |
Prikaži več možnosti
|
#116
N problem prodajat, problem je prodat.
Jaz vsakemu priželim, da proda po čim višji ceni.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#117
Sprejemam tudi različne ponudbe... |
Prikaži več možnosti
|
#118
Jaz nebi preveč popuščal pri ceni, če komu ni ok pač vzame drugega, na trgu jih je dovolj
![]()
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#119
V original stanju M5 bi bilo tole pa še vredno nekje 8-9k, tako pa žal...
Uspešno prodajo ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#120
Sanja svinja kukuruz. Vlak je že odpeljal al ti treba narisat? M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson |
Prikaži več možnosti
|