Skoči na vsebino

 

Pogoste težave z G30/31

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
131 odgovorov v temi
saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 443
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#61

A ni to povezano z regeneracijo dpf-a
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 930
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#62

Pridejo prej starši domov iz Kobarida do Tolmina, avto v garažo, ugasnejo in spet tisti ventilator motorja piha na vso moč... :napaka je šel oče zdaj kar še en krog odpeljat, da se avto morda spomni normalno ugasnit :crazy

Mislim, da sem Molka spraševal za isto zadevo pri F32 in mi je rekel, da to "požene" še čez hladilno zaradi temperaturnih razlik in da je to normalno.

Se mi je pa to ene 2x zgodilo v eni zimi.


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 459
  • Lokacija: Ljubljana

#63

To je normalno, pri vseh novejsih ventilator laufa lahko tudi po 15 minut po ugasanju motorja. Zaklenes pa gres, se bo se sam ustavil.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 780
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#64

Samo pa laufa tole na polno, glasen ko avion. Na nobenem drugem avtu ni bil ventilator tako glasen.
Prikaži več možnosti


pharaon
pharaon

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Savinjska
  • Avtomobil: F34

#65

Sam sem na mojem F34 par tednov nazaj prvič opazil to, ko sem ugasnil, je ventilator še delal. Iz očetove Octavie sem navajen tega, tam je precej glasno, mislim da ima tam vezo z regeneracijo DPF-ja, ki se ni do konca izvedla. Pri bmw pa ne vem ali je to isto ali ne. Je bil pa moj ventilator bistveno tišji kot pri octavii. Imam pa B47 320d, letnik 2017.


Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 715
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Od žene

#66

Samo pa laufa tole na polno, glasen ko avion. Na nobenem drugem avtu ni bil ventilator tako glasen.

A veš da to dela tudi na prjatlovem golfu letnik 2017 2.0 tdi 150 konj. Zadnjič pripelje do mene, ugasne, in vent laufa.. Pa je reku, da mu ni jasno zakaj to dela in da bo šel na servis vprašat. So rekli da je ok, da tko je.


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 473
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#67

Ne vem zakaj tak bav bav s temi ventilatorji...bodite veseli, da delujejo in ohlajajo kar je pač potrebno. Jaz samo vožnjo prilagodim in zadnjih 10 min ne obremenjujem motorja in ventilator zelo redko dela še po ugasnitvi motorja. Če pa že, pa seveda počakam s prižganim motorjem, da ventilator oddela svoje.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


moebius
moebius

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 332
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Laguna dci 180 4control

#68

Samo pa laufa tole na polno, glasen ko avion. Na nobenem drugem avtu ni bil ventilator tako glasen.

Sej zato ma BMW propeler v znaku.


LP,Moebius
Prikaži več možnosti


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 637
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#69

Dodajam še eno zoprnijo:

Vehicle status > Service required...

nima več ocene predvidenega števila km do menjave prednjih in zadnjih zavornih ploščic.

Samo olje, zavorna tekočina in varnostni pregled vozila.


Prikaži več možnosti


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 637
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#70

Kljub temu da (ali zato ker) ima avto:

S552A    Adaptive LED headlight
S5A1A    LED Fog lights
S5ACA    Highbeam assistant

še vseeno nima naprave za čiščenje sprednjih žarometov.

Zasledil sem razlago, da je to zato, ker LED ne oddajajo toplote, in se posledično ne grejejo, zato ni potrebno čiščenje, ker se ne nabira sneg/led. Oziroma je predpisano za xenon, za LED pa ne.

Morda pa so samo želeli izboljšati Cd.

Letos snega praktično ni, tako da ne moti tako zelo, vendar se žarometi vseeno zapacajo zaradi soljenja in ostale svinjarije ki leti po zraku.


Prikaži več možnosti


T&K
T&K

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 489
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: ženin BMW :)

#71

Kljub temu da (ali zato ker) ima avto:
S552A    Adaptive LED headlight
S5A1A    LED Fog lights
S5ACA    Highbeam assistant
še vseeno nima naprave za čiščenje sprednjih žarometov.
Zasledil sem razlago, da je to zato, ker LED ne oddajajo toplote, in se posledično ne grejejo, zato ni potrebno čiščenje, ker se ne nabira sneg/led. Oziroma je predpisano za xenon, za LED pa ne.
Morda pa so samo želeli izboljšati Cd.
Letos snega praktično ni, tako da ne moti tako zelo, vendar se žarometi vseeno zapacajo zaradi soljenja in ostale svinjarije ki leti po zraku.


Moja F20 in F30 imata LED luči in imata oba sistem za pranje luči...Se pa pranje vklaplja precej redkeje, kot se je na E60 s xenonkami.
Prikaži več možnosti


bizdam
bizdam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 816
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: Karjola

#72

Zdravo,

 

na kratko: vse je malo boljše kot prej. Od BMW 5 sem imel do zdaj E34 (na začetku vozniške kariere), E39 (očetov), vozil testnega E60, nato pa imel tri leta F11 in zdaj G30. Pri E39 je bil nasproti E34 največji napreek - E34 se mi je poslej zdel kot ropotarnica. V nadaljnjih modelih pa je bil vsak v večini detajlov malo boljši. Morda izjema le E60, ki je bil v določenih pogledih (kakovost) morda korak nazaj. 

 

G30 proti F10 - mene je najbolj navdušilo, da se avto na cesti občuti kot razred lažji - okretnejši. Drug napredek je pri kakovosti materialov in velik preskok pri infotainmentu (upravljivost, kakovost grafike..). Ter razni bombončki kot je gesture control, ki pa zame še zdaleč niso ključni. Z veseljem pa rečem, da je G30 zame najboljši (vsestranski) poslovni avto, kar sem jih vozil.

 

Lp

Hmm

 

Pišeš o opremi ki je ne rabim, mene zanima kaj je toliko boljše, ker jaz razen tega da so novejši avti bolj sterilni in morda malce tišji (ok, E34 je v kabini precej glasnejša od E39, ampak od E39 naprej pa neke razlike ni več) ne opazim.

 

Torej, kaj je tisto toliko boljše da je vredno doplačat 80000€ za menjavo avta?


27662_1.png
Član KOS

Prikaži več možnosti


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 637
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#73

Hmm

 

Pišeš o opremi ki je ne rabim, mene zanima kaj je toliko boljše, ker jaz razen tega da so novejši avti bolj sterilni in morda malce tišji (ok, E34 je v kabini precej glasnejša od E39, ampak od E39 naprej pa neke razlike ni več) ne opazim.

 

Torej, kaj je tisto toliko boljše da je vredno doplačat 80000€ za menjavo avta?

Trenutno dobiš NOVO petico za 40.000€. Nima neke silne opreme in močnega motorja, vendar ni povsem gola (LED žarometi, avtomatski menjalnik, Active guard, Mild hibrid).

https://www.bmw.si/s...5-limuzina.html

Če pa vzameš malo rabljeno iz mobile.de, pa za ta denar dobiš tudi boljši motor in še več opreme. Sicer pa te opreme tako ali tako ne ceniš in ne rabiš. Z E39 se ne da primerjati, saj večina dodatne opreme, ki je na voljo za G30 v času E39 še ni obstajala, tisto kar je bilo takrat dodatno, pa je danes večinoma standardno.

Tako da ti ni treba plačati 80.000€.
Kar se mene tiče je za dolge vožnje avto z malo hrupa in avtonomno vožnjo zelo dobra izbira.


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in fp4492 uporabnikom je všeč to sporočilo


abbe
abbe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 480
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: e60

#74

Ne vem zakaj tak bav bav s temi ventilatorji...bodite veseli, da delujejo in ohlajajo kar je pač potrebno. Jaz samo vožnjo prilagodim in zadnjih 10 min ne obremenjujem motorja in ventilator zelo redko dela še po ugasnitvi motorja. Če pa že, pa seveda počakam s prižganim motorjem, da ventilator oddela svoje.

in zakaj pustis motor prizgan.zakaj ga enostavno ne ugasnes pa je..


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 229
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#75

Zato, ker človek navajen F seriji, E seriji in drugih znamk vozil tega ni navajen, če ravno ne živi na vrhu hriba.

Sam lahko povem, da ne F01d, ne E60d, ne MB CLS V8, ne Volvo V70, Audi A6, Nissan Navara... ne zažene ventilatorja ob prihodu v garažo kot ga G30.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 780
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#76

Da ne bo na koncu kakšen (tih) vpoklic zaradi tega :laugh


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 229
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#77

Bolj se bojijo enakih težav kot jih je imel 750i 409KM z pregrevanjem, kot pa, da bo potrebno dodatno zamenjati kakšen akumulator, kateri bo izdihnil radi tega.

Na 750i so na vpoklicu tudi vklopili " to funkcijo".


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 780
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#78

Tam je bila problem V zasnova motorja s turbinami v sredini. R6d nima takih težav...


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 254
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#79

Sam taka zasnova na drugih znamkah funkcionira. :) Neki so ga pihnil haha.


<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 229
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#80

Tam je bila problem V zasnova motorja s turbinami v sredini. R6d nima takih težav...

R6d v G30 ima skoraj popolnoma zaprto prednjo masko.

 

R6d v F01 ne.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.