Pozdravljeni,
imamo en velik problem na očetovem avtu in bi prosil za pomoč kakšnega mojstra ali če je imel kdo takšen problem. Začelo se je nekaj časa nazaj, da so prednje zavore zablokirale. Zvilo je diske in uničilo ploščice. Kupilo se je set za obnovo čeljusti (protiprašne gumice, batek,...), zamenjalo diske in ploščice in je bilo ok. Potem so začele zadnje nagajati ampak ni zvilo diskov in skurilo ploščic. Spet se je kupilo set za obnovo zadnjih čeljusti. Potem je bil mir par mesecev. Je pa začel tudi pedal padati ko si pritisnil na zavoro (gl. zavorni cilinder). In potem spet zadnja desna blokirala, zadnja leva in tako vsakič. Aja pa naj rečem še to, da ni delal nek šalabajzer ampak zelo vredu mehanik in je vedno vse lepo namazal in zložil. Ko smi vsi skupaj imeli počasi tega dovolj je svetoval naj obnovimo zadnje čeljusti. Kupili smo obnovljene (stare daš nazaj) in zložili. Kupil se je še nov glavni zavorni cilinder. Zamenjalo olje, špurgiralo zadevo in bilo je ok. Občutek na zavorah je bil čisto drugi. Po enem tednu se je ponovila zadeva in tokrat je res fajn zagrabilo prednje levo ampak ni zvilo diskov. Špurgiral je vsako posebej vse spet opucal in sestavil in takoj ko si zaviral je spet prijelo in začelo trest - in spet prednje levo. Nakar smo ugotovili da je preostala še ena stvar in to je abs enota, katera je res draga. Malo sem se pozanimal, bral tuje forume in ugotovil, da je bil vpoklic za ta model za zamenjavo abs enote. No abs enota se je zamenjala pod vpoklicem, na uradnem servisu so se vozili 15 km in vse ok. Testirali so tudi in stara ni bila ok. Prevzamemo vozilo, se odpravimo proti domu in po 20-30 km spet zagrabi oz. segreva prednje levo kolo in zadnje desno (sem bral po forumih da je neka ta vezava križna prednja leva in zadnja desna). In nič mi ni več jasno. Stopim ven in platišča so gorela od toplote. Ugasnem avto, vžgem, peljem na servis nazaj, pridemo tam in niso bile več zavore pregrete pač zaviralo je normalno (ni treslo, smrdelo) in ni bilo pregreto, ampak čisto malo topla prednja leva in zadnja desna. Dvignili so avto in je malo grabilo ko je zavrtel kolo. Na servisu je rekel, da obnove niso vedno 100% ampak jaz mislim, da po enem mesecu se ne bi smelo ponovit to z blokiranjem zadnjih. No sedaj se bo menjalo nove prednje čeljusti (ne obnovljene) od konkurence. Zadnje pa bomo pustili zaenkrat. Zavorne gumi cevi so ok.
Zanima me če je imel kdo takšno težavo, ker sploh ne vemo več kaj je za naredit.
Da povzamem:
- obnovljene prednje čeljusti z setom gumic, vodil,...
- komplet obnovljene zadnje čeljusti (v Ljubljani peskano, obnovljeno...)
- nov glavni zavorni cilinder (konkurenca jako parts)
- nova original abs enota
- prednje čeljusti bojo drug teden nove
- novo zavorno olje
Ali so lahko krive tiste kovinske cevi kjer potuje zavorno olje? Hmmm imam občutek, da se bo spet ponovilo. Kaj bi bilo še za naredit?
Naj še napišem to, da avto pa ni BMW, je Chevrolet ampak proizvajalec vozila tu nima veze.
Zanima me če je kakšen mojster oz. pozna kdo kakšnega, ki se ukvarja samo z zavorami in obvlada zadevo?
Zahvaljujem se vam za pomoč, lep pozdrav.
Urejal kikiriki, 16.08.2019, 19:15.