Skoči na vsebino

 

Zavore blokirajo - prosim za pomoč

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
19 odgovorov v temi
kikiriki
kikiriki
  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: E91 EfficientDynamics

#1

Pozdravljeni,

 

imamo en velik problem na očetovem avtu in bi prosil za pomoč kakšnega mojstra ali če je imel kdo takšen problem. Začelo se je nekaj časa nazaj, da so prednje zavore zablokirale. Zvilo je diske in uničilo ploščice. Kupilo se je set za obnovo čeljusti (protiprašne gumice, batek,...), zamenjalo diske in ploščice in je bilo ok. Potem so začele zadnje nagajati ampak ni zvilo diskov in skurilo ploščic. Spet se je kupilo set za obnovo zadnjih čeljusti. Potem je bil mir par mesecev. Je pa začel tudi pedal padati ko si pritisnil na zavoro (gl. zavorni cilinder). In potem spet zadnja desna blokirala, zadnja leva in tako vsakič. Aja pa naj rečem še to, da ni delal nek šalabajzer ampak zelo vredu mehanik in je vedno vse lepo namazal in zložil. Ko smi vsi skupaj imeli počasi tega dovolj je svetoval naj obnovimo zadnje čeljusti. Kupili smo obnovljene (stare daš nazaj) in zložili. Kupil se je še nov glavni zavorni cilinder. Zamenjalo olje, špurgiralo zadevo in bilo je ok. Občutek na zavorah je bil čisto drugi. Po enem tednu se je ponovila zadeva in tokrat je res fajn zagrabilo prednje levo ampak ni zvilo diskov. Špurgiral je vsako posebej vse spet opucal in sestavil in takoj ko si zaviral je spet prijelo in začelo trest - in spet prednje levo. Nakar smo ugotovili da je preostala še ena stvar in to je abs enota, katera je res draga. Malo sem se pozanimal, bral tuje forume in ugotovil, da je bil vpoklic za ta model za zamenjavo abs enote. No abs enota se je zamenjala pod vpoklicem, na uradnem servisu so se vozili 15 km in vse ok. Testirali so tudi in stara ni bila ok. Prevzamemo vozilo, se odpravimo proti domu in po 20-30 km spet zagrabi oz. segreva prednje levo kolo in zadnje desno (sem bral po forumih da je neka ta vezava križna prednja leva in zadnja desna). In nič mi ni več jasno. Stopim ven in platišča so gorela od toplote. Ugasnem avto, vžgem, peljem na servis nazaj, pridemo tam in niso bile več zavore pregrete pač zaviralo je normalno (ni treslo, smrdelo) in ni bilo pregreto, ampak čisto malo topla prednja leva in zadnja desna. Dvignili so avto in je malo grabilo ko je zavrtel kolo. Na servisu je rekel, da obnove niso vedno 100% ampak jaz mislim, da po enem mesecu se ne bi smelo ponovit to z blokiranjem zadnjih. No sedaj se bo menjalo nove prednje čeljusti (ne obnovljene) od konkurence. Zadnje pa bomo pustili zaenkrat. Zavorne gumi cevi so ok.

Zanima me če je imel kdo takšno težavo, ker sploh ne vemo več kaj je za naredit.

Da povzamem:

- obnovljene prednje čeljusti z setom gumic, vodil,...

- komplet obnovljene zadnje čeljusti (v Ljubljani peskano, obnovljeno...)

- nov glavni zavorni cilinder (konkurenca jako parts)

- nova original abs enota

- prednje čeljusti bojo drug teden nove

- novo zavorno olje

 

Ali so lahko krive tiste kovinske cevi kjer potuje zavorno olje? Hmmm imam občutek, da se bo spet ponovilo. Kaj bi bilo še za naredit?

Naj še napišem to, da avto pa ni BMW, je Chevrolet ampak proizvajalec vozila tu nima veze.

 

Zanima me če je kakšen mojster oz. pozna kdo kakšnega, ki se ukvarja samo z zavorami in obvlada zadevo?

 

Zahvaljujem se vam za pomoč, lep pozdrav.



Urejal kikiriki, 16.08.2019, 19:15.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 472
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Pozdravljeni,

 

imamo en velik problem na očetovem avtu in bi prosil za pomoč kakšnega mojstra ali če je imel kdo takšen problem. Začelo se je nekaj časa nazaj, da so prednje zavore zablokirale. Zvilo je diske in uničilo ploščice. Kupilo se je set za obnovo čeljusti (protiprašne gumice, batek,...), zamenjalo diske in ploščice in je bilo ok. Potem so začele zadnje nagajati ampak ni zvilo diskov in skurilo ploščic. Spet se je kupilo set za obnovo zadnjih čeljusti. Potem je bil mir par mesecev. Je pa začel tudi pedal padati ko si pritisnil na zavoro (gl. zavorni cilinder). In potem spet zadnja desna blokirala, zadnja leva in tako vsakič. Aja pa naj rečem še to, da ni delal nek šalabajzer ampak zelo vredu mehanik in je vedno vse lepo namazal in zložil. Ko smi vsi skupaj imeli počasi tega dovolj je svetoval naj obnovimo zadnje čeljusti. Kupili smo obnovljene (stare daš nazaj) in zložili. Kupil se je še nov glavni zavorni cilinder. Zamenjalo olje, špurgiralo zadevo in bilo je ok. Občutek na zavorah je bil čisto drugi. Po enem tednu se je ponovila zadeva in tokrat je res fajn zagrabilo prednje levo ampak ni zvilo diskov. Špurgiral je vsako posebej vse spet opucal in sestavil in takoj ko si zaviral je spet prijelo in začelo trest - in spet prednje levo. Nakar smo ugotovili da je preostala še ena stvar in to je abs enota, katera je res draga. Malo sem se pozanimal, bral tuje forume in ugotovil, da je bil vpoklic za ta model za zamenjavo abs enote. No abs enota se je zamenjala pod vpoklicem, na uradnem servisu so se vozili 15 km in vse ok. Testirali so tudi in stara ni bila ok. Prevzamemo vozilo, se odpravimo proti domu in po 20-30 km spet zagrabi oz. segreva prednje levo kolo in zadnje desno (sem bral po forumih da je neka ta vezava križna prednja leva in zadnja desna). In nič mi ni več jasno. Stopim ven in platišča so gorela od toplote. Ugasnem avto, vžgem, peljem na servis nazaj, pridemo tam in niso bile več zavore pregrete pač zaviralo je normalno (ni treslo, smrdelo) in ni bilo pregreto, ampak čisto malo topla prednja leva in zadnja desna. Dvignili so avto in je malo grabilo ko je zavrtel kolo. Na servisu je rekel, da obnove niso vedno 100% ampak jaz mislim, da po enem mesecu se ne bi smelo ponovit to z blokiranjem zadnjih. No sedaj se bo menjalo nove prednje čeljusti (ne obnovljene) od konkurence. Zadnje pa bomo pustili zaenkrat. Zavorne gumi cevi so ok.

Zanima me če je imel kdo takšno težavo, ker sploh ne vemo več kaj je za naredit.

Da povzamem:

- obnovljene prednje čeljusti z setom gumic, vodil,...

- komplet obnovljene zadnje čeljusti (v Ljubljani peskano, obnovljeno...)

- nov glavni zavorni cilinder (konkurenca jako parts)

- nova original abs enota

- prednje čeljusti bojo drug teden nove

- novo zavorno olje

 

Ali so lahko krive tiste kovinske cevi kjer potuje zavorno olje? Hmmm imam občutek, da se bo spet ponovilo. Kaj bi bilo še za naredit?

Naj še napišem to, da avto pa ni BMW, je Chevrolet ampak proizvajalec vozila tu nima veze.

 

Zanima me če je kakšen mojster oz. pozna kdo kakšnega, ki se ukvarja samo z zavorami in obvlada zadevo?

 

Zahvaljujem se vam za pomoč, lep pozdrav.

Kateri letnik je avto?



Urejal Jerry, 16.08.2019, 19:33.

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 416
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#3

Čudno, sam bi sedaj, ko boste menjali spredaj, spet vso zavorno tekočino spravil ven, pa v neko čisto posodo in res pozorno pregledal, ali so v tekočini, kakšne nečistoče, ki morda kaj zamašijo na bremzah v batkih.   Če so kakršne koli nečistoče, potem obvezno menjajte še vse zavorne cevi, lahko so težave od tu, ker tekočina je zelo jedka, razžira in če cevi niso ok............ gre pač za eno možnost......za težave....


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 232
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#4

Prvo napisi za kateri avtoo sploh gre?

Avto ima radarski tempomat?

Sedaj prebral da ni BMW... saj me je sram napisati ampak evo bom se eno bmwjevo cvetko, uglavnem ce komu pri BMWju kar na lepem med voznjo zabremza na polno..iscite krivca v radarskem tempomatu

Urejal blackberet, 16.08.2019, 20:02.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


kikiriki
kikiriki
  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: E91 EfficientDynamics

#5

Avto je Chevrolet Lacetti 2.0 d letnik 2008 in ima 260000 km. Ima abs, brez esp in brez bilokaterega tempomata, vse 4 diske, rocna je kot pri bmwju v zavornem kolotu pakne, ampak je rocna ok.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 472
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#6

Če nima esp, potem je edina opcija da so zavorne cevi od nečesa zamašene. Odgovori na vprašanje ki ti ga je zastavil Mat xxl, kakšno je bilo staro zavorno olje? So bile v njem kakšne smeti, rja? 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 113
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#7

Zavornih cevk še niste menjali. Te lahko razpadejo v notranjosti oz. se rasplastijo in mašijo pretok olja. Ko zaviraš je pritisk olja velik in pride do čeljusti brez problema, ko pa spustiš zavoro, pa zaradi zamašenih cevk pritisk zastaja v čeljustih in zavora ne popusti do konca.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 472
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8

Zavornih cevk še niste menjali. Te lahko razpadejo v notranjosti oz. se rasplastijo in mašijo pretok olja. Ko zaviraš je pritisk olja velik in pride do čeljusti brez problema, ko pa spustiš zavoro, pa zaradi zamašenih cevk pritisk zastaja v čeljustih in zavora ne popusti do konca.

Ja, na to sem tudi jaz najprej pomislil. 11 let sicer še ni taka starost da bi se to že lahko pričakovalo, po drugi strani pa kaj veš, lahko so slabše kvalitete in se res že mašijo. Jaz bi jih pobral dol in jih nesel v firmo PRIT, tam ti iz starih poberejo dol zaključke in naprešajo nove, cena je simbolična, za vse skupaj daš par 10 eur - splača se probat.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


kikiriki
kikiriki
  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: E91 EfficientDynamics

#9

Cudno vse skupaj. Ker enkrat je ok, drugic ni. Najprej tezave pri zadnjih, ko se jih je obnovilo pa prednje prijemalo. Imam obcutek da stisne pri najsibkejsi.
Zavorno olje se je menjalo kaksni dve-tri leti nazaj. Nato pa se ga je spet menjalo, ko se je menjalo glavni zavorni cilinder, nazadnje par dni nazaj, ko se je abs enoto menjalo.
Zavorne cevi so pri pregledu mehanika bile ok. Ali so lahko kovinske cevi?
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 113
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#10

Kovinske ne verjamem da so problem. Jaz bi zamenjal gumijaste cevke, niso velik strošek in tudi priporočeno jih je preventivno menjat vsake toliko.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 472
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#11

Ali so lahko kovinske cevi?

Lahko so tudi kovinske če so železne, ampak dvomim. Se strinjam s Cotijem, jaz bi menjal gumijste.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


kikiriki
kikiriki
  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: E91 EfficientDynamics

#12

Bomo menjali se vse gumijaste cevke. Ampak mi je cudno, ker meni je nekako logicno, ce bi bila gumi cev bi vedno ista prijela. Tukaj pa je po menjavi zadnjih obnovljenih celjusti zacela prednja leva prijemat.
Bom porocal.

Pozna kdo kaksnega res dobrega mojstra za zavore ali kaksen dober zavorni servis?

Urejal kikiriki, 17.08.2019, 16:41.

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 689
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#13

Sodelavec je imel Corso (enako GM) brez ESPja. Pri jemala je ena od prvih zavor. Razlog okvarjen ABS modul....

Preveri kaj je najverjetnejši razlog pri nekom ki te avte pozna...

Urejal bvogri, 17.08.2019, 17:11.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 472
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#14

Sodelavec je imel Corso (enako GM) brez ESPja. Pri jemala je ena od prvih zavor. Razlog okvarjen ABS modul....

Preveri kaj je najverjetnejši razlog pri nekom ki te avte pozna...

Modul, se pravi električen del, ali hidravlična enota? Mogoče so pa kikiju menjali samo elektroniko in je hidro enota ostala originalna, pa potem ona dela probleme. Meni se namreč tudi zdi čudno da več zavor blokira, tu ni nobene logike. Tu bi dejansko rabil strokovnjaka za ta model avta, splošni mehanik lahko tole mozga v nedogled pa ne bo nič naredil.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 416
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#15

Še 1 x , jaz se ne bi bal gumi cevi, pač pa izključno kovinskih ....  zakaj  ?    Spomnite se, da se jedko zavorno tekočino lahko uporablja, kot sredstvo za odstranjevanje barve, celo rje .......   in ja če cevi en malo razpadajo ali morda celo čeljusti , potem je to vsekakor lahko razlog nečistoč v zavorni tekočini,   tako, da preverite ali je to spet nečisto, prelijte ga nekaj čez vato, ne bi smelo biti sledi, če so ...............................



Urejal Mat xxl, 17.08.2019, 22:48.

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 689
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#16

Menjalo se je komplet modul in črpalko ABS ter priklop na tester da se zadeva vpiše...

Napaka naj bi bila v modulu samem vendar??
Prikaži več možnosti


kikiriki
kikiriki
  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: E91 EfficientDynamics

#17

Hvala vam za taksen odziv. Bom preveril abs modul drug teden, ce je res menjan v celoti.

Pozna kdo res kaksnega dobrega mojstra za zavore ali kaksen zavorni servis?
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 689
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#18

A oprosti sploh nisem videl da si enoto že menjal.

Potem res ostanejo cevi ali abs hidravlična enota
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 088
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#19

menjajte VSE gumi cevi na zavorah, saj se velikokrat dogaja kot je omenil uporabnik@Coti


Prikaži več možnosti


kikiriki
kikiriki
  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: E91 EfficientDynamics

#20

Sedaj baje zafrkava zaradi neoriginalnega glavnega zavornega cilindra. Montiralo se bo originalnega in bomo videli kaj bo.
Prikaži več možnosti