Skoči na vsebino

 

K: E39 limuzino 520i, 523i, pogojno 528i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
51 odgovorov v temi
Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 29
  • Lokacija: Brežice

#41

Ta je meni tudi danes padel v oči, če je vsaj približno res, kar piše v oglasu (oz. je pisalo, ker oglasa že ni več), je to seveda zastojn. Ampak za to ceno močno dvomim, da v oglasu ne laže

Mislim da se nekdo heca. Jutri grem v Maribor enega takšnega gledat za 800€.


Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 29
  • Lokacija: Brežice

#42

E39 528i l.1997 prodan za 500€ zdrava karoserija brez rje in dober motor 350.000km.

Zamudil en dan. Oglas bil na Bolhi začetna cena 800€. Še iščem nekaj se bo našlo.


Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 691
  • Lokacija: Ljubljana

#43

Kolko te je vse prišlo koštat brez teh. in zavarovanja. Če ni skrivnost.


Avto me bo prisel okoli 1200€ z placanimi vsemi stroski,prevoz,dmv,homologacija,avto..
Ni v piko,pogoj sem si postavil cim manj km,dobil vozilo od 2.lastnika z pravimi 244000 km.
Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 561
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#44

E39 528i l.1997 prodan za 500€ zdrava karoserija brez rje in dober motor 350.000km.
Zamudil en dan. Oglas bil na Bolhi začetna cena 800€. Še iščem nekaj se bo našlo.


Saj se spet prodaja na avtonetu za 700 eur, vsaj včeraj zvečer je bil oglas gor, je pa bila druga telefonska. Ne misli da je bil avto dober, Pragi so bili pregniti in pogreznjeni vaše, prodajalec je lagal da je avto brez rje. Če je lagal glede rje mu tudi za motor ne verjamem, gre za prvo serijo z enojnim vanosom in s temi motorji se ni za hecat. Išči dvojni vanos, če želiš neproblematičen avto.
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 29
  • Lokacija: Brežice

#45

Saj se spet prodaja na avtonetu za 700 eur, vsaj včeraj zvečer je bil oglas gor, je pa bila druga telefonska. Ne misli da je bil avto dober, Pragi so bili pregniti in pogreznjeni vaše, prodajalec je lagal da je avto brez rje. Če je lagal glede rje mu tudi za motor ne verjamem, gre za prvo serijo z enojnim vanosom in s temi motorji se ni za hecat. Išči dvojni vanos, če želiš neproblematičen avto.

Hvala za odgovor. Se prav dvojni vanos. Kaj so l.1998 že imeli oz. kako lahko veš da ga ima. 

Kaj pa za ta motor 520i je ok.

https://www.avto.net... serija 5: 520i


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 870
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#46

Tole je kr fajn prežvečeno
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 561
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#47

Hvala za odgovor. Se prav dvojni vanos. Kaj so l.1998 že imeli oz. kako lahko veš da ga ima. 

Kaj pa za ta motor 520i je ok.

https://www.avto.net... serija 5: 520i

Ni za kaj. Sicer tudi motorji z enojnim vanosom niso tako slabi, so samo izredno občutljivi na pregretje, v smislu da ko je tak motor enkrat pregret, imaš z njim same probleme. Tak avto bi si jaz upal kupit samo od znanega lastnika, ali pa od takega ki je zelo pedanten, kar se ponavadi vidi že po ohranjenosti vozila. 

 

V splošnem imaš v E39 tri vrste bencinskih motorjev, prva serija ima enojni vanos in drugi dve dvojnega. Prva serija motorjev je M52, druga M52TU in tretja M54. Vsi ti motorji so načeloma zelo dobri in neproblematični, sploh v primerjavi z novejšimi konstrukcijami, vseeno pa imajo tudi svoje muhe. Kot rečeno, M52 je najbolj občutljiv na pregrevanje. Drug problem te serije je pitje olja, ampak če ni bil pregret, to še ni tako grozno. M52TU je v primerjavi z njim dosti boljši. Ta motor je prišel ven 9. meseca leta 1998 in je pomenil velik korak naprej. Zaradi boljšega materiala ne pije olja, tudi 20 let stari motorji ga le redkokdaj pijejo. In kar je najbolj pomembno so z omenjenim datumom popolnoma predelali hladilni sistem, tako da je v M52TU manj potencialnih mest kjer se lahko ustvarijo zračni žepi (zaradi teh se motor pregreje) kot v M52, poleg tega je tudi ekspanzijska posoda ločena od hladilnika in postavljena nekoliko višje. Ta motor so žal delali samo dve leti, do 9. meseca 2000. Razlog za to so težave v USA, tamkajšnjemu gorivu novi material ni ustrezal in motorji so zaradi tega tam ribali. V Evropi teh problemov ni bilo! Zaradi tega je z omenjenim datumom prišlo do ponovne spremembe, tokrat so konstrukcijo čisto malo predelali, nekoliko so povečali le prostornino (iz 2000 ccm na 2200 pri 520i in iz 2800 na 3000 pri 528i, ki je po novem dobila oznako 530i). Material je bil žal po novem spet slabši, tako da M54 spet pijejo olje, tako kot M52. So pa ohranili zasnovo bloka in hladilni sistem od M52TU, tako da niso toliko občutljivi na pregrevanje. M54 torej ni napačen, na trgu jih je precej in zato bo mogoče še najbolj smiselno da nabaviš to serijo, če že M52TU ne boš mogel dobit. 

 

Avto iz oglasa ki si ga prilepil nazadnje ima tak motor, torej M54B22, kar pomeni da 2.2 litraš. Deluje pa tudi meni po slikah zelo zmahano in opis prodajalca mi ne zbuja dobrega vtisa. Mogoče bi bil za pogledat, ampak za tako stanje v kakršnem je, je cena absolutno previsoka. 


Se prav dvojni vanos. Kaj so l.1998 že imeli oz. kako lahko veš da ga ima. 

Mogoče še to, kako se jih loči. Na pogled se razlikujejo po tem, da imajo tisti z enojnim vanosom na sprednji strani pokrova ventilov izboklino, tisti z dvojnim vanosom pa ne, pri teh je tisti del raven. Jaz žal ne obvladam PS da bi ti na sliki označil kje točno je ta izboklina in kaj je treba gledat, mogoče bo kdo od forumašev priskočil na pomoč. 


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Hebel
Hebel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 117
  • Lokacija: Hladilnik
  • Avtomobil: BMW & KTM

#48

lp


Pripete slike za predogled

  • Untitled-11.jpg
“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”
Charles Bukowski
Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 29
  • Lokacija: Brežice

#49

lp

Potem ima tale dvojni vanos in zadeva po slikah sodeč in sporočil v tem članku je to za kupit.

https://www.avto.net... serija 5: 528i

 

Ostala mi je še ena opcija namreč sodelavec mi prodaja Rextona 2.7 motor od MB l.2010 vožen sam po cesti in zelo očuvan brez kljuke.

Je drugi lastnik in izvajal redne servise. Jutri se grem z njim peljat in če me ne prepriča grem pogledat za vikend še BMW 528i.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#50

To je enojni vanos.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 29
  • Lokacija: Brežice

#51

To je enojni vanos.

Ja zdaj mi je pa jasno se pravi tista izboklina na desni strani je enojni vanos.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#52

Tako je. Na tej strani je sesalna odmična gred in vanos je samo na sesalni strani. Pri dvojnem je pa ta del pokrova simetričen, ker ima vanos tudi za izpušno odmično gred.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti