Skoči na vsebino

 

Popust

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
64 odgovorov v temi
rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 923
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#61

@tristan - zadeve niso v vseh branžah enake. Na žalost sem v dveh letih pozabil že večino kalkulacije pri spletni trgovini. Pri spletni trgovini, ki ima povprečni nakup okoli 40€, je škoda sanjati o bajnih dobičkih - razen, če je nabavna vrednost artiklov nekaj evrov.

 

Ti lahko povem za primer, da je pri nas morala kratka majica stati minimalno 17,50€, da so bili vsi stroški pokriti - odbij DDV, upoštevaj strošek dostave, procesne stroške za plačilo, strošek programske opreme za spletno trgovino z vzdrževalno pogodbo, strošek skladišča in infrastrukture za pripravo paketov, strošek vseh zaposlenih, strošek embalaže, strošek klicnega centra in seveda še nabavni strošek artikla (pa sem verjetno še kaj pozabil).

 

In ti povem, da je bil mesečni strošek za programsko opremo z vzdrževalno pogodbo večji od mesečne najemnine najmanjše fizične trgovine (cca 700m2). Pa je šlo za sorazmerni delež stroška, ker je bila pogodba na nivoju koncerna. Upoštevati moraš, da imaš pri fizični trgovini dokaj fiksne stroške, ne glede na število prodanih kosov. Pri internetni trgovini, pa ti vsaj stroški dostave rastejo skupaj s prodanimi kosi - in znašajo kar lep % skupnih stroškov.

 

Sedaj, če nekdo prodaja artikle, na katerih ima nekaj 100€ RVC-ja, potem se lahko kmalu pokrije, pri artiklih nižje vrednosti pa to ni tako enostavno.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 944
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#62

Ne morem se strinjat s tabo. Online in klasična trgovina (govorim o resni trgovini ne one man bandu) imata v ozadju podobno infrastrukturo (skladišče, nabavo, IT podporo...) Največja razlika je v načinu prodaje in koliko stroškov imaš s tem. Pri klasični trgovini moraš biti na pravem mestu, da te kupci najdejo, rabiš velike prodane površine, prodajno osebje. Vse to je bolj ali manj neodvisno od količine prodaje. Stroški niso majhni. Medtem ko online trgovina lahko deluje skoraj od kjerkoli. Server lahko postaviš kjerkoli, rabiš pisarno 3x3 metre in par pisarn za zaledne delavce. Razlika v najemnini med npr. LJ in MS je astronomska. Marketing stroški so pri online trgovini smešno nizki v primerjavi s klasično trgovino. TV oglas stane isto, spletno oglaševanje mora biti pri online trgovini precej močnejše, odpadejo pa zato tiskani katalogi, ki nam jih resni katalogi tedensko pošiljajo. Tisk in distribucija Spar kataloga stane blizu 1 EUR za kos, pa jih vsak teden razdelijo nekaj 10.000. Pri klasični trgovini dodaj še nekaj 10 EUR najemnine za kvadratni meter prodajne površine (vključeno s stroški elektrike, vode in ostalega). Ekipa klicnega centra, je precej manjša, kot število zaposlenih v nekaj trgovinah...

 

Pod črto mora biti online prodaja cenejša od klasične trgovine in pri istih nabavnih cenah mora generirati več dobička. To dokazujejo tudi moje izkušnje s tujino. Sem imel pred leti kupca, ki se je na Češkem odločil za opuščanje klasične trgovine s pohištvom (zadržal je le 5 ali 6 obstoječih trgovin) in se odločil za investicijo v enega večjih online shopov. Analize so pokazale, da se online proda cca 25-30% pohištva. Njegova greenfield investicija v online posel pa je bila ocenjena pod ceno gradnje ene same nove trgovine s pohištvom (cca 1500m2 prodajnih površin).

 

LP Tristan01

Delno drži. Ampak to, da spletna trgovina nima nekih bajnih stroškov žal ne drži.

Najverjetneje poznaš www.enaa.com, to je naše družinsko podjetje (oče ustanovil poleg še nekaj drugih ljudi) in verjemi da dobro vem, kaj se dogaja in koliko je dejanskih stroškov.

Po večini imamo vhodne cene iste s tem, da recimo BB prodaja po višjih cenah, da se pokrijejo. Na spletu pa žal ni tako. Imaš preveč one man bandov ki imajo res minimalne stroške, ker imajo 20 zaposlenih manj že v štartu ki cene zdumpajo.. In če hočeš bit konkurenčen se prilagodiš cenam oz. zatežiš še za kak procent boljše cene.

In ja, marže na spletu so porazne. imet 100eur rvcja na produktih se dogaja samo še na produktih, ki stanejo v povprečju več kot 1000eur.. Takih pa ne prodaš vsak dan 10.

 

Je pa tako, da tv oglasi niso več aktualni, ljudje tv gledajo premalo in tudi ne zapomnejo si. Letaki so tudi bolj tako tako..

V fizične trgovine hodi starejši folk in tist, ko nekaj rabi takoj. Mlajši kupujejo na spletu in dosti takih, ki znajo kupit v slovenski spletni trgovini znajo kupit tudi na amazonu/ aliexpresu. Potem pa samo še cena igra vlogo ali bo nekdo kupil isto stvar na amazonu ali v slo. 



Urejal RS6, 03.09.2019, 22:34.

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#63

Delno drži. Ampak to, da spletna trgovina nima nekih bajnih stroškov žal ne drži.
Najverjetneje poznaš www.enaa.com, to je naše družinsko podjetje (oče ustanovil poleg še nekaj drugih ljudi) in verjemi da dobro vem, kaj se dogaja in koliko je dejanskih stroškov.
Po večini imamo vhodne cene iste s tem, da recimo BB prodaja po višjih cenah, da se pokrijejo. Na spletu pa žal ni tako. Imaš preveč one man bandov ki imajo res minimalne stroške, ker imajo 20 zaposlenih manj že v štartu ki cene zdumpajo.. In če hočeš bit konkurenčen se prilagodiš cenam oz. zatežiš še za kak procent boljše cene.
In ja, marže na spletu so porazne. imet 100eur rvcja na produktih se dogaja samo še na produktih, ki stanejo v povprečju več kot 1000eur.. Takih pa ne prodaš vsak dan 10.
 
Je pa tako, da tv oglasi niso več aktualni, ljudje tv gledajo premalo in tudi ne zapomnejo si. Letaki so tudi bolj tako tako..
V fizične trgovine hodi starejši folk in tist, ko nekaj rabi takoj. Mlajši kupujejo na spletu in dosti takih, ki znajo kupit v slovenski spletni trgovini znajo kupit tudi na amazonu/ aliexpresu. Potem pa samo še cena igra vlogo ali bo nekdo kupil isto stvar na amazonu ali v slo.


Ne trdim, da online trgovina nima stroškov. Seveda tudi ti letijo v nebo. Je pa to še vedno ceneje kot klasična trgovina. Se morda zavedaš koliko stane izgradnja enega trgovskega centra? Trgovce katere poznam vsi investirajo po 10+ Mio. samo v objekte. A misliš da en dober crm, ki preko kartice zvestobe ponudi zanesljive podatke stane kaj manj kot spletna trgovina? Predvidevam, da zadaj tičijo skoraj identične rešitve, le zajem podatkov je preko drugega vira. Tudi v klasični prodaji stroški z višino prometa rastejo, glavna razlika je v tem, da krivulja ni linearna ampak stopničasta. Npr. do prometa 100 je strošek X. Potem treba prodajne površine povečat/prilagodit za večji promet. Strošek skoči na Y, ti pa delaš promet 101... Dobičkonosnost takega posla je slaba. Je potrebno zrasti vsaj na 130, da si tam na podobni dobičkonosnosti kot v štartu. Pri prometu 150 pa spet ponovi vajo. Ob tem, da se take odločitve sprejemajo za obdobje deset ali več let. Online posel tu tvega precej manj. Kot kupcu mi je vseeno ali ima www prodaja sedež v Zgornji kungoti ali pa na strehi Kemponsmega v Portorožu. Zame šteje le da bo jutri poštar prinesel moj paket. Ko se moram fizično odpeljati po svoj nakup tole igra še kako pomembno vlogo.

Vsi ki trdite kako je online drag se zgovarjate na strošek skladišča in logistike... Ko pogledam naše večje online prodajalce pri skoraj vsakem artiklu stoji komentar: blago na zalogi pri dobavitelju, Rok dobave 3 dni. Potem stroška ni. Razen, da je treba vsak dan podatke ažurirati, pa še to se naredi avtomatsko. Začetnik tega sistema je bil pri nas Ga, ki je zrasel iz ideje o online prodaji, kasneje pa so sistem prilagodili za "klasično prodajalno“, ki v resnici ni bila to. Prodajalne so sicer imele prodajne prostore, zaloge pa samo.kar je bilo razstavljenega in kakšen kos na rezervi - kakih 10% tega kar ima običajna prodajalna. Raje so za drobiž robo dostavili od dobavitelja. Sistem je deloval odlično in stroškovno sprejemljivo.

Se pa strinjam s tabo, da je težko biti konkurenčen svetovnim brandom kot ebay in aliexpress. Moje mnenje: ponuditi je treba kupcu nekaj več kar bo pripravljen plačati, je pa to izredno težko pri izdelkih za par 10 eur.

Lp Tristan01

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 418
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#64

Avto na lizing je cenejši, zato ker imata tako lizinška hiša, kakor trgovec interes, da kupiš avto preko lizinga...

 

a)

Lizinška hiša avta ne plača po tvoji ceni, temveč po svojem ceniku, tako da jih avto pride skoraj ceneje, kakor je financiran znesek... zato so lahko ugodne obrestne mere, ker so vsekakor v plusu že v samem startu.

V razmislek: večja leasing podjetja kupijo po več deset tisoč avtov letno pri proizvajalcu... dober končni kupec pa enega na tri do pet let. Da bo lizinška hiša imela tudi v naslednjem letu take dobre nabavne pogoje, šteje vsak prodan avto...   :ok2

 

b)

Trgovec v avtohiši dobi za vsako sklenjeno financiranje plačilo od lizing hiše, kakor vsak agent.

To lahko pomeni tudi 20% ali celo 40% višji RVC na prodanem vozilu.

 

Nekateri pa še vedno pričakujejo, da bodo mahali z gotovino in zato dobili najboljšo ceno :skrbast

In na koncu se zgodi praksa, ko narod hodi po nove BMW je v severno Italijo, ja skoraj za mejo, kjer avte dejansnko zaradi zahtevanih količin prodajajo z minimalnim zaslužkom, samo, da dosegajo zahteve principala in tako dobijo dodatne poračune marž zaradi prodajnih številk. 

 

Za moje pojme je povsem nesprejemljivo se delati iz kupca z denarjem NORCA in mu npr. pri Renaultu ponujati avto 900 eur ceneje preko vsaj minimalnega kredita ki je 1500 eur na eno leto, ja pa ga marsikdo potem predčasno poplača.   Res, da so obrestne mere skoraj negativne pa vendar se ti zdi NEUMNO, pa sem že jaz ene 8 let nazaj na tako neumnost kupoval avto. 


Prikaži več možnosti


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 032
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: OOOO | \X/ | * | ⚡

#65

Če bi bile cene realne potem ne bi noben cenkal, tako pa je to nujno teženje pri vsakem nakupu če ti je mar lasten denar!

 

Čist banalen primer!

trgovinska cena vs internetna cena od iste firme!

Običajo je internetna cena nižja od trgovinske ampak se v trgovini praktično zmeraj da dobiti ceno ki je boljša od internetne seveda če rečeš za popust!

 

Torej tistemu ki kaj reče dajo popust tistim ki jim je pa cenkanje iz pod časti pa zaračunajo polno ceno :napaka

Ponavadi velike recimo v optiki 300%

Sam običajno dam priložnost lokalnim trgovcem, a mi je večinoma žal izgube časa, vsaj v MB.

Dobra 2 tedna nazaj sem po MB iskal točno določen model očal precej znanega proizvajalca, opremljen z informacijo o ceni spletnega nakupa. Cene po različnih trgovinah super usklajene (65% nad spletno ceno z vključenimi stroški pošiljanja).

Ko sem rekel za približanje (ne izenačenje) spletni ceni, je bila njihova ponudba spet usklajena, v višini do 3%, oz. max. treh kav in nezamaskiran pogled 'Kaj hodiš v našo renomirano trgovino, klošar, če si ne moreš privoščiti?'. Nisem reven, nisem pa neumen, bodo spet Italijani zaslužili. :)



Urejal naliM, 08.09.2019, 05:49.

Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan in sash uporabnikom je všeč to sporočilo