Skoči na vsebino

 

Na koliko km menjati šobe za vbrizgavanje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
40 odgovorov v temi
drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW F11

#1

Pozdravljeni,

 

Zanima me, na koliko kilomterov je potrebno menjati ali obnoviti injektorje oz. šobe za vbrizgavaje?

 

Hvala, lp

 


Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 510
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#2

Ne vem zakaj bi menjal oz. obnavljal, če delajo OK?
LP
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 005
  • Lokacija: Ljubljana

#3

Vsak resen servis ti jih bo pomeril na rednem vzdrzevanju. Ce kaze racunalnik odstopanja se gre pol pomerit se na aparaturo in menja po potrebi. Ce narobe delajo lahko unicis motor ker ga zaliva z dizlom in skuri bate. Je blo ze nekaj teh primerov.
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 007
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#4

Na rednem vzdrzevanju ne bo noben meritev delal. Delal jih bojo ko bo kak problem in bo sum na sobe
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti
    • blackberet in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 005
  • Lokacija: Ljubljana

#5

Men jih na vsakem rednem servisu pomerijo....na testerju ne fizicno. Ce tester ne kaze odstopanj pol je verjetno ok. Ce kaze da je nekaj narobe se jih pa ven vzame in pomeri na stroju.
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 510
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#6

Točno tako. Meni pri 420.000km tester ne kaže odstopanj. Zato jih nebom tikal :)
LP
Prikaži več možnosti


drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW F11

#7

Ne vem zakaj bi menjal oz. obnavljal, če delajo OK?


Mojster, ki jih obnavlja pravi, da naj bi zdrzale 100.000 km.
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 786
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#8

To zdržijo še na TAM-u.

Verjetno ima pomanjkanje posla.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti
    • Mat xxl je všeč


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 629
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#9

To zdržijo še na TAM-u.

Verjetno ima pomanjkanje posla.

Tam zdržijo dokler ne prerjavijo  :ok2 

Za kakšno pametno info okoli šob pri specifičnem modelu avta bo pa Mihold pravi naslov.  :-D


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 110
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#10

Mojster, ki jih obnavlja pravi, da naj bi zdrzale 100.000 km.

Na katerem avtu? Si ti siguren, da je s tem človekom vse v redu?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW F11

#11

Govorila sva za motor N47D20. BMW e90.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 110
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Govorila sva za motor N47D20. BMW e90.

Če sem prav razumel gre za motor letnika 2007 ali novejši, ta ima piezo injektorje. Ti so sicer bistveno bolj občutljivi od klasičnih, vseeno pa morajo zdržat nekje med 200 in 300.000 km, razen če tankaš umazano gorivo (pretakanje iz kantic, sumljive pumpe v tujini, cviček, itd.) - v tem primeru se lahko zamašijo tudi prej, ne glede na kilometre. V vsakem primeru ena stvar ne drži, ne moreš rečt da te šobe zdržijo 100.000 km, tako da tale tišček definitivno nima pojma! Tak "mehanik" te samo olupi in nič drugega, v primeru težav z injektorji se obrni na forumaša Miholda (Bosch servis), on bo zadevo zrihtal stokovno, pošteno in z realnimi (čim nižjimi) stroški. Onemu majstru pa povej naj raje fiate in folcvagne šraufa, bavarcev naj se izogiba v velikem loku, da bo čim manj škode naredil.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 682
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#13

Pa vlivaj v tank goriva adativ antigripante. Tega tvojega pocarja, se pa raje ogni, ker je ocitno da te hoce le ulupiti.
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 363
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Nič več BMW

#14

Madona ste ga spluval...verjetno si ne bo upal nič več vprašat :-D


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 110
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#15

Madona ste ga spluval...verjetno si ne bo upal nič več vprašat :-D

Njega?  :confused Njega ni nihče spluval, spljuvali smo njegovega mehanika, za tega je pa res boljše če se nekam skrije.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 308
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#16

Mojster, ki jih obnavlja pravi, da naj bi zdrzale 100.000 km.

:crazy

 

 

Primer iz prakse: E60 525d pre-LCI (torej M57D25) z "250k" km (po mojem laicnem mnenju glede na stanje avta vsaj krat dva): dve sobi "hin" - odstopanje 3,8 in 4,2 mg/str od povprecja (po VWjevih normativih je kar je nad 2,4 mg/str zrelo za menjavo, za BMWjeve normative ne vem iz glave). 45 minut delovanja na cisti Liqui Moly System-Reiniger (s pomocjo naprave Liqui Moly Jet Clean Tronic), po ciscenju je bilo maksimalno odstopanje 0,64 mg/str, ostale sobe vse manj kot 0,4 mg/str, kar je super.

 

En tak majster kot oni zgoraj je seveda prej hotel imeti 600 eur za obnovo sestih injektorjev - pa vprasanje ce jih ne bi samo ocistil. Liter cistila je stalo 24 eur plus ena delovna ura.


Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 629
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#17

Tle sploh ne vem kaj bi majster obnavljal ker so Piezzo. No razen če so po novem na voljo deli za obnovo.
Pogledaš kakšne so korekcije in to je to. Ko gre čez mejo zamenjaš z novo in naprej....
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 110
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#18

:crazy

 

 

Primer iz prakse: E60 525d pre-LCI (torej M57D25) z "250k" km (po mojem laicnem mnenju glede na stanje avta vsaj krat dva): dve sobi "hin" - odstopanje 3,8 in 4,2 mg/str od povprecja (po VWjevih normativih je kar je nad 2,4 mg/str zrelo za menjavo, za BMWjeve normative ne vem iz glave). 45 minut delovanja na cisti Liqui Moly System-Reiniger (s pomocjo naprave Liqui Moly Jet Clean Tronic), po ciscenju je bilo maksimalno odstopanje 0,64 mg/str, ostale sobe vse manj kot 0,4 mg/str, kar je super.

 

En tak majster kot oni zgoraj je seveda prej hotel imeti 600 eur za obnovo sestih injektorjev - pa vprasanje ce jih ne bi samo ocistil. Liter cistila je stalo 24 eur plus ena delovna ura.

Imaš ti to mašino za čiščenje, oziroma jo imate v službi?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 110
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#19

Pogledaš kakšne so korekcije in to je to. Ko gre čez mejo zamenjaš z novo in naprej....

To pa ne bo čisto res, marsikaj lahko še narediš. Očistiš tank naprimer, s tem jim lahko konkretno podaljšaš življenjsko dobo. Po čiščenju narediš en tretma z aditivom (jaz sem ga z antigrippante, po tem ko mi je Mihold mehansko očistil tank) in stanje se ponavadi konkretno popravi, vsaj pri klasičnih šobah. Jaz sem svoj avto prevzel s klasičnimi pri 319.000 km na števcu in sem se potem vozil brez problema do 460.000, ko je do konca pregnil. Šobe sem pred tem priklopil na tester in so bile še vse v zelenem polju, prepričan sem da bi delale še vsaj 100.000 km. Če sistem dovoda goriva redno čistiš, morajo zdržat milijon km.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 629
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#20

Se strinjam

Je pa tako da so določene šobe bolj problematične druge manj...
Pa tudi je razlika ali je elektromagnetna ali Piezzo. Ko kristali zaspijo nobeno čiščenje ne pomaga več.
Prikaži več možnosti