Skoči na vsebino

 

BMW 525i E60

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 091
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#41

Ne ga napadat saj drugi je 6 valjni :cool

Že primerjava sama je absurdna. Ni mi jasno in mi nikoli ne bo, kako lahko ljudje to dvoje sploh primerjajo. Sicer sem pa o tem že toliko napisal da se mi ne da več, naj vsak kupi tisto kar mu ustreza, pod pogojem da je to 6 valjnik seveda. V nasprotnem primeru bom začel pobirat davke na 4 valjnike, davek bo jurja za vsako 4 valjno kosilnico pa da vidim če bo potem še kdo kupoval ta šrot, lol


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#42

Iskreno nisem niti gledal ali 4 ali 6 valjnik. Se mi je zdelo samoumevno da bo v X5 6 valjev, pa ocitno ni tak. Zato mi pa konji niso stimali, ko jih ima samo dobrih 200.. zdaj je jasno zakaj :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 091
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#43

Iskreno nisem niti gledal ali 4 ali 6 valjnik. Se mi je zdelo samoumevno da bo v X5 6 valjev, pa ocitno ni tak. Zato mi pa konji niso stimali, ko jih ima samo dobrih 200.. zdaj je jasno zakaj :)

Bravo, ti si naš!


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 508
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#44

No ko smo imeli debate da n52b25 ne gre nikamor. Takole bom rekel, kot je omenil Jerry v spodnjih obratih je kot mrtvo kljuse, nad 3500 pa se motor razživi in začne vleči do blokade. Pač ima vanos in nekje je treba dobiti deklariranje konje noter. :) Se pa strinjam da mora biti avtomat v takšnem motorju groza. Primerjati ga pa s turbo motorji je pa tudi malo bosa, motor se vrti v visoke kar pa pomeni da se 100 km/h doseže v drugi prestavi, medtem ko bi v turbakih za doseg takšne hitrosti bilo potrebno pri 80-90 v tretjo prestavo. Kdor bi vozil takšen motor do 4k rpm pa bi rekel da avto ne gre nikamor, kar je tudi res.
Še PS da zadeva v praksi ni tako slaba..
Screenshot_20190830-073700.jpg
Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 105
  • Lokacija: Maribor

#45

No ko smo imeli debate da n52b25 ne gre nikamor. Takole bom rekel, kot je omenil Jerry v spodnjih obratih je kot mrtvo kljuse, nad 3500 pa se motor razživi in začne vleči do blokade. Pač ima vanos in nekje je treba dobiti deklariranje konje noter. :) Se pa strinjam da mora biti avtomat v takšnem motorju groza. Primerjati ga pa s turbo motorji je pa tudi malo bosa, motor se vrti v visoke kar pa pomeni da se 100 km/h doseže v drugi prestavi, medtem ko bi v turbakih za doseg takšne hitrosti bilo potrebno pri 80-90 v tretjo prestavo. Kdor bi vozil takšen motor do 4k rpm pa bi rekel da avto ne gre nikamor, kar je tudi res.
Še PS da zadeva v praksi ni tako slaba..
attachicon.gifScreenshot_20190830-073700.jpg

Prek teče  :-D 
Pa pozabil si napisat da nad 3500 se začne himna :)
S katerim appom testiraš?



Urejal Colt, 30.08.2019, 14:09.

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 508
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#46

Prek teče  :-D 
Pa pozabil si napisat da nad 3500 se začne himna :)
S katerim appom testiraš?


Tako je, nad 3500 radio na off in okna dol.

Testiram pa z Race Timer. :)
Prikaži več možnosti
    • Colt in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#47

Linijska 6-ka to je zvok, huhu


Prikaži več možnosti


T&K
T&K

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 455
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: ženin BMW :)

#48

Linijska 6-ka to je zvok, huhu

Sam sem imel e60 523i. Razen zvoka zunaj (znotraj je e60 preveč zadušen) motor ni dal kaj od sebe. Da se je prebudil, si ga moral pohodit na 4000 + obratov, to pa niso obrati običajne vožnje. Tako da, vsak novi mlinček gre bolje in s pol porabe šestaka...

Pač sam sem na lastni koži občutil, da je zvok BMW atmosferskega šestaka precej draga reč...(cca. 11 l/100 km)... :-D



Urejal T&K, 30.08.2019, 19:05.

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 508
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#49

Sam sem imel e60 523i. Razen zvoka zunaj (znotraj je e60 preveč zadušen) motor ni dal kaj od sebe. Da se je prebudil, si ga moral pohodit na 4000 + obratov, to pa niso obrati običajne vožnje. Tako da, vsak novi mlinček gre bolje in s pol porabe šestaka...
Pač sam sem na lastni koži občutil, da je zvok BMW atmosferskega šestaka precej draga reč...(cca. 11 l/100 km)... :-D


Pač odvisno koliko ti pomenijo ti dinozavri, za klanfanje kilometrov itak niso primerni. Jaz mam za družinske potrebe 4x4 karavana z 2.0 190hp mlinčkom, za vožnjo v službo (7km v eno smer) in malo okrog pa naj bo dinozaver.
Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 347
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#50

Sam sem imel e60 523i. Razen zvoka zunaj (znotraj je e60 preveč zadušen) motor ni dal kaj od sebe. Da se je prebudil, si ga moral pohodit na 4000 + obratov, to pa niso obrati običajne vožnje. Tako da, vsak novi mlinček gre bolje in s pol porabe šestaka...

Pač sam sem na lastni koži občutil, da je zvok BMW atmosferskega šestaka precej draga reč...(cca. 11 l/100 km)... :-D

Jaz imam E46 318i, ki mu nažalost manjkata 2 valja, da bi bilo kaj veselja, no vsaj na avtoplin obratuje zadeva, tako da je finančno ugodno. Za veselje pa imam Z4 z M54 motorjem :)


Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč