Skoči na vsebino

 

Na koliko km menjati šobe za vbrizgavanje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
55 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 428
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#41

@Jerry ja zna bit, da je samo baza ista. V tem smislu sem tudi jaz slisal, da v luko Koper hodijo cisterne od petrola in omw, od koder razvazajo naprej po bencinskih crpalkah. Je pa bila tud na forumu ze podobna debata, ko je nekdo dal celo sliko gor, petrolova cisterna na omw ali obratno :)

V Mariboru je stric vozi golfa 1 in v njega vliva uporabljeno olje, ki ga dobi v gostinskih lokalih. Videl na lastne oci. Zdaj koliko in kako pogosto to vliva v avto, nebi vedel.

Golf I in II D vse preneseta, enako mercedes W123 200-300D. Cisterna pa nima veze katera je, je samo piksna, lahko da so jo pač prijateljsko posodili. Receptura goriva je važna, ta pa ni enaka in se tudi lahko po potrebi spreminja, tako da nikoli ne veš kaj natočiš. Jaz Petrolu ne zaupam.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Petrol
Petrol

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ljubljana

#42

Ja, to znajo povedat tisti ki so to nekje slišali ali prebrali in ponavljajo do onemoglosti, s tem delajo uslugo manj kvalitetnim dobaviteljem, recimo Petrolu. V osnovi to lahko celo drži, ni pa prav nič pomembno. Zakaj ne? Zato, ker je ista lahko (ali pa tudi ne) samo baza, to pomeni surovo nafto, nakar ima vsak distributer svojo recepturo, kakšne aditive bo namešal notri. Pri nafti so velike razlike že v vsebnosti biodizla, tu imata Petrol in OMV recimo vsak svoje standarde, ki so vsi sicer v tolerancah državnih standardov, kar pa še ne pomeni da se ne razlikujejo. Dodatek biodizla POSLABŠA lastnosti goriva, biodizel ima številne slabosti napram nafti, naprimer pozimi se hitreje zgosti, njegova doba uporabnosti je krajša (ker je rastlinskega izvora se po določenem času v njem namnožijo bakterije, ki lahko zamašijo vbrizgalni sistem vozila - injektorji so narejeni za pršenje nafte, ne živih organizmov, kar bakterije so), za nameček pa biodizel motor še veliko slabše maže kot nafta, torej je za motor zelo agresiven in slab! Biodizel sicer različni motorji različno dobro/slabo prenašajo, v splošnem velja da ga stari stroji dobro prebavijo, pri novih pa povzroča zaribavanje črpalk, mašenje injektorjev, itd. Slabosti biodizla dodanega nafti distributerji goriva kompenzirajo oziroma lajšajo z dodajanjem aditivov kot so olje in različne kemične spojine z različnimi nalogami, nekatere verjetno tudi zavirajo rast bakterij in s tem podaljšujejo življenjsko dobo goriva - ne vem točno ker nisem kemik, je pa to logično. Kaj točno je notri in v kakšnih količinah vedo samo oni, je pa eno dejstvo nesporno in sicer to, da se goriva posameznih dobaviteljev med seboj zaradi tega zelo RAZLIKUJEJO. Za to da človek ugotovi kaj je v gorivu ne rabiš nujno laboratorija, dovolj je že poskušanje in uporaba malo logike in zdrave kmečke pameti. Po informacijah ki sem jih zbral jaz in ki jih je zbral naš kolega mehanik forumaš Mihold (link do njegove razlage je prilepil gerchy en post višje od mojega), je Petrol najslabši dobavitelj goriva in OMV najboljši pri nas. Petrol tudi sam priznava da dodaja največ biodizla gorivu, kar pojasni marsikaj, so pa seveda še druge stvari. 

 

Skratka, kljub temu da je baza (!) lahko enaka, to še ne pomeni NIČ, tako da to na koncu sploh ni pomembno! Gorivo ni samo nafta, je zmes nafta + biodizel + aditivi in Petrol se tukaj igra z nevednostjo svojih potrošnikov, njihovo gorivo je najslabše. Bencin je vseeno kje kupite ker bencinski motorji na izbiro goriva niso tako občutljivi, tako da ga jaz tankam tudi na Petrolu, dizelsko gorivo naj pa kar imajo, dokler je taka politika podjetja, hvala lepa.

 

Aja mogoče še to, da ne bom krivičen do Petrola - če imaš recimo Golfa II D iz leta 1976 je prav vseeno ali tankaš pri OMV ali pri Petrolu, tisti motor pač prebavi vse  :laugh Še zdaleč pa to ni vseeno pri novejših dizelskih sistemih, tu je kvaliteta (sestava) dizelskega goriva zelo pomembna, tako da bi bilo fer če bi recimo Petrol za njihov bakterijski bio-koktajl računal manj. Kristalno jasno je da tega ne bo naredil ker ne bo ta firma nikoli priznala da je njihovo gorivo slabše, z nižjo ceno bi pa to neposredno priznali - zato pri njih slabše gorivo dobite po enaki ceni, kot druga, kvalitetnejša goriva drugje ;)

Spoštovani,

 

spoštujemo vsa mnenja, tudi tista negativna, saj tudi odzivi na spletnih forumih  predstavljajo določen odziv in stališča uporabnikov. Vendar pa se v primeru netočnosti moramo odzvati z nekaj pojasnili:

  • Kakovost goriv v vseh državah EU določajo enotni evropski standardi. Nacionalni standardi se razlikujejo le v posameznih geografsko prilagojenih specifikah.
  • Petrol v celoti spoštuje veljavne standarde, kontrolo kakovosti pa opravljamo po mednarodno predpisanih pravilih. Pri tem sodelujemo le z akreditiranimi naftnimi laboratoriji.
  • Aditive (»performance« aditivi) gorivom dodajamo za zagotavljanje višje kakovosti in povečane zaščite motorjev. To je praksa, ki velja za vse »premium« ponudnike goriv na svetovnem trgu. Petrol pri tem uporablja aditive vrhunskega svetovnega dobavitelja, osnovna goriva pa kupujemo le pri priznanih svetovnih dobaviteljih. Kakovost Petrolovih goriv zato v ničemer ne zaostaja za gorivi drugih ponudnikov na trgu – tudi najbolj uglednih.
  • Petrolova dizel goriva vsebujejo biogoriva (biodizel), ki jih v enakih količinah tudi goriva ostalih ponudnikov na trgu, tako v Sloveniji kot v ostalih državah EU. Uporabo biogoriv namreč narekuje zakonodaja, torej je njihova uporaba obvezna.
  • Dodana biogoriva v celoti ustrezajo zahtevam oziroma standardu /EN 14214/, in ne poslabšujejo uporabnosti dizelskega goriva. Biodizel je sicer odlično mazalno sredstvo in zato občutno izboljšuje mazalne sposobnosti dizelskega goriva.
  • Gorivo z dodatkom do 7 odstotkov biodizla lahko brez škodnih posledic ali omejitev uporabljajo vsa vozila na dizelski pogon brez izjeme, ne glede ali gre za starejša ali nova in tehnološko najzahtevnejša, v garancijskem roku ali izven njega.
  • Petrol kakovost svojih goriv ne kompenzira z nobenimi drugimi aditivi ali dodatki, saj za to ni nobene potrebe, zato so informacije zapisane v zgornjem komentarju popolnoma, napačne.
  • Sicer pa ni jasno, po katerih merilih za rangiranje kakovosti goriv so/smo zapisani distributerji v zgornjem zapisu. Če je to vsebnost biodizla, razlik ni, saj so pravila za vse enaka. Tudi vsi aditivi temeljijo na podobni osnovi in bazni kakovosti goriv.

 

Kot zapisano že v uvodu, spoštujemo vsa mnenja, vendar le, če temeljijo na dejstvih oziroma dokazih. Vedno smo tudi pripravljeni odgovoriti na vse kritike in vprašanja, tako na forumih kakor tudi preko sistema Povej Petrolu. Pri tem pa se držimo predvsem načela strokovnosti, dejanskega stanja in moči argumentov.

 

Za vse, ki vas tematika dodatno zanima, vabimo na našo spletno stran, kjer si lahko preberete več o kakovosti pogonskih goriv in našem gorivu Q Max.

 

 

Lep pozdrav,

 

Silvan Simčič
Področje tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 636
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#43

@Petrol, da imate na vasih crpalkah, sploh na tistih manj ferkventnih, slabso nafto kot konkurenca, civkajo ze pticki na drevesih. Kogarkoli povprasas kaj na to temo, je ze sigurno vsaj slisal o tem govorit ali pa ima sam negativne izkusnje. Tako, da nekaj na tem sigurno je. Ze dejstvo, da je nekaterim, ki so tankali pri vas, zmrzovala nafta v avtih, je dovolj zgovorno da nekaj ne stima oz ni stimalo. Tud na tem forumu so uporabniki pisali o tezavah s tem in to ze pri -15 zunanje T.

https://www.bmwslo.c...mrznjena-nafta/
Prikaži več možnosti
    • Milan P je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 597
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#44

Pa, ce gorivo ustreza nekemu standardu se ne pomeni, da je kvalitetno, ampak zgolj ustreza standardu. In biti boljsi od konkurence ne pomeni zgolj in samo ustrezati standardu. :ok2
Prikaži več možnosti
    • abbe je všeč


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 197
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#45

Diplomatski odgovori :)

 

Kateri so le ti znani in priznani dobavitelji?

Res me firbec če tankamo rusko, ameriško, arabsko ali čigavo brozgo oz. mešanico vseh? :)

 

Pa za koliko časa jo je še kaj...10,20,50 let takega tempa?

https://en.wikipedia...en_oil_reserves


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 428
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#46

Spoštovani,

 

spoštujemo vsa mnenja, tudi tista negativna, saj tudi odzivi na spletnih forumih  predstavljajo določen odziv in stališča uporabnikov. Vendar pa se v primeru netočnosti moramo odzvati z nekaj pojasnili:

  • Kakovost goriv v vseh državah EU določajo enotni evropski standardi. Nacionalni standardi se razlikujejo le v posameznih geografsko prilagojenih specifikah.
  • Petrol v celoti spoštuje veljavne standarde, kontrolo kakovosti pa opravljamo po mednarodno predpisanih pravilih. Pri tem sodelujemo le z akreditiranimi naftnimi laboratoriji.
  • Aditive (»performance« aditivi) gorivom dodajamo za zagotavljanje višje kakovosti in povečane zaščite motorjev. To je praksa, ki velja za vse »premium« ponudnike goriv na svetovnem trgu. Petrol pri tem uporablja aditive vrhunskega svetovnega dobavitelja, osnovna goriva pa kupujemo le pri priznanih svetovnih dobaviteljih. Kakovost Petrolovih goriv zato v ničemer ne zaostaja za gorivi drugih ponudnikov na trgu – tudi najbolj uglednih.
  • Petrolova dizel goriva vsebujejo biogoriva (biodizel), ki jih v enakih količinah tudi goriva ostalih ponudnikov na trgu, tako v Sloveniji kot v ostalih državah EU. Uporabo biogoriv namreč narekuje zakonodaja, torej je njihova uporaba obvezna.
  • Dodana biogoriva v celoti ustrezajo zahtevam oziroma standardu /EN 14214/, in ne poslabšujejo uporabnosti dizelskega goriva. Biodizel je sicer odlično mazalno sredstvo in zato občutno izboljšuje mazalne sposobnosti dizelskega goriva.
  • Gorivo z dodatkom do 7 odstotkov biodizla lahko brez škodnih posledic ali omejitev uporabljajo vsa vozila na dizelski pogon brez izjeme, ne glede ali gre za starejša ali nova in tehnološko najzahtevnejša, v garancijskem roku ali izven njega.
  • Petrol kakovost svojih goriv ne kompenzira z nobenimi drugimi aditivi ali dodatki, saj za to ni nobene potrebe, zato so informacije zapisane v zgornjem komentarju popolnoma, napačne.
  • Sicer pa ni jasno, po katerih merilih za rangiranje kakovosti goriv so/smo zapisani distributerji v zgornjem zapisu. Če je to vsebnost biodizla, razlik ni, saj so pravila za vse enaka. Tudi vsi aditivi temeljijo na podobni osnovi in bazni kakovosti goriv.

 

Kot zapisano že v uvodu, spoštujemo vsa mnenja, vendar le, če temeljijo na dejstvih oziroma dokazih. Vedno smo tudi pripravljeni odgovoriti na vse kritike in vprašanja, tako na forumih kakor tudi preko sistema Povej Petrolu. Pri tem pa se držimo predvsem načela strokovnosti, dejanskega stanja in moči argumentov.

 

Za vse, ki vas tematika dodatno zanima, vabimo na našo spletno stran, kjer si lahko preberete več o kakovosti pogonskih goriv in našem gorivu Q Max.

 

 

Lep pozdrav,

 

Silvan Simčič
Področje tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana

Gospod Simčič, pozdravljeni. Ne bom rekel da ne cenim vašega truda ki ga porabite za to da nam pojasnjujete določene stvari na forumu, moram pa rečt da bi bil osebno dosti bolj vesel če bi se Petrol namesto z besedami potrudil z dejanji. Namreč ko je moj prijatelj natankal vaše dizelsko gorivo ki "ustreza vsem standardom" in mu je zamašilo šobe, Petrol ni hotel niti slišat o kakem povračilu škode, vse kar je dobil je bilo tisoč izgovorov češ da niso oni krivi, kljub temu da so se težave začele neposredno po odhodu s Petrolove črpalke. Seveda mi je jasno da vaše gorivo ustreza vsem standardom, mislim pa da veva kaj standardi pomenijo. Standard je po definiciji priporočilo o tolerančnem polju za določene izdelke oziroma storitve, predpisuje največjo mero še dopustnega odstopanja in pri dizelskem gorivu je to odstotek biodizla v nafti, pa verjetno še kaj, recimo določeni drugi aditivi. Seveda Petrol ne krši predpisanih standardov ker bi bilo to protizakonito, sem pa že na veliko koncih slišal da je vaše podjetje še najmanj radodarno od vseh ponudnikov ko gre za aditive in razmerje nafta : biodizel, za nameček pa še reklamacije zelo težko priznate, oziroma najraje jih sploh ne.

 

Glejte, midva si lahko dopisujeva v nedogled, ampak vaše pisanje mojega mnenja ne bo spremenilo. Če želite spremenit moje mnenje in mnenje drugih uporabnikov interneta, potem se raje kot z mano ukvarjajte s svojimi nadrejenimi, da bodo v vašem podjetju kaj spremenili. Šele ko bodo, recimo temu "s terena" do nas prišle pozitivne informacije, takrat bomo pa mogoče tudi bolj skeptični uporabniki začeli tankat dizelsko gorivo pri Petrolu in ga bomo tudi priporočali drugim. Prej žal ne, saj naša vozila poganja gorivo in ne vaše besede, z njimi si žal ne moremo prav dosti pomagat. Saj veste, dober glas se sliši v deveto vas, slab pa še precej dlje.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • BISSON, DreamBMW, Mat xxl in 4 ostalim je všeč


drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW F11

#47

Naročil sem injektor z oznako 7798446 0445110 289, dobil pa 7798446 0445110 601.

 

Prodajelc pravi, da sta enaka oziroma popolnoma kompatibilna. Pa me zanima, ali je to res?

 

Hvala za pomoč.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 211
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#48

-Ne točiti za 20€

-nalivati/kupovati antigripante

-ne imeti premalo goriva,ker vroče gorivo ne ohlaja črpalke

-ne ga takoj ugasniti ko prideš na cilj/črpalko ,da ne poškodujemo turbine

-spucaj šobe vsaka 200€

-zlomljena vžigalna svečka

-zmanjkalo ADBLUEja

-zmanjkalo dodatka za DPF filter(vreča z nekim aditivom-Mini)

-ne to ne ono,kupi zamenjaj/dolij/kupu to pa to preventivno

 

Saj prav rad preberem kakšno temo,da vem zakaj vozim kar vozim. Lahko bi odprli kar temo zakaj ne kupiti dizla.  :ok2



Urejal blackberet, 05.09.2019, 20:02.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash in fury uporabnikom je všeč to sporočilo


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 103
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#49

Ah dej, eni komplicirajo in doktorirajo že pri menjavi olja. Stara šola, ki se je na da prevzgojiti.
Pustimo jim veselje, naj menjajo olje na 10kkm, pa vsak tank aditive noter, in preventivno pol avta zamenjat. Zanimivo je samo to, da imajo ravno te osebe potem najvec problemov z avti...
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 428
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#50

Naročil sem injektor z oznako 7798446 0445110 289, dobil pa 7798446 0445110 601.

 

Prodajelc pravi, da sta enaka oziroma popolnoma kompatibilna. Pa me zanima, ali je to res?

 

Hvala za pomoč.

Obrni se na forumaša Miholda, on ti bo pravilno svetoval.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 428
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#51

-Ne točiti za 20€

-nalivati/kupovati antigripante

-ne imeti premalo goriva,ker vroče gorivo ne ohlaja črpalke

-ne ga takoj ugasniti ko prideš na cilj/črpalko ,da ne poškodujemo turbine

-spucaj šobe vsaka 200€

-zlomljena vžigalna svečka

-zmanjkalo ADBLUEja

-zmanjkalo dodatka za DPF filter(vreča z nekim aditivom-Mini)

-ne to ne ono,kupi zamenjaj/dolij/kupu to pa to preventivno

 

Saj prav rad preberem kakšno temo,da vem zakaj vozim kar vozim. Lahko bi odprli kar temo zakaj ne kupiti dizla.  :ok2

Imaš prav, ampak isto sranje je s plinom, stalno se moraš ukvarjat z njim, nikoli ni miru  :-D Jaz sem se dizla naveličal po 8 letih vožnje na nafto, plinarja sem se naveličal pa še preden sem se sploh dobro ogrel za njega, komaj sem kupil avto mi je že začel cukat  :jok No pa saj to sem vedel že prej, ni me niti toliko presnetilo, kolikor imam črnega za nohtom, sem se samo zarežal in preklopil tipko nazaj na bencin  :laugh Po pogovoru s forumašem ki se je dolga leta vozil na plin sem se odločil da ostanem kar lepo na bencinu, kuri mi 12 litrov kar v bistvu ni nič glede na to kako jaz vozim (za primerjavo: prejšnji MB E320 CDI 4matic mi je kuril 10, E39 530dTA pa 9 litrov), imam atmosferca in absolutno nobenih problemov, v dveh mesecih lastništva praktično niti pokrova motorja še nisem odprl... ne jebem več niti dizla niti plina, atmosferski bencinar je zakon!  :metalc  :metalc  :metalc  :metalc  :metalc

 

No pa da me ne bo kdo narobe razumel, za mojih 15 - 20k km letno se mi ne splača imet dizla, če bi se več vozil bi se pa moral spet odločat med plinom in dizlom, hvala bogu da se mi ni treba :woohoo  :crazy  :svic  :ok2


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • BISSON je všeč


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 103
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#52

Ok, če bi rekel po 2 letih nisem odprl pokrova motorja bi še razumel,po 2 mesecih je pa nekako logično ;)
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 299
  • Lokacija: Ljubljana

#53

Petrol nima lastne rafinerije in kupuje koncen izdelek nafto/bencin. Je samo prodajalec na drobno, in cist mozno je da je ista zupa v cisternah od petrola/omv/mol/shell/crodux/whatever.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 428
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#54

Ok, če bi rekel po 2 letih nisem odprl pokrova motorja bi še razumel,po 2 mesecih je pa nekako logično ;)

Govora je o E60, si pozabil?  :laugh


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 428
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#55

Petrol nima lastne rafinerije in kupuje koncen izdelek nafto/bencin. Je samo prodajalec na drobno, in cist mozno je da je ista zupa v cisternah od petrola/omv/mol/shell/crodux/whatever.

Te zadeve sem jaz ravnokar razložil v postu #46: enaka je samo baza, končna mešanica pa ne. Recepturo za to ima vsak distributer svojo, zato se goriva med seboj razlikujejo, tudi če imajo isto poreklo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


narra
narra

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 621
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#56

Spoštovani,

spoštujemo vsa mnenja, tudi tista negativna, saj tudi odzivi na spletnih forumih predstavljajo določen odziv in stališča uporabnikov. Vendar pa se v primeru netočnosti moramo odzvati z nekaj pojasnili:

  • Kakovost goriv v vseh državah EU določajo enotni evropski standardi. Nacionalni standardi se razlikujejo le v posameznih geografsko prilagojenih specifikah.
  • Petrol v celoti spoštuje veljavne standarde, kontrolo kakovosti pa opravljamo po mednarodno predpisanih pravilih. Pri tem sodelujemo le z akreditiranimi naftnimi laboratoriji.
  • Aditive (»performance« aditivi) gorivom dodajamo za zagotavljanje višje kakovosti in povečane zaščite motorjev. To je praksa, ki velja za vse »premium« ponudnike goriv na svetovnem trgu. Petrol pri tem uporablja aditive vrhunskega svetovnega dobavitelja, osnovna goriva pa kupujemo le pri priznanih svetovnih dobaviteljih. Kakovost Petrolovih goriv zato v ničemer ne zaostaja za gorivi drugih ponudnikov na trgu – tudi najbolj uglednih.
  • Petrolova dizel goriva vsebujejo biogoriva (biodizel), ki jih v enakih količinah tudi goriva ostalih ponudnikov na trgu, tako v Sloveniji kot v ostalih državah EU. Uporabo biogoriv namreč narekuje zakonodaja, torej je njihova uporaba obvezna.
  • Dodana biogoriva v celoti ustrezajo zahtevam oziroma standardu /EN 14214/, in ne poslabšujejo uporabnosti dizelskega goriva. Biodizel je sicer odlično mazalno sredstvo in zato občutno izboljšuje mazalne sposobnosti dizelskega goriva.
  • Gorivo z dodatkom do 7 odstotkov biodizla lahko brez škodnih posledic ali omejitev uporabljajo vsa vozila na dizelski pogon brez izjeme, ne glede ali gre za starejša ali nova in tehnološko najzahtevnejša, v garancijskem roku ali izven njega.
  • Petrol kakovost svojih goriv ne kompenzira z nobenimi drugimi aditivi ali dodatki, saj za to ni nobene potrebe, zato so informacije zapisane v zgornjem komentarju popolnoma, napačne.
  • Sicer pa ni jasno, po katerih merilih za rangiranje kakovosti goriv so/smo zapisani distributerji v zgornjem zapisu. Če je to vsebnost biodizla, razlik ni, saj so pravila za vse enaka. Tudi vsi aditivi temeljijo na podobni osnovi in bazni kakovosti goriv.
Kot zapisano že v uvodu, spoštujemo vsa mnenja, vendar le, če temeljijo na dejstvih oziroma dokazih. Vedno smo tudi pripravljeni odgovoriti na vse kritike in vprašanja, tako na forumih kakor tudi preko sistema Povej Petrolu. Pri tem pa se držimo predvsem načela strokovnosti, dejanskega stanja in moči argumentov.

Za vse, ki vas tematika dodatno zanima, vabimo na našo spletno stran, kjer si lahko preberete več o kakovosti pogonskih goriv in našem gorivu Q Max.


Lep pozdrav,

Silvan Simčič
Področje tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana
Kako je z zadevo, ki se je pripetila letos na Celovški? Ko so na pumpi ostali samo študenti, da se je študent odločil za napačen tank, ko je prišla nova roba, ..nato prečrpavanje in odvoz na bolj prometno pumpo..? Zadeva ni prišla ven..taki aditivi so najboljši..je kaj na tem

Urejal narra, 11.09.2019, 15:20.

Prikaži več možnosti