Skoči na vsebino

 

e61 pomoč pri aut menjalniku in še nekaj malenkosti

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
32 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#21

iščem tvojo temo postopek menjave pa nikjer ne najdem 

 

Na kratko

 

 

Kaj se same menjave olja tiče in kontrole nivoja,  lahko ga je  preveč v menjalniku, lahko ga je  premalo v menjalniku. Oboje je lahko razlog za cukanje itd....

Olje se menja po ZF postopku.... Sem naredil že par menjav pa vsi delajo.

 

Nivo se da preverit takole, da se avto postavi na dvigalo v vodoraven položaj, to je zelo pomembno!.

Pri zagnanem motorju se menjalnik pusti v P mode, se odvije na menjalniku čep za dolivanje, če olje teče ven, ga je preveč, če ne izteka ga je premalo in ga je potrebno dolit.

 

Postopek menjave pa je sledeč:

Olje zliješ ven, odviješ vijake karterja, menjaš filter, tesnila, namestiš karter, uporabiš križno privijanje vijakov. Naliješ olje pri čepu za dolivanje, dokler ne začne tečt ven, zapreš čep, greš v avto, zaženeš motor, greš skozi brzine, vmes paziš na temperaturo menjalnika, ki pa ni problematična če si pri delu zbran in dovolj hiter. Bit pa mora med 35 in do max 50°c. Motor pustiš prižgan, menjalnik v p, ena navodila pravijo tudi, da pustiš v D in zategneš ročno, doliješ olje, da zopet priteče ven in zapreš čep. Po končanem postopku pobrišeš adaptacije in na novo naučiš menjalnik po danem ZF postoku za določen tip. Vse te stvari najdeš na internetu. Original ZF navodila so dostopna vsakomur. Za tako delo sta najbolj primerna dva, da se lažje in hitreje zamenja in dolije olje.

 

V kolikor se sledi postopkom, v kolikor je tudi sam menjalnik dober, mora po vsem tem delovat brezhibno. jaz delam menjalnike po postopku da pustim v d z ročno in dolijem olje kolikor je potrebno. Seveda so tu deljena mnenja, da ta postopek ni pravilen, da je pravilen samo v P mode brez ročne. Meni po postopku v D z ročno vsi menjalniki katerim sem menjal olje in pobrisal adaptacije ter jih na novo naučil delujejo brezhibno. Menjalniki na katerih sem te postopke uporabil so ZF5HP18/19 ZF6HP26.....



Urejal dragan klep, 01.08.2019, 10:04.

Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#22

hvala za trud :)  prej sem tudi sam malo poguglal in našel par variant in prav tako sem naredil kot ti samo nisem meril temperature in brez ponovne adaptacije. zaenkrat deluje bp. bom šel pa danes na kak dolg vzpon hrib da vidim če bo še tam ok.

kar se pa kao prazne gume tiče sem pa nafilal po knjigi in potrdil novo vrednost in je sedaj ok.  


Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#23

Dobro bi bilo še zamenjat 5 tesnil pri mehatroniki. Na vecjem pravokotnem rado ohisje poci in ne tesni. Enako je obvezno menjat tudi tesnilo za konektor mehatronike.

Urejal Bimmer-MB, 02.08.2019, 08:30.

Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#24

Dobro bi bilo še zamenjat 5 tesnil pri mehatroniki. Na vecjem pravokotnem rado ohisje poci in ne tesni. Enako je obvezno menjat tudi tesnilo za konektor mehatronike.

bom malo poguglal če imaš pa kako sliko al pa link pa še boljš


Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#25

:-D Evo tkole ni mi dalo miru tisto z temperaturo olja in sem danes ponovil kompletno vajo avto sem dal tudi v vaservago in uspešno opravil vse okoli menjave olja.

Šel sem na test in sem se malo vozil okrog v vrhniški in višnjegorski klanec gor in dol avtomatsko, ročno, lepo vožno, grobo vožnjo skratka probal sem vse varijante in vse je bilo B.P.

šalta tako lepo da sploh ne morem verjet. 

 

Hvala vsem za pomoč izgleda, da  je bil menjalnik potreben samo novega olja in taprave količine, zdaj bom mirno spal  :laugh  vesel ko radio haha. :ok


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 332
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#26

Meni je e60 javil prazno gumo potem ko sem Zamenjal zimske za letne gume. V kolesih nimam nobenih senzorjev. Woo Doo magic

Po vsakem polnjenju ali menjavi pnevmatik moras resetirati flat tyre monitor.

 

Glede temperature olja v menjalniku - razberes jo z diagnostiko. ;)


Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#27

zdaj ko se že nekaj dni vozim je vse ok nobene napake več ampak, ko je avto segret in ko menjalnik zaniža v 1 npr. pred semaforjem je kar na grobo malo rukne in iz prve potem v drugo tudi, druge prestave pretika gladko. 

a bi lahko to rešil z resetom-adaptacijo menjalika ali je to že prepozno in je znak kake obrabe. mislim pa da pred menjavo olja ni bilo tako na grobo čutilo se je ampak ne toliko. 


Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 070
  • Lokacija: Maribor

#28

Pa kakšen reset? Menjalnik je za obnovit ker z menjavo olja dosti ne rešiš ko že zabija med prestavami.Pelji do mojstra za avt. menjalnike pa boš takoj vedel v ćem je problem.



Urejal Colt, 08.08.2019, 13:29.

Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#29

Pa kakšen reset? Menjalnik je za obnovit ker z menjavo olja dosti ne rešiš ko že zabija med prestavami.Pelji do mojstra za avt. menjalnike pa boš takoj vedel v ćem je problem.

ja mi je jasno kako je pa s tistim updatom sowtwara za menjalnik nekaj sem bral da se da omiliti težavo


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 918
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#30

zdaj ko se že nekaj dni vozim je vse ok nobene napake več ampak, ko je avto segret in ko menjalnik zaniža v 1 npr. pred semaforjem je kar na grobo malo rukne in iz prve potem v drugo tudi, druge prestave pretika gladko. 

a bi lahko to rešil z resetom-adaptacijo menjalika ali je to že prepozno in je znak kake obrabe. mislim pa da pred menjavo olja ni bilo tako na grobo čutilo se je ampak ne toliko. 

Glej, sam in tukaj na forumu lahko v nedogled ugotavljaš kaj je in ni narobe. Če hočeš točno vedeti, potem se zapelji z avtom do nekoga, ki to res obvlada - definitivno ti predlagam uporabnika @vwdrajver. Jaz sem se zapeljal do njega in odšel s točnimi informacijami kaj je za urediti in kaj je za pustiti pri miru. Vozila sva se pa priključenem testerjem cca eno uro in probirala delovanje avtomatika na vse možne načine.

 

Ko se vrne z dopusta, se bova zmenila za termin in se uredi, kar je za poštimati, preden iz "malenkosti" pride do večje okvare. 


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 355
  • Lokacija: ljubljana

#31

Na kratko

 

 

Kaj se same menjave olja tiče in kontrole nivoja,  lahko ga je  preveč v menjalniku, lahko ga je  premalo v menjalniku. Oboje je lahko razlog za cukanje itd....

Olje se menja po ZF postopku.... Sem naredil že par menjav pa vsi delajo.

 

Nivo se da preverit takole, da se avto postavi na dvigalo v vodoraven položaj, to je zelo pomembno!.

Pri zagnanem motorju se menjalnik pusti v P mode, se odvije na menjalniku čep za dolivanje, če olje teče ven, ga je preveč, če ne izteka ga je premalo in ga je potrebno dolit.

 

Postopek menjave pa je sledeč:

Olje zliješ ven, odviješ vijake karterja, menjaš filter, tesnila, namestiš karter, uporabiš križno privijanje vijakov. Naliješ olje pri čepu za dolivanje, dokler ne začne tečt ven, zapreš čep, greš v avto, zaženeš motor, greš skozi brzine, vmes paziš na temperaturo menjalnika, ki pa ni problematična če si pri delu zbran in dovolj hiter. Bit pa mora med 35 in do max 50°c. Motor pustiš prižgan, menjalnik v p, ena navodila pravijo tudi, da pustiš v D in zategneš ročno, doliješ olje, da zopet priteče ven in zapreš čep. Po končanem postopku pobrišeš adaptacije in na novo naučiš menjalnik po danem ZF postoku za določen tip. Vse te stvari najdeš na internetu. Original ZF navodila so dostopna vsakomur. Za tako delo sta najbolj primerna dva, da se lažje in hitreje zamenja in dolije olje.

 

V kolikor se sledi postopkom, v kolikor je tudi sam menjalnik dober, mora po vsem tem delovat brezhibno. jaz delam menjalnike po postopku da pustim v d z ročno in dolijem olje kolikor je potrebno. Seveda so tu deljena mnenja, da ta postopek ni pravilen, da je pravilen samo v P mode brez ročne. Meni po postopku v D z ročno vsi menjalniki katerim sem menjal olje in pobrisal adaptacije ter jih na novo naučil delujejo brezhibno. Menjalniki na katerih sem te postopke uporabil so ZF5HP18/19 ZF6HP26.....

pozdravljen,

 

lahko tole malo bolj razložiš? ok razume, da če teče ven da ga je preveč...če se ne izteka ga je pa premalo? kako potem določiš če je tista prava količina?

mogoče neumno vprašanje ampak mi res ni jasno...


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 332
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#32

Menjalnik je za obnovit ker z menjavo olja dosti ne rešiš ko že zabija med prestavami.

Ni res. Ce je adapracija narobe "naucena" glede na trenutne pogoje, bo zabijalo. Dodaj se prenizek nivo olja, pa si tam.

 

 

kako potem določiš če je tista prava količina?

Ko tece ven v tankem neprekinjenem curku.


Prikaži več možnosti


Joe Dimaggio
Joe Dimaggio

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW 525 E61

#33

nov update : zadeva je sledeča menjalnik se kr sam poboljšuje vsak dan je bolje rukanja v prvo in iz nje ni več, izgleda da mu je pomagala menjava olja ali pa ima voljo še dolgo služit haha


Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč