Skoči na vsebino

 

Pogoste težave z G30/31

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
58 odgovorov v temi
Costella
Costella

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 541
  • Lokacija: Slovenija

#1

Dobrodosle vase izkusnje.
Bavarska polka.
Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 185
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#2

A ni nekam nov da bi se že pokazale hibe in težave?


Prikaži več možnosti


Falko
Falko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 229
  • Lokacija: LJ

#3

Base na tujih forumih kar bentijo, naj bi bilo kar nekaj okvar, nisem preverjal
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 710
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#4

A ni nekam nov da bi se že pokazale hibe in težave?

BMW je to, nikoli ni prekmalu :beer.

 

Znanec iz CH ima 540, je kr precej izrednih obiskov servisa imel, lahko se pozanimam kaj vse so rihtal, čeprav dvomim da bo vse povedal, je le BMW sektaš


Prikaži več možnosti


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 103
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#5

Base na tujih forumih kar bentijo, naj bi bilo kar nekaj okvar, nisem preverjal

Dej si prosim preberi kaj si napisal.

1. Baje

2. Naj bi bilo

3. Nisem preverjal

 

Đizs,...


Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti
    • fp4492, frizo in jastreb uporabnikom je všeč to sporočilo


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 554
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#6

Navajam par drobnih zoprnij ki mene osebno motijo, komu drugemu pa je verjetno vseeno.

  • V prtljažniku nima kljukic za obesit vrečke iz trgovine. F31 to ima, G31 pa ne, in se potem vse valja po prtljažniku ko polagaš ovinke. G 31 je imel tudi zelo praktične elastike v prtljažniku, kamor si lahko zataknil steklenice vina, da se niso valile naokrog. Tudi tega v G31 ni. Je očitno pravi mesarski avto, in ne posh chick car kot F31.
  • Prtljažnik ima ravno dno, kar je super. Če dno odpreš imaš tudi prostor za pospravit rolo prtljažnika, če ga ne rabiš zaradi podrtih sedežev. Če je rolo na svojem mestu, se sam dvigne, ko odpreš prtljažnik, in spusti ko ga zapreš. Do tu vse OK. Vendar je prostor pod pokrovom prtljažnika izjemno majhen. Vanj ne gre skoraj nič. V F31 sem v luknji pod pokrovom vozil posodo z rezervnim gorivom, v G31 pa to nimam kam vtaknit, čeprav je precej večji avto.
  • Smart ključ s ekranom se z brezstičnim polnjenjem v sprednji konzoli nikoli ne napolni. Se pa dokaj hitro prazni, že po enem tednu je prazen, čeprav ga nič ne uporabljaš. Edini način, da ga napolniš je preko usb kabla (usb mini A in ne dosti boljši C; BMW je taka retro firma), za katerega pa ima en šit gumi pokrovček, ki ga je zelo težko odpreti. Vse skupaj je popolnoma neuporabna "premium" igrača, ker je preslabo narejena. Bilo bi dosti bolje, če bi namesto tega fancy ključa investirali malo več denarja v mobilno aplikacijo, ki bi lahko omogočala vse navedene funkcije, in to brez zamika, ne pa tako kot sedaj, ko se zdi da gre na luno in nazaj, preden se kaj zgodi.
  • Head up display se v kombinaciji s polariziranimi sončnimi očali ne vidi skoraj nič. Na F31 se je videlo dosti bolje.
  • radarji in lidarji se ob hitri spremembi temperature radi zarosijo in potem ne delajo, crkne active protection in aktivni tempomat. Tako je bilo tudi v prejšnjih modelih.
  • Osebno mi je zoprno da se avto ne izklopi več na gumb, ampak komandna plošča in radio ostane prižgan; izključi se, ko odpreš vozniška vrata. Ali pa ga moraš izključiti iz i-drive menija.
  • Glede na F31 so zamenjali smer povečevanja mape z rotiranjem gumba i-drive. Prej je bilo v smeri urinega kazalca, sedaj ravno obratno. Ena taka kozlarija kot apple zoom in command + wheel down, na windowsih pa je Ctrl + wheel up. Na koncu je isto kot stari USB konektor - vedno najprej poskusiš napačno smer, preden najdeš pravo.
  • Bug, ki se jim vleče že več serij je, da ob menjavi radijske postaje na gumbih na volanu ne preskoči od zadnje postaje na prvo, temveč ostane na zadnji postaji. Če pa postaje menjaš z gumbom na glavni konzoli, pa pravilno preskoči s prve na zadnjo in obratno.
  • Pri sortiranju spiska DAB postaj so naredili korak nazaj glede na prejšnjo serijo. V starem DAB-u so bile postaje grupirane po državi, in potem po abecedi. Tako sem lahko enostavno preklapljal med slovenskimi postajami, in še pogledal italijanske ali nemške, če sem bil v območju kjer delujejo. Slovenija ima čudno geografijo in agresivne sosede, tako da na čudnih mestih dobiš hrvaške radije. Tako na se ti sedaj nenadoma vštuli radio Banovina ali Laganini. To mi potem zjebe mentalni vrstni red postaj. Tudi če bi slučajno te blodne radije hotel poslušati, zaradi slabega sprejema izginejo za prvim vogalom. Tako da je uporabniška izkušnja precej slaba.
  • Cel connected drive je še vedno buggy as hell, in pol stvari v Sloveniji ne dela (RTTI, on-line entertainment, opozorila za stop znak, povezava s parkirnimi hišami za preverjanje prostih mest, over the air update ...)
  • V connected drive portalu ti nudi opcijo nalaganja profilne slike, vendar potem nobene slike ne zna prebrati (ne JPEG, ne PNG, ne male in ne velike).
  • Integracija elektronske pošte v idrive je katastrofalna. BMW ne podpira šifrirane komunikacije, zato gmail z androidom ne dela out of the box. Šele ko izključiš bolj varno šifriranje, zadeva začne delovati. To pa se mi za on-line storitev zdi zelo neprofesionalno s strani BMW-ja.
    https://support.goog...ail/5p6uH5YMYiM
  • Glede na prejšnje modele so povsem spremenili algoritme "vzpodbujanja" voznika k varčni vožnji v Eco pro načinu. V F31 ti je veselo prišteval "privačevane" kilometre, ki si jih domnevno naredil zaradi vožnje v tem načinu, in umirjenem zaviranju in pospeševanju. Na daljši vožnji sem mimogrede "privarčeval" 100 km in več. Na G31 pa je povsem drugače, in z podobno vožnjo dobim samo par km prihranka. Skratka - ali so lagali prej, ali pa lažejo sedaj. Jaz stavim na prvo, to je da je prihranek od tega eko sranja v resnici dokaj majhen, gre samo za neko "gamification", ko skušajo v vozniku sprožiti eko endomorfine, če mu rečejo da je privarčeval za X km goriva. In če je poraba visoka, jtak sam kriv, ker je poreden. Ledeniki se pa topijo in Greta jadra na elektriko.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, DreamBMW, Bavaria fan in 6 ostalim je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 878
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#7

Piskač za varnostni pas ne neha piskat, tudi če ustaviš, odpreš vrata ali daš v R. Še star berlingo ima to urejeno.
Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 716
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#8

Berem izkušnje @višnja; 90% težav s to kur#&** povezljivostjo :napaka , smart ključem, Eco napotki v kombiinštrumentu, prikazi, radiom...sej vsega sploh ne zastopim...ampak mene pri BMW-ju zanimajo predvsem (99%) vozne lastnosti :ok , odzivnost volana, komunikacija volan-podlaga, zavore, odzivnost menjalnika, vklaplanje ESP-ja v kritičnih situacijah (pri BMW-ju se spodobi kak drift-vsaj na kakšni drseči podlagi), položaj za volanom, ergonomija nasplošno, kako se obnaša motor, podajanje moči (turbo luknja), zvok.....saj nisi kupil PC na štirih kolesih?? :fight


:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 710
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#9

Rally fan, se ti zavedaš da si bolj kot ne vrsta v izumiranju? Sam isto razmisljam kot ti, ampak se včasih počutim kot dinozaver ( sam mal manjše zobe mam pa bolj živ sem)...nič mi ni jasno kdaj je avto prenehal biti avto in postal dnevna soba in kdaj točno je vožnja postala trpljenje nekaterim...


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, soulfly in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 245
  • Lokacija: Ljubljana

#10

Tudi jst vidim v druzbi vsi drkajo na zaslone pa na lucke. Nobenga ne zanima vec kaj je pod haubo...voznja, uzitek? 90% jim je sam prevoz od a do b.
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 109
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#11

90% voz 4 valjni dizl. Jaki filing v voznji. Dans ni avta te klase ki se skabo pelje.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 959
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#12

Višnja, hvala za tole. Bom lepo servisirala in vzdrževala F30-ko, pa dok se pelje, se pelje, potem pa na Dinos.


Berem izkušnje @višnja; 90% težav s to kur#&** povezljivostjo :napaka , smart ključem, Eco napotki v kombiinštrumentu, prikazi, radiom...sej vsega sploh ne zastopim...ampak mene pri BMW-ju zanimajo predvsem (99%) vozne lastnosti :ok , odzivnost volana, komunikacija volan-podlaga, zavore, odzivnost menjalnika, vklaplanje ESP-ja v kritičnih situacijah (pri BMW-ju se spodobi kak drift-vsaj na kakšni drseči podlagi), položaj za volanom, ergonomija nasplošno, kako se obnaša motor, podajanje moči (turbo luknja), zvok.....saj nisi kupil PC na štirih kolesih?? :fight

Težava je ta, da poleg idealnih voznih lastnosti, kakor jih pričakujemo od BMW-ja, osnovne zadeve morajo delovati. Torej osebno pričakujem nosilce za vrečke v prtljažniku (ne kot ima rešeno Škoda, kot mi je evforično razlagal nekdanji sodelavec, da je vrečke dal v prostor levo spodaj v voznikovih vratih), pa da ne plačaš za super fancy in v praksi počasen e-ključ 1300 evrov, potem pa takole nesramno izvisiš. Če se že gremo, naj poštimajo.



Urejal anita_a, 04.08.2019, 22:07.

Prikaži več možnosti
    • Tadej Sevšek je všeč


Sport Driver
Sport Driver

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 022
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Das (kleine) Auto

#13

Tudi jst vidim v druzbi vsi drkajo na zaslone pa na lucke. Nobenga ne zanima vec kaj je pod haubo...voznja, uzitek? 90% jim je sam prevoz od a do b.

Pogovarjamo se o seriji 5 ne pa nekem hothatchu ali pa športnem kupeju. Tukaj je fora da je avto udoben, komot, da imaš veliko opreme za udobje. Čez ovinke se se je dovolj dobro, je hiter na avtocesti in super potovalnik. Ampak dolgočasen avto pač. Še s 6 cilnder bencinarjem nimaš nekega zvoka več, rabiš v glavnem m550i, laj šele da bi bil dizel zabaven, sploh pa v avtu težkem skorej 2 toni in dolgem 5m. G30 je super avto ampak zabavna bodo pa vsaka mala jajca z 1/3 konj bolj, razen če je komu izredno zabavno tiščat na avtocesti 200+, prej otak ni zanimivo ker je predobro zvočno izoliran.


Prikaži več možnosti


dusanb14
dusanb14
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Avtomobil: G30 530XD

#14

Se v glavnem kar strinjam z @višnja, sploh kar se tiče kao smart daljinca, ki je totalno neuporaben. Še šibedaha ne moreš odpreti na tilt, da se avto shladi, ko vklopiš hlajenje-ventilacijo poleti. Res tudi ne razumem, da s tem daljincem ne moreš avta vžgati, da se shladi poleti. Aha lahko pa pogledaš servisne intervale, pa kdo to potrebuje na ključu?!

Hlajenje sedežev je tudi noro dobro rešeno, namreč ker je avto razgret, ventilatorji v sedežu samo razpihavajo itak vroč zrak, ki je akumuliran v sedežu.. a ne bi bilo bolje, da bi mogoče vsaj malo  zrak zajemal iz šob od klime, ki potujejo pod sedežem.

Drugače pa kar se tiče voznih lastnosti, motorja-menjalnika pa vse pohvale, zelo zadovoljen proti F10 525D. 


Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 593
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#15

Berem izkušnje @višnja; 90% težav s to kur#&** povezljivostjo :napaka , smart ključem, Eco napotki v kombiinštrumentu, prikazi, radiom...sej vsega sploh ne zastopim...ampak mene pri BMW-ju zanimajo predvsem (99%) vozne lastnosti :ok , odzivnost volana, komunikacija volan-podlaga, zavore, odzivnost menjalnika, vklaplanje ESP-ja v kritičnih situacijah (pri BMW-ju se spodobi kak drift-vsaj na kakšni drseči podlagi), položaj za volanom, ergonomija nasplošno, kako se obnaša motor, podajanje moči (turbo luknja), zvok.....saj nisi kupil PC na štirih kolesih?? :fight

 

čakaj malo, med vožnjo iz Celja v Lj, vsak dan po AC, gredo tebi te stvari po glavi? Malo morgen...


Boobs is back!
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 710
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#16

Meni grejo pa nardim 3500 km na mesec minimalno...se nikol se nisem ulovil da bi pomislil uf kak se mi je hitro povezal telefon z avtom, kak fajn je zelena barva v eco modu, kak fajn piska in trese lane asist...sem se pa ulovil veckrat z mislijo, kak fajni je bil tale ovinek ali kombinacija le teh, skoda ker ni avto kak stotak kg lazji ipd...
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, bizdam, bmw330cd in 2 ostalim je všeč


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 554
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#17

Meni grejo pa nardim 3500 km na mesec minimalno...se nikol se nisem ulovil da bi pomislil uf kak se mi je hitro povezal telefon z avtom, kak fajn je zelena barva v eco modu, kak fajn piska in trese lane asist...sem se pa ulovil veckrat z mislijo, kak fajni je bil tale ovinek ali kombinacija le teh, skoda ker ni avto kak stotak kg lazji ipd...

FYI, barva v Eco Pro je modra.

Ko smo ravno pri tem, še en primer slabega dizajna. V starem prikazu EcoPro statistike v F31 si dejansko videl časovni graf, kdaj si imel nizko porabo, kdaj visoko in koliko. Iz novega prikaza na G31 pa se ne vidi skoraj nič. Poleg tega ne vem kaj naj bi pomenila ikona 29,4 z avtomobilčkom s puščico. Če bi ugibal bi rekel da privarčevani km, vendar v glavni konzoli kaže drugo vrednost.

ecopro.jpg

 

Kilometrov naredim precej več, na službenih poteh pogosto tudi 1000 na dan, v službo pa se vozim s kolesom.

Dolge vožnje so večinoma po avtocesti, pogoste so nesreče in zastoji. Zato te elektronske igrače pridejo zelo prav.

Kar se tiče piskanja in tresenja je G31 (če to opremo ima) za več korakov naprej od F31. Na F31 sem imel samo lane assist, ki je z vibracijo volana opozarjala na menjavo pasu brez smernika, opozorilnik za mrtvi kot (rumeni trikotnik poleg ogledala in vibracija volana), ter radar spredaj in zadaj, ki je opozarjal na prekratko varnostno razdaljo.

Na G31 pa imam "innovation package", ki omogoča da avto samostojno drži vozni pas, s tempomatom zadano želeno hitrost, pa tudi varnostno razdaljo do vozila spredaj. Varnostno razdaljo lahko nastavljaš. Volan lahko spustiš, vendar po kakih petih sekundah postane rumen (v prikazu na konzoli), kmalu zatem zapiska, in če ne daš rok na volan, postane opozorilo rdeče in avtomatska vožnja se izključi. Na ta način se BMW reši odgovornosti, saj vedno odgovarja voznik, in toliko nevarnost da bi ljudje spali za volanom kot pri Tesli, ki ima višji nivo avtonomne vožnje.

Meni ta princip vožnje odgovarja, saj mi omogoča razgibavanje nog na dolgih vožnjah. Prav tako mi je zabavno opazovanje umetne inteligence, kdaj zazna vozilo pred seboj, kako zvozi ovinek, kje mu manjka predvidevanje prometne situacije. Seveda ne vozim vedno v tem načinu, je pa včasih podobno vožnji z angelom varuhom, ki te reši v trenutku nepazljivosti.

Na srečo kakšnih resnih nesreč v svoji vozniški karieri nisem imel, se pa mi je zgodilo da sem v nervozi ob vsem piskanju parkirnih senzorjev vseeno popraskal blatnik. V G31 z vso to asistenco pa v tem primeru sunkovito zavre in prepreči da bi zadel oviro spredaj ali zadaj. Ko se mi je prvič zgodilo je bilo tako sunkovito, da sem bil prepričan da sem nekaj zadel. V resnici me je že obvarovalo pred praskami.

Mogoče nisi rekel, kako hitro se ti telefon poveže, ker na boljše se hitro navadimo. Jaz pa vem da sem klel koliko časa je na prejšnjem avtu prenašal obsežen telefonski imenik iz mobilca v idrive, ali pa kako počasi se je zagnala navigacija (sedaj je hitra).

Seveda bi bilo fino, če bil bil avto sto kil lažji, ampak glede na precejšnjo razliko v velikosti med G31 in F31 je med 100 do 150 kg več pravzaprav zelo malo. Pa tudi teža pride kdaj prav - se spomnim kako me je zibalo v burji pri Ajdovščini, ko sem vozil manjši avto s težo okrog tone, sedaj pa lahko suvereno vozim, kot da ni nič.


Prikaži več možnosti
    • m4tj4z je všeč


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 554
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#18

Tudi jst vidim v druzbi vsi drkajo na zaslone pa na lucke. Nobenga ne zanima vec kaj je pod haubo...voznja, uzitek? 90% jim je sam prevoz od a do b.

Nekaj čas je potrebno investirati tudi v spoznavanje lučk. Sicer imaš vse te manekene z avti za 100.000 € in telefonom v roki. In jaz se sprašujem - kako so zaslužili za tak avto, če niso sposobni upariti telefona z avtom preko Bluetootha?

Kar pa se tiče užitka - glede na to da že 12 let vozim osovraženi dvolitrski dizel - v trojki je bil dokaj poskočen, še posebej v Sport+ načinu. Mislil sem, da bo podobno tudi v G31, saj ima 5 konjev več kot na moji prejšnji F31. Tudi nominalni pospeški so podobni. Vendar teža in zračni upor naredita svoje. Poleg tega pa je avto fantastično zvočno izoliran, motor se sliši minimalno, piša okrog vozila ni. Zato je subjektivni občutek hitrosti precej nižji od realnosti.

Vendar tega ne štejem kaj dosti v minus - politika glede DMV in zavarovanja je taka kot je, emisije močnejših avtov tudi, zato je zame ta motor edini racionalen.

Poleg užitka ob kickdown in premetavanja po sedežih ob hitri vožnji čez ovinke lahko avto nudi tudi druge užitke. Tišino, uglajenost, zanesljivost, sopotniki na poti čez Hrušico ne prosijo naj ustavim, sicer bodo bruhali.


Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 144
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#19

Berem izkušnje @višnja; 90% težav s to kur#&** povezljivostjo :napaka , smart ključem, Eco napotki v kombiinštrumentu, prikazi, radiom...sej vsega sploh ne zastopim...ampak mene pri BMW-ju zanimajo predvsem (99%) vozne lastnosti :ok , odzivnost volana, komunikacija volan-podlaga, zavore, odzivnost menjalnika, vklaplanje ESP-ja v kritičnih situacijah (pri BMW-ju se spodobi kak drift-vsaj na kakšni drseči podlagi), položaj za volanom, ergonomija nasplošno, kako se obnaša motor, podajanje moči (turbo luknja), zvok.....saj nisi kupil PC na štirih kolesih?? :fight

 

 

Rally fan, se ti zavedaš da si bolj kot ne vrsta v izumiranju? Sam isto razmisljam kot ti, ampak se včasih počutim kot dinozaver ( sam mal manjše zobe mam pa bolj živ sem)...nič mi ni jasno kdaj je avto prenehal biti avto in postal dnevna soba in kdaj točno je vožnja postala trpljenje nekaterim...

 

 

Tudi jst vidim v druzbi vsi drkajo na zaslone pa na lucke. Nobenga ne zanima vec kaj je pod haubo...voznja, uzitek? 90% jim je sam prevoz od a do b.

Jaz pa ravno razmišljam da sem tudi počakal zadaj, zadnjič sem objavil tole...

No pa da si sposodim temo, tudi jaz iščem e92. Zahteve: 325i (n52, n53), pogojno 325d, do 160kw ker več ne potrebujem. Dodatna oprema pa športni sedeži, ostala navlaka mi je nepomembna.  :)


Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 710
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#20

FYI, barva v Eco Pro je modra.
Ko smo ravno pri tem, še en primer slabega dizajna. V starem prikazu EcoPro statistike v F31 si dejansko videl časovni graf, kdaj si imel nizko porabo, kdaj visoko in koliko. Iz novega prikaza na G31 pa se ne vidi skoraj nič. Poleg tega ne vem kaj naj bi pomenila ikona 29,4 z avtomobilčkom s puščico. Če bi ugibal bi rekel da privarčevani km, vendar v glavni konzoli kaže drugo vrednost.
ecopro.jpg
 
Kilometrov naredim precej več, na službenih poteh pogosto tudi 1000 na dan, v službo pa se vozim s kolesom.
Dolge vožnje so večinoma po avtocesti, pogoste so nesreče in zastoji. Zato te elektronske igrače pridejo zelo prav.
Kar se tiče piskanja in tresenja je G31 (če to opremo ima) za več korakov naprej od F31. Na F31 sem imel samo lane assist, ki je z vibracijo volana opozarjala na menjavo pasu brez smernika, opozorilnik za mrtvi kot (rumeni trikotnik poleg ogledala in vibracija volana), ter radar spredaj in zadaj, ki je opozarjal na prekratko varnostno razdaljo.
Na G31 pa imam "innovation package", ki omogoča da avto samostojno drži vozni pas, s tempomatom zadano želeno hitrost, pa tudi varnostno razdaljo do vozila spredaj. Varnostno razdaljo lahko nastavljaš. Volan lahko spustiš, vendar po kakih petih sekundah postane rumen (v prikazu na konzoli), kmalu zatem zapiska, in če ne daš rok na volan, postane opozorilo rdeče in avtomatska vožnja se izključi. Na ta način se BMW reši odgovornosti, saj vedno odgovarja voznik, in toliko nevarnost da bi ljudje spali za volanom kot pri Tesli, ki ima višji nivo avtonomne vožnje.
Meni ta princip vožnje odgovarja, saj mi omogoča razgibavanje nog na dolgih vožnjah. Prav tako mi je zabavno opazovanje umetne inteligence, kdaj zazna vozilo pred seboj, kako zvozi ovinek, kje mu manjka predvidevanje prometne situacije. Seveda ne vozim vedno v tem načinu, je pa včasih podobno vožnji z angelom varuhom, ki te reši v trenutku nepazljivosti.
Na srečo kakšnih resnih nesreč v svoji vozniški karieri nisem imel, se pa mi je zgodilo da sem v nervozi ob vsem piskanju parkirnih senzorjev vseeno popraskal blatnik. V G31 z vso to asistenco pa v tem primeru sunkovito zavre in prepreči da bi zadel oviro spredaj ali zadaj. Ko se mi je prvič zgodilo je bilo tako sunkovito, da sem bil prepričan da sem nekaj zadel. V resnici me je že obvarovalo pred praskami.
Mogoče nisi rekel, kako hitro se ti telefon poveže, ker na boljše se hitro navadimo. Jaz pa vem da sem klel koliko časa je na prejšnjem avtu prenašal obsežen telefonski imenik iz mobilca v idrive, ali pa kako počasi se je zagnala navigacija (sedaj je hitra).
Seveda bi bilo fino, če bil bil avto sto kil lažji, ampak glede na precejšnjo razliko v velikosti med G31 in F31 je med 100 do 150 kg več pravzaprav zelo malo. Pa tudi teža pride kdaj prav - se spomnim kako me je zibalo v burji pri Ajdovščini, ko sem vozil manjši avto s težo okrog tone, sedaj pa lahko suvereno vozim, kot da ni nič.


Nisem pisal konkretno o G seriji, ampak na splosno in sem malo karikiral, niti ni bil moj post kakrsnokoli kritiziranje ampak pac moje mnenje o danasnjih asistencah in polsamodejni voznji in podobnih zadevah, katere nas prepricujejo da jih nujno, ampak res nujno potrebujemo. No jaz mislim da jih ne, oz nekatere so ok, veliko jih je pa samih sebi namen, pa da je velik showa za sosede pa da veliko alinej obkljukanih, se vecji problem kot asistence je pa nedodelanost le teh. Vsekakor pa spostujem vsakogar, ki ima drugacno mnenje kot jaz, brez tega bi biu dolgcas
Prikaži več možnosti