Skoči na vsebino

 

Mazda 6 ali Passat

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
146 odgovorov v temi
kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 802
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#21

7.8s 0 do 100kmh je žalost?


Ammm ja zato ker ma moja stara ropotija od e39 0-100 7.5, pa sem dal 2 jurja ne pa 20

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


Borut_P
Borut_P

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 609
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: službeni Passat

#22

Sem malo pregledal cene in ja, cena je kar normalna. Pri nas odlično držijo cene, narediš 100k z njim in še prodaš za 20k€, ampak glede na mobile.de je pa drag.


Za nemcijo moras pristet cca 2.500 da ga postavis na cesto. Ce gres sam iskat pa kaksnega 1.000eur. Potem vidis, da tudi pri nas ni ravno tako drago
Prikaži več možnosti


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 050
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: A6 Avant Ultra

#23

Jaz bi takoj uzel Mazdo6 če bi naredili turbo bencinarja, bi tudi hrup v avtu potrpel. Sam z bencinsko motorizacijo so mimo usekali


Prikaži več možnosti


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 050
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: A6 Avant Ultra

#24

Cela VAG grupa sama sebe naredi ful dolgočasno ko gledaš v vseh avtih od Seata do Škode iste ročice za brisalce, žmigovce, tempomate, iste infotainment vmesnike z rahlo drugačnimi fonti in barvno shemo. To me še najbolj moti pri njih.



Urejal U2ros, 15.08.2019, 20:30.

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 172
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#25

2500 za uvoz?
0,5 ali 1% DMV, homologacija in prevoz. Skupaj torej okrog 500-600.

Ontopic: stara (prva) Mazda 6 je mene presenetila z voznimi lastnostmi. Sicer 15 let nazaj, ampak bi bilo vredno preveriti nov model. Passat vsekakor ne slovi po tem. :skrbast


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Apolon
Apolon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 437
  • Lokacija: Dolenjska

#26

Za nemcijo moras pristet cca 2.500 da ga postavis na cesto. Ce gres sam iskat pa kaksnega 1.000eur. Potem vidis, da tudi pri nas ni ravno tako drago

Ti pa nisi glih najbolj v teh vodah doma, ne?
Ta ima 109 izpusta, pa če je euro 6, potem je 0,5% dmv. To je na 20k vrednosti 100eu. Pa še 100eu homologacija, pa za 250eu ti ga prevoznik pripelje. Torej skupno je 450eu. In ja, to ti iz prve roke govorim, ker sem jih že kar nekaj uvozil.
Prikaži več možnosti


Borut_P
Borut_P

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 609
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: službeni Passat

#27

Ti pa nisi glih najbolj v teh vodah doma, ne?
Ta ima 109 izpusta, pa če je euro 6, potem je 0,5% dmv. To je na 20k vrednosti 100eu. Pa še 100eu homologacija, pa za 250eu ti ga prevoznik pripelje. Torej skupno je 450eu. In ja, to ti iz prve roke govorim, ker sem jih že kar nekaj uvozil.


Sem bil pri parih, njihove tarife so drugacne :) dmv je se najmanj. Sam pa nimam casa se s tem ukvarjat. 1k€ ne naredi bistvene razlike
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 022
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#28

Bom skušal odgovoriti vsem v enem postu.

Passata sem že imel,letnik 2015 s podobno opremo. Po F31 je bil veliko razočaranje zaradi malenkosti, kot je zamrznjena navigacija na poti v Črno Goro, nemiren prosti tek, ki skače med 600 in 1.200 rpm, pri vsakem semaforju drugače, kup šlamparij pri sestavljanju karoserije, ... Nekaj sem o tem napisal v moji temi o F31. Na 16 col balkonih tudi dinamike v vožnji ni (večina passatov na a.net je takih). Cilj je kupiti avto za obdobje cca. 5 let. Kjer ne bom rabil prodati ledvice za vzdrževanje. Tako odpade DSG, ki rabi servis vsakih 60.000km. Letno prevoznim cca 20 - 25.000km.

Mazdo sem vozil leta 2015 testno in je v spominu ostala kot prijeten avtomobil, ki se pelje ravno prav čvrsto, tudi na volanu so bile povratne informacije boljše kot pri Passatu. Edina stvar, ki me je takrat zmotila so bili malce višji vrtljaji motorja, saj sem bil navajen 8 stopenjski avtomatike iz F31.

Ko sem gledal ponudbo pri nas in v tujini, sem opazil, da imajo Mazde v povprečju cca 20 - 30.000 km manj na števcu, od opreme skoraj ni da ni:led/xenon luči, gretje sedežev, navi, DAB radio, od stebrička B dalje temnjena stekla, radar za pešce... Pred kratkim sem bil sopotnik za kak km v primeru z Revolution opremo in usnjem. Avto ni deloval utesnjeno...

Ko sem preletel Mazda forum sem opazil, da je v glavnem govora o starejših različicah... Zato tudi vprašanje kaj gre lahko narobe pri 2.2 Skyactive motorju do 250.000 km? Kje najti dobrega serviserja? Za VW ga imam - pri hiši je še Golf.

Pod črto se zdi da dobim pri Mazdi za svoj denar več opreme, manj prevoženih kilometrov. Skyactive motor z nizko kompresijo, baje boljšim izgorevanjem pa tudi na daljši rok obeta večjo trpežnost.

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 932
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#29

A nimajo ravno Skyactive motorji zelo visoko kompresijo?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 050
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: A6 Avant Ultra

#30

Tole bi znalo biti zanimivo od mazde...

 

https://www.topgear....man/first-drive

 

Neka motorna inovacija


Prikaži več možnosti


kout
kout

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 54
  • Lokacija: Slovenija

#31

Iz prve roke. Passat ima nekaj vec prostora na zadnji klopi in v prtljazniku ter dsg bolj gladko prestavlja. Za vse ostalo gre moj glas mazdi. Vozna dinamika, nic problemov s pogonskimi sklopi (izjemoma - pri 100k je priporocljivo ciscenje sob na dizlu), sorazmerno dober avtomatski menjalnik, seznam opreme... hrup v resnici ni tako motec in visji od tistega v passatu - predlagam testno voznjo. Priporocljiv je model, ki ima vsaj prvi ali drugi facelift, saj ima elektronsko rocno in zato aktivni tempomat s stop and go funkcijo. Mazda tudi bolje drzi ceno. Daje vec uzitka v voznji. Jaz se vcasih pohecam, da je to bmw na sprednji pogon v glavnem, oba sta dobra, izbere pa vsak kar mu ustreza. Mazda ima vec duse in lastniki, so v splosnem bolj zadovoljni. Ce te zanima kaj bolj konkretnega, kar vprasaj. Lp
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 022
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#32

Iz prve roke. Passat ima nekaj vec prostora na zadnji klopi in v prtljazniku ter dsg bolj gladko prestavlja. Za vse ostalo gre moj glas mazdi. Vozna dinamika, nic problemov s pogonskimi sklopi (izjemoma - pri 100k je priporocljivo ciscenje sob na dizlu), sorazmerno dober avtomatski menjalnik, seznam opreme... hrup v resnici ni tako motec in visji od tistega v passatu - predlagam testno voznjo. Priporocljiv je model, ki ima vsaj prvi ali drugi facelift, saj ima elektronsko rocno in zato aktivni tempomat s stop and go funkcijo. Mazda tudi bolje drzi ceno. Daje vec uzitka v voznji. Jaz se vcasih pohecam, da je to bmw na sprednji pogon v glavnem, oba sta dobra, izbere pa vsak kar mu ustreza. Mazda ima vec duse in lastniki, so v splosnem bolj zadovoljni. Ce te zanima kaj bolj konkretnega, kar vprasaj. Lp


Očitno sem čakal nate :) da me razsvetliš. Kako je s servisi pri nas? So pooblaščenci ok? Je v Lj kak dober nepooblaščen serviser? Kje lahko preverim servisno zgodovino pred nakupom?

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 266
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#33

Kout. Z vsem se strinjam, samo glede vozne dinamike pa ob primerjavi 1:1 pac ni tako. Torej 19" na passatu (zelo redko) proti 19" na mazdi (zelo pogosto, sploh pa standard pri boljsi opremi). Al si prierjal tipicnega slo passata z dokaj tipicno slo mazdo?
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 564
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#34

To me pa kar malo preseneča, da mazda bolje drži ceno kot passat. Ali ni šlo včasih vse, kar je pri karavanskem passatu dišalo po 2.0 TDI, za med?
Prikaži več možnosti


Apolon
Apolon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 437
  • Lokacija: Dolenjska

#35

Zaradi ugodnih dajatev pri uvozu, je že preveč Passatov ratalo v Slo in si med sabo ceno zbijajo.

Urejal Apolon, 16.08.2019, 07:49.

Prikaži več možnosti


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 464
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#36

Moj glas bi šel za Passata, ki je v vožnji bolj uglajen kot Mazda6.

Dober nakup, naj ti služi :ok :ok

Drugače nebi razmišljal in bi vzel tegale Mercedesa C:

https://www.avto.net...asp?id=14483132

Urejal Silvershadow, 16.08.2019, 08:17.

Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 584
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#37

Kakšne gremline/napake imajo te nove C-classe? Kako se tole pelje v primerjavi z F30?


Prikaži več možnosti


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 998
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#38

Kakšne gremline/napake imajo te nove C-classe? Kako se tole pelje v primerjavi z F30?

Meni je avto všeč, sicer ne tako kot F31. Kvaliteta notranjosti morda celo prednjači pred F31, prav tako deluje kokpit modernejše, ampak je meni vseeno bolj všeč notranjost BMW-ja. Infotainment v F31 je boljši, zvočna izolacija je podobna. Zunanjost mi je lepša BMWjeva, a daleč od tega, da bi bil Mercedes grd, kakor komu.

 

Pelje se zelo solidno, ampak JAZ tukaj spet dajem prednost F31, (mercedes ima AMG paket, BMW pa Msportpaket).

 

Kolega ima C220d in mu pri 147k km sveti luč za motor, baje je tu težava v nekem NOx senzorju (bojda znana težavica), ki ga bo treba menjati, je pa zelo drag (cca. 900 - 1000 EUR po njegovih info). 

 

Pod črto, po mojem mnenju z nobenim od teh dveh ne moreš zgrešiti, sta zelo primerljiva. Jaz bi izbral (in sem izbral) po svojem okusu. Še to, moje izkušnje z obema so omejene, lahko le podam moje vtise, sploh kar se tiče Mercedesa, ki si ga ne lastim.



Urejal fp4492, 16.08.2019, 08:46.

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 172
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#39

Materiali so boljši, drži. Za peljat je pa, akhm, precej dolgočasen in nedinamičen, kakor vsi Mercedesi. Tudi z AMG paketom. 


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • fp4492 je všeč


Dejan.P
Dejan.P

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 179
  • Lokacija: Dravograd
  • Avtomobil: BMW E92, 93, F31

#40

2016 sem si postavljal isto vprašanje kot ti danes in takrat, ko passatov b8 še ni bilo kot šodra na cesti, sem se odločil za slednjega...
Interior 2016 passata je bolj kvaliteten, vozna dinamika je za odtenek boljša, sam avto deluje bolj premium... je pa pogoj higline oprema in led high žarometi.. comfort line itd. je isto kot bi sedel v golfu...

Danes, ko je dala pa Mazda ponoven facelift ven in so se s kakovostjo materialov v notranjosti krepko izboljšala, pa bi zagotovo vzel Mazdo. Sem si jo lastil 8 let nazaj (sicer predhodnji model) in je eden redkih avtov, za katerega nimam pripomb...

Tako da moj glas gre za Mazdo 6 :)...

Urejal Dejan.P, 16.08.2019, 09:18.

Prikaži več možnosti