Skoči na vsebino

 

Popust

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
64 odgovorov v temi
gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 817
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#1

Včeraj berem članek v katerem je bilo omenjeno kako smo se navadili na "Koliko je pa popusta?" pri kupovanju/in ostalih poslovanjih.

 

Ali ste tudi vi takšni?

Zakaj?

Je od trgovca/obrtnika denar manj vreden kot vaš?

 

Kolikokrat daste/pustite pa "tringelt"?


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 809
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#2

Pri nakupu novega avta bi vprasal, ce je mozen kaksen popust. Pri ostalih zadevah pa niti ne, ker je ze marsikje napisano kaksen kolicinski popust nudijo.

Tringeld pustim vedno, ko se pocutim da sem bil postrezen in obravnavan kot gost in ne nekdo, ki mu zaradi dolznosti morajo ustreci. Po istem principu od kave do vecerje, samo cifre se spreminjajo.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, DJ Falco in abbe uporabnikom je všeč to sporočilo


arijan90
arijan90

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 149

#3

Miselnost kako prihranis pri nakupih.

 

Vedno so kaksni popusti in potem racunas kako prihranis ko nekaj kupis, namesto da gledas koliko si zapravil. Boljse se pocutis :)

 

 

'tringelt' pa ponavadi samo zaokrozim navzgor, da se ni treba ubadat z drobizem.

Kot je pa napisal MajoR, odvisno od tistega vec, ki ti ga dajo, kot pa morajo.


Prikaži več možnosti


Primzi
Primzi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 115
  • Lokacija: Jurski Park
  • Avtomobil: E91 LCI 325i Touring

#4

Ja,

1. osebno me blazno moti ta sindrom oglaševanja: "Kupite tole in pazi "prihranili" boste kar xy denarja!" - wtf kaj bom prihranil

2. blazno me moti ko postaviš na Bolhi ceno za prodajano stvar in vse kar te o artiklu kdo vpraša je: "Kakšna je pa zadnja cena?" - ne da bi vsaj zahlinil zanimanje o ohranjenosti in podobno. Če že, se končno ceno zbije z kakimi argumenti ne pa tako no.

3. TrinkGelt pa ja - podobno naprimer v bifeju na okroglo. Se je pa tudi že zgodilo, da sem na primer delavca, ki mi je neko storitev pri gradnji hiše naredil občutno ceneje kot konkurenca tudi nagradil z nekaj procenti.


Nebo je črno, Zemlja je modra. (Jurij Gagarin)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 670
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#5

Ce kupujem kaj na kolicino ali pa kaj kar stane malo vec, vedno vprasam za popust. Sploh v kaksni vecji trgovini, kjer imajo praviloma se kar nekaj lufta pri ceni in je skoraj vedno mozno dobit popust. Tud, ko smo gradili hisi, sem se kar na veliko pogajal, ker trg v tem primeru to dopusca.
Nimam pa ne jaz in ne zena teh raznih kartic od tusa, spara, mercatorja..nepotrebna navlaka. Kupujemo vecinoma v hoferju, vcasih tudi v sparu in v trgovino gremo takrat, ko nekaj rabimo in ne spremljamo akcij s popusti. Zato niti reklam nocemo v postni nabiralnik, ker je vse skupaj samo marketing.
Napitnino pa pustim vedno, ko sem/smo postrezeni tako kot treba in imam na kocnu tisti prijeten obcutek in ne slabega, kot da komaj cakajo, da se vstanes od mize in odides iz lokala. Pri pijaci praviloma zaokrozim znesek navzgor, ko pa smo v kaksni restavraciji in kaj pojemo, pa se drzim nekega nepisanega pravila 5-10% napitnine od vrednosti racuna. Se pa je ze veckrat zgodilo, da nisem pustil nic, ker si enostavno niso zasluzili.
Prikaži več možnosti
    • rockson, Panda in tomazic89 uporabnikom je všeč to sporočilo


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 431
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#6

Mene pa kot prodajalca v trgovini razpizdi ko pride folk kupit kaj za 2-3€ pa teži za popust.
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 375
  • Lokacija: Ljubljana

#7

Evo kako zgleda v prodaji novih Citroen in Peugeot.

Če ma kdo dostop do celega članka..

 

Popusti pa taki,da dilerjem ne ostane praktično nič na koncu..

 

https://www.delo.si/...oen-211983.html



Urejal yamasaki, 22.08.2019, 16:02.

Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 817
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#8

Mene pa kot prodajalca v trgovini razpizdi ko pride folk kupit kaj za 2-3€ pa teži za popust.

O tem pravim. Da so/smo se grozno razvadili kot, da smo v Egiptu, kjer so užaljeni, če ne "cenkaš". 


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#9

O tem pravim. Da so/smo se grozno razvadili kot, da smo v Egiptu, kjer so užaljeni, če ne "cenkaš". 

Ljudje nebi cenkali, če bi bile cene realno postavljene. Danes se izdelek prodaja po ceni 100, jutri je razprodaja in nudi 40% popusta... Seveda kupci nismo neumne ovce, da bi kupovali po 100, če vemo da se trgovcu splača prodati po 60 in to celo v velikih količinah. Konkreten primer: sam najraje kupujem srajce Eterna. Redna cena med 60 in 65 EUR. Na razprodajah se prodajajo na tone po 40 EUR. Seveda raje počakam na razprodaje, če dobim na dve kupljeni srajci eno brezplačno. Koliko manj zapravim za srajce ker se v moji omaris skriva cca 25 kosov ni težko izračunati. Če bi bila redna cena te srajce slabih 50 EUR, bi jo kupil po redni ceni in sploh nebi čakal na razprodaje.

 

Podobno je v avto branži. Leta 2010 je bil Opel prvi, ki je delil dobre popuste za vozila na lizing, tisti ki smo kupovali na gotovino pa smo bili tretirani kot zadnji psi - cena po ceniku. Danes počnejo to vse avtohiše. Zopet: kupec ni neumen. Če je avto lahko na lizing nekaj tisočakov cenejši od tistega za gotovino je nekaj narobe. Finačni produkt (lizin, kredit ali kakor se že imenuje) je eno, cena vozila pa drugo. V večini primerov je zadeva povsem ne transparentno združena v en paket. Ker ravno kupujem rabljeno vozilo, sem dobil od trgovca z vozili ponudbo za kreditiranje. Pri kreditu 5.000 EUR je "ugodna" ponudba trgovca dražja za 250 EUR od online izračuna potrošniškega kredita pri prvi banki!!!

Ko namesto da tečeš z zadnjo plačilno listo po "ugoden" avtomobil narediš hitro analizo, ugotoviš da je ponudba povsod prenapihnjena in začneš cenkati.

 

Ravno včeraj sva s kolegom preverjala ponudbo F11 na dražbah. Po plačilu DDV, DMV, prevozu v SLO, homologaciji in vsem kar uvoz potegne za sabo sva našla nekaj avtomobilov, ki imajo med 150 in 160 k km in je cena pripeljanega v SLO med 15 in 16.000 EUR. Ko odpreš a.net cene takih primerkov gravitirajo proti 20k. Torej trgovec pobere med 4 in 5.000 EUR marže. Dodajmo še 500 EUR za jamstvo preko katerega od ponudnikov in ostane cca 4.000 čistega. Je 20% RVC pri rabljenem vozilu normalno?

 

In takih primerov je še na tisoče.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 166
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#10

 

2. blazno me moti ko postaviš na Bolhi ceno za prodajano stvar in vse kar te o artiklu kdo vpraša je: "Kakšna je pa zadnja cena?" - ne da bi vsaj zahlinil zanimanje o ohranjenosti in podobno. Če že, se končno ceno zbije z kakimi argumenti ne pa tako no.

 

E to, vsak ve zase če je v stanju kupiti določeno stvar za zastavljeno ceno. Jaz vedno zbijam ceno, vedno! Ampak šele takrat ko si stvar ogledam, pač glede na stanje stvari-vozila dam neko realno ponudbo (pri avtomobilih ponavadi dam nižjo v vrednosti stvari ki jih je potrebno zamenjati) in jo tudi utemeljim. Če mi je stvar v startu nedosegljiva-predraga se niti ne zanimam zanjo. 

 

Najbolj me pa razkuri, kliče za avto (oglaševana cena npr. 10k )..

-Kličem za avto

-dam ti 7k

....

Moj odgovor:

-Dober dan

-Lep dan vam želim

-Adijo

 

Ravno za Gti-ja sem moral enemu revežu razlagati definicijo resnega kupca. Jaz ga oglašujem za 25k, on pa mi prek telefona po 10 sekundah pogovora ponuja 22k in si zraven trdi da je resen kupec. :-D


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 384
  • Lokacija: Ljubljana

#11

Ljudje nebi cenkali, če bi bile cene realno postavljene. Danes se izdelek prodaja po ceni 100, jutri je razprodaja in nudi 40% popusta... Seveda kupci nismo neumne ovce, da bi kupovali po 100, če vemo da se trgovcu splača prodati po 60 in to celo v velikih količinah. Konkreten primer: sam najraje kupujem srajce Eterna. Redna cena med 60 in 65 EUR. Na razprodajah se prodajajo na tone po 40 EUR. Seveda raje počakam na razprodaje, če dobim na dve kupljeni srajci eno brezplačno. Koliko manj zapravim za srajce ker se v moji omaris skriva cca 25 kosov ni težko izračunati. Če bi bila redna cena te srajce slabih 50 EUR, bi jo kupil po redni ceni in sploh nebi čakal na razprodaje.
 
Podobno je v avto branži. Leta 2010 je bil Opel prvi, ki je delil dobre popuste za vozila na lizing, tisti ki smo kupovali na gotovino pa smo bili tretirani kot zadnji psi - cena po ceniku. Danes počnejo to vse avtohiše. Zopet: kupec ni neumen. Če je avto lahko na lizing nekaj tisočakov cenejši od tistega za gotovino je nekaj narobe. Finačni produkt (lizin, kredit ali kakor se že imenuje) je eno, cena vozila pa drugo. V večini primerov je zadeva povsem ne transparentno združena v en paket. Ker ravno kupujem rabljeno vozilo, sem dobil od trgovca z vozili ponudbo za kreditiranje. Pri kreditu 5.000 EUR je "ugodna" ponudba trgovca dražja za 250 EUR od online izračuna potrošniškega kredita pri prvi banki!!!
Ko namesto da tečeš z zadnjo plačilno listo po "ugoden" avtomobil narediš hitro analizo, ugotoviš da je ponudba povsod prenapihnjena in začneš cenkati.
 
Ravno včeraj sva s kolegom preverjala ponudbo F11 na dražbah. Po plačilu DDV, DMV, prevozu v SLO, homologaciji in vsem kar uvoz potegne za sabo sva našla nekaj avtomobilov, ki imajo med 150 in 160 k km in je cena pripeljanega v SLO med 15 in 16.000 EUR. Ko odpreš a.net cene takih primerkov gravitirajo proti 20k. Torej trgovec pobere med 4 in 5.000 EUR marže. Dodajmo še 500 EUR za jamstvo preko katerega od ponudnikov in ostane cca 4.000 čistega. Je 20% RVC pri rabljenem vozilu normalno?
 
In takih primerov je še na tisoče.
 
LP Tristan01


Realno lahko zasluzi trgovec 2-3 k pri uvozu f11. Kar pomeni, da mora vsak teden prodat en avto, da pokrije stroske in mi ostane za eno placo. Ce ne proda je ze v riti...
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 702
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#12

najboljša fora je tista:

- cena 20k, kliče tip in ponudi 12k je resen ima GOTOVINO! ko mu rečeš, da NOČEŠ gotovine in da hočeš NAKAZILO na osebni račun se nekako potuhnejo :lmao

 

eni res še živijo cca 20 let za vsemi dogodki!

 

zadnjič sem bral ko je tip prodajal motor in ga je kupec cenkal na polno...prodajalec pristane in kupcu pošlje naslov...kupec po cca 1-2h sporoči, da je na lokaciji in da vidi bolnico. Prodajalec mu pove: "sedaj pojdi notri, povej kdo si in da potrebuješ zdravljenje za izgubo razsodnosti" :lmao :rofl

 

in po istem kopitu je tip poslal kupca v komedijantski klub "vidiš klub? vidim. sedaj pojdi notri in boš videl oder, stopi na oder in povej vsem, da si želel kupiti motor z 60% diskontom" :ok2


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • gusti4u, porsche, filipo in 5 ostalim je všeč


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 528
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#13

Ljudje nebi cenkali, če bi bile cene realno postavljene. Danes se izdelek prodaja po ceni 100, jutri je razprodaja in nudi 40% popusta... Seveda kupci nismo neumne ovce, da bi kupovali po 100, če vemo da se trgovcu splača prodati po 60 in to celo v velikih količinah. Konkreten primer: sam najraje kupujem srajce Eterna. Redna cena med 60 in 65 EUR. Na razprodajah se prodajajo na tone po 40 EUR. Seveda raje počakam na razprodaje, če dobim na dve kupljeni srajci eno brezplačno. Koliko manj zapravim za srajce ker se v moji omaris skriva cca 25 kosov ni težko izračunati. Če bi bila redna cena te srajce slabih 50 EUR, bi jo kupil po redni ceni in sploh nebi čakal na razprodaje.

Podobno je v avto branži. Leta 2010 je bil Opel prvi, ki je delil dobre popuste za vozila na lizing, tisti ki smo kupovali na gotovino pa smo bili tretirani kot zadnji psi - cena po ceniku. Danes počnejo to vse avtohiše. Zopet: kupec ni neumen. Če je avto lahko na lizing nekaj tisočakov cenejši od tistega za gotovino je nekaj narobe. Finačni produkt (lizin, kredit ali kakor se že imenuje) je eno, cena vozila pa drugo. V večini primerov je zadeva povsem ne transparentno združena v en paket. Ker ravno kupujem rabljeno vozilo, sem dobil od trgovca z vozili ponudbo za kreditiranje. Pri kreditu 5.000 EUR je "ugodna" ponudba trgovca dražja za 250 EUR od online izračuna potrošniškega kredita pri prvi banki!!!
Ko namesto da tečeš z zadnjo plačilno listo po "ugoden" avtomobil narediš hitro analizo, ugotoviš da je ponudba povsod prenapihnjena in začneš cenkati.

Ravno včeraj sva s kolegom preverjala ponudbo F11 na dražbah. Po plačilu DDV, DMV, prevozu v SLO, homologaciji in vsem kar uvoz potegne za sabo sva našla nekaj avtomobilov, ki imajo med 150 in 160 k km in je cena pripeljanega v SLO med 15 in 16.000 EUR. Ko odpreš a.net cene takih primerkov gravitirajo proti 20k. Torej trgovec pobere med 4 in 5.000 EUR marže. Dodajmo še 500 EUR za jamstvo preko katerega od ponudnikov in ostane cca 4.000 čistega. Je 20% RVC pri rabljenem vozilu normalno?

In takih primerov je še na tisoče.

LP Tristan01

Avto na lesing je samo navidezno cenejši, zato ker razliko ujamejo pri obrokih. Vem konkretno pri KIA vozilih, ko sem se nekaj zanimal. V bistvu mi ni dovolil več kot 5 jurjev ( ali 8, ne vem točno, pa saj ni važno...) pologa, ker bi bilo potem premalo leasing obrokov, da bi prodajalec tisto nižjo ceno skozi leta plačevanja obrokov pokril - mi je sam povedal, da je tako.

Meni je leasing kul samo zaradi tega, da lahko s preostankom denarja, ki ga ne daš vsega za avto, napraviš ali kupiš kaj drugega...obnoviš kopalnico naprimer...

Sicer se pa tudi pri nas čedalje bolj oglašuje po sistemu, koliko na mesec....Končno ceno redkokdo preračuna. Pri kiji, ko sem se zanimal, smo pri ceni po ceniku 24 jurjev in potem, ko bi vse poplačal po njihovem sistemu hitro prišli na 28 jurjev. Tako da, oglaševane cene so kr neki...

Urejal Seby, 23.08.2019, 08:48.

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#14

najboljša fora je tista:

- cena 20k, kliče tip in ponudi 12k je resen ima GOTOVINO! ko mu rečeš, da NOČEŠ gotovine in da hočeš NAKAZILO na osebni račun se nekako potuhnejo :lmao

 

eni res še živijo cca 20 let za vsemi dogodki!

 

zadnjič sem bral ko je tip prodajal motor in ga je kupec cenkal na polno...prodajalec pristane in kupcu pošlje naslov...kupec po cca 1-2h sporoči, da je na lokaciji in da vidi bolnico. Prodajalec mu pove: "sedaj pojdi notri, povej kdo si in da potrebuješ zdravljenje za izgubo razsodnosti" :lmao :rofl

 

in po istem kopitu je tip poslal kupca v komedijantski klub "vidiš klub? vidim. sedaj pojdi notri in boš videl oder, stopi na oder in povej vsem, da si želel kupiti motor z 60% diskontom" :ok2

Vrhunska!

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#15

Realno lahko zasluzi trgovec 2-3 k pri uvozu f11. Kar pomeni, da mora vsak teden prodat en avto, da pokrije stroske in mi ostane za eno placo. Ce ne proda je ze v riti...

Leon,

 

Če imaš na hofu 20 vozil, nebi smel biti problem prodati enega do dva na teden in se s tem pokrivati. Lahko pa seveda igraš lenobo in poskusiš prodat enega z 10 čukov RVC.

 

Kot prodajnik, ti lahko povem da je ta strategija zelo tvegana. Če ti ne uspe, si tisti mesec 10 čukov v minusu (ni za plačo ni za najemnino, ni za prospevke). Veliko boljša prodajna strategija je prodati 10 vozil z čukom RVC. Če ti pade v vodo posel ali dva, si samo čuka ali dva v minusu in mesec nekako zvoziš. Je pa lažje sedeti v kontejnerju se praskati po premoženju in čakati na bedaka, ki bo pripravljen avto preplačati.

 

 

 

Avto na lesing je samo navidezno cenejši, zato ker razliko ujamejo pri obrokih. Vem konkretno pri KIA vozilih, ko sem se nekaj zanimal. V bistvu mi ni dovolil več kot 5 jurjev ( ali 8, ne vem točno, pa saj ni važno...) pologa, ker bi bilo potem premalo leasing obrokov, da bi prodajalec tisto nižjo ceno skozi leta plačevanja obrokov pokril - mi je sam povedal, da je tako.

Meni je leasing kul samo zaradi tega, da lahko s preostankom denarja, ki ga ne daš vsega za avto, napraviš ali kupiš kaj drugega...obnoviš kopalnico naprimer...

Avto na Leasing je v resnici cenejši. Pa ne zato, ker lahko višek gotovine nameniš v nekaj drugega. Treba je le razčleniti ponudbo. Kot kupec, pričakujem, da me prodajalec tretira ne glede na način plačila enako. Konec koncev prodaja vozilo in bi moral biti zainteresiran za prodajo vozil. Ponudba financiranja je le dodatna ugodnos za lažjo prodajo (dejstov je da brez financiranja je težko prodati) in pričakujem, da mi je kot takšna ponujena ločeno. Moteče je predvsem to, da smo kupci obravnavani različno. Cena za gotovino enaka enaka ali celo višja od tiste s financiranjem. Od tu izhaja čisto preprosta ugotovitev: da je avto plačan z gotovino dražji za strošek financiranja - vsaj tisočaka ali dva kolikor to nanese pri 7 letnem linzingu povprečnega kupca.

 

V resen razmislek vsem kupcem z gotovino.

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 23.08.2019, 09:08.

Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 746
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Citroen c5

#16

Vidim da malce ne zastopite stvari.. sploh ti@tristan..

 

spletne avkcije kje kupiš "poceni" avto zgledajo takole... kupiš za 16 jurjev, dodaš še prevoz če je kje blizu 300€, ga dobiš na parking.. miljon nekih prask k isniso poslikane, zanič desna guma, kej popraskano notri, uničen volan, .. zrihtaš, daš narediti  globinca, spoliraš avto, porabiš jurja predno se okol obrneš... si na 17500... daš na internet za 19900...ker je na netu še miljon takih avtov po mnenju kupcev ti ponuja 17jurjev.. ga prodaš za 19k na koncu in zaslužiš 1500€.. od tega še 500€ za jamstvo, ostane 1000€ minus ddv minus 25% davek na dobiček.. ostane lih za bonbone... da ne govorimo da moraš imeti kapitala ene 100 jurjev da to brezplačno stoji tam ali pa preko banke, kje plačuješ za avto "najem".. se pravi moraš prodati  če si sam 10 avtov na mesec da gre normalno čez..

 

par stvari o leasingu... zakaj je cenejši avto na leasing.. pustimo sedaj da bo po odplačani dobi avto dražji kot če ga kupiš na keš..kar je logično, ker drugače noben ne bi v službo hodil... ko človek kupi avto na keš pride trgovcu plača xxx eur... ko greš trgovcu ga pravno gledano kupiš od leasinga.. se pravi obstaja dva računa.. en iz trgovca na leasing, drugi iz leasing ana kupca.. jaz lizingu po dogovoru vedno prodam avto za več kot bi ga ti na keš.. on ga pa tebi proda za manj kot bi ga jaz tebi na keš.. zraven so ponavadi še kake druge ugodnosti..

 

kako pa ljudje svoj denar obračajo pa mi je vseeno.. jaz sem vse avte imel na lizing in ni razloga da bi kupil avto na keš... tisto razliko lahko jaz kupim avto za preprodat in z njim pokrivam preplačilo.


Prikaži več možnosti
    • yamasaki in JaaN uporabnikom je všeč to sporočilo


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#17

Vidim da malce ne zastopite stvari.. sploh ti@tristan..

 

spletne avkcije kje kupiš "poceni" avto zgledajo takole... kupiš za 16 jurjev, dodaš še prevoz če je kje blizu 300€, ga dobiš na parking.. miljon nekih prask k isniso poslikane, zanič desna guma, kej popraskano notri, uničen volan, .. zrihtaš, daš narediti  globinca, spoliraš avto, porabiš jurja predno se okol obrneš... si na 17500... daš na internet za 19900...ker je na netu še miljon takih avtov po mnenju kupcev ti ponuja 17jurjev.. ga prodaš za 19k na koncu in zaslužiš 1500€.. od tega še 500€ za jamstvo, ostane 1000€ minus ddv minus 25% davek na dobiček.. ostane lih za bonbone... da ne govorimo da moraš imeti kapitala ene 100 jurjev da to brezplačno stoji tam ali pa preko banke, kje plačuješ za avto "najem".. se pravi moraš prodati  če si sam 10 avtov na mesec da gre normalno čez..

 

par stvari o leasingu... zakaj je cenejši avto na leasing.. pustimo sedaj da bo po odplačani dobi avto dražji kot če ga kupiš na keš..kar je logično, ker drugače noben ne bi v službo hodil... ko človek kupi avto na keš pride trgovcu plača xxx eur... ko greš trgovcu ga pravno gledano kupiš od leasinga.. se pravi obstaja dva računa.. en iz trgovca na leasing, drugi iz leasing ana kupca.. jaz lizingu po dogovoru vedno prodam avto za več kot bi ga ti na keš.. on ga pa tebi proda za manj kot bi ga jaz tebi na keš.. zraven so ponavadi še kake druge ugodnosti..

 

kako pa ljudje svoj denar obračajo pa mi je vseeno.. jaz sem vse avte imel na lizing in ni razloga da bi kupil avto na keš... tisto razliko lahko jaz kupim avto za preprodat in z njim pokrivam preplačilo.

Mitja,

 

Avto je na avkciji še ceneje. 15 - 16 jurjev te pride pripeljan v SLO z plačanim DDV in DMV. Cena na avkciji je od 11 do 13 jurjev.

 

O leasingu sem pisal za nove in iz lastnih izkušenj. Pred par leti, sva kupovala drugi voz pri hiši. Na Oplu vrhunski popusti za avto na leasing. Si mislim super, plačam vam ga z gotovino po tej ceni. Pa pribije prodajalec, potem je cena po ceniku. Razlike v ceni cca 3 tisočake, ali pa vsaj 3 leta leasinga... Sem se zahvali in odšel po Golfa, ki sem ga na koncu kupil ceneje kot Astro s financiranjem. Tak pristop nima logike. Kot kupcu mi je čisto vseeno kako si med sabo delijo zaslužke trgovec, uvoznik in leasing hiša. Mene zanima končna cena, ki jo plačam. Če kupim avto za gotovino pričakujem enako ceno kot tisti ki kupuje na leasing. Z leasingom bo pač vozilo dražje za strošek financiranja. Konec koncev sva oba kupca za enako vozilo. Tisti, ki nima gotovine pač mora plačati še strošek posojila. Zelo preprosto.

 

Vse ostalo je pesek v oči in diskriminacija kupca glede na način plačila.

 

LP Tristan01

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 746
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Citroen c5

#18

no potem odpade strošek 300€ prevoza.. no zdej pa povej če je preveč da zasluži firma jurja na avtu?


Prikaži več možnosti


rokxy
rokxy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 913
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: traktor

#19

a trgovci, ko oglašujejo nižjo ceno na lizing, to oglašujejo končno ceno z vsemi stroški, ali samo del končnih stroškov?   Kot so recimo včasih nategovale banke, dokler ni bilo določeno, da mora kredit imeti zračunano Efektivno obrestno mero, ki raznorazne stroške vključi - zato da je možna primerjava.


Mitja,

 

Avto je na avkciji še ceneje. 15 - 16 jurjev te pride pripeljan v SLO z plačanim DDV in DMV. Cena na avkciji je od 11 do 13 jurjev.

 

O leasingu sem pisal za nove in iz lastnih izkušenj. Pred par leti, sva kupovala drugi voz pri hiši. Na Oplu vrhunski popusti za avto na leasing. Si mislim super, plačam vam ga z gotovino po tej ceni. Pa pribije prodajalec, potem je cena po ceniku. Razlike v ceni cca 3 tisočake, ali pa vsaj 3 leta leasinga... Sem se zahvali in odšel po Golfa, ki sem ga na koncu kupil ceneje kot Astro s financiranjem. Tak pristop nima logike. Kot kupcu mi je čisto vseeno kako si med sabo delijo zaslužke trgovec, uvoznik in leasing hiša. Mene zanima končna cena, ki jo plačam. Če kupim avto za gotovino pričakujem enako ceno kot tisti ki kupuje na leasing. Z leasingom bo pač vozilo dražje za strošek financiranja. Konec koncev sva oba kupca za enako vozilo. Tisti, ki nima gotovine pač mora plačati še strošek posojila. Zelo preprosto.

 

Vse ostalo je pesek v oči in diskriminacija kupca glede na način plačila.

 

LP Tristan01

 

LP Tristan01

zanimivo, da to rečeš....meni so ravno pri oplu dali popust ne glede na način nakupa. še povedal mi je, da lahko na lizing tudi zračunava, kakšen polog in kakšen obrok oz njihovo število me pride najceneje.   na koncu pa sem ga nabavil še kot testno vozilo, tako da je bila cena fiksna, ne glede na način nakupa. 


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#20

no potem odpade strošek 300€ prevoza.. no zdej pa povej če je preveč da zasluži firma jurja na avtu?

Jurja na avto, tudi dva ni panike. Sem ti pa prej izračunal kakšna je matematika.... V mojem izračunu nabavne vrednosti je dodano še 500 EUR za pripravo vozila. Prideš na 15 - 16 jurjev nabavne vrednosti avta na hofu in prodajaš za okrog 20. Jaz vidim tule 4 jurje razlike ne jurčka ali dva, tudi če kupec dobiš še jurja in topel objem popusta je RVC lep.

 

O gumah raje ne bom razpravljal, sem ravno v fazi nakupa in sem si ogledal kar nekaj takih avtomobilov... večinoma vse na zimakih z dobrimi 3 mm profila v prtlajžniku še en seti zimakov z malce več profila... Ali pa letne pogojno dobre še za naslednjo sezono in zimaki primerni za to zimo... Če dobiš eno slabo gumo, jih dobiš na A.net kolikor želiš po par 10 EUR...

 

 

Lp Tristan01


Prikaži več možnosti