Skoči na vsebino

 

Na koliko km menjati šobe za vbrizgavanje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
55 odgovorov v temi
zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 334
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#21

Imaš ti to mašino za čiščenje, oziroma jo imate v službi?

V sluzbi. Dejansko gre za tank za cistilo in elektricno crpalko z nastavljivim tlakom, ter filter, kar skupaj simulira tank in crpalko avtomobila. Aja, pa displej s timerjem je gor, da vidis koliko casa ti je slo v maloro... :hihi


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW F11

#22

Se strinjam

Je pa tako da so določene šobe bolj problematične druge manj...
Pa tudi je razlika ali je elektromagnetna ali Piezzo. Ko kristali zaspijo nobeno čiščenje ne pomaga več.

A niso na tem motorju Boschove, elektromagnetne? Oznako ima 0445110.


Prikaži več možnosti


drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW F11

#23

Pa še nekaj bi vprašal. Kako lahko preverim, če bi bil lahko krivec konektor in ne šoba?

 

Si lahko pomagam z navodili na naslednji povezavi https://www.yourmech...y-spencer-cates


Prikaži več možnosti


tomazic89
tomazic89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 428
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E36 32?i, E91 mlincek

#24

Govorila sva za motor N47D20. BMW e90.

Imam N47D20C v E91... trenutno nekaj cez 300k km. V prtljazniku imam AntiGrippante in vlijem na vsake tolko ko se spomnim... trkam na les, ampak 100k je pa mal bosa pomojem. Razen ce folk tanka smeti.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 417
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#25

A niso na tem motorju Boschove, elektromagnetne? Oznako ima 0445110.

Kateri letnik je avto? Če je 2007 ali novejši, so verjetno piezo. Za bolj točne informacije se pa obrni na Miholda, on bo po številki točno vedel katere so.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 093
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#26

Jaz sem razumel ko sem bral o teh motorjih da majo tut novejse f serije 318 elektromagnetne, ta mocnejse verzije pa piezzo.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW F11

#27

Na pokrovu rezervoarja mi piše NO ADDITIVES, NO BIODISEL.

 

Zdaj pa me zanima, ali lahko uporabim za čiščenje šob ANTIGRIPPANTE 25?



Urejal drejcof, 19.08.2019, 18:47.

Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 635
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#28

Jaz ga uporabljam, pa marsikdo iz foruma tud..nobenih tezav..
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 417
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#29

Na pokrovu rezervoarja mi piše NO ADDITIVES, NO BIODISEL.

 

Zdaj pa me zanima, ali lahko uporabim za čiščenje šob ANTIGRIPPANTE 25?

Lahko, ja.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW F11

#30

Jaz ga uporabljam, pa marsikdo iz foruma tud..nobenih tezav..

Na vsake koliko tankov, pa ga dodate?


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 635
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#31

Na vsakih 50l nafte priblizno 1dcl.. je pa v tanku se med 15 in 20 litri nafte, ko ga vlijem in nato preko teh 50 litrov nafte. To je po navodili uporabnikov tukaj iz foruma..
Prikaži več možnosti


Začetnik
Začetnik

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: Ms

#32

Bolj kot antigrippante, je pomembno da se tanka vedno do vrha, se preden gorivo v keslu pade pod cetrt.
Sem pa uporabljal antigrippante nekaj let, zdaj ne vec. Meni se zdi bolj placebo efekt. Ko odleti VC se zamenja in je.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 274
  • Lokacija: Ljubljana

#33

Sam sej gorivo itak vlece iz dna tanka, cevka za dovod je cisto spodaj, tko da nima veze kok je goriva v tanku...
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 563
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#34

Sam sej gorivo itak vlece iz dna tanka, cevka za dovod je cisto spodaj, tko da nima veze kok je goriva v tanku...

Ima veze ... če je goriva manj kot četrt, črpalka ni dobro hlajena in posledično prej crkne ali ribne.

 

Veliko se je pisalo kako težko vzdržijo 250kkm, jaz pa imam pri 350 še vedno taprvo ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Začetnik
Začetnik

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: Ms

#35

Ima veze ... če je goriva manj kot četrt, črpalka ni dobro hlajena in posledično prej crkne ali ribne.

Veliko se je pisalo kako težko vzdržijo 250kkm, jaz pa imam pri 350 še vedno taprvo ...

To je point mojega posta. Pa se filter goriva je treba zamenjati prej kot je tovarniski interval (60k km). Jaz ga vsako leto, stane pa isto kot liter antigrippante. Mahle, itak enak orginalu.

Leon ti se itak ne rabis sekirat, ker avto menjas preden se motor dobro ulaufa.

Urejal Začetnik, 20.08.2019, 11:01.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 417
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#36

Bolj kot antigrippante, je pomembno da se tanka vedno do vrha, se preden gorivo v keslu pade pod cetrt.
Sem pa uporabljal antigrippante nekaj let, zdaj ne vec. Meni se zdi bolj placebo efekt. Ko odleti VC se zamenja in je.

To da je dobro tankat preden gorivo pade na rezervo je res, ni pa res da aditivi kot je antigrippante ne pomagajo. Beseda "antigrippante" pomeni v prevodu proti zaribanju in to je v osnovi olje, ki pomaga pri mazanju komponent sistema dovoda goriva. Mazanje ni v motorju nikoli odveč in dobro mazanje krepko poveča življenjsko dobo motorja, včasih pa takšen aditiv tudi dejansko prepreči zaribanje. To se zgodi takrat če recimo natankaš suho nafto, to pomeni tako, ki v sebi nima dovolj mazalnih aditivov. Nafta oziroma boljše rečeno dizelsko gorivo ki ga prodajajo črpalke se namreč po kvaliteti zelo razlikuje, v določenih državah mešajo notri več aditivov, v drugih manj. Praviloma je tako, da imajo bolj razvite države boljšo nafto - naprimer Avstrija, Nemčija imata zelo dobro. Bolj ko greš proti vzhodu, slabše ne gorivo in takrat res prav pride, če sam dodaš aditiv kot je antigrippante. Ima pa seveda tovarniški aditiv v sebi še kaj drugega kot olje, ampak to je recept vsakega proizvajalca posebej in je težko vedeti, kaj točno je v njem. Mi forumaši precej uporabljamo prav antigrippante zaradi tega ker ga priporoča naš forumski mehanik, specialist za vbrizgalne sisteme, Mihold. Jaz sem s tem aditivom precej uspešno pomagal mojemu motorju da si je opomogel, točil sem ga eno leto, potem sem ga pa nehal ker ima OMV pri nas precej dobro nafto (Petrol je druga pesem). Če bi se dosti vozil na jug bi ga pa dolil vsakič ko bi tam tankal, to je dejstvo. Se splača.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 635
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#37

Jaz sem pa slisal, da ce tankas pri nas je cisto vseeno ali tankas nafto na petrolu ali OMW Vse bi naj bilo iz iste cisterne. Ce pa govorimo o Avstriji in Nemciji pa bi naj drzalo, da je OMW zraven shell eden tistih, ki imajo najboljso nafto. Jaz v zadnjih nekaj letih niti enkrat nisem tankal v Sloveniji, vedno tankam v Avstriji na shellu. Ce ze to, da je nafta boljsa kot pri nas, ne drzi, je pa cenejsa in to vcasih obcutno cenejsa.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#38

Zakaj ne točiti za 20 € ...
https://www.antigrip.eu/nasveti/

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 417
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#39

Jaz sem pa slisal, da ce tankas pri nas je cisto vseeno ali tankas nafto na petrolu ali OMW Vse bi naj bilo iz iste cisterne. Ce pa govorimo o Avstriji in Nemciji pa bi naj drzalo, da je OMW zraven shell eden tistih, ki imajo najboljso nafto. Jaz v zadnjih nekaj letih niti enkrat nisem tankal v Sloveniji, vedno tankam v Avstriji na shellu. Ce ze to, da je nafta boljsa kot pri nas, ne drzi, je pa cenejsa in to vcasih obcutno cenejsa.

Ja, to znajo povedat tisti ki so to nekje slišali ali prebrali in ponavljajo do onemoglosti, s tem delajo uslugo manj kvalitetnim dobaviteljem, recimo Petrolu. V osnovi to lahko celo drži, ni pa prav nič pomembno. Zakaj ne? Zato, ker je ista lahko (ali pa tudi ne) samo baza, to pomeni surovo nafto, nakar ima vsak distributer svojo recepturo, kakšne aditive bo namešal notri. Pri nafti so velike razlike že v vsebnosti biodizla, tu imata Petrol in OMV recimo vsak svoje standarde, ki so vsi sicer v tolerancah državnih standardov, kar pa še ne pomeni da se ne razlikujejo. Dodatek biodizla POSLABŠA lastnosti goriva, biodizel ima številne slabosti napram nafti, naprimer pozimi se hitreje zgosti, njegova doba uporabnosti je krajša (ker je rastlinskega izvora se po določenem času v njem namnožijo bakterije, ki lahko zamašijo vbrizgalni sistem vozila - injektorji so narejeni za pršenje nafte, ne živih organizmov, kar bakterije so), za nameček pa biodizel motor še veliko slabše maže kot nafta, torej je za motor zelo agresiven in slab! Biodizel sicer različni motorji različno dobro/slabo prenašajo, v splošnem velja da ga stari stroji dobro prebavijo, pri novih pa povzroča zaribavanje črpalk, mašenje injektorjev, itd. Slabosti biodizla dodanega nafti distributerji goriva kompenzirajo oziroma lajšajo z dodajanjem aditivov kot so olje in različne kemične spojine z različnimi nalogami, nekatere verjetno tudi zavirajo rast bakterij in s tem podaljšujejo življenjsko dobo goriva - ne vem točno ker nisem kemik, je pa to logično. Kaj točno je notri in v kakšnih količinah vedo samo oni, je pa eno dejstvo nesporno in sicer to, da se goriva posameznih dobaviteljev med seboj zaradi tega zelo RAZLIKUJEJO. Za to da človek ugotovi kaj je v gorivu ne rabiš nujno laboratorija, dovolj je že poskušanje in uporaba malo logike in zdrave kmečke pameti. Po informacijah ki sem jih zbral jaz in ki jih je zbral naš kolega mehanik forumaš Mihold (link do njegove razlage je prilepil gerchy en post višje od mojega), je Petrol najslabši dobavitelj goriva in OMV najboljši pri nas. Petrol tudi sam priznava da dodaja največ biodizla gorivu, kar pojasni marsikaj, so pa seveda še druge stvari. 

 

Skratka, kljub temu da je baza (!) lahko enaka, to še ne pomeni NIČ, tako da to na koncu sploh ni pomembno! Gorivo ni samo nafta, je zmes nafta + biodizel + aditivi in Petrol se tukaj igra z nevednostjo svojih potrošnikov, njihovo gorivo je najslabše. Bencin je vseeno kje kupite ker bencinski motorji na izbiro goriva niso tako občutljivi, tako da ga jaz tankam tudi na Petrolu, dizelsko gorivo naj pa kar imajo, dokler je taka politika podjetja, hvala lepa.

 

Aja mogoče še to, da ne bom krivičen do Petrola - če imaš recimo Golfa II D iz leta 1976 je prav vseeno ali tankaš pri OMV ali pri Petrolu, tisti motor pač prebavi vse  :laugh Še zdaleč pa to ni vseeno pri novejših dizelskih sistemih, tu je kvaliteta (sestava) dizelskega goriva zelo pomembna, tako da bi bilo fer če bi recimo Petrol za njihov bakterijski bio-koktajl računal manj. Kristalno jasno je da tega ne bo naredil ker ne bo ta firma nikoli priznala da je njihovo gorivo slabše, z nižjo ceno bi pa to neposredno priznali - zato pri njih slabše gorivo dobite po enaki ceni, kot druga, kvalitetnejša goriva drugje ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Milan P je všeč


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 635
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#40

@Jerry ja zna bit, da je samo baza ista. V tem smislu sem tudi jaz slisal, da v luko Koper hodijo cisterne od petrola in omw, od koder razvazajo naprej po bencinskih crpalkah. Je pa bila tud na forumu ze podobna debata, ko je nekdo dal celo sliko gor, petrolova cisterna na omw ali obratno :)

V Mariboru je stric vozi golfa 1 in v njega vliva uporabljeno olje, ki ga dobi v gostinskih lokalih. Videl na lastne oci. Zdaj koliko in kako pogosto to vliva v avto, nebi vedel.
Prikaži več možnosti