Skoči na vsebino

 

Nikola Tesla- briljantni um

* * * * * 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
129 odgovorov v temi
Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 464
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#1

Ta tema je na namenjena vsem nam, ki nas fascinira um Nikole Tesle.

Veliko je njegovih izumov, ki so nam znani in tudi tistih, ki jih ne poznamo...

Izmenični tok,
žarnica,
rentgenski žarki,
radio,
daljinec,
ELEKTROMOTOR,
robotika,
laser,
wi-fi,
NESKONČNA ENERGIJA!?

“Vseeno mi je, če so ukradli moje ideje,... skrbi me, da nimajo svojih” Nikola Tesla
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 061
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Tip je bil res car, jaz še med enofaznim in večfaznim tokom ne ločim. Akumulator ima pomojem dve fazi ker ima minus in plus klemo, je tako? 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 464
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#3

Kaj porečete na njegovo vizijo o svetu neskončne energije?
Stolp Wardenclyffe?

Tip je bil res car, jaz še med enofaznim in večfaznim tokom ne ločim. Akumulator ima pomojem dve fazi ker ima minus in plus klemo, je tako?

V kolikor bi bil enofazni se nebi mogel napajati :ok
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 140
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#4

Tip je bil res car, jaz še med enofaznim in večfaznim tokom ne ločim. Akumulator ima pomojem dve fazi ker ima minus in plus klemo, je tako? 

Niti približno :laugh

 

Žarnico pa je izumil Edison...



Urejal Coti, 23.08.2019, 23:22.

Prikaži več možnosti
    • magic man je všeč


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 464
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#5

Niti približno :laugh
 
Žarnico pa je izumil Edison...


Drži, fluorescentno je izumil Nikola Tesla, ki se je napajala s pomočjo njegove tuljave :ok
Prikaži več možnosti


gade
gade

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 784
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Toyota

#6

Mislim, da avtor teme ni naredil domače naloge .. tudi rentgenske žarke ni izumil g. Tesla ampak https://sl.wikipedia...entgenski_žarki .. no pa še kakšna napaka je v naboru, ampak naj avtor malo popravi!
Prikaži več možnosti


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 464
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#7

Mislim, da avtor teme ni naredil domače naloge .. tudi rentgenske žarke ni izumil g. Tesla ampak https://sl.wikipedia...entgenski_žarki .. no pa še kakšna napaka je v naboru, ampak naj avtor malo popravi!


Nikola Tesla je delal poskuse z rentgenskimi žarki že pred “uradnim” patentom Wilhema Rontgena, sicer je neizpodbitno, da je pod izum podpisan Rontgen, saj je Nikola Tesla s svojo miselnostjo in vizijo bil vse prej kot poslovnež, rentgenski žarki so se mu takrat v tistem času zdeli premalo varni zato jih ni hotel preizkusiti na ljudeh, Rontgen je to storil in patentiral, patenti so mu bili manj pomembni kot odkritja, ki jih je bilo mnogo več kot jih mi poznamo danes pripisanih njemu... največji rival Edisson je v bistvu, če se poglobimo bil le “dober poslovnež” saj je tudi izzum žarnice skupaj z ostalimi komponentami opravil nekdo drug... kdo mislite?

Urejal Silvershadow, 24.08.2019, 08:25.

Prikaži več možnosti


gade
gade

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 784
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Toyota

#8

Nikola Tesla je delal poskuse z rentgenskimi žarki že pred “uradnim” patentom Wilhema Rontgena, sicer je neizpodbitno, da je pod izum podpisan Rontgen, saj je Nikola Tesla s svojo miselnostjo in vizijo bil vse prej kot poslovnež, rentgenski žarki so se mu takrat v tistem času zdeli premalo varni zato jih ni hotel preizkusiti na ljudeh, Rontgen je to storil in patentiral, patenti so mu bili manj pomembni kot odkritja, ki jih je bilo mnogo več kot jih mi poznamo danes pripisanih njemu... največji rival Edisson je v bistvu, če se poglobimo bil le “dober poslovnež” saj je tudi izzum žarnice skupaj z ostalimi komponentami opravil nekdo drug... kdo mislite?


vir?
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 481
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#9

https://teslaunivers...iscovery-x-rays
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 680
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#10

... Akumulator ima pomojem dve fazi ker ima minus in plus klemo, je tako? 

Tako kot pri vodi mora biti tudi pri elektriki nek pretok - tok nečesa, da opravi delo. Pri vodi so to npr. hidroelektrarne, pri elektriki pa žarnice, ipd.

Tok pa se ustvari na principu potencialne razlike ... pri vodi npr. iz višje-ležečega jeza v dolino preko turbin, pri elektriki pa iz plusa proti minusu - izvor proti cilju preko žarnice, motorja, itd..

Zato je akku samo "enofazen". Trofazni AC štrom - Teslina specialiteta pa je že malo višja matematika ... :-D

 

To je tako na kratko, da bodo razumeli tudi strojniki, čeprav se to učijo tudi na strojnem faksu ... :ok2


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Warden, magic man in anita_a uporabnikom je všeč to sporočilo


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 142
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#11

Jaz bi dodal na seznam še Teslin ventil. Meni zelo brihtna pogruntavščina...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 061
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Tako kot pri vodi mora biti tudi pri elektriki nek pretok - tok nečesa, da opravi delo. Pri vodi so to npr. hidroelektrarne, pri elektriki pa žarnice, ipd.

Tok pa se ustvari na principu potencialne razlike ... pri vodi npr. iz višje-ležečega jeza v dolino preko turbin, pri elektriki pa iz plusa proti minusu - izvor proti cilju preko žarnice, motorja, itd..

Zato je akku samo "enofazen". Trofazni AC štrom - Teslina specialiteta pa je že malo višja matematika ... :-D

 

To je tako na kratko, da bodo razumeli tudi strojniki, čeprav se to učijo tudi na strojnem faksu ... :ok2

Sorry, jaz sem elektriko na strojni prešprical. Aha, torej je akumulator enofazen, ker teče štrom samo od plusa k minusu. OK, to zdaj štekam. Ampak v bajti imamo baje dvofazni štrom, luknji v vtičnici sta pa samo dve. Kako sta to potem dve fazi, če sta luknji samo dve, tako kot sta dve klemi na akumulatorju? 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#13

Nisem se slisal, da bi bil v hisi dvofazni strom. Lahko je enofazni ali pa trofazni priklop.
Prikaži več možnosti
    • sema318is je všeč


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 680
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#14

Sorry, jaz sem elektriko na strojni prešprical. Aha, torej je akumulator enofazen, ker teče štrom samo od plusa k minusu. OK, to zdaj štekam. Ampak v bajti imamo baje dvofazni štrom, luknji v vtičnici sta pa samo dve. Kako sta to potem dve fazi, če sta luknji samo dve, tako kot sta dve klemi na akumulatorju? 

Tako kot je napisal Popo so normalno samo eno ali trifazni hišni sistemi. Dvopolne vtičnice so zato ker mora biti "dotok in odtok" - faza in nula ... tako kot imaš na akkuju dva pola ...


Nisem se slisal, da bi bil v hisi dvofazni strom. Lahko je enofazni ali pa trofazni priklop.

Nekateri stari varilni aparati so res delali na dve faze - imeli so preklopnik 220/380. Ampak se jih je priklopilo iz trofazne vtičnice - ena faza pač ni bila uporabljena ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


prekov
prekov

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 250
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#15

Sorry, jaz sem elektriko na strojni prešprical. Aha, torej je akumulator enofazen, ker teče štrom samo od plusa k minusu. OK, to zdaj štekam. Ampak v bajti imamo baje dvofazni štrom, luknji v vtičnici sta pa samo dve. Kako sta to potem dve fazi, če sta luknji samo dve, tako kot sta dve klemi na akumulatorju? 

Ah kje pa, v hiši je štirifazni štrom Dve luknji + dva kontakta- en zgoraj in en spodaj :ok2

 

Vtičnica je enofazna!! En + pa en - in ozemljitev

 

Ne morem verjeti da ti je taka banalna stvar neznanka :confused  pa to nima nobene veze z nobeno šolo!

To je tako kot bi rekel da je prikolca 2 osna ker ima pač 2 kolesi



Urejal prekov, 24.08.2019, 15:48.

Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


sun30
sun30

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 686
  • Lokacija: lj

#16

Saj to ga je pa zje.... ker ni bil poslovnež, če bi imel še to lastnost bi prišel še dlje...

 

Nikola Tesla je delal poskuse z rentgenskimi žarki že pred “uradnim” patentom Wilhema Rontgena, sicer je neizpodbitno, da je pod izum podpisan Rontgen, saj je Nikola Tesla s svojo miselnostjo in vizijo bil vse prej kot poslovnež, rentgenski žarki so se mu takrat v tistem času zdeli premalo varni zato jih ni hotel preizkusiti na ljudeh, Rontgen je to storil in patentiral, patenti so mu bili manj pomembni kot odkritja, ki jih je bilo mnogo več kot jih mi poznamo danes pripisanih njemu... največji rival Edisson je v bistvu, če se poglobimo bil le “dober poslovnež” saj je tudi izzum žarnice skupaj z ostalimi komponentami opravil nekdo drug... kdo mislite?


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


Falko
Falko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 232
  • Lokacija: LJ

#17

Bil sem v smiljnu, ko sem se vracal iz morja, le cca 10km iz ac, pricakoval sem vec. Je bil kdo v beogradu-muzeju ali se kje drugje, da bi se splacalo pogledai? Je pa Tesla tuhtal tudi o bioenergiji in polju cloveka, pa se kaj bi se naslo.
Tudi motorji, kaksni sporgeti, varilni aparati so delali na dve fazi.
380v je medfazna napetost in to ne pomeni da so tri faze.
V bajti, ce so tri faze, na vsako fazo je nekaj porabnikov, da ni na ena faza preobremenjena.
So pa npr v vecini vsa stanovanja v blokih na eno in pol se pojavi tezava pri indukciji

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 061
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#18

Tako kot je napisal Popo so normalno samo eno ali trifazni hišni sistemi. Dvopolne vtičnice so zato ker mora biti "dotok in odtok" - faza in nula ... tako kot imaš na akkuju dva pola ...


Nekateri stari varilni aparati so res delali na dve faze - imeli so preklopnik 220/380. Ampak se jih je priklopilo iz trofazne vtičnice - ena faza pač ni bila uporabljena ...

Zanimivo, jaz sem vedno mislil da imamo doma dve fazi. Kaj pa v Maleziji kjer sem bil, tam smo imeli v štek dozah 3 luknje. A oni imajo pa potem dvofazni štrom?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 061
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#19

Ne morem verjeti da ti je taka banalna stvar neznanka :confused  pa to nima nobene veze z nobeno šolo!

Neznanka mi je zato ker v bistvu sovražim štrom, že od malega sem ga sovražil. Če sem se že kaj o njem naučil, sem se potrudil da sem tisto čimprej pozabil. A štekaš? Nekdo pač sovraži avtomobile in se bo zato celo življenje vozil z busom ali pa s kolesom, tudi izpita ne bo šel delat. Jaz sovražim štrom. Uporabljam ga toliko kot ga nujno moram (žal), več kot toliko pa ne. Rad imam mehanske stvari, mehaniko, torej tisto kar lahko primem v roke, vidim, pustim v sobi da grem na kosilo in je čez pol ure še vedno tam. Pri štromu nikoli ničesar ne veš, no razen če nisi Nikola Tesla ali pa Iztok Z., jasno.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#20

Bil sem v smiljnu, ko sem se vracal iz morja, le cca 10km iz ac, pricakoval sem vec. Je bil kdo v beogradu-muzeju ali se kje drugje, da bi se splacalo pogledai? Je pa Tesla tuhtal tudi o bioenergiji in polju cloveka, pa se kaj bi se naslo.
Tudi motorji, kaksni sporgeti, varilni aparati so delali na dve fazi.
380v je medfazna napetost in to ne pomeni da so tri faze.
V bajti, ce so tri faze, na vsako fazo je nekaj porabnikov, da ni na ena faza preobremenjena.
So pa npr v vecini vsa stanovanja v blokih na eno in pol se pojavi tezava pri indukciji


Zraven tega da lahko po fazas porazporedis porabnike imas lahko se trifazno vticnico za agregat ali kaksno drugo mocnejso masino, ki ima trifazni priklop.
Prikaži več možnosti