Skoči na vsebino

 

BMW 525i E60

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
42 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 090
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#21

sem vozil e60 530i in avto ne gre nikamor, vzami raje 535d

Ne meči vseh v en koš. Če si imel občutek da nikamor ne gre, potem si skoraj zagotovo vozil E60 z M54B30, torej s starim 3 litrašem in z avtomatskim menjalnikom. Tudi mene ta kombinacija ni preveč navdušila, zato pravim da če v E60 že izbereš bencinarja, naj bo to N52 ali eventuelno N53, če želiš avtomatski menjalnik seveda. Če ti je kul ročni bo tudi M54B30 OK, tako švoh ta motor spet ni. S svojimi 170 kW daje v E60 približno enak občutek kot novejši N52B25 s 160 kW, še novejša N53 sta pa sploh oba OK ker sta oba 3 litraša, ne glede na oznako, 525i in 530i. Ja, vem da je tole malo zakomplicirano ker je bilo na voljo precej različnih izvedb motorjev, ampak ko zadeve malo preštudiraš ti postane jasno kaj in kako, predvsem pa je treba probat čimveč različic in potem lahko realno primerjaš.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 090
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#22

Govoril sem s predhodnim lastnikom, ki ga je imel 9let. Kilometri držijo, pravi, da je bila napaka na motorju, da je javljal avto napako,da ga je zato tudi prodal in da ve da so ga nato obnovili generalno, ko dvigneš pokrov je motor kot nov. Klical sem podjetje kjer so obnovili motor in so rekli, da bodo račun poslali prodajalcu. Sedaj javlja napako za zavorno olje in neko napako ki je zapisana z nekimi karticami in je nisem razumel, narisan pa zadnji del vozila in kot nek dim na ispuhu, če kaj pomaga moja razlaga. Danes sem ga tud vozil in se vozi odlično ni pa zverina to se strinjam. Vendar ta avto bo moj drugi avto v uporabi za otroke vozit do vrtca, domov 5km ve eno smer in 5km nazaj in na kakšen izlet po avtocestah s tempomatom. Menim, da bi moje potrebe zadovoljil.

Kot sem ti že rekel, pozabi na ta avto. Lastnik ga je verjetno prodal zato ker je avto začel zajebavat in ne zato, ker se ga je naveličal. Kot sem že večkrat napisal, za E60 velja da mora bit avto tehnično v popolnoma brezhibnem stanju, torej brez napak ob priklopu na računalnik, če ne želiš imet velikih problemov. Avto ki mu že na armaturki gorijo lučke za to in za ono ni vreden nič, oziroma je vreden kvečjemu pol cene brezhibnega! Zakaj? Ne zaradi tiste lučke ali dveh, kje pa. Gre enostavno za to da lučke pomenijo da avto ni bil v pravih rokah, da je bil pri nekomu ki se na zadeve spozna in zato zadev ni poštimal do konca. Če ne odpravi enostavnih napak ki jih ponavadi pomenijo prižgane lučke, kako je šele generalno na motorju naredil?? Sorry ampak mene bi bilo sram tak avto sploh prodajat, kaj šele za ceno, ki je konkretno višja kot pri ostalih. Za ta denar mora bit E60 obvezno z N52B30 motorjem če že ne FL (LCI) model z N53, kak dodatek v obliki MTech paketa pa tudi ne škodi, originalnega seveda. E60 525i z M54 za 7.500 eur je slaba šala in bi bil konkretno predrag tudi če bi bil popolnoma brezhiben in z malo kilometri, kaj šele če gori to in ono. Edini plus ki ga vidim na tistem avtu so komfort sedeži, ampak ti dvignejo vrednost avta mogoče za 500 eur, ne pa za 3.500 - 4.000, kolikor je nastavljena cena v dotičnem primeru nekje višja od realne. No, ti seveda naredi kar tebi ustreza, jaz ti samo povem kako je s temi stvarmi, ker imam s tem nekaj malega izkušenj.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Boris-84, Donki kong in Dejan_R uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 090
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#23

Rekli so mi, da lastniku ni javilo, da manjka olja in je nato motor zaribal. Generalno je obnovljen nekje v Krškem, račun naj bi nekdo ob ogledu vozila vzel iz vozila, vendar bi ga priskrbeli, v moji prisotnosti je klical na servis, kjer je bil motor obnovljen in so pritrdili, da bodo račun poslali. Notranjost in zunanjost sta vrhunsko ohranjena, samo volan je malo zbledel.

Če mu ni javilo da je v motorju premalo olja se moraš vprašat, ZAKAJ mu ni javilo. Bom jaz razrešil uganko. E60 za kontrolo olja nima več merilne paličice (pogovorno ji rečemo "šipka") kot starejši modeli, količino olja v motorju namesto tega preko senzorja javlja računalnik. Če ta sistem deluje je vse OK, problem je če ne deluje. Tudi če ne deluje se seveda lahko voziš, ampak velika verjetnost je da bo v motorju premalo ali pa preveč olja, kar vsaj na dolgi rok oboje pomeni smrt za motor. Že to da se nekdo vozi s takšnim (nedelujočim) sistemom za merjenje količine olja pove vse o lastniku, to pač ni vesten lastnik, ne glede na to, koliko časa je avto imel. Je pa seveda še ena druga opcija in sicer ta da mu mehanik tega ni zrihtal, z mehaniki na dolenjskem koncu imam na žalost zelo slabe izkušnje, dober oziroma vrhunski je edino Palčič, vsi ostali so pod povprečjem, kar se bavarcev tiče, oziroma skoraj vsi. Mogoče komu delam krivico, sigurno se še najde kje kdo ki je dober, ampak žal je večina slabih. Ne samo Dolenjska, tudi mnoge druge regije v SLO imajo probleme z mehaniki in so zaradi tega avtomobili slabo servisirani. Mehanik mora bit obvezno specialist za določeno znamko, še med specialisti je nekaj šalabajzarjev, kaj šele med splošnimi mehaniki. Ti so OK za servisiranje kakih bolj preprostih modelov in znamk, BMW je preveč sofisticiran da bi se ga lahko kar vsak lotil, sploh novejši modeli, vključno z E60.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 090
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#24

Veliko bolj bi me motile težave s turbino, šobami, DPFjem itd..

Ja to je pa tudi res, tu ti dam prav, dizli imajo svoje prednosti, pa tudi slabosti. Ampak vseeno, E60 2.5 litrski bencinar je taka lenoba da ga moraš stalno nažigat v obrate, kar pa se konkretno pozna pri porabi. Na testu tega nisi mogel opazit, boš pa zato že po par dnevih lastništva. E60 525i je zaradi tega primeren kvečjemu če se res malo voziš, če avto dobiš zelo poceni in se ga zaradi tega splača vzet, ali pa če ga predelaš na plin. Ti motorji imajo eno dobro lastnost in to je da jih plin skoraj ne more uničit, ampak to je spet druga zgodba o kateri smo govorili v drugi, ločeni temi. E60 zaradi tega ponavadi vsi končajo na plinu, redki so že taki da niso predelani, z izjemo N53 seveda, ki zaradi direktnega vbrizga goriva za plin ni primeren.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 066
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#25

Ja to je pa tudi res, tu ti dam prav, dizli imajo svoje prednosti, pa tudi slabosti. Ampak vseeno, E60 2.5 litrski bencinar je taka lenoba da ga moraš stalno nažigat v obrate, kar pa se konkretno poznapri porabi. Na testu tega nisi mogel opazit, boš pa zato že po par dnevih lastništva. E60 525i je zaradi tega primeren kvečjemu če se res malo voziš, če avto dobiš zelo poceni in se ga zaradi tega splača vzet, ali pa če ga predelaš na plin. Ti motorji imajo eno dobro lastnost in to je da jih plin skoraj ne more uničit, ampak to je spet druga zgodba o kateri smo govorili v drugi, ločeni temi. E60 zaradi tega ponavadi vsi končajo na plinu, redki so že taki da niso predelani, z izjemo N53 seveda, ki zaradi direktnega vbrizga goriva za plin ni primeren. 

Motorje z injektorji na direkten vbrizg so čisto primerni za plin in se jih da predelati oz. ni to nič posebnega, problem je če je dotični motor že podprt za tako predelavo.(od tovarniškega proizvajalca LPG-ja narejen sistem). Recimo BMW-jev 4 valjnik je že podprt, ostali še niso bodo pa slej kot prej pa tudi če niso se jih da vendar je za to potreben posvet z Boyskim ,kaj dejansko se da narediti. LPG gre pri injektorjih direktnega vbrizga isto skozi te injektorje in ne tako kot pri klasiki ko ima posebej šobe za LPG. In ravno pri tem sistemu motorjev z injektorji direktnega vbrizga je pomembno dodajanje maziva/hladila LPG-ju ,da podmazuje te visokotlačne injektorje.

 

Malo si prešprical temo -Boyski  :-D 

Uglavnem vedno je nekaj novega oz. LPG ne stagnira ampak se razvija in vedno so neke novitete. Sem ga spraševal kako pa kaj z takimi motorji pa sva prišla do zaključka ,da ga moram prvo preden kupim tak avto/motor poklicati da vidi kaj se da/ne da narediti z določenim motorjem.



Urejal blackberet, 12.08.2019, 22:01.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Dejan_R
Dejan_R
  • Uporabnik
  • Sporočil: 8
  • Lokacija: Škofljica
  • Avtomobil: Bmw

#26

Za ta denar mora bit E60 obvezno z N52B30 motorjem če že ne FL (LCI) model z N53, kak dodatek v obliki MTech paketa pa tudi ne škodi, originalnega seveda. E60 525i z M54 za 7.500 eur je slaba šala in bi bil konkretno predrag tudi če bi bil popolnoma brezhiben in z malo kilometri, kaj šele če gori to in ono.


V prometni piše da je tip motorja:
N52B25A
Prikaži več možnosti


Dejan_R
Dejan_R
  • Uporabnik
  • Sporočil: 8
  • Lokacija: Škofljica
  • Avtomobil: Bmw

#27

Leta 2016 sem se pridružil BMW forumu. Danes sem prvič nekaj napisal do sedaj sem samo bral kar me je zanimalo. Navdušen sm kok enih uporabnih podatkov sem dans dobil. Hvala vam za čas in dobro voljo.

Kapo dol vsem!

Urejal Dejan_R, 12.08.2019, 22:15.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in JANI E39 uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 090
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#28

Morda pa ne bi bilo slabo odvit kakšno svečko ali kakšen drugi del in z usb kamero malo "presvetit"  motor, da se dejansko vidi kakšno je stanje od znotraj. .... če je res tako, ker tudi meni malo liči na pravljice to vse skupaj . In kaj je na tistem računu, kaj je to generalna obnova? Računi pa se izdajajo in stornirajo a ne?

Saj račun načeloma nima veze, marsikateri mehanik dela tudi na črno ali pa tu in tam ne izda računa, pa to še ne pomeni da je bilo delo slabo opravljeno. Problem je v tem da je za ta konkretni avto cena že v previsoka in za ta denar ne dobiš niti popolnoma brezhibnega avta. Če mehanik opravi delo tako da za njim gori še pol lučk na armaturki tu pač nekaj ne štima, ponavadi mu je naročeno da porihta samo osnovne stvari ker gre avto potem v prodajo, ali pa ne zna zadev porihtat do konca. Ne eno ne drugo ne pomeni nič dobrega.


Motorje z injektorji na direkten vbrizg so čisto primerni za plin in se jih da predelati oz. ni to nič posebnega, problem je če je dotični motor že podprt za tako predelavo.(od tovarniškega proizvajalca LPG-ja narejen sistem). Recimo BMW-jev 4 valjnik je že podprt, ostali še niso bodo pa slej kot prej pa tudi če niso se jih da vendar je za to potreben posvet z Boyskim ,kaj dejansko se da narediti. LPG gre pri injektorjih direktnega vbrizga isto skozi te injektorje in ne tako kot pri klasiki ko ima posebej šobe za LPG. In ravno pri tem sistemu motorjev z injektorji direktnega vbrizga je pomembno dodajanje maziva/hladila LPG-ju ,da podmazuje te visokotlačne injektorje.

 

Malo si prešprical temo -Boyski  :-D

Uglavnem vedno je nekaj novega oz. LPG ne stagnira ampak se razvija in vedno so neke novitete. Sem ga spraševal kako pa kaj z takimi motorji pa sva prišla do zaključka ,da ga moram prvo preden kupim tak avto/motor poklicati da vidi kaj se da/ne da narediti z določenim motorjem.

Boyski je po do zdaj slišanem res mojster in če je on to rekel, mu verjamem. Je pa zanimivo da so zdaj še nisem zasledil da bi pri nas kdo N53 predelal na plin, veš ti za kak tak avto? Si ti tvojega X3 dal predelat?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 066
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#29

Boyski je po do zdaj slišanem res mojster in če je on to rekel, mu verjamem. Je pa zanimivo da so zdaj še nisem zasledil da bi pri nas kdo N53 predelal na plin, veš ti za kak tak avto? Si ti tvojega X3 dal predelat?

Sva imela kar obsirno debato na to temo. K njemu bi bilo vredno iti za vajenca.
Pri nas se nisem zasledil(mogoce je vendar je vprasanje kako dela). Nasa x3 je predelana na LPG vendar je N52 motor, vendar so tudi tukaj triki saj ima motor el.vodno crpalko in je potrebno narediti obvod itd. ,uglavnem res moras vedeti oz. biti dober da ves kaj delas.

Aja,sedaj se se spomnil kje je najvecji problem vgradnje motorjev z direktnim vbrizgom.in sicer problem je v zagotovitvi pritiska zato je pri BMWjih tak problem za vgradnjo LPG-ja saj gre pritisk na 200bar. Ostale znamke imajo manjse pritiske in ni teh problemov z vgradnjo lpgja saj so sistemi ze razviti.
Obicen bencinar ima pa tiste do 3bar pritiska kar pa ni noben problem.

Urejal blackberet, 12.08.2019, 22:45.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 090
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#30

Aja,sedaj se se spomnil kje je najvecji problem vgradnje motorjev z direktnim vbrizgom.in sicer problem je v zagotovitvi pritiska zato je pri BMWjih tak problem za vgradnjo LPG-ja saj gre pritisk na 200bar. Ostale znamke imajo manjse pritiske in ni teh problemov z vgradnjo lpgja saj so sistemi ze razviti.
Obicen bencinar ima pa tiste do 3bar pritiska kar pa ni noben problem.

No vidiš, zato se tega še ni nihče lotil. Jaz se v detajle sicer nisem spuščal, ampak glede na to kar vem o tem motorju, se z njim nebi igral. Njemu to seveda predstavlja osebni izziv, kar je sicer lepo, ampak vseeno nebi bil rad jaz tisti poskusni zajček, kateremu bi naredil predelavo. N53 naj laufajo kar lepo na bencin.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 066
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#31

No vidiš, zato se tega še ni nihče lotil. Jaz se v detajle sicer nisem spuščal, ampak glede na to kar vem o tem motorju, se z njim nebi igral. Njemu to seveda predstavlja osebni izziv, kar je sicer lepo, ampak vseeno nebi bil rad jaz tisti poskusni zajček, kateremu bi naredil predelavo. N53 naj laufajo kar lepo na bencin.

Saj pravim da on da zeleno ali pa rdeco luc kaj se da in kaj ne da, ne gre kar nekaj po svoje carati.
Drugace pa ni nobena neka znanstvena fantastika.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 420
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#32

Pozna kdo:

https://www.avto.net.... BiXENON-NA...

https://www.avto.net...OLAN NAVI PR...

Oba sta mi vsec, oprema pri obeh je ok, se mi zdi da nebi nic pogresal. Edino pri prvem bi pogresal moc :)
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 001
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#33

Pozna kdo:

https://www.avto.net.... BiXENON-NA...

https://www.avto.net...OLAN NAVI PR...

Oba sta mi vsec, oprema pri obeh je ok, se mi zdi da nebi nic pogresal. Edino pri prvem bi pogresal moc :)

A nimaš radarja na f10?


Prikaži več možnosti


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 650
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#34

Meni so tudi te x5ke bombe...ravno včeraj na poti na Dunaj me je prehitel m550d :-D Jaz bi #2 v tvojem primeru  :ok2  si povprašal na naročiavto?? Koliko bi te slučajno prišlo z uvozom??


Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 814
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d

#35

O bog, X5 pa 4 cyl.. Za popizdit..
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 420
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#36

@Tarik ne nisem, ker menjava avta sploh ni bila v planu. Serija 5 me full dobro sluzi, moram potrkat, nebi pa se branil spremebe :) bom pa vzel avto na firmo in v primeru, da bo slo za uvoz imam kar dobrega posrednika, ki mi vse uredi, da imam avto pred bajto.. Pa kolko gledam je tud pri nas ponudba solidna, tako da nekaj se bo naslo.
Prikaži več možnosti
    • Tarik je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 001
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#37

Meni so tudi te x5ke bombe...ravno včeraj na poti na Dunaj me je prehitel m550d :-D Jaz bi #2 v tvojem primeru  :ok2  si povprašal na naročiavto?? Koliko bi te slučajno prišlo z uvozom??

Se pa jim precej poznajo leta, sploh v sami vožnji se vrneš back in 2007. Drugače oblika je ql, samo podvozje pa kaže svojo starost. Zato pa pravijo da je G05 avion za vozit napram F15, nisem še poskusil imam pa namen. Drugače sem naredil kar nekaj km z F16, pa ne zavidam lastnikom kar se udobja tiče.  :-D


Prikaži več možnosti


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 650
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#38

@Tarik ne nisem, ker menjava avta sploh ni bila v planu. Serija 5 me full dobro sluzi, moram potrkat, nebi pa se branil spremebe :) bom pa vzel avto na firmo in v primeru, da bo slo za uvoz imam kar dobrega posrednika, ki mi vse uredi, da imam avto pred bajto.. Pa kolko gledam je tud pri nas ponudba solidna, tako da nekaj se bo naslo.

Don't we all :ok2 se mi zdi,da je pri večini tak..najhuje je pa ko sploh ne kupuješ kot trenutno ja,ker moram prvo nepremičnino nabavit,potem pa ni nič pa se ti motajo raznorazne stvari po glavi..od e39 za 2k do f11k za 25 itd  :crazy  :blackeye 


Se pa jim precej poznajo leta, sploh v sami vožnji se vrneš back in 2007. Drugače oblika je ql, samo podvozje pa kaže svojo starost. Zato pa pravijo da je G05 avion za vozit napram F15, nisem še poskusil imam pa namen. Drugače sem naredil kar nekaj km z F16, pa ne zavidam lastnikom kar se udobja tiče.  :-D

Nimam izkušnje z njimi sploh ne vozne,na to pa si nebi niti pomislil..drugače pa meni vizualno osebno f15ka zgleda novejše kot g05-ka..nevem no :ok2oboje je dokaj novo..dočim med e53 in e70 lahko poveš kaj je novejše..pri teh dveh pa meni osebno ravno kontra  :-D 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 090
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#39

Ne vem zakaj sploh gledaš ta 4 valjna jajca, 4 cilinderca se vzame če ti ravno bicikel crkne in dobiš bavarca za pol cene bicikla, ne pa za 30 jurjev, OMG ROFL LMAO... đizs WTF!


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 650
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#40

Ne ga napadat saj drugi je 6 valjni :cool


Prikaži več možnosti